quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:36 schreef SHE het volgende:
Ik ben een stille genieter.
Je verhalen zijn angstaanjagend levendig, treurig en grappig.
Wat mij betreft plemp je nog wat reeksen vol.
Met 'reeks' doelde ik op dit topic. Aangezien dit een zichzelf herhalend topic is, valt het onder een reeks.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk om te lezen (behalve de Caps Lock stukken), maar alleen als ze hier in dit topic staan. Aparte reeksen met die verhalen vind ik weer te 'gemaakt'.
Wees gerust, JAM, ik vind je nog steeds een idioot.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:44 schreef wyccie het volgende:
Ik vraag me nu af of dit (onze complimenten) hem beïnvloeden.
Damn, Claudia. Jij houdt alles weer in evenwicht.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:48 schreef Claudia_x het volgende:
Wees gerust, JAM, ik vind je nog steeds een idioot.
Rest slechts de vraag, wie is de ying en wie de yang?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Damn, Claudia. Jij houdt alles weer in evenwicht.
Wat is het verschil?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:05 schreef SHE het volgende:
Rest slechts de vraag, wie is de ying en wie de yang?
yinquote:
Het kan iets meer het één dan het ander ziijn, maar het blijft een eenheid.quote:
En bij welke van de twee voel jij je het beste thuis?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:09 schreef Claudia_x het volgende:
yin
het; g.mv.
(1886) Chin. (maan, schaduw, donker, het vrouwelijke)
1 het passieve (vrouwelijke) beginsel in de kosmos
antoniem: yang
yang
het; g.mv.
(na 1950) Chin. (zon, licht, het mannelijke)
1 het actieve (mannelijke) beginsel in de kosmos
antoniem: yin
Yang.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:14 schreef broer het volgende:
En bij welke van de twee voel jij je het beste thuis?
Ik ook, en vooral waarom yin er eerder was dan yang.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:20 schreef wyccie het volgende:
Ik vraag me af wat die jaartallen daar doen.
Helemáál niet!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het gek als ik toch meer voel bij yin?
Doe eens een poging.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:05 schreef broer het volgende:
Ik wil wel meepraten, maar ik vermoed dat het er niet gezelliger op wordt.
Jij bent zeker gezellig.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Anders ik wel.
Neuh. Ik ben niet zo goed in small talk.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:06 schreef IQM het volgende:
Doe eens een poging.
Moet je getroost worden?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:05 schreef broer het volgende:
Ik wil wel meepraten, maar ik vermoed dat het er niet gezelliger op wordt.
Neuh. En anders kan ik mijn posts altijd nog vergezellen van de nodige smileys...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb je nooit de neiging om een andere PI te gebruiken?
Een smiley is niet hetzelfde als een PI, vind ik.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Neuh. En anders kan ik mijn posts altijd nog vergezellen van de nodige smileys...
Klopt. Ik heb nog nooit een smiley gezien die verdacht veel op een lamp lijkt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een smiley is niet hetzelfde als een PI, vind ik.
Nee. Maar als je de moeite wilt nemen, wil ik het best simuleren.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:09 schreef wyccie het volgende:
Moet je getroost worden?
Daar zeg je me wat.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb nog nooit een smiley gezien die verdacht veel op een lamp lijkt.
Daar heb ik al helemaal het talent niet voor geen behoefte aan.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Talk big!
Nou, dan houd je maar gewoon je mondquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:15 schreef broer het volgende:
[..]
Daar heb ik al helemaal het talent niet voor.
Ja.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Kijk. En in bovenstaand geval zou een lampensmiley nou mooi toegepast kunnen worden.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, dan houd je maar gewoon je mond.
Nee.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:17 schreef IQM het volgende:
Maar, Erik, vind je mijn PI-gebruik wel leuk?
Of heb je liever dat ik met de lampenkap?
Ik hecht heel veel waarde aan eerlijkheid.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:14 schreef broer het volgende:
Nee. Maar als je de moeite wilt nemen, wil ik het best simuleren.
Daar gebruik ik 'm veelal ook voor.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:21 schreef wyccie het volgende:
Lampsmiley vind ik geen goede benaming. Het is een *idee!* smiley
Ik hoop dat het diep van binnen aan je gaat knagen, Erik. Dat je er 's nachts wakker van gaat liggen. Dat je binnen enkele dagen alleen nog maar aan mij en m'n PI kan denken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja.
Weet j, ik heb nu altijd het gevoel als ik de lamp-PI gebruik dat ik jouw gimmick-PI gebruik. Terwijl ik de lamp-PI al gebruikte voordat het jouw gimmick-PI werd.
Je naam spreekt niet lekker uit, dus ik hoop niet dat ik er constant aan moet gaan denken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik hoop dat het diep van binnen aan je gaat knagen, Erik. Dat je er 's nachts wakker van gaat liggen. Dat je binnen enkele dagen alleen nog maar aan mij en m'n PI kan denken.
Muwahahahaha.
Je hoeft mijn naam niet uit te spreken tijdens het denken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je naam spreekt niet lekker uit, dus ik hoop niet dat ik er constant aan moet gaan denken.
En welke van de twee is volgens jou eerlijk? Het doorgestreepte of het later toegevoegde deel?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:20 schreef wyccie het volgende:
Ik hecht heel veel waarde aan eerlijkheid.
Dat tweede, natuurlijk. Je gaat geen waarheden doorstrepen als je daar veel waarde aan hecht.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:24 schreef broer het volgende:
[..]
En welke van de twee is volgens jou eerlijk? Het doorgestreepte of het later toegevoegde deel?
Jij misschien niet, maar ik spreek veel uit in mijn gedachten. Vrijwel alles. Hele gesprekken die nog niet hebben plaatsgevonden. Discussies voordat die aangevangen zijn. Namen op fora en in boeken. Gaat zo maar door.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Je hoeft mijn naam niet uit te spreken tijdens het denken.
Ik hechtte de waarde niet. Wel opletten, hè!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:25 schreef IQM het volgende:
Dat tweede, natuurlijk. Je gaat geen waarheden doorstrepen als je daar veel waarde aan hecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |