Ik luister ook naar 'lieffie' of 'schatje', hoor.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:02 schreef wyccie het volgende:
Ben jij dan een beelddenker, IQM?
Ik vind 't zo vreemd om je IQM te noemen.
Van die gedachtesprongen als je iemand iets vertelt..... ik kan ook moeilijk iets 'abstracts' uitleggen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:05 schreef IQM het volgende:
Nou ja, beelden...ik weet niet of het altijd alleen maar beelden zijn. En wat het wel is, is moeilijk te omschrijven.
Ik vind het sowieso soms wel eens moeilijk om uit te leggen wat ik precies bedoel of hoe ik over iets of iemand denk, omdat ik in mijn gedachten andere waarden gebruik dan in 'het uitgesprokene'.
Precies.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Van die gedachtesprongen als je iemand iets vertelt..... ik kan ook moeilijk iets 'abstracts' uitleggen.
Het is iets wat je voelt, vaak een combinatie van verschillende dingen. Als ik zoiets in woorden wil uitleggen heeft dat beperkingen.
Het gaat me dus soms toch beter af dan ik denkquote:
Dat is voor jou een stuk makkelijker. Ik kan dat niet. En dan is het nog steeds onduidelijk voor de ander. Beelden zijn soms nóg lastiger om te begrijpen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Als je het niet met woorden kan zeggen, zeg je het met beelden.
Althans...Zo werkt dat bij mij.
Was je erbij?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:40 schreef wyccie het volgende:
Noormannen hebben niet lief.
Nee, maar rovers zijn per definitie stom. En al hebben ze wel lief, dan zou ik ze niet willen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Was je erbij?
Mannen zijn jagers, he. Daar doe je niets aan.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, maar rovers zijn per definitie stom. En al hebben ze wel lief, dan zou ik ze niet willen.
Je had niet serieus moeten antwoorden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:45 schreef broer het volgende:
Meester. Of mr. Maar dat is dan de afkorting.
Pardon?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:48 schreef broer het volgende:
Do2, wat vind je ervan als er iemand in je stoel komt zitten die zegt: "Doe maar iets leuks."?
Dat wil ik namelijk wel eens doen, maar ik ben bang dat ze me heel ongeïnteresseerd aankijken en zeggen: "Jah, weut ik veul!"
Weet je wel hoe gek dit klinkt als Claudia dat uithangbord helemaal nooit had gepost?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:48 schreef broer het volgende:
Do2, wat vind je ervan als er iemand in je stoel komt zitten die zegt: "Doe maar iets leuks."?
Dat wil ik namelijk wel eens doen, maar ik ben bang dat ze me heel ongeïnteresseerd aankijken en zeggen: "Jah, weut ik veul!"
Hm... Ik had jou wel ingeschat als iemand die van het type 'rover' hield.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:47 schreef wyccie het volgende:
Nee, maar rovers zijn per definitie stom. En al hebben ze wel lief, dan zou ik ze niet willen.
O, dan moet ik even iets beter teruglezen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:49 schreef wyccie het volgende:
Je had niet serieus moeten antwoorden.
Zelfs mét uithangbord is het gek:quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:50 schreef wyccie het volgende:
Weet je wel hoe gek dit klinkt als Claudia dat uithangbord helemaal nooit had gepost?![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Pardon?
Nope, zelfs met teruglezen snap ik het niet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:49 schreef wyccie het volgende:
Je had niet serieus moeten antwoorden.
Sorry. Foutje. Vergeet het maar.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Welk uithangbord?
Zo eentje vind ik wel ok.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:50 schreef broer het volgende:
Hm... Ik had jou wel ingeschat als iemand die van het type 'rover' hield.
Deed je dat maar!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:55 schreef Lienekien het volgende:
Ik stuur je toch wekelijks een samenvatting van de hoogtepunten?
Teiltje, aub.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo eentje vind ik wel ok. [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |