Dat is dus maar hoe je het bekijkt.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Die Q klopt nog wel, maar met management heb ik niks te maken.
't is wraak van broer. Nou weet ik het.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:57 schreef LXIV het volgende:
Welnu, ondertussen heb ik op slinkse wijze achterhaald wie de mysterieuze IQM is.
Jij bent het niet, ik ook niet. DO-2 of JAM vallen ook af, eveneens AR.
Heb ik één verdachte nog niet genoemd?
De grap wordt juist steeds beter.
Ik weet nu wél wie het is.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Je hebt de pol zelf gemaakt, en je weet nu al niet meer wie erverdacht waren?
Ja, dus? Ik ookquote:
Good for you.quote:
Dat lijkt me logisch, inderdaad.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Good for you.
Dan weet je dus ook dat alle insinuaties in mijn richting niet juist waren!
Hoezo logisch? Ik dacht dat je wist wie het was.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch, inderdaad.
Ja, maar dan is het toch logisch dat ik weet dat de insinuaties naar jou toe niet waar waren?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoezo logisch? Ik dacht dat je wist wie het was.
Dan is het toch logisch dat de insinuaties richting jou niet juist waren?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoezo logisch? Ik dacht dat je wist wie het was.
Ben ik een kloon van jou, ofzo?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het toch logisch dat ik weet dat de insinuaties naar jou toe niet waar waren?
Het deed je toch niks?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:07 schreef Lienekien het volgende:
Joh, ga een ander in de zeik nemen.
Waarom typ je bijna precies hetzelfde als ik?quote:
Sterkte morgen, Lienekienquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:12 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga mijn kleren strijken voor de uitvaart van morgen.
Nog veel plezier.
Deze opmerking neem ik terug.quote:
Euh, nee.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat ben jij een minne hond. Maar daar zat je natuurlijk op te wachten.
Waarom zou ik dat doen/willen?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat Lienekien echt denkt dat je haar enorm te kakken zet.
Dat weet ik ook wel. Maar wellicht is ze gewoon wat achterdichtig qua internet. Op zich begrijpelijk, en ook hier op FOK!, want je wordt hier nou eenmaal vaker voor paal gezet, dan dat je oprecht complimenten krijgt.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen/willen?
Dat ik niet zeg wie ik ben, wil nog niet zeggen dat ik haar te kakken zet of dat ik 'een minne hond' ben.
Ik meen toch echt alles wat ik over Lienekien heb gezegd.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Maar wellicht is ze gewoon wat achterdichtig qua internet. Op zich begrijpelijk, en ook hier op FOK!, want je wordt hier nou eenmaal vaker voor paal gezet, dan dat je oprecht complimenten krijgt.
En dan stuurt iemand je een email die daar nog even fijn een schepje bovenop doet.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Maar wellicht is ze gewoon wat achterdichtig qua internet. Op zich begrijpelijk, en ook hier op FOK!, want je wordt hier nou eenmaal vaker voor paal gezet, dan dat je oprecht complimenten krijgt.
Ik word hier werkelijk nooit voor paal gezet. Al zou ik natuurlijk ook wel wat meer oprechte complimenten willen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Huh?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dan stuurt iemand je een email die daar nog even fijn een schepje bovenop doet.
Sinds wanneer ben jij moderator?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik word hier werkelijk nooit voor paal gezet. Al zou ik natuurlijk ook wel wat meer oprechte complimenten willen.
Sinds meer dan 4 jaar. Zo nu en dan.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij moderator?
Omdat dat te veel voor de hand ligt.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:32 schreef wyccie het volgende:
Waarom denkt niemand dat ik IQM ben?
Oh. Vandaar.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Sinds meer dan 4 jaar. Zo nu en dan.
Maar de afgelopen 10 maanden niet, en ook nu zal ik begin janauri m'n kleurtje wel weer inleveren.
Ik begrijp nú pas dat die quote uit mijn eigen profiel komt. (quote:
)
Eigenlijk heeft iedereen dat al door, maar doen jullie net alsof het niet zo is, zodat het leuk lijkt?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Omdat dat te veel voor de hand ligt.
Exact.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft iedereen dat al door, maar doen jullie net alsof het niet zo is, zodat het leuk lijkt?
En dat is het hele probleem met Lienekien, dat denkt ze namelijk altijd wel héél erg snel. Dat is ook de reden dat ik wel eens met haar een aanvaring heb. Ze springt nog sneller op de kast dan dat jij er uit komt.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat Lienekien echt denkt dat je haar enorm te kakken zet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |