Desmond kan toch in de toekomst kijken?Door die afleider te maken, kon de bliksem niet inslaan in de tent van Claire.Zij wilde niet dat hij het dak zou maken van haar tent, dus daarom maakte hij die afleiderquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:20 schreef Lexiun het volgende:
Vond het een enorm coole episode. Maar die golfstick in de grond moest als bliksemafleider gelden ? wel heel toevallig dat hij zag aankomen dat het ging onweren.....volgens mij is het wat andersnu even de promo van volgende week kijken.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:19 schreef FCDB het volgende:
http://www.scrutz.co.uk/interactive/images/upload/lost-park2.jpg
Misschien al oud... maar vind hem wel grappig...
En jij bent waarschijnlijk vergeten dat Desmond vorige week de speech van Locke al voorspelde, dus schijnbaar kan hij wel in de toekomst kijken.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:44 schreef Geqxon het volgende:
Is iedereen nou echt vergeten dat Locke ook het weer had voorspelt? En dat het wss. gewoon heel simpel is??
Vorige episode 3.03, daar vertelt Desmond tegen Hurley wat Locke later in de aflevering pas gaat zeggen. Overigens is deze kwaliteit van Desmond pas na de Hatch-implosie aan het licht gekomen, dus weet niet of hij het al eerder kon.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:57 schreef Lexiun het volgende:
Ik moet dat even gemist hebben, maar hoe kan hij in de toekomst kijken :S welke epword dat duidelijk gemaakt. Heb in 1 week alle 2 de seizoenen gekeken en soms was het nogal laat dat ik wat mist. anyone
Is nog niet echt zo naar buiten gekomen volgens mij... Maar het komt door de implosie...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:57 schreef Lexiun het volgende:
Ik moet dat even gemist hebben, maar hoe kan hij in de toekomst kijken :S welke epword dat duidelijk gemaakt. Heb in 1 week alle 2 de seizoenen gekeken en soms was het nogal laat dat ik wat mist. anyone
Dat ben ik niet vergeten. Maar het voorspellen van het weer is nou eenmaal no big deal.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:38 schreef TheGame het volgende:
[..]
En jij bent waarschijnlijk vergeten dat Desmond vorige week de speech van Locke al voorspelde, dus schijnbaar kan hij wel in de toekomst kijken.
Aanvoelen of het gaat regenen is één ding, maar een hele dag lang precies weten waar de bliksem gaat inslaan is iets anders. Daarnaast hebben we het incident van de vorige aflevering dat ons leert dat Desmond de toekomst ziet (deja vu?). Vandaag lieten ze ons zien dat Desmond de beelden die hij ziet kan veranderen. Dankzij de afleider sloeg de bliksem niet in de tent van Claire en de baby maar in de afleider en bleef iedereen ongedeerd, iets wat zonder Desmond niet het geval zou zijn geweest. Sorry maar de tekenen zijn duidelijk, Desmond ziet of de toekomst of heeft alles al een keer meegemaakt, dit negeren is gewoon koppig.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:44 schreef Geqxon het volgende:
Is iedereen nou echt vergeten dat Locke ook het weer had voorspelt? En dat het wss. gewoon heel simpel is??
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:06 schreef Pilstonnetje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een erg goede episode![]()
Dat was dus ook nep.quote:De others zijn niet in staat om iemand te opereren, niet in staat een defibrillator te repareren, en zo kan ik wel door gaan. En dan implanteren ze even een geavanceerde "tijd"bom van het kaliber Mission Impossible 3 in zijn hart? Sure...
Echt? Mijn vrouw is het soms ook zat, al die raadsels, en geen antwoorden. Toch kijken we iedere week weer.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:17 schreef roburt het volgende:
hoe geniaal ik seizoen 1 en 2 vond, hoe nep/saai/niet leuk om naar te kijken seizoen 3 is
erg jammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:59 schreef Ranja_Ranja het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Het eiland was volgens Benjamin maar 2 times the size of Alcatraz, het is dus niet eens een halve km2 groot. Het lijkt mij dus dat dit eiland maar een stipje aan de horizon is, gezien vanaf het grote eiland.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:51 schreef Mip1988 het volgende:
tech vreemd. de losties hebben dat eiland nooit gezien?![]()
verder echt een top ep!
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:59 schreef Ranja_Ranja het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
Volgens mij hebben the Others er altijd mooi voor gezorgd dat ze niet aan de kant van het eiland zijn gekomen waar ze het eiland hadden kunnen zienquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:25 schreef Stinger__ het volgende:
of het ligt aan een kant waar ze nog niet zijn geweest. Lijkt me stug dat ze het hele rondje eiland gelopen hebben
Amateurquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:23 schreef MaJo het volgende:
Het binnenhalen duurt bij mij wel verdomd langEn ik ben zo benieuwd
Maar tot die tijd lees ik nog maar even niet wat hier staat, met veel moeite
Tot over een paar uurtjes
![]()
Ik snap niet hoe die torrents werkenquote:
Ja, die gast ging ff flink tekeerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:32 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Sawyer heeft me een partij klop gekregen...daar lust Jack Bauer geen pap van
![]()
Ja, the Losties hadden zijn geliefde gedood, dus nu moest 1 van hen het maar ontgelden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:57 schreef Suerte het volgende:
[..]
Ja, die gast ging ff flink tekeerHeb niet echt meegekregen waarom die gast op Sawyer begon in te beuken? Omdat dat vrouwtje dood was?
Zat tijdens die scene ff te kletsen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
promo = spoilerquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:20 schreef Suerte het volgende:
[..]
Was geen spoiler, het was gewoon te zien in de promoDat jij de promo niet hebt gezien, is jouw probleem
![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:33 schreef 7eVeNL het volgende:
Echt een hele sterke aflevering! Top! alleen het einde was een beetje cheesy, maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry hoor, voor mijn volgens jou onvolwassen gedrag sheeshquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
promo = spoiler
kunnen jullie je nou ooit eens als volwassenen gedragen sheesh
Oh, dat is al snel he?Nog ff een paar afleveringen van Prison Break kijken, 24 begint in januari weer, en verder niet veel vrees ik.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:46 schreef Geqxon het volgende:
Wat gaan jullie in de winterbreak allemaal doen??
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:55 schreef Suerte het volgende:
[..]
Oh, dat is al snel he?Nog ff een paar afleveringen van Prison Break kijken, 24 begint in januari weer, en verder niet veel vrees ik.
Er komt een nieuwe serie totdat Lost terugkomt, misschien kijk ik die wel.
![]()
quote:53. 3- 5 305 1 Nov 06 The Cost of Living
54. 3- 6 306 8 Nov 06 I Do
55. 3- 7 307 7 Feb 07 Not In Portland
Wanneer begint die en tot wanneer ?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:46 schreef Geqxon het volgende:
145 pixels boven jouw post staat datquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:40 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Wanneer begint die en tot wanneer ?
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:59 schreef Ranja_Ranja het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. isBlijf van mn UserIcon af Admins :@
Al vond ik het jammer dat we geen sideboob kregen te zien van Katequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik ben erg te spreken over de nieuwe sexy kleren die Mr. Friendly steeds aan Kate geeft.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik ben erg te spreken over de nieuwe sexy kleren die Mr. Friendly steeds aan Kate geeft.
Inderdaadquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Al vond ik het jammer dat we geen sideboob kregen te zien van Kate
Inderdaadquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:01 schreef Aventura het volgende:
Ok nu ik: jammer dat de cam niet wat meer naar onderen ging bij Desmond.
Stargate Atlantisquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:46 schreef Geqxon het volgende:
Totaal mee oneens. Ik vind seizoen 3 het niveau van 1 evenaren. Seizoen 2 vond ik het minst. Wat een briljante aflevering was dit weer. Ik heb het idee dat Bejamin aka Henry Gale een soort psycholoog is die op Kate en Saywer aan het experimenteren is. Ben ook benieuwd hoe dat toekomstvoorspellen van Desmond zich verder gaat ontwikkelen. Wat ik een beetje aan het denken ben is dat het eiland van de Losties een soort plek is voor experimenten, op dieren en mensen. Dat monster en die ijsberen zouden daar dan een voorbeeld zijn. En het bijvoorbeeld proberen te creeëren van hallicunaties (zoals het verschijnen van Jack's pa). Dan zou het eiland van de "Others" een soort observatieplek zijn.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:17 schreef roburt het volgende:
hoe geniaal ik seizoen 1 en 2 vond, hoe nep/saai/niet leuk om naar te kijken seizoen 3 is
erg jammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Heroes kijken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:46 schreef Geqxon het volgende:
Dat is al zo vanaf s1 ep1, dus ik snap niet dat je het 2 seizoenen volgehouden hebt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:31 schreef roburt het volgende:
het boeit me gewoon niet meer.
teveel achtergrond van iedereen en totaal niet meer realistisch.
Jij moet niet denken, is niet goed voor je gezondheid.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:32 schreef butz0rs het volgende:
ik denk dat jack of sawyer die tumor heeft
Ik vind juist dat de serie weer helemaal opleeft nu het zich in de omgeving van Benjamin en zijn mensen afspeelt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:31 schreef roburt het volgende:
het boeit me gewoon niet meer.
teveel achtergrond van iedereen en totaal niet meer realistisch.
Ik denk ook dat het Benjamin is met de tumor, al hoop ik niet dat hij het loodje gaat leggen, ik vind Benjamin leukquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:43 schreef Molline het volgende:
[..]
Ik vind juist dat de serie weer helemaal opleeft nu het zich in de omgeving van Benjamin en zijn mensen afspeelt.![]()
De vorige aflevering speelde zich af in de jungle en ik merkte dat ik dat toch minder interessant vond, net of alles al een keer voorbij gekomen is. En ik erger me dood aan Charlie!
Van wie zijn trouwens die foto's van die tumor. Ik denk zelf van Benjamin, jullie?
Verder was het weer een geweldige aflevering, vond alleen de 'ontsnapping' van Kate uit die kooi om te huilen.![]()
Idd, dat was te droogquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:14 schreef Xurk het volgende:
Als het zo makkelijk was voor Kate om uit de kooi te ontsnappen, snap ik niet waarom ze daar niet eerder op was gekomen... en heeft Ben haar "ontsnapping" nu gezien? Want vlak nadat zij weer in haar kooi zat zagen we dat hij Sawyer aan het monitoren was.
Dank je wel nu is mijn vraag beantwoord.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:20 schreef Lexiun het volgende:
Vond het een enorm coole episode. Maar die golfstick in de grond moest als bliksemafleider gelden ? wel heel toevallig dat hij zag aankomen dat het ging onweren.....volgens mij is het wat andersnu even de promo van volgende week kijken.
Ik denk dat ze dat deden om Sawyer bang te maken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:05 schreef Ace1 het volgende:
Was dat nou een grapje? Dat hij die naald door het sternum moest steken? Dat kan namelijk helemaal niet. Het verbandje was achteraf trouwens ook naast het sternum geplakt....
Sawyer hoeft geen dochter te hebbenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 05:05 schreef MaJo het volgende:
Nou het heeft even geduurd maar ik heb hem eindelijk gezienSpannende aflevering weer, alleen wel een beetje veel geweld (ben een meisje
) Ik kan er alleen niet tegen dat er elke keer weer mysteries bijkomen die niet opgelost worden! Coole ontwikkeling de helderziendheid van Desmond
En Sawyer die een dochter heeft
Ook het feit dat er twee eilanden zijn, eigenlijk best logisch maar het is nooit in me opgekomen
Oh en die scene dat de hartslag van Sawyer zo hoog is omdat Kate zich omkleed
![]()
![]()
![]()
Al met al wel weer een goede aflevering maar ik wil toch wat meer antwoorden krijgen!
En jongens, even leren tellen hoor want de winterstop is drie maanden
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:15 schreef Teizzz het volgende:
Tweener
![]()
En volgens mij maken de losties stiekem gewoon allemaal deel uit van een real life tv show in de us ofzo
Daar zeg je me watquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Sawyer hoeft geen dochter te hebben![]()
Kan je beter in het NL topic vragen. Zal er vast wel staan.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:03 schreef IAMUSEMUSE het volgende:
Wanneer worden deze afleveringen in Nederland uitgezonden ?
Kan zijn dat ik het over het hoofd heb gezien btw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |