Nu wordt ie uitgezonden toch? Dus nog efkes wachten voordat ie online staatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 03:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was een gave afleveringDie opmerkingen van Sawyer
, en zijn flashbacks
Clemetine
![]()
Benjamin die Sawyer alle hoeken van de kooi laat zien, Sawyer die Benjamin op zijn bek slaat![]()
Bunny![]()
![]()
Sawyer met zijn horlogeSnap alleen niet waarom ze die 'testen' doen
![]()
Veel plezier met downloaden, ik ga slapen
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
Every Man for Himselfquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:01 schreef Kinga het volgende:
Hoe heet deze epi ook weer?
Dat kan nog nét. Maar de inductiekookplaat? De moderne wasmachines? De kleurentv? Dat vind ik allemaal veel te modern voor een gebouwencomplex uit de jaren 50quote:The closed-chest defibrillator device was pioneered by Dr V. Eskin with assistance by A. Klimov in the city of Frunze, USSR in mid 1950s. Successors of this device continue to be used to this day.
Collega's van Francaise? Benjamin is op dit eiland geboren, de Francaise kwam naar het eiland als wetenschapper vanwege het signaal dat het eiland verstuurde.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:03 schreef t-x-m het volgende:
Fantastische ep.
Denk idd dat er 4 partijen zijnlost people Francaise The others, deze zijn dan nog niet in beeld geweest, de others die we elke keer zagen waren gewoon: De groep van Benjamin (overgebleven collega's van Francaise?)
Het is gewoon Kate die een keer haar make-up vergeten isquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:27 schreef t-x-m het volgende:
trailer ep5 http://tinyurl.com/yn5jqm
'What is it?'![]()
Ik vond het een super aflevering, echt weer spannend en mysterieus zoals Lost hoort te zijn. Ik vind jouw punten niet terecht om de aflevring als 'kut' af te doen:quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:24 schreef Geqxon het volgende:
Ik vond het echt een kut episode. Wat zijn we nou te weten gekomen?
-Er heeft iemand een bliksemgeleider gemaakt, joepie!
-Sawyer heeft een nep bom gehad, wat van mijlenver te zien was. Ik wist gelijk al dat het nep was.
-Er is een meisje dood gegaan op de operatietafel.
-Er is een tweede eiland
Nou zeg, joepie!Het enige boeiende is het laatste puntje, wat te zien was in een miezerig stukje van slechts enkele minuten.
B.S. Het voorspellen van het weer is een eitje, Locke kon dat ook, wat hij waarschijnlijk ziet aan de wolken oid.quote:Desmond had in de toekomst gezien dat de bliksem zou inslaan in de tent van Claire.
De others zijn niet in staat om iemand te opereren, niet in staat een defibrillator te repareren, en zo kan ik wel door gaan. En dan implanteren ze even een geavanceerde "tijd"bom van het kaliber Mission Impossible 3 in zijn hart? Sure...quote:Inderdaad niet het beste onderdeel van de episode, maar zou jij het risico durven nemen als jij sawyer was? Ik niet.
Ik dacht ook een alien te zienquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:44 schreef solidslayer het volgende:
omg...ik heb die preview net bekeken van ep 5.. maarehh was dat echt een alien :S? of heb ik teveel X-files gekeken..
Dit wor echt bizar
Volgens mij is een het man met een eye-patch. Glazen oog? Razinsky wellicht?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:03 schreef Suerte het volgende:
[..]
Ik dacht ook een alien te zienZou wel erg vaag zijn
Maar met Lost weet je maar nooit
![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:03 schreef Suerte het volgende:
[..]
Ik dacht ook een alien te zienZou wel erg vaag zijn
Maar met Lost weet je maar nooit
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
In de nieuwe promo zegt Jack tegen Benjamin dat hij een tumor heeft...?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:37 schreef Don_Gurgen het volgende:
Het doel van de scene echter was dat Jack de foto's van de tumor zag. Van wie zijn die foto's?
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:09 schreef Suerte het volgende:
[..]Ooit van een SPOILERTAG gehoord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never trust the promo.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:09 schreef Suerte het volgende:
[..]
In de nieuwe promo zegt Jack tegen Benjamin dat hij een tumor heeft...?
Was geen spoiler, het was gewoon te zien in de promoquote:
Da's waarquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:15 schreef Don_Gurgen het volgende:
Never trust the promo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door Neoktheone op 26-10-2006 13:34:51 ]We sure are cute for two ugly people.
Zou ik ook wel jammer gevonden hebben...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:34 schreef Suerte het volgende:
Oke, geen alien dusZat ook niet goed op te letten
![]()
![]()
Het is niet uitgezonden, dus moet het in spoilertags.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:20 schreef Suerte het volgende:
[..]
Was geen spoiler, het was gewoon te zien in de promoDat jij de promo niet hebt gezien, is jouw probleem
![]()
ja dat bedacht ik me ook, maar heb je zoiets als een ruggegraat chirurg? Of heet dat weer anders, spinal surgeon klinkt op een of andere manier wel bekend en ruggegraatchirurg klinkt vreemd...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:35 schreef Stinger__ het volgende:
@Don_Gurgen: spinal = wervelkolom / ruggegraat
Blijkbaar moeilijke woorden ja, aangezien het ecstatisch isquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:15 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Preciesss...wat een moeilijke woorden....maar je hebt gelijk.. ik ben daarom zo estatisch
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:14 schreef splendor het volgende:
Volgens mij ligt die onderwater hatch tussen de 2 eilanden in, maar dan is het vreemd dat anna lucia ooit die kabel vond die daarheen liep (neem ik aan dan) maar het eiland zelf niet zag?
Volgens mij was het anna lucia die een kabel vond die vanuit de jungle het water inliep, en dachten veel mensen dat er een onderwaterhatch zou zijn, nog voor we die haai te zien kregen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:30 schreef Hare het volgende:
[..]
Anna Lucia die een kabel vond? Ik weet alleen iets van Sayid die een kabel vond en die daarmee die rousseau vond.
En waarom zou een kabel moeten duiden op een onderwater hatch?
Moeten ze trouwens wel een eind overbruggen tussen de twee eilanden.
Kan me echt niks herinneren van Anna Lucia die een kabel vond? Please enlighten me?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:36 schreef splendor het volgende:
[..]
Volgens mij was het anna lucia die een kabel vond die vanuit de jungle het water inliep, en dachten veel mensen dat er een onderwaterhatch zou zijn, nog voor we die haai te zien kregen.
Was dat niet een spoiler die uiteindelijk niet bleek te kloppen?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:49 schreef Hare het volgende:
[..]
Kan me echt niks herinneren van Anna Lucia die een kabel vond? Please enlighten me?
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:29 schreef Neoktheone het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |