quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeg het ze, JAM, zeg het ze!
En neuken. Er moet neuken in voorkomen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:41 schreef broer het volgende:
Nou, nou, JAM. Wat een verhaal. Misschien kun je je Japan-en-terug-ervaring wel verwerken in een roman.
Een echte, dus. Eentje met veel drank, zwerven en vloeken, of zo.
Iets voor jou? Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:44 schreef IQM het volgende:
http://www.lamagezocht.nl/
Over vacatures gesproken.![]()
18+quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Iets voor jou? Hoe oud ben je eigenlijk?
Om je kuit.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:24 schreef Claudia_x het volgende:
Waarom zijn hakloze laarsjes toch altijd zo lelijk.
Ik begrijp m nu pas. Laarjes met een open hak, hmm... we're onto something here...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:42 schreef Augustina het volgende:
Hehe, ik dacht laarzen met een open hak.![]()
'Open hak' betekent toch gewoon dat de hak van de vrouw ontbloot is? Wat is dat eigenlijk voor idioot woord, ontbloot?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:44 schreef IQM het volgende:
Eigenlijk slaat 'open hak' toch nergens op. De hak houdt toch op bij de zool. En alles wat daarboven 'open' zit, hoort niet bij de hak.
Ik vond afgelopen zomer die romeinse laarzen zo vreselijk lelijk trouwens.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik begrijp m nu pas. Laarjes met een open hak, hmm... we're onto something here...
Oh, ja. Ik dacht aan de hak van de laars zelf.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
'Open hak' betekent toch gewoon dat de hak van de vrouw ontbloot is? Wat is dat eigenlijk voor idioot woord, ontbloot?
Precies!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:55 schreef Augustina het volgende:
Ontbloot zou eigenlijk aangekleed moeten zijn.
Neuken, vloeken, zwerven, zuipen. OK, dat moet lukken, alhoewel ik het gokken en de jazz mis.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En neuken. Er moet neuken in voorkomen.
Je mag hier komen eten, maar dan moet je wel op de bank zitten en burgerlijk doen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:00 schreef JAM het volgende:
Claudia, heb jij een beetje geld voor mij? Dan kan ik een hapje eten.
Ik zal je eerlijk zeggen, toen ik in groep acht zat gingen we een keer met de hele klas bij de modevakschool kijken, alwaar men NAAISTER kan worden of iets dergelijks en het leek me prachtig om dat te doen maar dat vonden mijn ouders en de school en zo nog wat partijen een verspilling van mijn intellect. Iets waar ze zich danig in hebben vergist, want ik heb daar überhaupt nooit iets mee gedaan en als ik wel naar die modevakschool was gegaan had ik tenminste voor jou een fijne, leuke, hippe, mooie, warme ochtendjas en laarsjes en een winterjas en nog veel meer kunnen maken (wat ik met liefde had gedaan).quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:01 schreef Claudia_x het volgende:
Hoi JAM, kun je geen modeontwerper worden? Ik wil ook graag een leuke warme ochtendjas, laarzen tot m'n knieen komen en en een fijne winterjas waar enige vorm in zit.
Oh, daar heb ik geen enkel probleem mee.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je mag hier komen eten, maar dan moet je wel op de bank zitten en burgerlijk doen.
Ik kom er net achter dat ik geen enkele foto van mijn kuiten heb. Ik weet wél dat ze bestaan, die foto's dus, ik kwam er pas nog een tegen. Maar ik heb die foto's niet in mijn bezit.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:07 schreef JAM het volgende:
Overigens, laten we het over je kuiten hebben.
Vertel.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:07 schreef Claudia_x het volgende:
En ik heb thuis ook nog wel wat aardige muziek.
Nee baby, I GOT KICKED OUT. Ik heb honger geleden en met een sumo-worstelaar gevochten en twee dagen proef gelopen bij een privéschool waar ze me niet aannamen omdat ik mijn overhemd niet in mijn broek had, het bovenste knoopje open had, rookte en een sandwich at tijdens mijn pleinwacht.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:08 schreef Augustina het volgende:
Waarom ben je weer terug, JAM? Of was het gewoon een vakantie, daar in Japan?
Ok, ik heb geen muziekneger, maar wel een dikke rooie kat. Dat is ook wat waard.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |