quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:59 schreef Ranja_Ranja het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
Volgens mij hebben the Others er altijd mooi voor gezorgd dat ze niet aan de kant van het eiland zijn gekomen waar ze het eiland hadden kunnen zienquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:25 schreef Stinger__ het volgende:
of het ligt aan een kant waar ze nog niet zijn geweest. Lijkt me stug dat ze het hele rondje eiland gelopen hebben
Amateurquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:23 schreef MaJo het volgende:
Het binnenhalen duurt bij mij wel verdomd langEn ik ben zo benieuwd
Maar tot die tijd lees ik nog maar even niet wat hier staat, met veel moeite
Tot over een paar uurtjes
![]()
Ik snap niet hoe die torrents werkenquote:
Ja, die gast ging ff flink tekeerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:32 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Sawyer heeft me een partij klop gekregen...daar lust Jack Bauer geen pap van
![]()
Ja, the Losties hadden zijn geliefde gedood, dus nu moest 1 van hen het maar ontgelden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:57 schreef Suerte het volgende:
[..]
Ja, die gast ging ff flink tekeerHeb niet echt meegekregen waarom die gast op Sawyer begon in te beuken? Omdat dat vrouwtje dood was?
Zat tijdens die scene ff te kletsen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
promo = spoilerquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:20 schreef Suerte het volgende:
[..]
Was geen spoiler, het was gewoon te zien in de promoDat jij de promo niet hebt gezien, is jouw probleem
![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:33 schreef 7eVeNL het volgende:
Echt een hele sterke aflevering! Top! alleen het einde was een beetje cheesy, maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry hoor, voor mijn volgens jou onvolwassen gedrag sheeshquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
promo = spoiler
kunnen jullie je nou ooit eens als volwassenen gedragen sheesh
Oh, dat is al snel he?Nog ff een paar afleveringen van Prison Break kijken, 24 begint in januari weer, en verder niet veel vrees ik.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:46 schreef Geqxon het volgende:
Wat gaan jullie in de winterbreak allemaal doen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |