abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 25 oktober 2006 @ 18:26:18 #1
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_42928991

* Lost?

Lost is een serie die twee jaar geleden is begonnen in de Verenigde Staten en na een paar episodes op de Nederlandse tv is gekomen. Deze serie heeft onder andere de Emmy gewonnen voor "beste drama serie".

Maar waar gaat het dan over?
Lost gaat over een 40-tal mensen die een vliegtuigramp/crash hebben overleefd en op een (zo lijkt het) onbewoond eiland terechtkomen. Dit klinkt misschien wat cliché maar dat is het totaal niet. Het verhaal is doorweven met verfijnde character-builds, plots, mysteries en meer vreemde dingen. Niets is wat het lijkt, en alles kan met elkaar te maken hebben.

De hoofdpersonen

Het aantal hoofdpersonen is door de seizoenen heen al meerdere malen aangepast en we hebben ondertussen al enkele leuke/belangrijke/interessante karakters zien sterven. Hieronder de hoofdrolspelers die op dit moment het belangrijkste zijn voor de verhaallijnen.

Jack Sheppard
Jack is arts. Als de enige dokter op het eiland, helpt hij iedereen die ziek/zwak/gewond is, en wordt hierdoor is hij min of meer de leider van de groep geworden. Daarbij bezit hij enorm veel communicatieve vaardigheden waardoor hij met de meesten van de groep goed kan opschieten.

Kate Austen
Kate is een beeldschone vrouw, al heeft ze wel een verleden. Ze is namelijk voortvluchtig vanwege het vermoorden van haar stiefvader en reisde onder begeleiding van een US Marshall toen het vliegtuig crashte.

Charlie Pace
Charlie is de bassist van de bekende band 'Drive Shaft'. Helaas zat hij aan de drugs wat hem soms in een verwarde situatie brengt. Hij had zich ontfermd over claire, en het leek erop dat er langzaamaan een romance ontwikkelde. Doordat Claire erachter kwam dat hij nog steeds heroine bij zich had liep alles stuk en vanaf dat moment wordt Charlie met een scheef oog aangekeken in het kamp.

Claire Littleton
Claire was onderweg naar Los Angeles om haar kind af te staan, maar kon het niet over haar hart krijgen. Op het eiland is ze bevallen, en daarna gebeurden er eigenaardige dingen met Claire en de baby...

Hugo "Hurley" Reyes
Hurley is erg dik... bevriend met iedereen. Zeker niet te beroerd om te helpen, totdat hij bloed ziet. Daar kan hij namelijk niet tegen, en dat breekt hem soms wel eens op. Hurley heeft de loterij gewonnen met de nummers 4-8-15-16-23-42, maar sindsdien hebben die nummers hem alleen ongeluk gebracht. Nu ze op het eiland veelvuldig terugkomen is de situatie er niet veel duidelijker op geworden...

Sayid Jarrah
Sayid is een voormalig lid van de Irakese Republikeinse Garde. Hij heeft gevochten in de Golf Oorlog en heeft daar ook als communicatie-officier gewerkt. Daar heeft hij veel technische kennis aan overgehouden, die op het eiland nog wel eens van pas wil komen. Hij had een romance met Shannon, zij is onder ongelukkige omstandigheden echter gestorven door een kogel van Ana-Lucia.

Michael Dawson
Michael is de vader van Walt, en hij is naar Australië gekomen om de voogdijschap over Walt te krijgen na het overlijden van diens moeder. Hij heeft zijn zoon een aantal jaren niet meer gezien, en het contact tussen de twee is daarom erg stroef. Het is hem als enige gelukt om samen met zijn zoon van het eiland af te komen door een deal te sluiten met 'The Others' en is momenteel onderweg naar de bewoonde wereld.

Walt Lloyd-Dawson
Walt is dus de zoon van Michael. Walt is 9 jaar oud en zijn moeder is doodgegaan. Daarom reisde hij met samen met Michael en zijn hond, Vincent. Na 66 dagen op het eiland vertrok Walt met zijn vader in een boot om naar huis te gaan.

James "Sawyer" Ford
Sawyer is een temperamentvol persoon. Niet op zijn mondje gevallen, en nooit bang voor niets en niemand. Verzamelt spullen van slachtoffers van de crash, en verhandelt ze. Dit maakt hem niet populair onder de groep... Samen met Michael, Walt en Jin is hij op weg gegaan om de bewoonde wereld te bereiken, maar dat liep niet zo goed af. Sawyer heeft er nu voor gezorgd dat hij alle wapens in het kamp heeft door zijn 'con-skills' te gebruiken.

John Locke
Locke is een mysterieuze man, met een rare achtergrond. In het vliegtuig zat hij in een rolstoel, toen het gecrasht was kon hij op wonderbaarlijke wijze weer lopen. Dit heeft hij nog niet verteld, en zo zijn er wel meer dingen die hij achterhoudt voor de groep. Locke heeft veel kennis van survival-technieken, en komt heel berustend over, dit soms tot woede van Jack.

Jin Kwon
Jin is een Koreaan, getrouwd met Sun. Na zich erg afzijdig te hebben gehouden vanwege de taalbarrière, heeft hij zich toch aangepast en gaat uiteindelijk zelfs met Michael, Walt en Sawyer mee op het vlot. Hij spreekt geen woord Engels en dat zorgt voor een hoop confrontaties, al wordt hij steeds beter opgenomen in de groep.

Sun Kwon
Sun is de vrouw van Jin, en staat veel meer open voor de groep. Dit werd echter niet zo gewaardeerd door Jin, die haar liever bij zich houdt. In tegenstelling tot Jin, spreekt Sun wel Engels.

Mr. Eko
Mr. Eko was een Nigeriaanse drugssmokkelaar en is priester geworden als dekmantel voor zijn criminele activiteiten. Langzaam is hij zijn werk als priester serieus gaan nemen en hij is nu op het eiland actief bezig om Gods werk te doen. Hij volgt boodschappen op die hij in dromen en visioenen krijgt, wat tot woede kan leiden bij anderen die zijn keuzes soms niet begrijpen.

Desmond Hume
Desmond is tijdens een race om de wereld met zijn zeilboot terecht gekomen op het eiland. Hij heeft een tijd doorgebracht in het Swan-station totdat deze ontdekt werd door de overlevende van de vliegtuigcrash. Hij maakte van die gelegenheid gebruik om zich te laten aflossen en is naar zijn zeilboot gevlucht om te proberen de bewoonde wereld te bereiken. Dit bleek niet mogelijk en zo is hij weer terechtgekomen bij de overlevenden van de crash.

Benjamin Linus
Benjamin Linus lijkt de leidende positie lijkt in te nemen onder 'The Others'. Hij werd gevangen genomen door een Franse vrouw die al 16 jaar op het eiland leeft en zij heeft hem overgedragen aan de overlevenden van het vliegtuigongeluk die hem vervolgens opgesloten hebben. Door een deal met Michael is hij vrijgelaten en herenigd met zijn groep.

Uitzendschema (Bron: The Futon Critic en Spoilerfix)
3.01 - 4 oktober 06 (season premiere)
3.02 - 11 oktober 06
3.03 - 18 oktober 06
3.04 - 25 oktober 06
3.05 - 1 november 06
3.06 - 8 november 06 (fall finale)

3.07 - 07 februari 07 Countdown
3.08 - 14 februari 07
3.09 - 21 februari 07
3.10 - 28 februari 07
3.11 - 7 maart 07
3.12 - 14 maart 07
3.13 - 21 maart 07
3.14 - 28 maart 07
3.15 - 4 april 07
3.16 - 11 april 07
3.17 - 18 april 07
3.18 - 25 april 07
3.19 - 2 mei 07
3.20 - 9 mei 07
3.21 - 16 mei 07
3.22 - 23 mei 07
3.23 - 30 mei 07 (season finale)

Nuttige links:

Officiële sites van ABC:
Lost op ABC
Oceanic Air
Oceanic Air 815
The Hanso Foundation
The Fuselage

Informatieve sites:
Lost op IMDb
Lost op TV.com

Overige sites:
http://www.dharmaindustries.com
http://www.lost-tv.com/
http://www.lost-theseries.com
http://www.lostvideo.net
http://www.lost-media.com
http://www.livejournal.com/community/lost_tv/
http://www.s8.invisionfree.com/Lost_Online
http://lostfic.com/
http://lost.pagina.nl

Nieuwste promo na iedere ep
Home.no Lost countdown
Lost links.net
Lost Media.com
The Tailsection.com (Promo's worden hier los gepost in berichten, even scrollen en zoeken)

Topics van het eerste en tweede seizoen:
  • Lost Season 1 & 2 Topics List
    Season three topics
  • Lost (USA) Deel 35: Everything will change, this fall!
    Lost (USA) Deel 36: Nog een paar dagen tot seizoen 3!
    Lost (USA) Deel 37: You don't get any coffee
    Lost (USA) Deeltje 38: Ik lust ook wel een fishbiscuit :)

***Deze openingspost is hier te vinden!***

Met dank aan InTre en Miguel en Symer

[ Bericht 1% gewijzigd door MaJo op 25-10-2006 22:01:35 ]
  • 26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
      woensdag 25 oktober 2006 @ 18:29:09 #2
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_42929085
    Morgen weer .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      Moderator woensdag 25 oktober 2006 @ 18:31:36 #3
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_42929152
    Ik heb meer even een nieuwe geopend aangezien niemand anders het gedaan heeft. Ik hoop dat ie goed is Moeten Michael en Walt trouwens niet eens uit de OP gehaald worden? Volgens mij zijn ze nu helemaal uit de serie.

Ik heb gisteren aflevering 3 gezien Zoals ik al eerder zei heb ik in 2 weken seizoen 2 en deze 3 eps gekeken En nu kan ik dus eindelijk meepraten met de USA kijkers

Ik vind het sterke afleveringen maar ik heb het idee dat de schrijvers niet zo goed weten welke kant ze op willen. Ook begint het me steeds meer te storen dat er echt niets vrijgegeven wordt, maar ik blijf wel kijken want ik ben gewoon veel te nieuwsgierig
    26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
    pi_42929283
    quote:
    Op woensdag 25 oktober 2006 18:31 schreef MaJo het volgende:
    Moeten Michael en Walt trouwens niet eens uit de OP gehaald worden? Volgens mij zijn ze nu helemaal uit de serie.
    Misschien komen ze nog terug om die rothond te zoeken
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
      Moderator woensdag 25 oktober 2006 @ 18:37:24 #5
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_42929323
    quote:
    Op woensdag 25 oktober 2006 18:36 schreef Suerte het volgende:

[..]

Misschien komen ze nog terug om die rothond te zoeken
    Oh das waar ook Vincent zit nog op het eiland En nu Shannon er niet meer is wie zorgt er dan voor hem?
    26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
    pi_42929467
    quote:
    Op woensdag 25 oktober 2006 18:37 schreef MaJo het volgende:
    Oh das waar ook Vincent zit nog op het eiland En nu Shannon er niet meer is wie zorgt er dan voor hem?
    Geen idee, heb Vincent al weeeeken niet meer gezien Misschien issie verscheurd door de polarbear?
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
    pi_42929868
    TVP
    Ik ben benieuwd naar de komende aflevering..

Deze week:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Volgende week:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    En daarna:
    SPOILER
    pi_42929927
    ik heb er weer zin in
      woensdag 25 oktober 2006 @ 19:01:27 #9
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_42930009
    Eej, nieuwe plaatjes in de OP
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
    pi_42930114
    quote:
    Op woensdag 25 oktober 2006 18:37 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik wist zeker dat Vincent tevoorschijn zou komen toen de vorige ep begon met Locke in de bosjes, maar het was Desmond maar

Na Shannon is Sawyer voor hem gaan zorgen, maar die is nu ook weg. Eigenlijk best wel zielig dat hij steeds z'n baasje verliest.
    pi_42930642
    Vanavond is er weer Lost, morgen lekker downloaden
    Wel kut dat we na de volgende drie afleveringen een wel erg lange pauze krijgen
    Amen.
    pi_42930851
    quote:
    Op woensdag 25 oktober 2006 18:31 schreef MaJo het volgende:Moeten Michael en Walt trouwens niet eens uit de OP gehaald worden? Volgens mij zijn ze nu helemaal uit de serie.
    Volgensmij heeft de gast die Michael speelt wel in een interview gezegd dat hij nog een gastrol gaat spelen, maar hoofdpersonages zijn het inderdaad niet meer. Wel wat vaag, we weten nu nog helemaal niet waarom Walt op een gegeven moment zo'n geest-achtig figuur was. En over z'n gave is ook nog geen duidelijkheid. I WANT ANSWERS!
    Amen.
    pi_42930983
    quote:
    Op woensdag 25 oktober 2006 19:04 schreef Symer het volgende:
    Na Shannon is Sawyer voor hem gaan zorgen, maar die is nu ook weg. Eigenlijk best wel zielig dat hij steeds z'n baasje verliest.
    Het ligt gewoon allemaal aan die hond
    pi_42931053
    quote:
    Op woensdag 25 oktober 2006 19:35 schreef Carport het volgende:

[..]

hi
      woensdag 25 oktober 2006 @ 19:41:00 #15
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_42931148
    Moet 'Henry Gale' niet veranderd worden in Benjamin Linus?
    Heb er veel zin in vanavond, promo zag er veelbelovend uit
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
    pi_42931709
    Het uitzendschema zoals dat in de OP staat is gisteren bevestigd door ABC, dus 'Verwachte' kan ook wel weg.

Ik lees trouwens net dat Vincent met Michael en Walt mee is. Dat schijnt te zien te zijn in een extra scène in de seizoen 2 dvdbox.
    pi_42932086
    quote:
    Op woensdag 25 oktober 2006 19:56 schreef Symer het volgende:
    Het uitzendschema zoals dat in de OP staat is gisteren bevestigd door ABC, dus 'Verwachte' kan ook wel weg.

Ik lees trouwens net dat Vincent met Michael en Walt mee is. Dat schijnt te zien te zijn in een extra scène in de seizoen 2 dvdbox.
    Hoe komt die hond op die boot dan
    Maar goed ook. Niet getreurd, opgepleurd.
      woensdag 25 oktober 2006 @ 20:07:34 #18
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_42932121
    Ik ben benieuwd waar ze heen willen in 3 weken..
    You know when you close your eyes and wish for something?
    Well, God's the person that is ignoring you.
      woensdag 25 oktober 2006 @ 20:16:28 #19
    20694 FCDB
    The Blue White Dragons!
    pi_42932393
    En weer een nieuw topic! Morgen lekker vrij dus kan hem op tijd kijken
    Nobody likes us.We Don't Care
    pi_42932552
    quote:
    Op woensdag 25 oktober 2006 20:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
    Ik ben benieuwd waar ze heen willen in 3 weken..
    Een super mega vette grOte cliffhanger, selbstverstandlich
    hi
      woensdag 25 oktober 2006 @ 20:30:42 #21
    4180 Hare
    Come fly with me!
    pi_42932909
    tvp
    The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
    pi_42932919
    quote:
    Op woensdag 25 oktober 2006 20:20 schreef Linc_The_Sink het volgende:

[..]

Zeker
    pi_42933079
    quote:
    Op woensdag 25 oktober 2006 19:35 schreef Carport het volgende:

[..]

De hond IS het eiland Ze leven gewoon op de hond, als het ware.

Net als met Alfred J. Kwak
    Amen.
      woensdag 25 oktober 2006 @ 20:51:30 #24
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_42933674
    Check deze website http://www.lostisagame.com/INDEX.HTM
    Theorie is dat Lost een video game is, met allemaal levels Heb wat dingen gelezen, best vermakelijk, en hoe verzint hij het
    Maar wie weet, misschien heeft hij wel gelijk
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
    pi_42933692
    quote:
    Op woensdag 25 oktober 2006 20:20 schreef Linc_The_Sink het volgende:

[..]

Ik heb een vermoeden dat dit wel eens een keuze van Kate kan zijn tussen het leven van Jack of Sawyer
      woensdag 25 oktober 2006 @ 20:53:28 #26
    8898 Darklight
    The Truth Will Set You Free
    pi_42933872
    quote:
    Op woensdag 25 oktober 2006 20:51 schreef Suerte het volgende:
    Check deze website http://www.lostisagame.com/INDEX.HTM
    Theorie is dat Lost een video game is, met allemaal levels Heb wat dingen gelezen, best vermakelijk, en hoe verzint hij het
    Maar wie weet, misschien heeft hij wel gelijk
    pi_42934101
    quote:
    Op woensdag 25 oktober 2006 20:52 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Ik heb een vermoeden dat dit wel eens een keuze van Kate kan zijn tussen het leven van Jack of Sawyer
    Aan de andere kant zijn dit wel echt hoofdrolspelers, ik weet dat er niet al te veel fans zijn van Jack, maar ik zie 1 van de 2 niet zo gauw dood gaan
    pi_42934227
    Iemand nog een promo van de ep van morgen?
      woensdag 25 oktober 2006 @ 21:11:08 #30
    8898 Darklight
      woensdag 25 oktober 2006 @ 21:14:28 #31
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_42934463
    SPOILER
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
      Moderator woensdag 25 oktober 2006 @ 22:03:55 #32
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_42936259
    quote:
    Op woensdag 25 oktober 2006 19:41 schreef Suerte het volgende:
    Moet 'Henry Gale' niet veranderd worden in Benjamin Linus?
    Heb er veel zin in vanavond, promo zag er veelbelovend uit
    quote:
    Op woensdag 25 oktober 2006 19:56 schreef Symer het volgende:

Beide aangepast

Morgenmiddag weer een aflevering Wel even wennen dat ik niet meer op elk moment dat ik wil kan kijken maar steeds netjes een week moet wachten
      Moderator woensdag 25 oktober 2006 @ 22:05:50 #33
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_42936327
    quote:
    Op woensdag 25 oktober 2006 21:14 schreef Suerte het volgende:
    SPOILER
    SPOILER
      woensdag 25 oktober 2006 @ 22:38:17 #34
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_42937387
    quote:
    Op woensdag 25 oktober 2006 22:05 schreef MaJo het volgende:
    SPOILER
    SPOILER
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
      woensdag 25 oktober 2006 @ 22:41:27 #35
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_42937482
    quote:
    Op woensdag 25 oktober 2006 22:38 schreef Suerte het volgende:

[..]
    SPOILER
    SPOILER
      Moderator woensdag 25 oktober 2006 @ 23:19:39 #36
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_42938837
    quote:
    Op woensdag 25 oktober 2006 22:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]
    SPOILER
    SPOILER
      Moderator donderdag 26 oktober 2006 @ 00:14:54 #37
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_42940994
    Hoe laat zal Lost trouwens te vinden zijn?
    pi_42941161
    Rond de klok van drie-vier.
    kMoet morgen werken, dus voor mij wordt het pas morgenavond
    pi_42941216
    SPOILER
      Moderator donderdag 26 oktober 2006 @ 00:21:59 #40
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_42941241
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 00:19 schreef Ranja_Ranja het volgende:
    Rond de klok van drie-vier.
    kMoet morgen werken, dus voor mij wordt het pas morgenavond
    Ik ga hem morgenmiddag kijken denk ik. Sta ik eerst vroeg op om hem klaar te zetten en als ik daarna weer wakker word kan ik lekker kijken
      Moderator donderdag 26 oktober 2006 @ 00:23:33 #41
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_42941293
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 00:21 schreef Ranja_Ranja het volgende:
    SPOILER
    SPOILER
    pi_42942110
    hi
      Moderator donderdag 26 oktober 2006 @ 00:59:30 #43
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_42942180
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 00:56 schreef Linc_The_Sink het volgende:
    tvp?
    pi_42942261
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 00:59 schreef MaJo het volgende:

[..]

tvp?
    mwah
    hi
      Moderator donderdag 26 oktober 2006 @ 01:07:37 #45
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_42942318
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 01:04 schreef Linc_The_Sink het volgende:

[..]

mwah
    Beetje matig
    pi_42942360
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 01:07 schreef MaJo het volgende:

[..]

Beetje matig
    Ik had gepost in het topic hoor
    hi
      Moderator donderdag 26 oktober 2006 @ 01:11:58 #47
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_42942389
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 01:10 schreef Linc_The_Sink het volgende:

[..]

Ik had gepost in het topic hoor
    Ik zie het Vanwaar dan de " "? Is het gewoon om je adoratie voor Lost te uiten of maakt het feit dat over een paar uurtjes er weer een nieuwe aflevering is je zo estatisch
    pi_42942443
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 01:11 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik zie het Vanwaar dan de " "? Is het gewoon om je adoratie voor Lost te uiten of maakt het feit dat over een paar uurtjes er weer een nieuwe aflevering is je zo estatisch
    Preciesss...wat een moeilijke woorden ....maar je hebt gelijk.. ik ben daarom zo estatisch
    hi
      Moderator donderdag 26 oktober 2006 @ 01:16:59 #49
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_42942476
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 01:15 schreef Linc_The_Sink het volgende:

[..]

Preciesss...wat een moeilijke woorden ....maar je hebt gelijk.. ik ben daarom zo estatisch
    Sorry voor de moeilijke woorden Nog een paar uurtjes Wel even wennen hoor dat ik nu op de afleveringen moet gaan wachten. Dat wordt leuk die drie maanden
    pi_42943359
    Straks weer
      Moderator donderdag 26 oktober 2006 @ 02:57:37 #51
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_42943404
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 02:48 schreef Drifter__ het volgende:
    Straks weer
    Nu wordt ie uitgezonden toch? Dus nog efkes wachten voordat ie online staat
      donderdag 26 oktober 2006 @ 03:34:55 #52
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_42943514
    SPOILER
      donderdag 26 oktober 2006 @ 04:11:41 #53
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_42943566
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 03:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
    SPOILER
    SPOILER
    Was een gave aflevering Die opmerkingen van Sawyer , en zijn flashbacks Clemetine
    Benjamin die Sawyer alle hoeken van de kooi laat zien, Sawyer die Benjamin op zijn bek slaat
    Bunny
    Sawyer met zijn horloge Snap alleen niet waarom ze die 'testen' doen
    Veel plezier met downloaden, ik ga slapen
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
    pi_42943981
    Geweldige episode, maar helaas ook weer meer vragen !
    pi_42944481
    Ik ga zometeen kijken.
    pi_42945247
    Kan niet wachten
      donderdag 26 oktober 2006 @ 10:01:03 #57
    130755 Kinga
    versier hier
    pi_42945399
    Hoe heet deze epi ook weer?
    pi_42945923
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 10:01 schreef Kinga het volgende:
    Hoe heet deze epi ook weer?
    Every Man for Himself

Ik heb 'm net gezien, leuke aflevering. Ik had wel medelijden met Sawyer.
    pi_42946652
    Er klopt gewoon zoveel niet aan Lost

De defibrillator:
    quote:
    The closed-chest defibrillator device was pioneered by Dr V. Eskin with assistance by A. Klimov in the city of Frunze, USSR in mid 1950s. Successors of this device continue to be used to this day.
    Dat kan nog nét. Maar de inductiekookplaat? De moderne wasmachines? De kleurentv? Dat vind ik allemaal veel te modern voor een gebouwencomplex uit de jaren 50
      donderdag 26 oktober 2006 @ 11:03:38 #60
    75555 t-x-m
    . : : T-X-M : : . .
    pi_42946794
    Fantastische ep.
    Denk idd dat er 4 partijen zijn
  • lost people
  • Francaise
  • The others, deze zijn dan nog niet in beeld geweest, de others die we elke keer zagen waren gewoon:
  • De groep van Benjamin (overgebleven collega's van Francaise?)
  • Blijf van mn UserIcon af Admins :@
    pi_42946854
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 11:03 schreef t-x-m het volgende:
    Fantastische ep.
    Denk idd dat er 4 partijen zijn
  • lost people
  • Francaise
  • The others, deze zijn dan nog niet in beeld geweest, de others die we elke keer zagen waren gewoon:
  • De groep van Benjamin (overgebleven collega's van Francaise?)
  • Collega's van Francaise? Benjamin is op dit eiland geboren, de Francaise kwam naar het eiland als wetenschapper vanwege het signaal dat het eiland verstuurde.
    pi_42947302
    Ik vond het echt een kut episode. Wat zijn we nou te weten gekomen?

-Er heeft iemand een bliksemgeleider gemaakt, joepie!
    -Sawyer heeft een nep bom gehad, wat van mijlenver te zien was. Ik wist gelijk al dat het nep was.
    -Er is een meisje dood gegaan op de operatietafel.
    -Er is een tweede eiland

Nou zeg, joepie! Het enige boeiende is het laatste puntje, wat te zien was in een miezerig stukje van slechts enkele minuten.
      donderdag 26 oktober 2006 @ 11:27:55 #63
    75555 t-x-m
    pi_42947388
    trailer ep5 http://tinyurl.com/yn5jqm

'What is it?'
    Blijf van mn UserIcon af Admins :@
      donderdag 26 oktober 2006 @ 11:44:40 #64
    25967 solidslayer
    to much is never enough
    pi_42947908
    omg...ik heb die preview net bekeken van ep 5.. maarehh was dat echt een alien :S? of heb ik teveel X-files gekeken..
    Dit wor echt bizar
    PSN-ID: SoliD_S
    pi_42948168
    t to the v to the p
    Lost - Prison Break - Heroes - 24 - Traveller - The 4400
      donderdag 26 oktober 2006 @ 11:54:18 #66
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_42948219
    Leuke aflevering.
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
    pi_42948286
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 11:27 schreef t-x-m het volgende:
    trailer ep5 http://tinyurl.com/yn5jqm

'What is it?'
    Het is gewoon Kate die een keer haar make-up vergeten is
    pi_42949517
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 11:24 schreef Geqxon het volgende:
    Ik vond het echt een kut episode. Wat zijn we nou te weten gekomen?

-Sawyer heeft een nep bom gehad, wat van mijlenver te zien was. Ik wist gelijk al dat het nep was.
    -Er is een tweede eiland

Nou zeg, joepie! Het enige boeiende is het laatste puntje, wat te zien was in een miezerig stukje van slechts enkele minuten.
    Ik vond het een super aflevering, echt weer spannend en mysterieus zoals Lost hoort te zijn. Ik vind jouw punten niet terecht om de aflevring als 'kut' af te doen:

Desmond had in de toekomst gezien dat de bliksem zou inslaan in de tent van Claire. Door het bouwen van de bliksemafleider heeft hij ontdekt dat hij in staat is de toekomst te veranderen (vandaar dat hij het een experiment noemt.) Lot, vrije wil en voorbestemdheid zijn thema's van de show die je hierin terug ziet. Heel goed gedaan in mijn optiek.

Inderdaad niet het beste onderdeel van de episode, maar zou jij het risico durven nemen als jij sawyer was? Ik niet.

Tja, ze was dan ook neergeschoten. Het doel van de scene echter was dat Jack de foto's van de tumor zag. Van wie zijn die foto's? En is het neerstorten van het vliegtuig nou toeval of niet? Want het is wel erg toevallig dat één van de beste spinal (kan niet op het nederlandse woord komen) chirurgen ter wereld neerstort op een eiland waar iemand lijd aan een tumor aan zijn rug.

-Er is een tweede eiland
    Dit kan natuurlijk ook weer een 'con' zijn en anders vind ik het niet heel slecht gevonden, een observatie eiland ofzo. Hoe verhoudt het zich tot het dorp uit aflevering 1? Dat was namelijk wel op het grote eiland.

Interessant vond ik ook:

- Others hebben een 'sub'
    - Juliette is een fertility doctor
    - Kate stopped running. In plaats van te vluchten zoals Sawyer voorstelt 'every man for himself' kiest ze voor Jack zijn slogan: 'Live together die Alone'. Is dit een hint?
    - Communicatiemiddelen van others werken niet sinds hatch implosie
    - Desmond ziet echt de toekomst en kan deze ook veranderen.
    - Sawyer heeft een hart, gezien het geld voor zijn kind. (maar de dochter kan natuurlijk een 'con' zijn)

Echt een hele goede aflevering, nog beter dan de vorige drie! Promo ziet er ook veel belovend uit.
    pi_42950287
    quote:
    Desmond had in de toekomst gezien dat de bliksem zou inslaan in de tent van Claire.
    B.S. Het voorspellen van het weer is een eitje, Locke kon dat ook, wat hij waarschijnlijk ziet aan de wolken oid.
    quote:
    Inderdaad niet het beste onderdeel van de episode, maar zou jij het risico durven nemen als jij sawyer was? Ik niet.
    De others zijn niet in staat om iemand te opereren, niet in staat een defibrillator te repareren, en zo kan ik wel door gaan. En dan implanteren ze even een geavanceerde "tijd"bom van het kaliber Mission Impossible 3 in zijn hart? Sure...

....

Ik kan zo wel doorgaan, maar ik vond de aflevering enorm bagger. "Kut" dus.
      donderdag 26 oktober 2006 @ 13:03:53 #70
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_42950384
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 11:44 schreef solidslayer het volgende:
    omg...ik heb die preview net bekeken van ep 5.. maarehh was dat echt een alien :S? of heb ik teveel X-files gekeken..
    Dit wor echt bizar
    Ik dacht ook een alien te zien Zou wel erg vaag zijn Maar met Lost weet je maar nooit
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
    pi_42950486
    Iedereen heeft natuurlijk het recht op zijn mening, maar ik vrees wel dat je de subtiliteiten van de show niet oppikt. Over smaak valt natuurlijk niet te twisten, maar je argumenten zijn kul. Zonde, want dit vond ik echt een aflevering om van te smullen voor de mensen die lost al sinds het begin volgen. Maar zie daarvoor maar de vorige post.
    pi_42950507
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 13:03 schreef Suerte het volgende:

[..]

Ik dacht ook een alien te zien Zou wel erg vaag zijn Maar met Lost weet je maar nooit
    Volgens mij is een het man met een eye-patch. Glazen oog? Razinsky wellicht?
      donderdag 26 oktober 2006 @ 13:08:48 #73
    67640 SaintOfKillers
    Hold me closer, Tony Danza
    pi_42950538
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 13:03 schreef Suerte het volgende:

[..]

SPOILER
    The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
    pi_42950550
    Het was een vent met een ooglap
      donderdag 26 oktober 2006 @ 13:09:53 #75
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_42950572
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 12:37 schreef Don_Gurgen het volgende:
    Het doel van de scene echter was dat Jack de foto's van de tumor zag. Van wie zijn die foto's?
    In de nieuwe promo zegt Jack tegen Benjamin dat hij een tumor heeft...?
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
    pi_42950680
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 13:09 schreef Suerte het volgende:

[..]
    SPOILER
    Ooit van een SPOILERTAG gehoord?
    pi_42950730
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 13:09 schreef Suerte het volgende:

[..]

In de nieuwe promo zegt Jack tegen Benjamin dat hij een tumor heeft...?
    Never trust the promo.
      donderdag 26 oktober 2006 @ 13:20:19 #78
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_42950870
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 13:13 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Ooit van een SPOILERTAG gehoord?
    Was geen spoiler, het was gewoon te zien in de promo Dat jij de promo niet hebt gezien, is jouw probleem
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
      donderdag 26 oktober 2006 @ 13:22:18 #79
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_42950918
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 13:15 schreef Don_Gurgen het volgende:
    Never trust the promo.
    Da's waar
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
    pi_42951104
    SPOILER

[ Bericht 31% gewijzigd door Neoktheone op 26-10-2006 13:34:51 ]
    We sure are cute for two ugly people.
      donderdag 26 oktober 2006 @ 13:34:04 #81
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_42951241
    Oke, geen alien dus Zat ook niet goed op te letten
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
    pi_42951304
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 13:34 schreef Suerte het volgende:
    Oke, geen alien dus Zat ook niet goed op te letten
    Zou ik ook wel jammer gevonden hebben...
    We sure are cute for two ugly people.
    pi_42951348
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 13:20 schreef Suerte het volgende:

[..]

Was geen spoiler, het was gewoon te zien in de promo Dat jij de promo niet hebt gezien, is jouw probleem
    Het is niet uitgezonden, dus moet het in spoilertags.

En ik heb inderdaad de promo gezien, maar veel mensen willen juist niet de promo zien omdat het dingen verklapt.
      donderdag 26 oktober 2006 @ 14:05:08 #84
    20694 FCDB
    The Blue White Dragons!
    pi_42952147
    Ik vond deze aflevering ook veel beter dan de laatste 3! Genoeg spanning en actie.. en ouderwets een paar vragen erbij..

donderdag 26 oktober 2006 @ 14:14:31 #85
    20694 FCDB
    The Blue White Dragons!
    pi_42952461
    Trouwens wel weinig actie bij het kamp van de overige Losties... Die bliksem geleider was wel leuk enzo.. maar echte actie is het nog niet
    pi_42953167
    @Don_Gurgen: spinal = wervelkolom / ruggegraat
    pi_42953439
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 14:35 schreef Stinger__ het volgende:
    @Don_Gurgen: spinal = wervelkolom / ruggegraat
    ja dat bedacht ik me ook, maar heb je zoiets als een ruggegraat chirurg? Of heet dat weer anders, spinal surgeon klinkt op een of andere manier wel bekend en ruggegraatchirurg klinkt vreemd...
      donderdag 26 oktober 2006 @ 14:43:49 #88
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_42953456
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 01:15 schreef Linc_The_Sink het volgende:

[..]

Blijkbaar moeilijke woorden ja, aangezien het ecstatisch is

Maar goed, eigenlijk is dit een TVP en heb ik niets op pagina 2 gelezen, aangezien ik de aflevering pas morgenmiddag kan kijken [vanavond na het werken feest tot 7 uur morgenochtend ]...
      donderdag 26 oktober 2006 @ 15:00:19 #89
    27454 InTrePidIvity
    pi_42953976
    Wauw

Ik zit meteen weer helemaal in de 'ik-kan-niet-wachten-tot-de-volgende'-sfeer
    Ik vond het een van de betere afleveringen sinds tijden!

Wat ik echter niet hoop is dat ze nog meer karakters gaan invoeren. Maar zoals Desmond deze aflevering naar die golfer toe liep en je in de promo kan zien dat er een nieuwe vrouw meegaat met Locke, dan denk ik eigenlijk dat dat wel gaat gebeuren.
    Zou ik erg jammer vinden, want het is toch een teken dat de schrijvers een beetje uitgeput raken met de 'standaard' verhaallijnen. En dat betekent dat ze de serie erg gaan rekken...

Maar voor nu heb ik er weer helemaal zin in, zeker na het kijken van de promo
    SPOILER
      donderdag 26 oktober 2006 @ 15:03:24 #90
    27454 InTrePidIvity
    pi_42954076
    En om nog één keer wat te zeggen over die promo-spoiler-discussie:

Het is volgens mij een kleine moeite om dingen tussen spoiler-tags te zetten, aangezien er veel mensen niet naar de promo's kijken. Als jij dat wel wilt doen, okay, maar heb dan wel begrip voor mensen die een nieuwe aflevering fris in willen gaan.

Ik kijk normaal ook geen promo's (nu wel omdat ik zo benieuwd was ) en vind het erg irritant om dan hier te lezen wat andere mensen hebben gezien in de promo.
    pi_42954450
    Best een aardige aflevering. Alleen dat van die bliksem begreep ik niet helemaal, maar dat heeft dus mijn zijn toekomstgave te maken.

Volgens mij ligt die onderwater hatch tussen de 2 eilanden in, maar dan is het vreemd dat anna lucia ooit die kabel vond die daarheen liep (neem ik aan dan) maar het eiland zelf niet zag?
    -
      donderdag 26 oktober 2006 @ 15:24:40 #92
    4180 Hare
    Come fly with me!
    pi_42954771
    Ontzettend vette aflevering!

Ben zeer benieuwd hoe the Others zich nu georienteerd hebben. Het kamp wat we gezien hebben in aflevering 1 zit op het eiland van onze vrienden. Het kamp wat we nu constant te zien krijgen zit op het andere eiland. Zal dit kamp alleen een onderzoekskamp zijn en zullen the Others elke avond bijvoorbeeld terug gaan naar hun woonkamp of wat?

En heb me weer heerlijk geërgerd aan Jack deze aflevering. Je gaat godver toch niet the Others helpen die jou en je vrienden gevangen hebben genomen. Ik sterf liever

Vond het ook zeer interessant te horen dat die dame een gynaecologe was of iets dergelijks. Volgens mij doen ze echt iets met een superieur ras creëren ofzo...
    Enneh, hoop echt dat er nou eindelijk iets gaat gebeuren tussen Sawyer en Kate
      donderdag 26 oktober 2006 @ 15:30:54 #93
    4180 Hare
    Come fly with me!
    pi_42955000
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 15:14 schreef splendor het volgende:

Volgens mij ligt die onderwater hatch tussen de 2 eilanden in, maar dan is het vreemd dat anna lucia ooit die kabel vond die daarheen liep (neem ik aan dan) maar het eiland zelf niet zag?

Anna Lucia die een kabel vond? Ik weet alleen iets van Sayid die een kabel vond en die daarmee die rousseau vond.

En waarom zou een kabel moeten duiden op een onderwater hatch?

Moeten ze trouwens wel een eind overbruggen tussen de twee eilanden.
    pi_42955190
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 15:30 schreef Hare het volgende:

[..]

Anna Lucia die een kabel vond? Ik weet alleen iets van Sayid die een kabel vond en die daarmee die rousseau vond.

En waarom zou een kabel moeten duiden op een onderwater hatch?

Moeten ze trouwens wel een eind overbruggen tussen de twee eilanden.
    Volgens mij was het anna lucia die een kabel vond die vanuit de jungle het water inliep, en dachten veel mensen dat er een onderwaterhatch zou zijn, nog voor we die haai te zien kregen.
    -
      donderdag 26 oktober 2006 @ 15:49:04 #95
    4180 Hare
    Come fly with me!
    pi_42955642
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 15:36 schreef splendor het volgende:

[..]

Volgens mij was het anna lucia die een kabel vond die vanuit de jungle het water inliep, en dachten veel mensen dat er een onderwaterhatch zou zijn, nog voor we die haai te zien kregen.
    Kan me echt niks herinneren van Anna Lucia die een kabel vond? Please enlighten me?
    pi_42955954
    Ik heb de laatste nog niet gezien en ga straks het topic ff doorlezen
    pi_42956236
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 15:49 schreef Hare het volgende:

[..]

Kan me echt niks herinneren van Anna Lucia die een kabel vond? Please enlighten me?
    Was dat niet een spoiler die uiteindelijk niet bleek te kloppen?
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 13:29 schreef Neoktheone het volgende:
    SPOILER
    SPOILER
    pi_42956303
    "He found a cable leading from the water to the jungle and was caught in one of Danielle Rousseau’s snares."

Oh sayid was het dus toch, maar hij loopt wel het water in.
    -
      donderdag 26 oktober 2006 @ 16:19:53 #99
    20694 FCDB
    The Blue White Dragons!
    pi_42956699
    http://www.scrutz.co.uk/interactive/images/upload/lost-park2.jpg

Misschien al oud... maar vind hem wel grappig...
    pi_42958732
    hoe geniaal ik seizoen 1 en 2 vond, hoe nep/saai/niet leuk om naar te kijken seizoen 3 is
    erg jammer.
    "The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
    pi_42958861
    Vond het een enorm coole episode. Maar die golfstick in de grond moest als bliksemafleider gelden ? wel heel toevallig dat hij zag aankomen dat het ging onweren.....volgens mij is het wat anders nu even de promo van volgende week kijken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lexiun op 26-10-2006 17:28:01 ]
    I'm a fucking miracle worker !!
    pi_42958889
    Ik dacht dat deze aflevering over Eko ging... maar oke.

Jack is wel keihard hoor "I don't care about making you feel better"
    pi_42959269
    Redelijke aflevering.
    Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
      donderdag 26 oktober 2006 @ 17:44:04 #104
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_42959529
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 17:20 schreef Lexiun het volgende:
    Vond het een enorm coole episode. Maar die golfstick in de grond moest als bliksemafleider gelden ? wel heel toevallig dat hij zag aankomen dat het ging onweren.....volgens mij is het wat anders nu even de promo van volgende week kijken.
    Desmond kan toch in de toekomst kijken?Door die afleider te maken, kon de bliksem niet inslaan in de tent van Claire.Zij wilde niet dat hij het dak zou maken van haar tent, dus daarom maakte hij die afleider
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
    pi_42959530
    Is iedereen nou echt vergeten dat Locke ook het weer had voorspelt? En dat het wss. gewoon heel simpel is??
      donderdag 26 oktober 2006 @ 17:46:30 #106
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_42959602
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 16:19 schreef FCDB het volgende:
    http://www.scrutz.co.uk/interactive/images/upload/lost-park2.jpg

Misschien al oud... maar vind hem wel grappig...

Jin lijkt wel een weerwolf
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
      donderdag 26 oktober 2006 @ 18:14:38 #107
    20694 FCDB
    The Blue White Dragons!
    pi_42960339
    http://video.google.com/videoplay?docid=1870941127759906724

Weer iets anders, toevallig van een nederlander... wel grappig als je zoiets tegenkomt!
    pi_42960879
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 17:44 schreef Geqxon het volgende:
    Is iedereen nou echt vergeten dat Locke ook het weer had voorspelt? En dat het wss. gewoon heel simpel is??
    En jij bent waarschijnlijk vergeten dat Desmond vorige week de speech van Locke al voorspelde, dus schijnbaar kan hij wel in de toekomst kijken.
    pi_42961400
    Ik moet dat even gemist hebben, maar hoe kan hij in de toekomst kijken :S welke epword dat duidelijk gemaakt. Heb in 1 week alle 2 de seizoenen gekeken en soms was het nogal laat dat ik wat mist. anyone
    pi_42961463
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 18:57 schreef Lexiun het volgende:
    Ik moet dat even gemist hebben, maar hoe kan hij in de toekomst kijken :S welke epword dat duidelijk gemaakt. Heb in 1 week alle 2 de seizoenen gekeken en soms was het nogal laat dat ik wat mist. anyone
    Vorige episode 3.03, daar vertelt Desmond tegen Hurley wat Locke later in de aflevering pas gaat zeggen. Overigens is deze kwaliteit van Desmond pas na de Hatch-implosie aan het licht gekomen, dus weet niet of hij het al eerder kon.
      donderdag 26 oktober 2006 @ 18:59:55 #111
    20694 FCDB
    The Blue White Dragons!
    pi_42961466
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 18:57 schreef Lexiun het volgende:
    Is nog niet echt zo naar buiten gekomen volgens mij... Maar het komt door de implosie...
    pi_42961616
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 18:38 schreef TheGame het volgende:

[..]

En jij bent waarschijnlijk vergeten dat Desmond vorige week de speech van Locke al voorspelde, dus schijnbaar kan hij wel in de toekomst kijken.
    Dat ben ik niet vergeten. Maar het voorspellen van het weer is nou eenmaal no big deal.
    pi_42961698
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 17:44 schreef Geqxon het volgende:
    Aanvoelen of het gaat regenen is één ding, maar een hele dag lang precies weten waar de bliksem gaat inslaan is iets anders. Daarnaast hebben we het incident van de vorige aflevering dat ons leert dat Desmond de toekomst ziet (deja vu?). Vandaag lieten ze ons zien dat Desmond de beelden die hij ziet kan veranderen. Dankzij de afleider sloeg de bliksem niet in de tent van Claire en de baby maar in de afleider en bleef iedereen ongedeerd, iets wat zonder Desmond niet het geval zou zijn geweest. Sorry maar de tekenen zijn duidelijk, Desmond ziet of de toekomst of heeft alles al een keer meegemaakt, dit negeren is gewoon koppig.
    pi_42962475
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 16:06 schreef Pilstonnetje het volgende:
    SPOILER
    SPOILER
    Een erg goede episode
    pi_42962515
    Ik heb heel dat stukje met de submarine gemist, iemand die het wel volgte?
    pi_42963106
    even wat punten:

Een submarine is gebruikt door de mensen van Ben denk ik -> Jin en Sayid zagen de others niet via de steiger naar de boot (waar Sun zat) gaan, dus mij dunkt dat ze via een sub die boot hebben benaderd.
    quote:
    De others zijn niet in staat om iemand te opereren, niet in staat een defibrillator te repareren, en zo kan ik wel door gaan. En dan implanteren ze even een geavanceerde "tijd"bom van het kaliber Mission Impossible 3 in zijn hart? Sure...
    Dat was dus ook nep.

Iemand die iets zei over kleurentelevisies, inductieplaten etc. : Het blijkt dat de Ben groep contact kan hebben met de buitenwereld. Dus waarom niet spullen uit diezelfde buitenwereld halen?

En ik zag toevallig laatst een episode van seizoen 1 -> Sayid had kaarten van het eiland met aantekeningen gejat van Rousseau. Er stonden Franse aantekeningen bij, en Shannon vertaalde het. Eerst leek het nergens op, maar toen kwam ze erachter dat ze het eerder had gehoord bij een nagesynchroniseerde Franse tekenfilm. Het bleek de Franse vertaling te zijn van "Beyond the sea", van Frank Sinatra. (Of Robbie W. voor de jeugdige lezertjes )

Somewhere... beyond the sea..
    Somewhere... waiting for me...

Leuk om te zien hoe ze dus in seizoen 1 al bezig waren met het hele onderwaterhatch/verhaal gebeuren.
    pi_42963183
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 17:17 schreef roburt het volgende:
    hoe geniaal ik seizoen 1 en 2 vond, hoe nep/saai/niet leuk om naar te kijken seizoen 3 is
    erg jammer.
    Echt? Mijn vrouw is het soms ook zat, al die raadsels, en geen antwoorden. Toch kijken we iedere week weer.
    pi_42964482
    Leuk zo, dat kleine eiland. Kan je meteen zien hoe mooi het eiland zelf is
    [14.gif]
    pi_42967517
    SPOILER
    pi_42968744
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 21:59 schreef Ranja_Ranja het volgende:
    SPOILER
    SPOILER
    -
    pi_42969538
    tech vreemd. de losties hebben dat eiland nooit gezien?
    verder echt een top ep!
    pi_42970139
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 22:51 schreef Mip1988 het volgende:
    tech vreemd. de losties hebben dat eiland nooit gezien?
    verder echt een top ep!
    Het eiland was volgens Benjamin maar 2 times the size of Alcatraz, het is dus niet eens een halve km2 groot. Het lijkt mij dus dat dit eiland maar een stipje aan de horizon is, gezien vanaf het grote eiland.
    pi_42970159
    - dubbel -
    pi_42970586
    of het ligt aan een kant waar ze nog niet zijn geweest. Lijkt me stug dat ze het hele rondje eiland gelopen hebben
    pi_42970905
    We hebben de T we hebben de V we hebben de P :

...
    pi_42971143
    help me out here, ik ken redelijk wat afkortingen maar wtf is TVP nou :$ schaam me dood na al die jaren.
    pi_42971205
    Terug Vind Post.

Zodat het in de lijst komt van topics waar je hebt gereageerd
    pi_42971253
    Dat het in je lijst zou komen snapte ik al :p maar ik liep te puzzelen met engelse woorden :p thnx
      donderdag 26 oktober 2006 @ 23:58:09 #129
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_42971596
    quote:
    SPOILER
    SPOILER
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
      vrijdag 27 oktober 2006 @ 00:27:59 #130
    4180 Hare
    Come fly with me!
    pi_42972531
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 23:25 schreef Stinger__ het volgende:
    of het ligt aan een kant waar ze nog niet zijn geweest. Lijkt me stug dat ze het hele rondje eiland gelopen hebben
    Volgens mij hebben the Others er altijd mooi voor gezorgd dat ze niet aan de kant van het eiland zijn gekomen waar ze het eiland hadden kunnen zien

Maar Sayid moet het nu toch wel gezien hebben? Ik hoop toch zo dat ie ze toch nog op gaat zoeken.

En Desmond? Die heeft ook wel een tijdje rondgedobberd
    pi_42972647
    ik haat het zo dat er nog geen duidelijke antwoorden zijn hoewel volgende week weer wat dingen erbij komen die tot uitleg van bepaalde punten kunnen leiden. Ben beniewd hoe het met die zwarte wolken zit , snap nog steeds niet wat het is.
    pi_42972684
    Sawyer heeft me een partij klop gekregen ...daar lust Jack Bauer geen pap van
    hi
    pi_42972814
    jack is de man vergeet dat niet
    pi_42972999
    quote:
    Op vrijdag 27 oktober 2006 00:36 schreef Lexiun het volgende:
    jack is de man vergeet dat niet
    Jack

hi
      Moderator vrijdag 27 oktober 2006 @ 01:23:50 #135
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_42973916
    Het binnenhalen duurt bij mij wel verdomd lang En ik ben zo benieuwd Maar tot die tijd lees ik nog maar even niet wat hier staat, met veel moeite Tot over een paar uurtjes
    pi_42974049
    quote:
    Op vrijdag 27 oktober 2006 01:23 schreef MaJo het volgende:
    Het binnenhalen duurt bij mij wel verdomd lang En ik ben zo benieuwd Maar tot die tijd lees ik nog maar even niet wat hier staat, met veel moeite Tot over een paar uurtjes
    Amateur
    pi_42974170
    Vette eps!!
    De beste van dit seizoen tot nu toe.
      Moderator vrijdag 27 oktober 2006 @ 01:44:12 #138
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_42974203
    quote:
    Op vrijdag 27 oktober 2006 01:32 schreef Drifter__ het volgende:

[..]

Amateur
    Ik snap niet hoe die torrents werken
      vrijdag 27 oktober 2006 @ 01:57:04 #139
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_42974355
    quote:
    Op vrijdag 27 oktober 2006 00:32 schreef Linc_The_Sink het volgende:
    Sawyer heeft me een partij klop gekregen ...daar lust Jack Bauer geen pap van
    Ja, die gast ging ff flink tekeer Heb niet echt meegekregen waarom die gast op Sawyer begon in te beuken? Omdat dat vrouwtje dood was?
    Zat tijdens die scene ff te kletsen
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
      vrijdag 27 oktober 2006 @ 02:10:59 #140
    4180 Hare
    Come fly with me!
    pi_42974533
    quote:
    Op vrijdag 27 oktober 2006 01:57 schreef Suerte het volgende:

[..]

Ja, die gast ging ff flink tekeer Heb niet echt meegekregen waarom die gast op Sawyer begon in te beuken? Omdat dat vrouwtje dood was?
    Zat tijdens die scene ff te kletsen
    Ja, the Losties hadden zijn geliefde gedood, dus nu moest 1 van hen het maar ontgelden.
    pi_42974740
    Echt een hele sterke aflevering! Top! alleen het einde was een beetje cheesy, maar...
    SPOILER
    pi_42974820
    Ook net gekeken. Ik viel niet in slaap.
    pi_42975087
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 13:20 schreef Suerte het volgende:

[..]

promo = spoiler

kunnen jullie je nou ooit eens als volwassenen gedragen sheesh
    pi_42975383
    quote:
    Op vrijdag 27 oktober 2006 02:33 schreef 7eVeNL het volgende:
    Echt een hele sterke aflevering! Top! alleen het einde was een beetje cheesy, maar...
    SPOILER
    SPOILER
    pi_42975427
    Dat geintje met dat Sawyers hartslag omhoog ging als ie Kate zo zag was zoooo voorspelbaar trouwens he Wist al dat er zo'n scene zou komen vanaf het moment dat ie dat ding kreeg.

Had zoiets in een andere serie ookal eens gezien, iemand aan een hartmeter en de hartslag die omhoog knalt als er een chick binnenkomt

Maar goed die Desmond heeft dus duidelijk de toekomst oid gezien, hij wist dat Lock een speech ging geven en nu wist ie waar de bliksem in zou gaan slaan.. je kon ook aan zn grijns zien dat ie dus werkelijk al wist dat dat ging gebeuren toen het gebeurde.

Dus de vraag is; to hoever heeft hij gezien, wat heeft hij gezien en wat gaat ie allemaal doen om bepaalde dingen te voorkomen?
      vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:17:27 #146
    20694 FCDB
    The Blue White Dragons!
    pi_42980585
    Desmond zei toch ook nog iets tegen hurley... You should wait (ofzoiets) en meteen begon het te regenen..
      vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:19:23 #147
    75555 t-x-m
    pi_42980644
    ja, en nog geen 10 seconde later was er eenblikseminslag, precies voor hun neus
      vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:43:21 #148
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_42983107
    quote:
    Op vrijdag 27 oktober 2006 03:12 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

promo = spoiler

kunnen jullie je nou ooit eens als volwassenen gedragen sheesh
    Sorry hoor, voor mijn volgens jou onvolwassen gedrag sheesh
    Weet nu onderhand ook wel dat de promo een spoiler is spuit 11
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
    pi_42983192
    Wat gaan jullie in de winterbreak allemaal doen??
      vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:55:12 #150
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_42983478
    quote:
    Op vrijdag 27 oktober 2006 13:46 schreef Geqxon het volgende:
    Oh, dat is al snel he?Nog ff een paar afleveringen van Prison Break kijken, 24 begint in januari weer, en verder niet veel vrees ik.
    Er komt een nieuwe serie totdat Lost terugkomt, misschien kijk ik die wel.
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
    pi_42983698
    quote:
    Op vrijdag 27 oktober 2006 13:55 schreef Suerte het volgende:

[..]

Oh, dat is al snel he?Nog ff een paar afleveringen van Prison Break kijken, 24 begint in januari weer, en verder niet veel vrees ik.
    Er komt een nieuwe serie totdat Lost terugkomt, misschien kijk ik die wel.
    quote:
    53. 3- 5 305 1 Nov 06 The Cost of Living
    54. 3- 6 306 8 Nov 06 I Do
    55. 3- 7 307 7 Feb 07 Not In Portland
    pi_42984858
    quote:
    Wanneer begint die en tot wanneer ?
    pi_42985039
    quote:
    Op vrijdag 27 oktober 2006 14:40 schreef Drifter__ het volgende:

[..]

Wanneer begint die en tot wanneer ?
    145 pixels boven jouw post staat dat
    pi_42985128
    Een brake van 4 maanden
      vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:52:55 #155
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_42985253
    quote:
    SPOILER
    SPOILER
    My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
      vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:05:45 #156
    75555 t-x-m
    pi_42985613
    Ik voel aan mn water dat het
    SPOILER
    is
      vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:07:30 #157
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_42985669
    Nee, het is al bevestigd dat die het niet is. En het moet ook een vrouw zijn want een man is te voorspelbaar.
    My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
      vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:08:07 #158
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_42985682
    Ik voel aan m'n water dat het heet is.
    2000 light years from home
      vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:10:20 #159
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_42985761
    Maar..Hurley, Jack, Kate en Sawyer zijn toch door Michael over land naar the Others geleid. Hoe kunnen ze dan nu op een ander eiland zitten. Of ik heb ik het nou helemaal verkeerd begrepen?
      vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:41:12 #160
    75555 t-x-m
    pi_42986763
    Naar de aanleg stijger waar ze zakken over hun hoofd kregen jah!
    Daarna kwamen ze bij in de kooien en de onderwaterhtch jah
      vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:44:55 #161
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_42986882
    Ik ben erg te spreken over de nieuwe sexy kleren die Mr. Friendly steeds aan Kate geeft.
    pi_42987005
    quote:
    Op vrijdag 27 oktober 2006 15:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:
    Ik ben erg te spreken over de nieuwe sexy kleren die Mr. Friendly steeds aan Kate geeft.
    Al vond ik het jammer dat we geen sideboob kregen te zien van Kate
      vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:52:09 #163
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_42987115
    quote:
    Op vrijdag 27 oktober 2006 15:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:

Mannen...

pi_42987207
    Jack was langs de weg wel fout in zijn diagnose. Die tumor zat niet op L4 maar op L2. Samen met een mooie compressiefractuur
    pi_42987277
    quote:
    Op vrijdag 27 oktober 2006 15:48 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Al vond ik het jammer dat we geen sideboob kregen te zien van Kate
    Inderdaad
      vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:01:01 #166
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_42987371
    Ok nu ik: jammer dat de cam niet wat meer naar onderen ging bij Desmond.
      vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:11:31 #167
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_42987676
    quote:
    Op vrijdag 27 oktober 2006 16:01 schreef Aventura het volgende:
    Ok nu ik: jammer dat de cam niet wat meer naar onderen ging bij Desmond.
    Inderdaad
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
    pi_42990888
    So right you are brother.
    pi_42990930
    quote:
    Op vrijdag 27 oktober 2006 14:49 schreef Ranja_Ranja het volgende:
    Een brake van 4 maanden
      vrijdag 27 oktober 2006 @ 18:31:02 #170
    87680 Mirel
    Mirel wil een bongophone.
    pi_42991482
    quote:
    Stargate Atlantis

Kan er trouwens op de 7e pagina van een oud topic gewoon niet een link naar de volgende topic staan?
    When all else fails, you always have delusion.
      vrijdag 27 oktober 2006 @ 18:42:41 #171
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_42991755
    quote:
    Op vrijdag 27 oktober 2006 14:49 schreef Ranja_Ranja het volgende:
    Een brake van 4 maanden
    Ik neem aan dat je break bedoelt .
    pi_42991961
    quote:
    Op vrijdag 27 oktober 2006 16:11 schreef Suerte het volgende:

[..]

Inderdaad

Vrouwen...

pi_42992036
    quote:
    Op vrijdag 27 oktober 2006 18:42 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je break bedoelt .
    Dank
    pi_42992894
    -

[ Bericht 58% gewijzigd door rick89 op 27-10-2006 21:47:11 ]
    top series:
    1: 24
    2: Prison break
    3: Lost
    pi_42994021
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 17:17 schreef roburt het volgende:
    erg jammer.
    Totaal mee oneens. Ik vind seizoen 3 het niveau van 1 evenaren. Seizoen 2 vond ik het minst. Wat een briljante aflevering was dit weer. Ik heb het idee dat Bejamin aka Henry Gale een soort psycholoog is die op Kate en Saywer aan het experimenteren is. Ben ook benieuwd hoe dat toekomstvoorspellen van Desmond zich verder gaat ontwikkelen. Wat ik een beetje aan het denken ben is dat het eiland van de Losties een soort plek is voor experimenten, op dieren en mensen. Dat monster en die ijsberen zouden daar dan een voorbeeld zijn. En het bijvoorbeeld proberen te creeëren van hallicunaties (zoals het verschijnen van Jack's pa). Dan zou het eiland van de "Others" een soort observatieplek zijn.
    SPOILER
    Amen.
    pi_42994188
    het boeit me gewoon niet meer.
    teveel achtergrond van iedereen en totaal niet meer realistisch.
    "The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
    pi_42994325
    Ik vond het een leuke aflevering, de sfeer van seizoen 1 en 2 vond ik hier meer terugkomen dan in de vorige afleveringen. Nou hopen dat ze deze stijgende lijn aanhouden.
    quote:
    Heroes kijken. Of heeft die ook een break?
    Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
    Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)
    pi_42994388
    quote:
    Op vrijdag 27 oktober 2006 20:31 schreef roburt het volgende:
    Dat is al zo vanaf s1 ep1, dus ik snap niet dat je het 2 seizoenen volgehouden hebt.
      vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:32:33 #179
    153121 butz0rs
    Dat zijn jouw feiten
    pi_42997386
    ik denk dat jack of sawyer die tumor heeft
    pi_42997527
    quote:
    Op vrijdag 27 oktober 2006 22:32 schreef butz0rs het volgende:
    ik denk dat jack of sawyer die tumor heeft
    Jij moet niet denken, is niet goed voor je gezondheid.
    hi
    pi_42997640
    quote:
    Op vrijdag 27 oktober 2006 20:31 schreef roburt het volgende:
    Ik vind juist dat de serie weer helemaal opleeft nu het zich in de omgeving van Benjamin en zijn mensen afspeelt.

De vorige aflevering speelde zich af in de jungle en ik merkte dat ik dat toch minder interessant vond, net of alles al een keer voorbij gekomen is. En ik erger me dood aan Charlie!

Van wie zijn trouwens die foto's van die tumor. Ik denk zelf van Benjamin, jullie?

Verder was het weer een geweldige aflevering, vond alleen de 'ontsnapping' van Kate uit die kooi om te huilen.
      vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:52:15 #182
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_42997848
    quote:
    Op vrijdag 27 oktober 2006 22:43 schreef Molline het volgende:

[..]

Ik vind juist dat de serie weer helemaal opleeft nu het zich in de omgeving van Benjamin en zijn mensen afspeelt.

De vorige aflevering speelde zich af in de jungle en ik merkte dat ik dat toch minder interessant vond, net of alles al een keer voorbij gekomen is. En ik erger me dood aan Charlie!

Van wie zijn trouwens die foto's van die tumor. Ik denk zelf van Benjamin, jullie?

Verder was het weer een geweldige aflevering, vond alleen de 'ontsnapping' van Kate uit die kooi om te huilen.
    Ik denk ook dat het Benjamin is met de tumor, al hoop ik niet dat hij het loodje gaat leggen, ik vind Benjamin leuk .

Charlie is idd irritant, die mag van mij wel dood.Afgelopen aflevering mocht Desmond het dak niet maken van de tent van Claire; Charlie gaat het zelf wel doen.Niet dus.Tis gewoon een luie zak

Ik hoop dat er een flashback van Benjamin komt, ben erg benieuwd naar zijn verleden
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
      vrijdag 27 oktober 2006 @ 23:01:02 #183
    87680 Mirel
    pi_42998090
    Ik denk dat iemand van de others een tumor heeft, want ze zijn telkens op hun eigen eilandje de hele tijd, en het lost eiland heeft helende krachten
      Moderator vrijdag 27 oktober 2006 @ 23:44:27 #184
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_42999213
    Grmbl... Gister dacht ik aflevering 4 binnen te hebben is het een samenvattingsaflevering. Denk ik net wél aflevering 4 te hebben blijkt het aflevering 1 te zijn Ik wil hem zo graag zien
      zaterdag 28 oktober 2006 @ 00:14:17 #185
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_42999976
    Als het zo makkelijk was voor Kate om uit de kooi te ontsnappen, snap ik niet waarom ze daar niet eerder op was gekomen... en heeft Ben haar "ontsnapping" nu gezien? Want vlak nadat zij weer in haar kooi zat zagen we dat hij Sawyer aan het monitoren was.
    pi_43000017
    quote:
    Op zaterdag 28 oktober 2006 00:14 schreef Xurk het volgende:
    Als het zo makkelijk was voor Kate om uit de kooi te ontsnappen, snap ik niet waarom ze daar niet eerder op was gekomen... en heeft Ben haar "ontsnapping" nu gezien? Want vlak nadat zij weer in haar kooi zat zagen we dat hij Sawyer aan het monitoren was.
    Idd, dat was te droog
    pi_43000263
    Leuke aflevering

Ik hoopte zo dat Sawyer Ben de nek om zou draaien, maar helaas.

Meedogenloos Nathan de nek omdraaien, Charlie opknopen en de handen, armen en nek van Scott breken en vervolgens glashard staan beweren dat zij geen moordenaars zijn
      Moderator zaterdag 28 oktober 2006 @ 05:05:16 #188
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_43004105
    Nou het heeft even geduurd maar ik heb hem eindelijk gezien Spannende aflevering weer, alleen wel een beetje veel geweld (ben een meisje ) Ik kan er alleen niet tegen dat er elke keer weer mysteries bijkomen die niet opgelost worden! Coole ontwikkeling de helderziendheid van Desmond En Sawyer die een dochter heeft Ook het feit dat er twee eilanden zijn, eigenlijk best logisch maar het is nooit in me opgekomen Oh en die scene dat de hartslag van Sawyer zo hoog is omdat Kate zich omkleed Al met al wel weer een goede aflevering maar ik wil toch wat meer antwoorden krijgen!

En jongens, even leren tellen hoor want de winterstop is drie maanden
    pi_43004682
    3 maanden 4 maanden allemaal te lang
      zaterdag 28 oktober 2006 @ 10:33:53 #190
    124655 DarkManta
    Tiepvouten onder voorbehout
    pi_43005104
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 17:20 schreef Lexiun het volgende:
    Dank je wel nu is mijn vraag beantwoord.

Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
    pi_43005436
    Was dat nou een grapje? Dat hij die naald door het sternum moest steken? Dat kan namelijk helemaal niet. Het verbandje was achteraf trouwens ook naast het sternum geplakt....

Anyways... Wanneer krijgen we de echte "others" weer te zien? Dus die bosmensen die op blote voeten door de rimboe lopen...?
    pi_43006280
    quote:
    Op zaterdag 28 oktober 2006 11:05 schreef Ace1 het volgende:
    Was dat nou een grapje? Dat hij die naald door het sternum moest steken? Dat kan namelijk helemaal niet. Het verbandje was achteraf trouwens ook naast het sternum geplakt....
    Ik denk dat ze dat deden om Sawyer bang te maken.
    pi_43006366
    quote:
    Op zaterdag 28 oktober 2006 05:05 schreef MaJo het volgende:
    Nou het heeft even geduurd maar ik heb hem eindelijk gezien Spannende aflevering weer, alleen wel een beetje veel geweld (ben een meisje ) Ik kan er alleen niet tegen dat er elke keer weer mysteries bijkomen die niet opgelost worden! Coole ontwikkeling de helderziendheid van Desmond En Sawyer die een dochter heeft Ook het feit dat er twee eilanden zijn, eigenlijk best logisch maar het is nooit in me opgekomen Oh en die scene dat de hartslag van Sawyer zo hoog is omdat Kate zich omkleed Al met al wel weer een goede aflevering maar ik wil toch wat meer antwoorden krijgen!

En jongens, even leren tellen hoor want de winterstop is drie maanden
    Sawyer hoeft geen dochter te hebben
    pi_43007563
    Heroes

En volgens mij maken de losties stiekem gewoon allemaal deel uit van een real life tv show in de us ofzo
    Slevin: Who are you?
    The Boss: I'm The Boss.
    Slevin: I thought he was The Boss.
    The Boss: Why? Do we look alike?
    pi_43009116
    quote:
    Op zaterdag 28 oktober 2006 13:15 schreef Teizzz het volgende:
    Tweener

En volgens mij maken de losties stiekem gewoon allemaal deel uit van een real life tv show in de us ofzo
    pi_43009926
    In die kooi met Sawyer en Kate, toen Kate ging omkleden en die hartslagmeter bij Sawyer begon te piepen
    pi_43009942
    quote:
    Op zaterdag 28 oktober 2006 14:32 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]
    hi
      Moderator zaterdag 28 oktober 2006 @ 15:18:18 #198
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_43010173
    quote:
    Op zaterdag 28 oktober 2006 12:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Sawyer hoeft geen dochter te hebben
    Daar zeg je me wat Maar het zou zo leuk zijn

Nog 5 daagjes wachten
      zaterdag 28 oktober 2006 @ 22:03:37 #199
    21321 IAMUSEMUSE
    It's You That I Adore!
    pi_43019888
    Wanneer worden deze afleveringen in Nederland uitgezonden ?

Kan zijn dat ik het over het hoofd heb gezien btw.
    The human heart feels things the eyes cannot see, and knows what the mind cannot understand..
    pi_43020318
    quote:
    Op zaterdag 28 oktober 2006 22:03 schreef IAMUSEMUSE het volgende:
    Wanneer worden deze afleveringen in Nederland uitgezonden ?

Kan zijn dat ik het over het hoofd heb gezien btw.
    Kan je beter in het NL topic vragen. Zal er vast wel staan.
    pi_43020378
    Voorjaar 2007 seizoen 3 in NL bij Net 5. Staat bij hun op de website.
    pi_43029244
    dat duurt lang
    top series:
    1: 24
    2: Prison break
    3: Lost
    pi_43030073
    Vraagje over de preview:
    SPOILER
    Is de volgende afl. nou een dubbele aflevering?
    pi_43030561
    Nee, ze bedoelen de volgende 2 weken in de preview
    SPOILER
      zondag 29 oktober 2006 @ 11:44:47 #205
    87680 Mirel
    pi_43030950
    Die krijgen steeds meer tekst, viel me al op.
      Moderator zondag 29 oktober 2006 @ 16:24:35 #206
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_43038990
    quote:
    Op zondag 29 oktober 2006 11:44 schreef Mirel het volgende:
    Die krijgen steeds meer tekst, viel me al op.
    Ze zijn ook vorig jaar gespresenteerd als nieuwe karakters dus blijkbaar willen ze dat ja
      zondag 29 oktober 2006 @ 23:37:10 #207
    43792 Miguel
    No Hay Igual!
    pi_43053354
    Nog spannende meldingen?
    Laatste tijd twee Lost topics gemist en moet ep4 nog kijken, druk druk druk om maar zo snel mogelijk weer uit Nederland weg te kunnen, maar toch nog even de topiquelist kunnen bijwerken in de OPtxtfile
    pi_43057475
    quote:
    Op zondag 29 oktober 2006 16:24 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ze zijn ook vorig jaar gespresenteerd als nieuwe karakters dus blijkbaar willen ze dat ja
    En ze zouden gaan neuqen in een tent, nog niks van gezien
    Amen.
      maandag 30 oktober 2006 @ 16:27:20 #209
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_43070029
    Die pacemaker van Sawyer is wel enorm gejat van de Spike met chip verhaallijn uit Buffy.

Maar die kick in the face van Henry Ben zeg, waar heeft ie dat geleerd? .
    pi_43073076
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 16:27 schreef Marble het volgende:
    Die pacemaker van Sawyer is wel enorm gejat van de Spike met chip verhaallijn uit Buffy.

Maar die kick in the face van Henry Ben zeg, waar heeft ie dat geleerd? .
    Of uit MI III
    pi_43073085
    quote:
    Neen, thx
    pi_43073216
    quote:
    Heeft hij van Bouwer

hi
      maandag 30 oktober 2006 @ 18:19:35 #214
    75555 t-x-m
    pi_43074115
    SPOILER
      maandag 30 oktober 2006 @ 19:23:04 #215
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_43076465
    quote:
    Nou ja, het idee van pijn door toedoen van een chip, verder is het redelijk anders, aangezien Spike gewoon enorme hoofdpijn kreeg als hij probeerde een mens pijn te doen
    pi_43077700
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 18:19 schreef t-x-m het volgende:
    SPOILER
    Wie riep er "no"?
    pi_43078019
    Dat ontploffen-als-je-ontsnapt deed mij vooral aan Wedlock denken, maar waar ze het ook vandaan hebben, ik vind het concept boeiend genoeg om vaker gebruikt te worden.
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 19:56 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Wie riep er "no"?
    SPOILER
    pi_43078297
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 20:03 schreef Symer het volgende:
    Dat ontploffen-als-je-ontsnapt deed mij vooral aan Wedlock denken, maar waar ze het ook vandaan hebben, ik vind het concept boeiend genoeg om vaker gebruikt te worden.
    [..]
    SPOILER
    SPOILER
      dinsdag 31 oktober 2006 @ 13:25:11 #219
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_43099269
    SPOILER
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_43102274
    Ben ligt inderdaad nogal voor de hand. Dan moet je iemand kiezen die het minst voor de hand ligt dus.

Even zien, een ongeveer 40-jarige man ..... wie kunnen dat nog meer zijn?

peins
    pi_43102410
    quote:
    Op dinsdag 31 oktober 2006 15:04 schreef Molline het volgende:
    Ben ligt inderdaad nogal voor de hand. Dan moet je iemand kiezen die het minst voor de hand ligt dus.

Even zien, een ongeveer 40-jarige man ..... wie kunnen dat nog meer zijn?

peins
    Sawyer? Hij zei dat ie 35 is..
      dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:20:56 #222
    57340 dabadbass
    @Whitehouse.gov
    pi_43102880
    Ik zat ook aan Sawyer te denken
    "Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
      dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:23:20 #223
    57340 dabadbass
    @Whitehouse.gov
    pi_43102964
    Of misschien Locke,
    Het eiland heeft een helende werking daarom kan Locke weer lopen.

Maar buiten het eiland heeft Locke zoveel last van die tumor dat ie in een rolstoel moet zitten
    "Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
    pi_43103820
    Ik zit nu ook aan Locke te denken.
    pi_43103900
    Hoe komen ze aan rontgen van Locke dan?
    pi_43103977
    Locke speelt meer iemand van 50 in de serie (of zelfs ouder).
      Moderator dinsdag 31 oktober 2006 @ 19:16:30 #227
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_43111402
    Kan het niet Jack zelf zijn? Die is toch ook wel goed in de 30 (misschien ook wel 40)?
    pi_43111669
    quote:
    Op dinsdag 31 oktober 2006 15:23 schreef dabadbass het volgende:
    Of misschien Locke,
    Het eiland heeft een helende werking daarom kan Locke weer lopen.

Maar buiten het eiland heeft Locke zoveel last van die tumor dat ie in een rolstoel moet zitten
    De enige die een tumor heeft is Rose.... Locke is een long shot, maar denk dat het Ben is (zie de promo).
    pi_43113679
    quote:
    If you guessed a movie with Angelina Jolie where she was a Lesbian you would be correct…no i’m not bringing the site down by mentioning Lesbians but its all true and this was found on a simple Google Search. In 1998 Elizabeth Mitchell starred alongside Angelina Jolie in the film Gia and she played Jolies Love Interest.
    Gaat over Juliet
    pi_43114293
    Wat dachten jullie van Jack zelf?
    you might aswell do the white line
      dinsdag 31 oktober 2006 @ 22:37:04 #231
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_43120564
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 17:50 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Of uit MI III
    Je bedoelt Alias?
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
      Moderator dinsdag 31 oktober 2006 @ 22:44:30 #232
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_43120998
    quote:
    Op dinsdag 31 oktober 2006 20:19 schreef kweek89 het volgende:
    Wat dachten jullie van Jack zelf?
    Kijk eens 3 posts boven je
    pi_43128324
    oohw majo :bow:

wat ben je toch slim :p

solly! (a)

Mja, dat lijkt mij het aannemelijkst dat het Jack zelf is, trailers kunnen nl. heel erg vals zijn.
    you might aswell do the white line
    pi_43130587
    Ik ga toch voor Sawyer..
    pi_43137226
    Ziek zijn heeft ook zo zijn voordelen. Ik was ooit begonnen om Lost op TV te kijken, maar TV is zo 1990 en ik heb geen zin om steeds te wachten. Dus sinds maandag ben ik van seizoen 1, aflevering 5 tot seizoen 2, aflevering 10 gekomen. En aangezien er weinig verbetering in mijn fysieke toestand zit, zal ik wel helemaal 'bij' zijn tegen het eind van de week.

Serie blijft goed. Ik had verwacht dat 'ie gaandeweg zwakker zou worden, maar ik zit nu tig afleveringen per dag te kijken en ik vermaak me uiterst goed.
    pi_43138104
    quote:
    Op woensdag 1 november 2006 14:45 schreef Isegrim het volgende:
    Ziek zijn heeft ook zo zijn voordelen. Ik was ooit begonnen om Lost op TV te kijken, maar TV is zo 1990 en ik heb geen zin om steeds te wachten. Dus sinds maandag ben ik van seizoen 1, aflevering 5 tot seizoen 2, aflevering 10 gekomen. En aangezien er weinig verbetering in mijn fysieke toestand zit, zal ik wel helemaal 'bij' zijn tegen het eind van de week.

Serie blijft goed. Ik had verwacht dat 'ie gaandeweg zwakker zou worden, maar ik zit nu tig afleveringen per dag te kijken en ik vermaak me uiterst goed.
    Ik heb ze destijds ook allemaal achter elkaar gekeken, dan schiet het idd wel lekker op ja
    Veel plezier nog
    pi_43138227
    En beterschap
    pi_43138378
    Thanks.
    pi_43138982
    morgen weer
      Moderator woensdag 1 november 2006 @ 15:43:55 #240
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_43139261
    quote:

Ik heb seizoen 2 en de eerste paar afleveringen van seizoen 3 ook in korte tijd achter elkaar gezien. Wordt wel even wennen dan als je opeens steeds een week moet wachten En na volgende week zelfs 3 maanden

Morgen weer een nieuwe
    pi_43139517
    die promo 1 ziet er btw wel erg sci-fi uit, als je dat stukje ziet op dat beeldscherm, dalijk word de serie een soort van x-files (Met Island als soort van Area 51 ofzo)
    pi_43144419
    never trust the promo's
      Moderator woensdag 1 november 2006 @ 18:07:28 #243
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_43144672
    quote:
    Op woensdag 1 november 2006 15:50 schreef Waltero het volgende:
    die promo 1 ziet er btw wel erg sci-fi uit, als je dat stukje ziet op dat beeldscherm, dalijk word de serie een soort van x-files (Met Island als soort van Area 51 ofzo)
    Laten we hopen van niet Dat zou echt een enorme afknapper voor me zijn...
      woensdag 1 november 2006 @ 18:53:12 #244
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_43146193
    quote:
    Man, ooglapje. Geen gekke aliens.
    pi_43147666
    quote:
    Op woensdag 1 november 2006 15:43 schreef MaJo het volgende:
    Ik heb seizoen 2 en de eerste paar afleveringen van seizoen 3 ook in korte tijd achter elkaar gezien. Wordt wel even wennen dan als je opeens steeds een week moet wachten En na volgende week zelfs 3 maanden
    Ik kijk nu zoveel afleveringen achter elkaar dat ik vannacht waarschijnlijk droom dat ik op het eiland zit ofzo.
      woensdag 1 november 2006 @ 19:36:19 #246
    12888 Skull-splitter
    pi_43147848
    quote:
    Ziek zijn heeft ook zo zijn voordelen.
    Vorig jaar Lost liggen kijken terwijl ik 40 graden koorts had en dagen achtereen niets gegeten had
    pi_43150457
    Ik zat me de hele tijd af te vragen waar ik toch in hemelsnaam die stem van Helen (vriendin Locke) van kende en ik kon er maar niet op komen. Maar het is Peggy Bundy. De rol is zo anders dat ik het nooit zelf zou hebben bedacht.
      woensdag 1 november 2006 @ 20:39:48 #248
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_43150539
    quote:
    Op woensdag 1 november 2006 20:37 schreef Isegrim het volgende:
    Ik zat me de hele tijd af te vragen waar ik toch in hemelsnaam die stem van Helen (vriendin Locke) van kende en ik kon er maar niet op komen. Maar het is Peggy Bundy. De rol is zo anders dat ik het nooit zelf zou hebben bedacht.

nu ik het zo opzoek je hebt gelijk
    pi_43150628
    quote:
    Op woensdag 1 november 2006 20:39 schreef Dos37 het volgende:

[..]

nu ik het zo opzoek je hebt gelijk
    Ik herken haar echt totaal niet. Alleen die stem, die is zo karakteristiek.
      woensdag 1 november 2006 @ 20:49:52 #250
    12888 Skull-splitter
    pi_43150976
    quote:
    Op woensdag 1 november 2006 20:41 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik herken haar echt totaal niet. Alleen die stem, die is zo karakteristiek.
    Dude...

(al moet ik zeggen dat ik eerder aan Leela moest denken )
      Moderator woensdag 1 november 2006 @ 21:14:19 #251
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_43152010
    OMG het is inderdaad Peggy Bundy Had haar ook nooit herkend
      woensdag 1 november 2006 @ 22:09:26 #252
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_43154631
    Hadden jullie dat niet door
    Ik zag het meteen

Nog een paar uurtjes
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
    pi_43154790
    quote:
    Eerder in Lost vonden ze ook al een glazen oog, zal die vent wel zijn.
      woensdag 1 november 2006 @ 22:29:53 #254
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_43155428
    Welke aflevering was dat?
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
    pi_43155503
    Weet niet zo snel ff de naam, maar het is de eerste episode waar het over de tail-survivors gaat. Ze vinden daar een boek en een glazen oog in een hatch.
      Moderator woensdag 1 november 2006 @ 22:32:47 #256
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_43155539
    Inderdaad nog een paar uurtjes
      woensdag 1 november 2006 @ 22:34:25 #257
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_43155617
    quote:
    Op woensdag 1 november 2006 22:32 schreef Ranja_Ranja het volgende:
    Weet niet zo snel ff de naam, maar het is de eerste episode waar het over de tail-survivors gaat. Ze vinden daar een boek en een glazen oog in een hatch.
    Kan ik me helemaal niet meer herinneren
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
      woensdag 1 november 2006 @ 22:37:58 #258
    12888 Skull-splitter
    pi_43155761
    quote:
    Op woensdag 1 november 2006 22:34 schreef Suerte het volgende:

[..]

Ik ook niet
    pi_43155850
    quote:

[..]

Ik wel
    pi_43156422
    quote:

[..]

In The Other 48 Days vonden ze het in de Arrow-bunker. Daar vonden ze ook die bijbel met die film erin.
    pi_43156851
    quote:
    Op woensdag 1 november 2006 22:54 schreef Symer het volgende:

[..]

In The Other 48 Days vonden ze het in de Arrow-bunker. Daar vonden ze ook die bijbel met die film erin.
    Hier spreekt een kenner
    pi_43157046
    quote:
    Op woensdag 1 november 2006 23:06 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Hier spreekt een kenner
    Die afl. heb ik 2x gezien
      woensdag 1 november 2006 @ 23:16:21 #263
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_43157203
    quote:
    Op woensdag 1 november 2006 22:54 schreef Symer het volgende:

[..]

Die bijbel herinner ik me wel, maar dat oog...
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
    pi_43157293
    quote:
    Op dinsdag 31 oktober 2006 15:20 schreef dabadbass het volgende:
    Ik zat ook aan Sawyer te denken
    ik zat ook aan Sawyer te denken!
    pi_43157325
    quote:
    Op woensdag 1 november 2006 23:16 schreef Suerte het volgende:

[..]

Die bijbel herinner ik me wel, maar dat oog...
    Het zat samen met de bijbel en de radio van Bernard in een kist. Toen ze de kist openmaakten rolde het op de grond.

Anyway, ik zat net de nieuwe podcast te luisteren en daarin bevestigen de makers dat Jae zelf gesprongen is en niet gegooid is door Sun. Ze vonden het raar dat daar verwarring over is ontstaan.
    pi_43160468
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 18:14 schreef FCDB het volgende:
    http://video.google.com/videoplay?docid=1870941127759906724

Weer iets anders, toevallig van een nederlander... wel grappig als je zoiets tegenkomt!
    Mooie cijfers die niet op rij staan

En over de persoon die dood gaat, ik denk dat het Jack is..
    Over een paar uur weten jullie het, ik hopelijk vanavond..
      donderdag 2 november 2006 @ 04:17:34 #267
    89728 Plastic_Power
    Vegetable rights & peace
    pi_43161848
    Matige aflevering wederom. Het gaat me echt allemaal te traag dit seizoen
    Doe nieuwe "Losties" zijn voorlopig ook alleen maar overbodig en irritant
    Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
    pi_43162138
    quote:
    Op donderdag 2 november 2006 04:17 schreef Plastic_Power het volgende:
    Dat wijf is wel lekker

Mr Eko dood en the black smoke strikes again.

Zou de black smoke zich als mensen kunnen manifesteren? verklaart dat de 'geestesverschijningen' van bijvoorbeeld een Walt?
    pi_43162720
    Hertog_Martin!!! WAT DOE JE Ik wist dat nog niet, sukkel! Ik kan de aflevering nergens vinden?
    [14.gif]
      donderdag 2 november 2006 @ 08:50:09 #270
    8898 Darklight
    pi_43162737
    Geen warez.

[ Bericht 48% gewijzigd door SaintOfKillers op 02-11-2006 12:40:50 ]
    pi_43162761
    Thanks
    [14.gif]
    pi_43162798
    quote:
    Op donderdag 2 november 2006 07:33 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Dat wijf is wel lekker

Mr Eko dood en the black smoke strikes again.

Zou de black smoke zich als mensen kunnen manifesteren? verklaart dat de 'geestesverschijningen' van bijvoorbeeld een Walt?
    Jezus. Al eens gehoord van SPOILERS?
    Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
    FART FAQ:
    http://www.heptune.com/farts.html
    pi_43162850
    wat? het is al uitgezonden hoor, dan mag je er over praten..

zonde van ecko, verder wl leuke ep, mis alleen de snelheid en spanning van season 1/2 kvind dit seizoen nog niet echt zo mooi als toen
    pi_43162878
    quote:
    Op donderdag 2 november 2006 04:17 schreef Plastic_Power het volgende:
    Ik wil minder flashbacks, ze voegen nauwelijks iets toe dit seizoen!
    Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
    FART FAQ:
    pi_43162897
    quote:
    Op donderdag 2 november 2006 09:00 schreef Waltero het volgende:
    wat? het is al uitgezonden hoor, dan mag je er over praten..

zonde van ecko, verder wl leuke ep, mis alleen de snelheid en spanning van season 1/2 kvind dit seizoen nog niet echt zo mooi als toen

Niet iedereen heeft een ftpje naar Amerika.
    FART FAQ:
    pi_43163102
    dan moet je ook niet in dit forum lezen/posten
    dit is namelijk voor de mensen die het meteen in amerika volgen..

@ Miguel, maybe is het makkelijk om dit in de OP te zetten, net zoals je dacht ik ook bij het Prison Break topic hebt gedaan
    pi_43163107
    quote:
    Op donderdag 2 november 2006 09:20 schreef Waltero het volgende:
    dan moet je ook niet in dit forum lezen/posten
    dit is namelijk voor de mensen die het meteen in amerika volgen
    Dat doe ik, duhhh wat doe ik anders hier.
    FART FAQ:
    pi_43163118
    quote:
    Op donderdag 2 november 2006 09:21 schreef Votz het volgende:

[..]

zeuren over spoilers?
      donderdag 2 november 2006 @ 09:42:28 #279
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_43163552
    quote:

[..]

Jezus gedraag je niet als een gehandicapte aap. Je weet als de ep is uitgezonden in Amerika dat er in dit topic over gepraat mag worden. Er zijn dus geen spoilers nodig en als je de nieuwste ep nog niet hebt gezien moet je uit dit topic wegblijven.

Hoe vaak moet dit nog gezegd worden?
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_43163766
    quote:
    Op donderdag 2 november 2006 09:42 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Jezus gedraag je niet als een gehandicapte aap. Je weet als de ep is uitgezonden in Amerika dat er in dit topic over gepraat mag worden. Er zijn dus geen spoilers nodig en als je de nieuwste ep nog niet hebt gezien moet je uit dit topic wegblijven.

Hoe vaak moet dit nog gezegd worden?
    idd, maybe is het een idee voor miguel om dit ook ff in de OP te vermelden

Zou die kerel met ooglap "HIM" zijn? Of misschien zijn er nog wel meer others (dat hoop ik eigenlijk, dat er nog ECHTE primitievelingen zijn, of maybe is het wel iemand van de franse chick haar gang.. Kben wel benieuwd
    pi_43164115
    Ik lees gewoon over die posts heen want ik ben er nog niet. Ben nu bij s03e20.

Gister meer dan 11 uur Lost gekeken. Maar vandaag voel ik me veel beter dus ik ga ook eens iets anders doen.
    pi_43164816
    quote:
    Op donderdag 2 november 2006 10:10 schreef Isegrim het volgende:
    Ik lees gewoon over die posts heen want ik ben er nog niet. Ben nu bij s03e20.

Gister meer dan 11 uur Lost gekeken. Maar vandaag voel ik me veel beter dus ik ga ook eens iets anders doen.
    dude.. s03e05 is pas net uitgezonden, je praat dus onzin, ik denk dat je bedoeld dat je bij s02e20 bent
    pi_43165204
    quote:
    Op donderdag 2 november 2006 10:46 schreef Waltero het volgende:

[..]

dude.. s03e05 is pas net uitgezonden, je praat dus onzin, ik denk dat je bedoeld dat je bij s02e20 bent
    Ja, duh, ik vergis me dus. Staat daar soms een gevangenisstraf op?

Ik ben overigens geen dude.
      donderdag 2 november 2006 @ 11:36:24 #284
    75555 t-x-m
    pi_43165918
    Fantastische aflevering, heb op het puntje van mn stoel gezeten!
    Ook dat stukje met Jack, dat hij die video moet kijken
    Idd wel meer vragen, maar wel erg leuke :d
    pi_43166702
    quote:
    Op donderdag 2 november 2006 10:46 schreef Waltero het volgende:

[..]

Wat is er met jou? Doe eens rustig vriendje
    pi_43166925
    Sterke aflevering

Ik denk dat de "black smoke" iets van gedachten kan lezen (zie ook de beelden in de "black smoke" de vorige keer dat Eko het zag) en met die gedachtes kan het dingen aannemen of waanideeen veroorzaken. Zoals bij Jack, Lock, Shanon en Eko gebeurd is.

Wel zeer jammer dat Mr. Eko dood is. Vond ik toch één van de betere karakters.

Wie die man met dat ooglapje nu weer is vraag ik me ook meteen af ?

Ook weer een vage boel bij Jack en zijn kameraden, wie van de twee moet je nu geloven Ben of die blonde doos ? Je zou toch denken dat als ze contact met de buitenwereld hebben ze ook wel iemand langs kunnen laten komen om Ben te opereren ? Of zou het niet mogen dat het één of andere aparte Amish gemeenschapachtig iets is ? Ze hebben natuurlijk wel hun eigen rituelen om iemand ter aarde te bestellen.
    pi_43167542
    quote:
    Op donderdag 2 november 2006 11:05 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ja, duh, ik vergis me dus. Staat daar soms een gevangenisstraf op?

Ik ben overigens geen dude.
    hurley zegt ook tegen iedereen dude
    pi_43167657
    quote:
    Op donderdag 2 november 2006 12:40 schreef Waltero het volgende:

[..]

hurley zegt ook tegen iedereen dude
    Ik wilde er nog achter zetten, "tenzij jij Hurley heet". Hurley is een van mijn favoriete personages. Toffe gozer.
    pi_43167702
    quote:
    Op donderdag 2 november 2006 12:45 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik wilde er nog achter zetten, "tenzij jij Hurley heet". Hurley is een van mijn favoriete personages. Toffe gozer.
    Afl. 10 is een Hurley aflevering Duurt alleen nog wel even voordat ze bij 3x10 zijn
    pi_43168372
    Matig...
      donderdag 2 november 2006 @ 13:16:21 #291
    87680 Mirel
    pi_43168481
    klote dat een toffe character weer dood moest. -__-
    pi_43168733
    Leuke aflevering

Blij dat Locke het hele kamp bij de junglemissies betrekt en wat opener is dan Jack.

Ook leuk dat we nu weten wat Locke zag toen hij in de 'eye of the island' keek in 1x04. Zou dat felle licht van hetzelfde ding komen als de rook? Of zijn er twee monsters, een goede en een kwade ("One is light, one is dark")?
    SPOILER
    pi_43168835
    quote:
    Op woensdag 1 november 2006 23:19 schreef Symer het volgende:

[..]

Het zat samen met de bijbel en de radio van Bernard in een kist. Toen ze de kist openmaakten rolde het op de grond.

Anyway, ik zat net de nieuwe podcast te luisteren en daarin bevestigen de makers dat Jae zelf gesprongen is en niet gegooid is door Sun. Ze vonden het raar dat daar verwarring over is ontstaan.
    Het is toch ook raar dat daar verwarring over is? Jae sprong en viel op de auto van Jin terwijl Jin in de auto zat. Sun was volgens mij niet eens in de buurt...
    pi_43168894
    quote:
    Op donderdag 2 november 2006 13:26 schreef octopussy het volgende:

[..]

Het is toch ook raar dat daar verwarring over is? Jae sprong en viel op de auto van Jin terwijl Jin in de auto zat. Sun was volgens mij niet eens in de buurt...
    Iemand merkte op dat springers meestal face-first gaan. Jae ging ass-first, alsof hij gegooid was.
      donderdag 2 november 2006 @ 13:33:17 #295
    124655 DarkManta
    Tiepvouten onder voorbehout
    pi_43169079
    hmmm ik vind het steeds minder worden
    Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
    pi_43169245
    quote:
    Op donderdag 2 november 2006 13:23 schreef Symer het volgende:
    Leuke aflevering

Blij dat Locke het hele kamp bij de junglemissies betrekt en wat opener is dan Jack.

Ook leuk dat we nu weten wat Locke zag toen hij in de 'eye of the island' keek in 1x04. Zou dat felle licht van hetzelfde ding komen als de rook? Of zijn er twee monsters, een goede en een kwade ("One is light, one is dark")?
    SPOILER
    ik herinner me dat niet echt meer, wat zaggie dus?
    En waar keek hij naar in die ep 4?
    pi_43169431
    quote:
    Op donderdag 2 november 2006 13:38 schreef Waltero het volgende:

[..]
    Vette avatar heb jij.

Maar weer meer mysteries, en meer mysteries....
    In plaats van dat het een keer wat duidelijker werd gooien ze dr alleen maar nóg meer mysterie in...
    pi_43169613
    Ik vond dit best een vette aflevering. En de black smoke is weer terug

Dat stukje met Juliette en Jack vond ik ook wel lachen gedaan. Wie van hen moet je nou geloven
    (Juliette/Ben)?

Het enige irritante vond ik die twee nieuwe karakters. Wtf voegen die nou toe aan het verhaal en bovendien kunnen ze niet acteren. Lekker realistisch ook dat die nu pas wat tekst krijgen
      donderdag 2 november 2006 @ 13:56:29 #299
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_43169852
    ja maar dat zit er wel dik in.

ze waren met 49 mensen gecrashed ofzoiets dus er lopen er nog zo'n 30 rond die ze er zo in kunnen proppen.
    pi_43169927
    quote:
    Op donderdag 2 november 2006 13:38 schreef Waltero het volgende:

[..]

ik herinner me dat niet echt meer, wat zaggie dus?
    En waar keek hij naar in die ep 4?
    Tijdens het zwijnen-jagen gingen ineens takken opzij en kwam het monster tevoorschijn dat Locke aankeek. Hij zei daar later over: "I looked into the eye of the island, and what I saw was beautiful".

edit: plaatje gevonden:

Nadat we het rookmonster zagen in 2x10 vond men het vreemd dat Locke die rook zo mooi vond, nu weten we dus dat hij iets anders zag.

Later toen Locke Backgammon uitlegde aan Walt zei hij iets van: "There are two players, one is light, one is dark". Dat licht/donker thema is later vaker teruggekomen (hij had bv. een zwart en een wit oog in de droom van Claire). Nu lijkt er dus ook een licht en een donker monster te zijn.

[ Bericht 7% gewijzigd door Symer op 02-11-2006 14:04:26 ]
      donderdag 2 november 2006 @ 14:03:07 #301
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_43170093
    quote:

[..]

Hoi, in ELK topic over ELKE serie op Fok! geldt de volgende regel: als het is uitgezonden mag je er spoilervrij over praten.

Zeikerd.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')