Ze zijn ook vorig jaar gespresenteerd als nieuwe karakters dus blijkbaar willen ze dat jaquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:44 schreef Mirel het volgende:
Die krijgen steeds meer tekst, viel me al op.
En ze zouden gaan neuqen in een tent, nog niks van gezienquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze zijn ook vorig jaar gespresenteerd als nieuwe karakters dus blijkbaar willen ze dat ja
Of uit MI IIIquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:27 schreef Marble het volgende:
Die pacemaker van Sawyer is wel enorm gejat van de Spike met chip verhaallijn uit Buffy.
Maar die kick in the face van Henry Ben zeg, waar heeft ie dat geleerd?.
Neen, thxquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:37 schreef 2Drix het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=IRfi87uRZYI
Deze al gepost?
Heeft hij van Bouwerquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:27 schreef Marble het volgende:
Die pacemaker van Sawyer is wel enorm gejat van de Spike met chip verhaallijn uit Buffy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijf van mn UserIcon af Admins :@
Nou ja, het idee van pijn door toedoen van een chip, verder is het redelijk anders, aangezien Spike gewoon enorme hoofdpijn kreeg als hij probeerde een mens pijn te doenquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:27 schreef Marble het volgende:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:19 schreef t-x-m het volgende:Wie riep er "no"?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:03 schreef Symer het volgende:
Dat ontploffen-als-je-ontsnapt deed mij vooral aan Wedlock denken, maar waar ze het ook vandaan hebben, ik vind het concept boeiend genoeg om vaker gebruikt te worden.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
Sawyer? Hij zei dat ie 35 is..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:04 schreef Molline het volgende:
Ben ligt inderdaad nogal voor de hand. Dan moet je iemand kiezen die het minst voor de hand ligt dus.
Even zien, een ongeveer 40-jarige man ..... wie kunnen dat nog meer zijn?
peins
De enige die een tumor heeft is Rose.... Locke is een long shot, maar denk dat het Ben is (zie de promo).quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:23 schreef dabadbass het volgende:
Of misschien Locke,
Het eiland heeft een helende werking daarom kan Locke weer lopen.
Maar buiten het eiland heeft Locke zoveel last van die tumor dat ie in een rolstoel moet zitten
Gaat over Julietquote:If you guessed a movie with Angelina Jolie where she was a Lesbian you would be correct…no i’m not bringing the site down by mentioning Lesbians but its all true and this was found on a simple Google Search. In 1998 Elizabeth Mitchell starred alongside Angelina Jolie in the film Gia and she played Jolies Love Interest.
Je bedoelt Alias?quote:
Kijk eens 3 posts boven jequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:19 schreef kweek89 het volgende:
Wat dachten jullie van Jack zelf?
Ik heb ze destijds ook allemaal achter elkaar gekeken, dan schiet het idd wel lekker op jaquote:Op woensdag 1 november 2006 14:45 schreef Isegrim het volgende:
Ziek zijn heeft ook zo zijn voordelen. Ik was ooit begonnen om Lost op TV te kijken, maar TV is zo 1990 en ik heb geen zin om steeds te wachten. Dus sinds maandag ben ik van seizoen 1, aflevering 5 tot seizoen 2, aflevering 10 gekomen. En aangezien er weinig verbetering in mijn fysieke toestand zit, zal ik wel helemaal 'bij' zijn tegen het eind van de week.
Serie blijft goed. Ik had verwacht dat 'ie gaandeweg zwakker zou worden, maar ik zit nu tig afleveringen per dag te kijken en ik vermaak me uiterst goed.
Ik heb seizoen 2 en de eerste paar afleveringen van seizoen 3 ook in korte tijd achter elkaar gezien. Wordt wel even wennen dan als je opeens steeds een week moet wachtenquote:Op woensdag 1 november 2006 14:45 schreef Isegrim het volgende:
Ziek zijn heeft ook zo zijn voordelen. Ik was ooit begonnen om Lost op TV te kijken, maar TV is zo 1990 en ik heb geen zin om steeds te wachten. Dus sinds maandag ben ik van seizoen 1, aflevering 5 tot seizoen 2, aflevering 10 gekomen. En aangezien er weinig verbetering in mijn fysieke toestand zit, zal ik wel helemaal 'bij' zijn tegen het eind van de week.
Serie blijft goed. Ik had verwacht dat 'ie gaandeweg zwakker zou worden, maar ik zit nu tig afleveringen per dag te kijken en ik vermaak me uiterst goed.
Laten we hopen van nietquote:Op woensdag 1 november 2006 15:50 schreef Waltero het volgende:
die promo 1 ziet er btw wel erg sci-fi uit, als je dat stukje ziet op dat beeldscherm, dalijk word de serie een soort van x-files (Met Island als soort van Area 51 ofzo)
Man, ooglapje. Geen gekke aliens.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:50 schreef Waltero het volgende:
die promo 1 ziet er btw wel erg sci-fi uit, als je dat stukje ziet op dat beeldscherm, dalijk word de serie een soort van x-files (Met Island als soort van Area 51 ofzo)
Ik kijk nu zoveel afleveringen achter elkaar dat ik vannacht waarschijnlijk droom dat ik op het eiland zit ofzo.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:43 schreef MaJo het volgende:
Ik heb seizoen 2 en de eerste paar afleveringen van seizoen 3 ook in korte tijd achter elkaar gezien. Wordt wel even wennen dan als je opeens steeds een week moet wachtenEn na volgende week zelfs 3 maanden
Vorig jaar Lost liggen kijken terwijl ik 40 graden koorts had en dagen achtereen niets gegeten hadquote:Op woensdag 1 november 2006 14:45 schreef Isegrim het volgende:
Ziek zijn heeft ook zo zijn voordelen.
quote:Op woensdag 1 november 2006 20:37 schreef Isegrim het volgende:
Ik zat me de hele tijd af te vragen waar ik toch in hemelsnaam die stem van Helen (vriendin Locke) van kende en ik kon er maar niet op komen. Maar het is Peggy Bundy.De rol is zo anders dat ik het nooit zelf zou hebben bedacht.
quote:Op woensdag 1 november 2006 20:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik herken haar echt totaal niet. Alleen die stem, die is zo karakteristiek.
Eerder in Lost vonden ze ook al een glazen oog, zal die vent wel zijn.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:50 schreef Waltero het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |