Nou, hè, hè.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:02 schreef wyccie het volgende:
Hee Lienekien!
Nee, gewoon dwars over de weg. Dat geteisem dat je rustige middag in de boekhandel verstoort, verdient geen zachte behandeling.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:02 schreef wyccie het volgende:
Als ze gewoon netjes tussen de wielen op de grond gaan liggen is er niks aan de hand. Zo'n auto is best hoog.
O, ja. Hoi.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:03 schreef Lienekien het volgende:
Nou, hè, hè.
Heb jij misschien nog tijd over voor een bijbaantje komende maand? En vind je het geen probleem om een zwarte maillot te dragen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:04 schreef broer het volgende:
Nee, gewoon dwars over de weg. Dat geteisem dat je rustige middag in de boekhandel verstoort, verdient geen zachte behandeling.
Er bestaan geen 'mooie' auto's. Dus doe je best.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zal ik eens laten zien wat ik een mooie auto vind?
Ja, Do2. Wat vind jij nou een mooie auto?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zal ik eens laten zien wat ik een mooie auto vind?
Ja, hè. Verder zegt nooit iemand 'hallo', of 'hoi', of 'goedemorgen', of 'goedemiddag', of 'goedenavond'.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:05 schreef broer het volgende:
[..]
O, ja. Hoi.
Jij bent echt de enige die begroet wil worden in deze slowchat.
Waarom noem je de hoed met de kleurige veer niet? Denk je soms dat ik die standaard in de kast heb liggen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:05 schreef wyccie het volgende:
Heb jij misschien nog tijd over voor een bijbaantje komende maand? En vind je het geen probleem om een zwarte maillot te dragen?
Correctie: ik ben de enige die niet begroet hoeft te worden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:06 schreef Lienekien het volgende:
Ja, hè. Verder zegt nooit iemand 'hallo', of 'hoi', of 'goedemorgen', of 'goedemiddag', of 'goedenavond'.
't Is 'm niet helemaal...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:06 schreef broer het volgende:
[..]
Er bestaan geen 'mooie' auto's. Dus doe je best.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:08 schreef broer het volgende:
Correctie: ik ben wyccie en ik zijn de enige die niet begroet hoeven te worden.
Ik vind dat zo knap, dat mensen een auto mooi kunnen vinden. Die van mij moet het gewoon doen, verder niet. Auto's interesseren me simpelweg niet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
't Is 'm niet helemaal...
Maar het is wel een Ford Mustang, die in de buurt komt:
[afbeelding]
Hoezo 'wij'? Dat kan niet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:16 schreef broer het volgende:
Als ik dat bedoelde, had ik wel 'wij' gezegd.
Mja, het blijft een vervoermiddel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:21 schreef wyccie het volgende:
En zo eentje? Dit is wel een auto waarvan ik denk dat mensen die auto's lelijk vinden wel mooi zouden kunnen vinden.
Geen zak aan.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoezo 'wij'? Dat kan niet.
En zo eentje? Dit is wel een auto waarvan ik denk dat mensen die auto's lelijk vinden wel mooi zouden kunnen vinden.
[afbeelding]
Jij vindt alleen dingen mooi die alleen bedoeld zijn om mooi te zijn?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:25 schreef broer het volgende:
Mja, het blijft een vervoermiddel.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:26 schreef De-oneven-2 het volgende:
Geen zak aan.
Nee, maar het moet al wel héél bijzonder zijn wil het design loskomen van het oorspronkelijke doel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:26 schreef wyccie het volgende:
Jij vindt alleen dingen mooi die alleen bedoeld zijn om mooi te zijn?
Mijn moeder een knuffel gegeven.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Wat heb jij eigenlijk zoal gedaan vandaag?
Ik wel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:28 schreef broer het volgende:
Ik ben nog geen auto tegengekomen die datzelfde voor elkaar kreeg.
Da's lief van je. Jij bent geen rover.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mijn moeder een knuffel gegeven.
Ik ben inderdaad al weer ja-ren vrijgezel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Da's lief van je. Jij bent geen rover.
Je doet me pijn!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:32 schreef wyccie het volgende:
En een iBook is toch net zoals alle andere laptops, met als enig verschil de witte kleur?
Ja, die kop ik niet in, hoor.quote:Ik ben nu benieuwd naar je inrichting, broer.
Ja, ik ook.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:40 schreef wyccie het volgende:
Ik bedoel interieur.
Die zijn niet echt mooi meer, inderdaad. (Al waren ze qua design wel fantastisch, destijds.)quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:43 schreef wyccie het volgende:
En jij bedoelt toch niet deze dingen, mag ik hopen?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |