Dat weet ik ook wel. Maar wellicht is ze gewoon wat achterdichtig qua internet. Op zich begrijpelijk, en ook hier op FOK!, want je wordt hier nou eenmaal vaker voor paal gezet, dan dat je oprecht complimenten krijgt.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen/willen?
Dat ik niet zeg wie ik ben, wil nog niet zeggen dat ik haar te kakken zet of dat ik 'een minne hond' ben.
Ik meen toch echt alles wat ik over Lienekien heb gezegd.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Maar wellicht is ze gewoon wat achterdichtig qua internet. Op zich begrijpelijk, en ook hier op FOK!, want je wordt hier nou eenmaal vaker voor paal gezet, dan dat je oprecht complimenten krijgt.
En dan stuurt iemand je een email die daar nog even fijn een schepje bovenop doet.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Maar wellicht is ze gewoon wat achterdichtig qua internet. Op zich begrijpelijk, en ook hier op FOK!, want je wordt hier nou eenmaal vaker voor paal gezet, dan dat je oprecht complimenten krijgt.
Ik word hier werkelijk nooit voor paal gezet. Al zou ik natuurlijk ook wel wat meer oprechte complimenten willen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Huh?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dan stuurt iemand je een email die daar nog even fijn een schepje bovenop doet.
Sinds wanneer ben jij moderator?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik word hier werkelijk nooit voor paal gezet. Al zou ik natuurlijk ook wel wat meer oprechte complimenten willen.
Sinds meer dan 4 jaar. Zo nu en dan.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij moderator?
Omdat dat te veel voor de hand ligt.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:32 schreef wyccie het volgende:
Waarom denkt niemand dat ik IQM ben?
Oh. Vandaar.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Sinds meer dan 4 jaar. Zo nu en dan.
Maar de afgelopen 10 maanden niet, en ook nu zal ik begin janauri m'n kleurtje wel weer inleveren.
Ik begrijp nú pas dat die quote uit mijn eigen profiel komt. (quote:
)
Eigenlijk heeft iedereen dat al door, maar doen jullie net alsof het niet zo is, zodat het leuk lijkt?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Omdat dat te veel voor de hand ligt.
Exact.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft iedereen dat al door, maar doen jullie net alsof het niet zo is, zodat het leuk lijkt?
En dat is het hele probleem met Lienekien, dat denkt ze namelijk altijd wel héél erg snel. Dat is ook de reden dat ik wel eens met haar een aanvaring heb. Ze springt nog sneller op de kast dan dat jij er uit komt.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat Lienekien echt denkt dat je haar enorm te kakken zet.
FIjn dat je het nog even zegt, LXIV. En nog bedankt voor je mail.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
En dat is het hele probleem met Lienekien, dat denkt ze namelijk altijd wel héél erg snel. Dat is ook de reden dat ik wel eens met haar een aanvaring heb. Ze springt nog sneller op de kast dan dat jij er uit komt.
En als iets goed bedoeld is, dan vat ze het vaak toch nog als een steek onder water op.
Dan is het dus niet leuk meer.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Exact.
Nee.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:45 schreef LXIV het volgende:
Maar I.R., jij kunt als MOD toch ook zien wie IQM is?
Isabeau onderkende mijn kloon Bram_Duikelaar in ieder geval in één oogopslag.
Jullie kunnen dus géén IP-adressen zien?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee.
Ik kan het wel vragen aan mensen, maar dat kon ik als ex-crew ook wel.
Klikken op het icoontje, en je hebt de identiteit van IQM. Dat was de bedoeling.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
FIjn dat je het nog even zegt, LXIV. En nog bedankt voor je mail.
Ja, dan kom ik op jouw naam uit, dus.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Klikken op het icoontje, en je hebt de identiteit van IQM. Dat was de bedoeling.
Dat prikt op de wond.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou. Een zoen en zand erover.
Nee, dat is niet de bedoeling. Je hebt weer mail, nu duidelijker.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dan kom ik op jouw naam uit, dus.
Ik heb geen mail.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, dat is niet de bedoeling. Je hebt weer mail, nu duidelijker.
Zand prikt ook. Echt.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Da's zout, Erik.
Nee, dat kunnen alleen FA's.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jullie kunnen dus géén IP-adressen zien?
Dan is het nog onderweg. Druk anders op zenden/ontvangen in je outlook.quote:
Het is geen uitdrukking, eerder een waarneming en ervaringquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Wellicht. Maar met die uitdrukking ben ik niet bekend.
Oe, tof.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, je bouwt er prachtige kastelen mee, Erik.
Lucht daarentegen...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, je bouwt er prachtige kastelen mee, Erik.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:23 schreef Claudia_x het volgende:
?
Ik dacht dat ik het wist, omdat IQM uit Rotterdam kwam, maar die was het niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:30 schreef Claudia_x het volgende:
Want?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is .
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:40 schreef Lienekien het volgende:
Nu één hele sappige watermeloen voor slechts 4 bonuspunten en E0,99!
Dat had ik moeten weten.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben alwetend, LX.
Dat jij leuk kan dichten? Nee. Maar het is natuurlijk wél zo. Al is 'leuk' niet het eerste wat bij me opkomt. Maar toch.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Als ****** zo leuk kan dichten, en zijn dichtkunst wordt vergeleken met het mijne...Betekent dat dan?
Dat blijkt!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Als ****** zo leuk kan dichten, en zijn dichtkunst wordt vergeleken met het mijne...Betekent dat dan?
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat jij leuk kan dichten? Nee. Maar het is natuurlijk wél zo. Al is 'leuk' niet het eerste wat bij me opkomt. Maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |