abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 26 oktober 2006 @ 02:57:37 #51
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_42943404
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 02:48 schreef Drifter__ het volgende:
Straks weer
Nu wordt ie uitgezonden toch? Dus nog efkes wachten voordat ie online staat
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  donderdag 26 oktober 2006 @ 03:34:55 #52
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_42943514
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 04:11:41 #53
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_42943566
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 03:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Was een gave aflevering Die opmerkingen van Sawyer , en zijn flashbacks Clemetine
Benjamin die Sawyer alle hoeken van de kooi laat zien, Sawyer die Benjamin op zijn bek slaat
Bunny
Sawyer met zijn horloge Snap alleen niet waarom ze die 'testen' doen
Veel plezier met downloaden, ik ga slapen
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_42943981
Geweldige episode, maar helaas ook weer meer vragen !
pi_42944481
Ik ga zometeen kijken.
pi_42945247
Kan niet wachten
  donderdag 26 oktober 2006 @ 10:01:03 #57
130755 Kinga
versier hier
pi_42945399
Hoe heet deze epi ook weer?
pi_42945923
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 10:01 schreef Kinga het volgende:
Hoe heet deze epi ook weer?
Every Man for Himself

Ik heb 'm net gezien, leuke aflevering. Ik had wel medelijden met Sawyer.
pi_42946652
Er klopt gewoon zoveel niet aan Lost

De defibrillator:
quote:
The closed-chest defibrillator device was pioneered by Dr V. Eskin with assistance by A. Klimov in the city of Frunze, USSR in mid 1950s. Successors of this device continue to be used to this day.
Dat kan nog nét. Maar de inductiekookplaat? De moderne wasmachines? De kleurentv? Dat vind ik allemaal veel te modern voor een gebouwencomplex uit de jaren 50
  donderdag 26 oktober 2006 @ 11:03:38 #60
75555 t-x-m
. : : T-X-M : : . .
pi_42946794
Fantastische ep.
Denk idd dat er 4 partijen zijn
  • lost people
  • Francaise
  • The others, deze zijn dan nog niet in beeld geweest, de others die we elke keer zagen waren gewoon:
  • De groep van Benjamin (overgebleven collega's van Francaise?)
  • Blijf van mn UserIcon af Admins :@
    pi_42946854
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 11:03 schreef t-x-m het volgende:
    Fantastische ep.
    Denk idd dat er 4 partijen zijn
  • lost people
  • Francaise
  • The others, deze zijn dan nog niet in beeld geweest, de others die we elke keer zagen waren gewoon:
  • De groep van Benjamin (overgebleven collega's van Francaise?)
  • Collega's van Francaise? Benjamin is op dit eiland geboren, de Francaise kwam naar het eiland als wetenschapper vanwege het signaal dat het eiland verstuurde.
    pi_42947302
    Ik vond het echt een kut episode. Wat zijn we nou te weten gekomen?

-Er heeft iemand een bliksemgeleider gemaakt, joepie!
    -Sawyer heeft een nep bom gehad, wat van mijlenver te zien was. Ik wist gelijk al dat het nep was.
    -Er is een meisje dood gegaan op de operatietafel.
    -Er is een tweede eiland

Nou zeg, joepie! Het enige boeiende is het laatste puntje, wat te zien was in een miezerig stukje van slechts enkele minuten.
      donderdag 26 oktober 2006 @ 11:27:55 #63
    75555 t-x-m
    . : : T-X-M : : . .
    pi_42947388
    trailer ep5 http://tinyurl.com/yn5jqm

'What is it?'
    Blijf van mn UserIcon af Admins :@
      donderdag 26 oktober 2006 @ 11:44:40 #64
    25967 solidslayer
    to much is never enough
    pi_42947908
    omg...ik heb die preview net bekeken van ep 5.. maarehh was dat echt een alien :S? of heb ik teveel X-files gekeken..
    Dit wor echt bizar
    PSN-ID: SoliD_S
    pi_42948168
    t to the v to the p
    Lost - Prison Break - Heroes - 24 - Traveller - The 4400
      donderdag 26 oktober 2006 @ 11:54:18 #66
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_42948219
    Leuke aflevering.
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
    pi_42948286
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 11:27 schreef t-x-m het volgende:
    trailer ep5 http://tinyurl.com/yn5jqm

'What is it?'
    Het is gewoon Kate die een keer haar make-up vergeten is
    pi_42949517
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 11:24 schreef Geqxon het volgende:
    Ik vond het echt een kut episode. Wat zijn we nou te weten gekomen?

-Sawyer heeft een nep bom gehad, wat van mijlenver te zien was. Ik wist gelijk al dat het nep was.
    -Er is een tweede eiland

Nou zeg, joepie! Het enige boeiende is het laatste puntje, wat te zien was in een miezerig stukje van slechts enkele minuten.
    Ik vond het een super aflevering, echt weer spannend en mysterieus zoals Lost hoort te zijn. Ik vind jouw punten niet terecht om de aflevring als 'kut' af te doen:

Desmond had in de toekomst gezien dat de bliksem zou inslaan in de tent van Claire. Door het bouwen van de bliksemafleider heeft hij ontdekt dat hij in staat is de toekomst te veranderen (vandaar dat hij het een experiment noemt.) Lot, vrije wil en voorbestemdheid zijn thema's van de show die je hierin terug ziet. Heel goed gedaan in mijn optiek.

Inderdaad niet het beste onderdeel van de episode, maar zou jij het risico durven nemen als jij sawyer was? Ik niet.

Tja, ze was dan ook neergeschoten. Het doel van de scene echter was dat Jack de foto's van de tumor zag. Van wie zijn die foto's? En is het neerstorten van het vliegtuig nou toeval of niet? Want het is wel erg toevallig dat één van de beste spinal (kan niet op het nederlandse woord komen) chirurgen ter wereld neerstort op een eiland waar iemand lijd aan een tumor aan zijn rug.

-Er is een tweede eiland
    Dit kan natuurlijk ook weer een 'con' zijn en anders vind ik het niet heel slecht gevonden, een observatie eiland ofzo. Hoe verhoudt het zich tot het dorp uit aflevering 1? Dat was namelijk wel op het grote eiland.

Interessant vond ik ook:

- Others hebben een 'sub'
    - Juliette is een fertility doctor
    - Kate stopped running. In plaats van te vluchten zoals Sawyer voorstelt 'every man for himself' kiest ze voor Jack zijn slogan: 'Live together die Alone'. Is dit een hint?
    - Communicatiemiddelen van others werken niet sinds hatch implosie
    - Desmond ziet echt de toekomst en kan deze ook veranderen.
    - Sawyer heeft een hart, gezien het geld voor zijn kind. (maar de dochter kan natuurlijk een 'con' zijn)

Echt een hele goede aflevering, nog beter dan de vorige drie! Promo ziet er ook veel belovend uit.
    pi_42950287
    quote:
    Desmond had in de toekomst gezien dat de bliksem zou inslaan in de tent van Claire.
    B.S. Het voorspellen van het weer is een eitje, Locke kon dat ook, wat hij waarschijnlijk ziet aan de wolken oid.
    quote:
    Inderdaad niet het beste onderdeel van de episode, maar zou jij het risico durven nemen als jij sawyer was? Ik niet.
    De others zijn niet in staat om iemand te opereren, niet in staat een defibrillator te repareren, en zo kan ik wel door gaan. En dan implanteren ze even een geavanceerde "tijd"bom van het kaliber Mission Impossible 3 in zijn hart? Sure...

....

Ik kan zo wel doorgaan, maar ik vond de aflevering enorm bagger. "Kut" dus.
      donderdag 26 oktober 2006 @ 13:03:53 #70
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_42950384
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 11:44 schreef solidslayer het volgende:
    omg...ik heb die preview net bekeken van ep 5.. maarehh was dat echt een alien :S? of heb ik teveel X-files gekeken..
    Dit wor echt bizar
    Ik dacht ook een alien te zien Zou wel erg vaag zijn Maar met Lost weet je maar nooit
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
    pi_42950486
    Iedereen heeft natuurlijk het recht op zijn mening, maar ik vrees wel dat je de subtiliteiten van de show niet oppikt. Over smaak valt natuurlijk niet te twisten, maar je argumenten zijn kul. Zonde, want dit vond ik echt een aflevering om van te smullen voor de mensen die lost al sinds het begin volgen. Maar zie daarvoor maar de vorige post.
    pi_42950507
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 13:03 schreef Suerte het volgende:

[..]

Ik dacht ook een alien te zien Zou wel erg vaag zijn Maar met Lost weet je maar nooit
    Volgens mij is een het man met een eye-patch. Glazen oog? Razinsky wellicht?
      donderdag 26 oktober 2006 @ 13:08:48 #73
    67640 SaintOfKillers
    Hold me closer, Tony Danza
    pi_42950538
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 13:03 schreef Suerte het volgende:

[..]

SPOILER
    The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
    pi_42950550
    Het was een vent met een ooglap
      donderdag 26 oktober 2006 @ 13:09:53 #75
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_42950572
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 12:37 schreef Don_Gurgen het volgende:
    Het doel van de scene echter was dat Jack de foto's van de tumor zag. Van wie zijn die foto's?
    In de nieuwe promo zegt Jack tegen Benjamin dat hij een tumor heeft...?
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
    pi_42950680
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 13:09 schreef Suerte het volgende:

[..]
    SPOILER
    Ooit van een SPOILERTAG gehoord?
    pi_42950730
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 13:09 schreef Suerte het volgende:

[..]

In de nieuwe promo zegt Jack tegen Benjamin dat hij een tumor heeft...?
    Never trust the promo.
      donderdag 26 oktober 2006 @ 13:20:19 #78
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_42950870
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 13:13 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Ooit van een SPOILERTAG gehoord?
    Was geen spoiler, het was gewoon te zien in de promo Dat jij de promo niet hebt gezien, is jouw probleem
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
      donderdag 26 oktober 2006 @ 13:22:18 #79
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_42950918
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 13:15 schreef Don_Gurgen het volgende:
    Never trust the promo.
    Da's waar
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
    pi_42951104
    SPOILER

[ Bericht 31% gewijzigd door Neoktheone op 26-10-2006 13:34:51 ]
    We sure are cute for two ugly people.
      donderdag 26 oktober 2006 @ 13:34:04 #81
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_42951241
    Oke, geen alien dus Zat ook niet goed op te letten
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
    pi_42951304
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 13:34 schreef Suerte het volgende:
    Oke, geen alien dus Zat ook niet goed op te letten
    Zou ik ook wel jammer gevonden hebben...
    We sure are cute for two ugly people.
    pi_42951348
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 13:20 schreef Suerte het volgende:

[..]

Was geen spoiler, het was gewoon te zien in de promo Dat jij de promo niet hebt gezien, is jouw probleem
    Het is niet uitgezonden, dus moet het in spoilertags.

En ik heb inderdaad de promo gezien, maar veel mensen willen juist niet de promo zien omdat het dingen verklapt.
      donderdag 26 oktober 2006 @ 14:05:08 #84
    20694 FCDB
    The Blue White Dragons!
    pi_42952147
    Ik vond deze aflevering ook veel beter dan de laatste 3! Genoeg spanning en actie.. en ouderwets een paar vragen erbij..

Nobody likes us.We Don't Care
      donderdag 26 oktober 2006 @ 14:14:31 #85
    20694 FCDB
    The Blue White Dragons!
    pi_42952461
    Trouwens wel weinig actie bij het kamp van de overige Losties... Die bliksem geleider was wel leuk enzo.. maar echte actie is het nog niet
    pi_42953167
    @Don_Gurgen: spinal = wervelkolom / ruggegraat
    pi_42953439
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 14:35 schreef Stinger__ het volgende:
    @Don_Gurgen: spinal = wervelkolom / ruggegraat
    ja dat bedacht ik me ook, maar heb je zoiets als een ruggegraat chirurg? Of heet dat weer anders, spinal surgeon klinkt op een of andere manier wel bekend en ruggegraatchirurg klinkt vreemd...
      donderdag 26 oktober 2006 @ 14:43:49 #88
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_42953456
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 01:15 schreef Linc_The_Sink het volgende:

[..]

Preciesss...wat een moeilijke woorden ....maar je hebt gelijk.. ik ben daarom zo estatisch
    Blijkbaar moeilijke woorden ja, aangezien het ecstatisch is

Maar goed, eigenlijk is dit een TVP en heb ik niets op pagina 2 gelezen, aangezien ik de aflevering pas morgenmiddag kan kijken [vanavond na het werken feest tot 7 uur morgenochtend ]...
      donderdag 26 oktober 2006 @ 15:00:19 #89
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_42953976
    Wauw

Ik zit meteen weer helemaal in de 'ik-kan-niet-wachten-tot-de-volgende'-sfeer
    Ik vond het een van de betere afleveringen sinds tijden!

Wat ik echter niet hoop is dat ze nog meer karakters gaan invoeren. Maar zoals Desmond deze aflevering naar die golfer toe liep en je in de promo kan zien dat er een nieuwe vrouw meegaat met Locke, dan denk ik eigenlijk dat dat wel gaat gebeuren.
    Zou ik erg jammer vinden, want het is toch een teken dat de schrijvers een beetje uitgeput raken met de 'standaard' verhaallijnen. En dat betekent dat ze de serie erg gaan rekken...

Maar voor nu heb ik er weer helemaal zin in, zeker na het kijken van de promo
    SPOILER
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
      donderdag 26 oktober 2006 @ 15:03:24 #90
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_42954076
    En om nog één keer wat te zeggen over die promo-spoiler-discussie:

Het is volgens mij een kleine moeite om dingen tussen spoiler-tags te zetten, aangezien er veel mensen niet naar de promo's kijken. Als jij dat wel wilt doen, okay, maar heb dan wel begrip voor mensen die een nieuwe aflevering fris in willen gaan.

Ik kijk normaal ook geen promo's (nu wel omdat ik zo benieuwd was ) en vind het erg irritant om dan hier te lezen wat andere mensen hebben gezien in de promo.
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
    pi_42954450
    Best een aardige aflevering. Alleen dat van die bliksem begreep ik niet helemaal, maar dat heeft dus mijn zijn toekomstgave te maken.

Volgens mij ligt die onderwater hatch tussen de 2 eilanden in, maar dan is het vreemd dat anna lucia ooit die kabel vond die daarheen liep (neem ik aan dan) maar het eiland zelf niet zag?
    -
      donderdag 26 oktober 2006 @ 15:24:40 #92
    4180 Hare
    Come fly with me!
    pi_42954771
    Ontzettend vette aflevering!

Ben zeer benieuwd hoe the Others zich nu georienteerd hebben. Het kamp wat we gezien hebben in aflevering 1 zit op het eiland van onze vrienden. Het kamp wat we nu constant te zien krijgen zit op het andere eiland. Zal dit kamp alleen een onderzoekskamp zijn en zullen the Others elke avond bijvoorbeeld terug gaan naar hun woonkamp of wat?

En heb me weer heerlijk geërgerd aan Jack deze aflevering. Je gaat godver toch niet the Others helpen die jou en je vrienden gevangen hebben genomen. Ik sterf liever

Vond het ook zeer interessant te horen dat die dame een gynaecologe was of iets dergelijks. Volgens mij doen ze echt iets met een superieur ras creëren ofzo...
    Enneh, hoop echt dat er nou eindelijk iets gaat gebeuren tussen Sawyer en Kate
    The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
      donderdag 26 oktober 2006 @ 15:30:54 #93
    4180 Hare
    Come fly with me!
    pi_42955000
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 15:14 schreef splendor het volgende:

Volgens mij ligt die onderwater hatch tussen de 2 eilanden in, maar dan is het vreemd dat anna lucia ooit die kabel vond die daarheen liep (neem ik aan dan) maar het eiland zelf niet zag?

Anna Lucia die een kabel vond? Ik weet alleen iets van Sayid die een kabel vond en die daarmee die rousseau vond.

En waarom zou een kabel moeten duiden op een onderwater hatch?

Moeten ze trouwens wel een eind overbruggen tussen de twee eilanden.
    pi_42955190
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 15:30 schreef Hare het volgende:

[..]

Anna Lucia die een kabel vond? Ik weet alleen iets van Sayid die een kabel vond en die daarmee die rousseau vond.

En waarom zou een kabel moeten duiden op een onderwater hatch?

Moeten ze trouwens wel een eind overbruggen tussen de twee eilanden.
    Volgens mij was het anna lucia die een kabel vond die vanuit de jungle het water inliep, en dachten veel mensen dat er een onderwaterhatch zou zijn, nog voor we die haai te zien kregen.
    -
      donderdag 26 oktober 2006 @ 15:49:04 #95
    4180 Hare
    Come fly with me!
    pi_42955642
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 15:36 schreef splendor het volgende:

[..]

Volgens mij was het anna lucia die een kabel vond die vanuit de jungle het water inliep, en dachten veel mensen dat er een onderwaterhatch zou zijn, nog voor we die haai te zien kregen.
    Kan me echt niks herinneren van Anna Lucia die een kabel vond? Please enlighten me?
    pi_42955954
    Ik heb de laatste nog niet gezien en ga straks het topic ff doorlezen
    pi_42956236
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 15:49 schreef Hare het volgende:

[..]

Kan me echt niks herinneren van Anna Lucia die een kabel vond? Please enlighten me?
    Was dat niet een spoiler die uiteindelijk niet bleek te kloppen?
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 13:29 schreef Neoktheone het volgende:
    SPOILER
    SPOILER
    pi_42956303
    "He found a cable leading from the water to the jungle and was caught in one of Danielle Rousseau’s snares."

Oh sayid was het dus toch, maar hij loopt wel het water in.
    -
      donderdag 26 oktober 2006 @ 16:19:53 #99
    20694 FCDB
    The Blue White Dragons!
    pi_42956699
    http://www.scrutz.co.uk/interactive/images/upload/lost-park2.jpg

Misschien al oud... maar vind hem wel grappig...
    pi_42958732
    hoe geniaal ik seizoen 1 en 2 vond, hoe nep/saai/niet leuk om naar te kijken seizoen 3 is
    erg jammer.
    "The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')