SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is de volgende afl. nou een dubbele aflevering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn ook vorig jaar gespresenteerd als nieuwe karakters dus blijkbaar willen ze dat jaquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:44 schreef Mirel het volgende:
Die krijgen steeds meer tekst, viel me al op.
En ze zouden gaan neuqen in een tent, nog niks van gezienquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze zijn ook vorig jaar gespresenteerd als nieuwe karakters dus blijkbaar willen ze dat ja
Of uit MI IIIquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:27 schreef Marble het volgende:
Die pacemaker van Sawyer is wel enorm gejat van de Spike met chip verhaallijn uit Buffy.
Maar die kick in the face van Henry Ben zeg, waar heeft ie dat geleerd?.
Neen, thxquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:37 schreef 2Drix het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=IRfi87uRZYI
Deze al gepost?
Heeft hij van Bouwerquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:27 schreef Marble het volgende:
Die pacemaker van Sawyer is wel enorm gejat van de Spike met chip verhaallijn uit Buffy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijf van mn UserIcon af Admins :@
Nou ja, het idee van pijn door toedoen van een chip, verder is het redelijk anders, aangezien Spike gewoon enorme hoofdpijn kreeg als hij probeerde een mens pijn te doenquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:27 schreef Marble het volgende:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:19 schreef t-x-m het volgende:Wie riep er "no"?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:03 schreef Symer het volgende:
Dat ontploffen-als-je-ontsnapt deed mij vooral aan Wedlock denken, maar waar ze het ook vandaan hebben, ik vind het concept boeiend genoeg om vaker gebruikt te worden.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
Sawyer? Hij zei dat ie 35 is..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:04 schreef Molline het volgende:
Ben ligt inderdaad nogal voor de hand. Dan moet je iemand kiezen die het minst voor de hand ligt dus.
Even zien, een ongeveer 40-jarige man ..... wie kunnen dat nog meer zijn?
peins
De enige die een tumor heeft is Rose.... Locke is een long shot, maar denk dat het Ben is (zie de promo).quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:23 schreef dabadbass het volgende:
Of misschien Locke,
Het eiland heeft een helende werking daarom kan Locke weer lopen.
Maar buiten het eiland heeft Locke zoveel last van die tumor dat ie in een rolstoel moet zitten
Gaat over Julietquote:If you guessed a movie with Angelina Jolie where she was a Lesbian you would be correct…no i’m not bringing the site down by mentioning Lesbians but its all true and this was found on a simple Google Search. In 1998 Elizabeth Mitchell starred alongside Angelina Jolie in the film Gia and she played Jolies Love Interest.
Je bedoelt Alias?quote:
Kijk eens 3 posts boven jequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:19 schreef kweek89 het volgende:
Wat dachten jullie van Jack zelf?
Ik heb ze destijds ook allemaal achter elkaar gekeken, dan schiet het idd wel lekker op jaquote:Op woensdag 1 november 2006 14:45 schreef Isegrim het volgende:
Ziek zijn heeft ook zo zijn voordelen. Ik was ooit begonnen om Lost op TV te kijken, maar TV is zo 1990 en ik heb geen zin om steeds te wachten. Dus sinds maandag ben ik van seizoen 1, aflevering 5 tot seizoen 2, aflevering 10 gekomen. En aangezien er weinig verbetering in mijn fysieke toestand zit, zal ik wel helemaal 'bij' zijn tegen het eind van de week.
Serie blijft goed. Ik had verwacht dat 'ie gaandeweg zwakker zou worden, maar ik zit nu tig afleveringen per dag te kijken en ik vermaak me uiterst goed.
Ik heb seizoen 2 en de eerste paar afleveringen van seizoen 3 ook in korte tijd achter elkaar gezien. Wordt wel even wennen dan als je opeens steeds een week moet wachtenquote:Op woensdag 1 november 2006 14:45 schreef Isegrim het volgende:
Ziek zijn heeft ook zo zijn voordelen. Ik was ooit begonnen om Lost op TV te kijken, maar TV is zo 1990 en ik heb geen zin om steeds te wachten. Dus sinds maandag ben ik van seizoen 1, aflevering 5 tot seizoen 2, aflevering 10 gekomen. En aangezien er weinig verbetering in mijn fysieke toestand zit, zal ik wel helemaal 'bij' zijn tegen het eind van de week.
Serie blijft goed. Ik had verwacht dat 'ie gaandeweg zwakker zou worden, maar ik zit nu tig afleveringen per dag te kijken en ik vermaak me uiterst goed.
Laten we hopen van nietquote:Op woensdag 1 november 2006 15:50 schreef Waltero het volgende:
die promo 1 ziet er btw wel erg sci-fi uit, als je dat stukje ziet op dat beeldscherm, dalijk word de serie een soort van x-files (Met Island als soort van Area 51 ofzo)
Man, ooglapje. Geen gekke aliens.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:50 schreef Waltero het volgende:
die promo 1 ziet er btw wel erg sci-fi uit, als je dat stukje ziet op dat beeldscherm, dalijk word de serie een soort van x-files (Met Island als soort van Area 51 ofzo)
Ik kijk nu zoveel afleveringen achter elkaar dat ik vannacht waarschijnlijk droom dat ik op het eiland zit ofzo.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:43 schreef MaJo het volgende:
Ik heb seizoen 2 en de eerste paar afleveringen van seizoen 3 ook in korte tijd achter elkaar gezien. Wordt wel even wennen dan als je opeens steeds een week moet wachtenEn na volgende week zelfs 3 maanden
Vorig jaar Lost liggen kijken terwijl ik 40 graden koorts had en dagen achtereen niets gegeten hadquote:Op woensdag 1 november 2006 14:45 schreef Isegrim het volgende:
Ziek zijn heeft ook zo zijn voordelen.
quote:Op woensdag 1 november 2006 20:37 schreef Isegrim het volgende:
Ik zat me de hele tijd af te vragen waar ik toch in hemelsnaam die stem van Helen (vriendin Locke) van kende en ik kon er maar niet op komen. Maar het is Peggy Bundy.De rol is zo anders dat ik het nooit zelf zou hebben bedacht.
quote:Op woensdag 1 november 2006 20:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik herken haar echt totaal niet. Alleen die stem, die is zo karakteristiek.
Eerder in Lost vonden ze ook al een glazen oog, zal die vent wel zijn.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:50 schreef Waltero het volgende:
quote:Op woensdag 1 november 2006 22:32 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Weet niet zo snel ff de naam, maar het is de eerste episode waar het over de tail-survivors gaat. Ze vinden daar een boek en een glazen oog in een hatch.
Ik ook nietquote:Op woensdag 1 november 2006 22:34 schreef Suerte het volgende:
[..]
Kan ik me helemaal niet meer herinneren
Ik welquote:Op woensdag 1 november 2006 22:34 schreef Suerte het volgende:
[..]
In The Other 48 Days vonden ze het in de Arrow-bunker. Daar vonden ze ook die bijbel met die film erin.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:34 schreef Suerte het volgende:
[..]
Hier spreekt een kennerquote:Op woensdag 1 november 2006 22:54 schreef Symer het volgende:
[..]
In The Other 48 Days vonden ze het in de Arrow-bunker. Daar vonden ze ook die bijbel met die film erin.
Die bijbel herinner ik me wel, maar dat oog...quote:Op woensdag 1 november 2006 22:54 schreef Symer het volgende:
[..]
In The Other 48 Days vonden ze het in de Arrow-bunker. Daar vonden ze ook die bijbel met die film erin.
ik zat ook aan Sawyer te denken!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:20 schreef dabadbass het volgende:
Ik zat ook aan Sawyer te denken
Het zat samen met de bijbel en de radio van Bernard in een kist. Toen ze de kist openmaakten rolde het op de grond.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:16 schreef Suerte het volgende:
[..]
Die bijbel herinner ik me wel, maar dat oog...![]()
Mooie cijfers die niet op rij staanquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:14 schreef FCDB het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=1870941127759906724
Weer iets anders, toevallig van een nederlander... wel grappig als je zoiets tegenkomt!
Dat wijf is wel lekkerquote:Op donderdag 2 november 2006 04:17 schreef Plastic_Power het volgende:
Matige aflevering wederom. Het gaat me echt allemaal te traag dit seizoen![]()
Doe nieuwe "Losties" zijn voorlopig ook alleen maar overbodig en irritant![]()
Jezus. Al eens gehoord van SPOILERS?quote:Op donderdag 2 november 2006 07:33 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Dat wijf is wel lekker
Mr Eko dooden the black smoke strikes again.
Zou de black smoke zich als mensen kunnen manifesteren? verklaart dat de 'geestesverschijningen' van bijvoorbeeld een Walt?
Ik wil minder flashbacks, ze voegen nauwelijks iets toe dit seizoen!quote:Op donderdag 2 november 2006 04:17 schreef Plastic_Power het volgende:
Matige aflevering wederom. Het gaat me echt allemaal te traag dit seizoen![]()
Doe nieuwe "Losties" zijn voorlopig ook alleen maar overbodig en irritant![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 09:00 schreef Waltero het volgende:
wat? het is al uitgezonden hoor, dan mag je er over praten..
zonde van ecko, verder wl leuke ep, mis alleen de snelheid en spanning van season 1/2 kvind dit seizoen nog niet echt zo mooi als toen
Dat doe ik, duhhh wat doe ik anders hier.quote:Op donderdag 2 november 2006 09:20 schreef Waltero het volgende:
dan moet je ook niet in dit forum lezen/posten
dit is namelijk voor de mensen die het meteen in amerika volgen
zeuren over spoilers?quote:Op donderdag 2 november 2006 09:21 schreef Votz het volgende:
[..]
Dat doe ik, duhhh wat doe ik anders hier.
Jezus gedraag je niet als een gehandicapte aap. Je weet als de ep is uitgezonden in Amerika dat er in dit topic over gepraat mag worden. Er zijn dus geen spoilers nodig en als je de nieuwste ep nog niet hebt gezien moet je uit dit topic wegblijven.quote:Op donderdag 2 november 2006 09:21 schreef Votz het volgende:
[..]
Dat doe ik, duhhh wat doe ik anders hier.
idd, maybe is het een idee voor miguel om dit ook ff in de OP te vermeldenquote:Op donderdag 2 november 2006 09:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Jezus gedraag je niet als een gehandicapte aap. Je weet als de ep is uitgezonden in Amerika dat er in dit topic over gepraat mag worden. Er zijn dus geen spoilers nodig en als je de nieuwste ep nog niet hebt gezien moet je uit dit topic wegblijven.
Hoe vaak moet dit nog gezegd worden?
dude.. s03e05 is pas net uitgezonden, je praat dus onzin, ik denk dat je bedoeld dat je bij s02e20 bentquote:Op donderdag 2 november 2006 10:10 schreef Isegrim het volgende:
Ik lees gewoon over die posts heen want ik ben er nog niet. Ben nu bij s03e20.
Gister meer dan 11 uur Lost gekeken.![]()
Maar vandaag voel ik me veel beter dus ik ga ook eens iets anders doen.
Ja, duh, ik vergis me dus. Staat daar soms een gevangenisstraf op?quote:Op donderdag 2 november 2006 10:46 schreef Waltero het volgende:
[..]
dude.. s03e05 is pas net uitgezonden, je praat dus onzin, ik denk dat je bedoeld dat je bij s02e20 bent
Wat is er met jou? Doe eens rustig vriendjequote:Op donderdag 2 november 2006 10:46 schreef Waltero het volgende:
[..]
dude.. s03e05 is pas net uitgezonden, je praat dus onzin, ik denk dat je bedoeld dat je bij s02e20 bent
hurley zegt ook tegen iedereen dudequote:Op donderdag 2 november 2006 11:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, duh, ik vergis me dus. Staat daar soms een gevangenisstraf op?
Ik ben overigens geen dude.
Ik wilde er nog achter zetten, "tenzij jij Hurley heet".quote:Op donderdag 2 november 2006 12:40 schreef Waltero het volgende:
[..]
hurley zegt ook tegen iedereen dude
Afl. 10 is een Hurley afleveringquote:Op donderdag 2 november 2006 12:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik wilde er nog achter zetten, "tenzij jij Hurley heet".Hurley is een van mijn favoriete personages.
Toffe gozer.
Het is toch ook raar dat daar verwarring over is? Jae sprong en viel op de auto van Jin terwijl Jin in de auto zat. Sun was volgens mij niet eens in de buurt...quote:Op woensdag 1 november 2006 23:19 schreef Symer het volgende:
[..]
Het zat samen met de bijbel en de radio van Bernard in een kist. Toen ze de kist openmaakten rolde het op de grond.
Anyway, ik zat net de nieuwe podcast te luisteren en daarin bevestigen de makers dat Jae zelf gesprongen is en niet gegooid is door Sun. Ze vonden het raar dat daar verwarring over is ontstaan.
Iemand merkte op dat springers meestal face-first gaan. Jae ging ass-first, alsof hij gegooid was.quote:Op donderdag 2 november 2006 13:26 schreef octopussy het volgende:
[..]
Het is toch ook raar dat daar verwarring over is? Jae sprong en viel op de auto van Jin terwijl Jin in de auto zat. Sun was volgens mij niet eens in de buurt...
quote:Op donderdag 2 november 2006 13:23 schreef Symer het volgende:
Leuke aflevering![]()
Blij dat Locke het hele kamp bij de junglemissies betrekt en wat opener is dan Jack.
Ook leuk dat we nu weten wat Locke zag toen hij in de 'eye of the island' keek in 1x04. Zou dat felle licht van hetzelfde ding komen als de rook? Of zijn er twee monsters, een goede en een kwade ("One is light, one is dark")?ik herinner me dat niet echt meer, wat zaggie dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waar keek hij naar in die ep 4?Lost - Prison Break - Heroes - 24 - Traveller - The 4400
Vette avatar heb jij.quote:
Tijdens het zwijnen-jagen gingen ineens takken opzij en kwam het monster tevoorschijn dat Locke aankeek. Hij zei daar later over: "I looked into the eye of the island, and what I saw was beautiful".quote:Op donderdag 2 november 2006 13:38 schreef Waltero het volgende:
[..]
ik herinner me dat niet echt meer, wat zaggie dus?
En waar keek hij naar in die ep 4?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |