Nee man, shit. Het oorspronkelijk plan was dat we bij haar moeder zouden chillen, zo snel mogelijk zouden trouwen zodat ik er een visum doorheen zou krijgen en dan fuck it, shit, dan haal ik wel het vuilnis op voor m'n centen. Maar moederlief zei: 'Luister. Jij hebt geen geld. Jij hebt geen opleiding. Mijn dochter heeft geen geld, (we is wel keurig afgestudeerd maar omdat ze het verkoos om haarzelf in Frankrijk kapot te zuipen en jazz te luisteren waarvoor overigens alle begrip in plaats van aan haar carriere te werken heeft ze nu een - naar Japanse standaard althans - vrij mager salaris) dus dit wordt niets. Ga terug naar Nederland, ga werken, ga studeren, leer Japans en kom dan maar weer terug.'quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:12 schreef Augustina het volgende:
En je vriendinnetje kon je niet helpen?
Niet bekoeld, bevredigd is meer het woord. Ik heb nergens spijt van en - al met al - me ook heel goed vermaakt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:16 schreef Augustina het volgende:
Betekent dit ook dat je fascinatie voor Japan nu enigszins bekoeld is?
Zeer zeker. Ik ben een kattenmens. Ik heb er in mijn leven twee gehad, de een sneuvelde onder een BMW, de ander aan een 'Meisje, luister; ik knijs het hier niet meer, ik ga bij je weg. Ik betaal nog een maand de huur en dan, tsja - je zoekt het maar uit/wat doen we met de kat?/kan die niet naar je ouders?/ja dat kan wel'-actie van mijn kand.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ok, ik heb geen muziekneger, maar wel een dikke rooie kat. Dat is ook wat waard.
Dat weten we nog niet. Wellicht ga ik die kant op, wellicht komt m'n meisje hier heen, maar in beide gevallen moet er een hoop werk gebeuren.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:19 schreef Augustina het volgende:
Maar je plan is wel, dat te doen wat moeders zei? En daarna weer terug te komen?
Nee, zeer zeker niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:23 schreef Augustina het volgende:
Nou ja, zo verloren klinkt het allemaal nog niet, gelukkig.
't Was een lieveheersbeestje.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:42 schreef IQM het volgende:
Maar goed...ik ga maar eens een wesp vangen.
Zolang ik maar mag meespelen in de cliffhanger!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:07 schreef k_man het volgende:
Ik vond 'kutkloon' ook wel een passende omschrijving, eigenlijk.![]()
Kut, man.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:45 schreef Bosbeetle het volgende:
ohja ik ben ook afgewezen voor die AIO plekhet was tussen mij en iemand anders en die ander is het geworden
zoals barry stevens zou zeggen vooral doorgaan ...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:46 schreef k_man het volgende:
En nu?
Ik ben nog bezig met afstuderen dus ik ga gewoon door met afstuderen en solliciterenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:52 schreef k_man het volgende:
Maar heb je nu wel iets anders dat je graag zou willen gaan doen?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:48 schreef Bosbeetle het volgende:
zoals barry stevens zou zeggen vooral doorgaan ...
Hoe oud is zo oud? Ik ben een kwart eeuw oud.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:12 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ben jij al zo oud, bb?
Maar 't is kut. Zoals al gezegd is.
Oh, en Claudia. [afbeelding]
haha nouja na mavo mbo hbo en universiteit vind ik 1 jaar vertraging nog netjesquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:15 schreef k_man het volgende:
En nog stééds niet afgestudeerd? Tjee, dat dat tegenwoordig nog kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |