quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:55 schreef Suerte het volgende:
[..]
Oh, dat is al snel he?Nog ff een paar afleveringen van Prison Break kijken, 24 begint in januari weer, en verder niet veel vrees ik.
Er komt een nieuwe serie totdat Lost terugkomt, misschien kijk ik die wel.
![]()
quote:53. 3- 5 305 1 Nov 06 The Cost of Living
54. 3- 6 306 8 Nov 06 I Do
55. 3- 7 307 7 Feb 07 Not In Portland
Wanneer begint die en tot wanneer ?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:46 schreef Geqxon het volgende:
Wat gaan jullie in de winterbreak allemaal doen??
145 pixels boven jouw post staat datquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:40 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Wanneer begint die en tot wanneer ?
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:59 schreef Ranja_Ranja het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. isBlijf van mn UserIcon af Admins :@
Al vond ik het jammer dat we geen sideboob kregen te zien van Katequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik ben erg te spreken over de nieuwe sexy kleren die Mr. Friendly steeds aan Kate geeft.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik ben erg te spreken over de nieuwe sexy kleren die Mr. Friendly steeds aan Kate geeft.
Inderdaadquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Al vond ik het jammer dat we geen sideboob kregen te zien van Kate
Inderdaadquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:01 schreef Aventura het volgende:
Ok nu ik: jammer dat de cam niet wat meer naar onderen ging bij Desmond.
Stargate Atlantisquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:46 schreef Geqxon het volgende:
Wat gaan jullie in de winterbreak allemaal doen??
Totaal mee oneens. Ik vind seizoen 3 het niveau van 1 evenaren. Seizoen 2 vond ik het minst. Wat een briljante aflevering was dit weer. Ik heb het idee dat Bejamin aka Henry Gale een soort psycholoog is die op Kate en Saywer aan het experimenteren is. Ben ook benieuwd hoe dat toekomstvoorspellen van Desmond zich verder gaat ontwikkelen. Wat ik een beetje aan het denken ben is dat het eiland van de Losties een soort plek is voor experimenten, op dieren en mensen. Dat monster en die ijsberen zouden daar dan een voorbeeld zijn. En het bijvoorbeeld proberen te creeëren van hallicunaties (zoals het verschijnen van Jack's pa). Dan zou het eiland van de "Others" een soort observatieplek zijn.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:17 schreef roburt het volgende:
hoe geniaal ik seizoen 1 en 2 vond, hoe nep/saai/niet leuk om naar te kijken seizoen 3 is
erg jammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |