Kennelijk zag Max Model potentie in de meiden.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:10 schreef Toeps het volgende:
Nog iemand met de uitleg waarom Annika, Charmaine en Sanne in Up! staan, bij Max? Ze lijken meer fotoshoots te krijgen...
Ik vind het idd ook nogal vaag allemaal. Leuk dat ze nu een contract heeft. Maar als je kijkt naar de prijzen bij ANTM was dat toch veel meer? Als nu dus alle deelnemers gewoon al via Max Models werken zet ik ook wel vraagtekens bij de reputatie van Max Models. Lijkt me dan ook niet echt een high-end buro...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:21 schreef Natalie het volgende:
[..]
Kennelijk zag Max Model potentie in de meiden.
Maar vind het ook wel apart, hoor. Ik bedoel, dat beroemde contract bij Max models zou de prijs voor de winnaar moeten zijn. Oké, Sanne krijg een contact ter waarde van € 50.000, maar de andere meiden zullen er ook wel iets aan overhouden.
Ben benieuwd wie er gaat winnen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:02 schreef ivetje het volgende:
Still in the running towards becoming Hallands Next Tap Maddel:
Annika
Anna Marie
Charmaine
Daisy
Katelijn
Marcia
Ovo
Sanne
Stefanie
Sylvia
Ik denk dat ze natuurlijk gewoon moet werken maar dat ze gegarandeerd 50,000 vangt. Net als voetballers b.v.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:56 schreef _Arual_ het volgende:
Uhm. Misschien een domme vraag, maar wat houdt zo'n contract precies in? Krijgt ze die 50.000 meteen, of moet ze er eerst voor werken? En als ze ervoor moet werken, hoe lang dan? Want stel dat een van de andere meiden meer geboekt wordt dan Sanne, krijgt zo'n meisje dan ook dat bedrag, of mag dat niet meer?
oh wat klink ik weer heerlijk chaotisch.
bij voetballers is het toch zo dat ze meteen bij aankoop een bedrag ontvangen, en vervolgens ook nog salaris krijgen? Dat heb ik me toevallig gisteren laten vertellen...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:57 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik denk dat ze natuurlijk gewoon moet werken maar dat ze gegarandeerd 50,000 vangt. Net als voetballers b.v.
Mmm, weet ik niet precies, ik ging er altijd van uit dat ze gewoon standaard een bedrag kregen en dan als er bepaalde prestaties worden geleverd extra bonussen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:59 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
bij voetballers is het toch zo dat ze meteen bij aankoop een bedrag ontvangen, en vervolgens ook nog salaris krijgen? Dat heb ik me toevallig gisteren laten vertellen...
Ja, dat klopt, maar dat vertellen ze ook in de uitzendingquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:58 schreef karoltje het volgende:
Leuk om de modeshow te zien. Klopt het dat deze is opgenomen in de Lichtfabriek in Haarlem? Daar ga ik vaak uit en ik dacht het te herkennen!
Ik had het idee dat er dan een spoiler instond voor de mensen die het gemist hadden ofzoquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:18 schreef boneyard het volgende:
sanne heeft gewonnen, de op daar op aanpassen is wel een idee lijkt me.
Ze heeft dit gisteren uitgelegd bij Jensen. Ze krijgt opdrachten van Max-Models en de kans is groot dat ze daardoor boven de ¤50.000 uitkomt maar mocht er weinig werk voor dr zijn krijgt ze sowieso ¤50.000quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:57 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik denk dat ze natuurlijk gewoon moet werken maar dat ze gegarandeerd 50,000 vangt. Net als voetballers b.v.
Dat ze up & coming zijn ofzo... geen idee, vroeger had je alleen new faces.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:10 schreef Toeps het volgende:
Nog iemand met de uitleg waarom Annika, Charmaine en Sanne in Up! staan, bij Max? Ze lijken meer fotoshoots te krijgen...
Weer met Yfke? Kan ze leuk samen met Sanne op cursus, Sanne voor dr Engels en Yfke voor dr Nederlandsquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:17 schreef schatje het volgende:
Voorbereidingen voor de tweede serie gaan in december van start. En wordt waarschijnlijk in het voorjaar van volgend jaar op RTL5 uitgezonden.
Een coverfoto en ook gaat ze Nederlands vertegenwoordigen bij een modellenwedstrijd in New York.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:53 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik vind het idd ook nogal vaag allemaal. Leuk dat ze nu een contract heeft. Maar als je kijkt naar de prijzen bij ANTM was dat toch veel meer? Als nu dus alle deelnemers gewoon al via Max Models werken zet ik ook wel vraagtekens bij de reputatie van Max Models. Lijkt me dan ook niet echt een high-end buro...
Max is juist een heel goed bureau, heeft veel werk, ook commercieel. En in het buitenland.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:53 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik vind het idd ook nogal vaag allemaal. Leuk dat ze nu een contract heeft. Maar als je kijkt naar de prijzen bij ANTM was dat toch veel meer? Als nu dus alle deelnemers gewoon al via Max Models werken zet ik ook wel vraagtekens bij de reputatie van Max Models. Lijkt me dan ook niet echt een high-end buro...
Mmm, niet echt voorbeelden van topmodellen, aardige meiden maar zeker geen top, maar zeker commercieel denk ik idd.Lijkt me alleen dat je het niet echt kunt vergelijken met Elite of Fordquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:32 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Max is juist een heel goed bureau, heeft veel werk, ook commercieel. En in het buitenland.
Froukje de Both, en Renate Verbaan zaten er vroeger ook bv.
Nee die voorbeelden zijn ook meer om aan te geven dat er mogelijkheden genoeg zijn binnen Max.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:42 schreef Samson het volgende:
[..]
Mmm, niet echt voorbeelden van topmodellen, aardige meiden maar zeker geen top, maar zeker commercieel denk ik idd.Lijkt me alleen dat je het niet echt kunt vergelijken met Elite of Ford
Ja vooral met dat engels van haar. Wordt een hele grotequote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:52 schreef Augustina het volgende:
Sanne!
Zij is het meisje met de meeste potentie om heel erg goed te worden in topmodellenland.
Die spreekt eerder beroerd Nederlands.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:28 schreef Augustina het volgende:
Ach, komt echt wel goed met dr. Dat gezeur over dr engels. Alsof Yfke dat zo briljant spreekt, en zij heeft het ook gemaakt.
Nou, tis niet alleen dr engels hoor, vind het nederlands ook niet bepaald als abn klinken. En verder vind ik haar ook niet goed lopen. Overigens was zij wel degene met gemiddeld genomen de beste foto's. Maar ja, volgens mij heb je als topmodel wel meer nodig als alleen goede foto's.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:28 schreef Augustina het volgende:
Ach, komt echt wel goed met dr. Dat gezeur over dr engels.
Ach, gelukkig is een mens nooit te oud om te leren. En is 18 (inmiddels 19) dat al helemaal niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:44 schreef boneyard het volgende:
beroerd is geen probleem, het gaat er om dat je verstaat wat mensen zeggen en begrijpelijke antwoorden kan geven en dat kan yfke best. sanne daarintegen met haar 18 op engelse vragen is duidelijk anders.
Welke foto is dat dan?? Ik heb dat nergens gezien...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:27 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dat ze up & coming zijn ofzo... geen idee, vroeger had je alleen new faces.
die poster van Sanne overalDat uitgerekend zo'n foto overal in het land komt te hangen, best genant
De jury vond juist dat Sanne geweldig liep, ze had er goed de vaart in enzo!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:44 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nou, tis niet alleen dr engels hoor, vind het nederlands ook niet bepaald als abn klinken. En verder vind ik haar ook niet goed lopen. Overigens was zij wel degene met gemiddeld genomen de beste foto's. Maar ja, volgens mij heb je als topmodel wel meer nodig als alleen goede foto's.
Ja sorry, had de rest wel weggehaald maar dat zinnetje over het hoofd gezienquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:14 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik weet, het was ook meer een 'ga de OP updaten', hetgeen inmiddels gebeurd is.
jahoor. welles een pratende foto gezien...?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:44 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nou, tis niet alleen dr engels hoor, vind het nederlands ook niet bepaald als abn klinken. En verder vind ik haar ook niet goed lopen. Overigens was zij wel degene met gemiddeld genomen de beste foto's. Maar ja, volgens mij heb je als topmodel wel meer nodig als alleen goede foto's.
Uma!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:09 schreef Natalie het volgende:
Ze heeft idd wel iets van Uma Thurman
nou, zo denk ik er ook overquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:29 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik vind het terecht.Op straat zou ik Sanne zo voorbij lopen, maar op foto's is ze prachtig.
Ben benieuwd of we haar nog regelmatig terug zullen zien.
Dat vind ik ook. En als je haar eerste foto's bekijkt (Bambi in de koplampen) dan is zij toch wel degene die het meest heeft bijgeleerd. Volgens mij is ze ook echt heel gedreven.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:29 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik vind het terecht.Op straat zou ik Sanne zo voorbij lopen, maar op foto's is ze prachtig.
Ben benieuwd of we haar nog regelmatig terug zullen zien.
ja, bij de final was dat..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:35 schreef Natalie het volgende:
Op mooie kiekjes na, vind ik haar niet bijzonder.
Zei een van die juryleden niet eens dat iedereen wel goed op een foto kan staan, als je een goede fotograaf hebt?
Jemig! Natalie! Wat heeft ze je aangedaan?!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:35 schreef Natalie het volgende:
Op mooie kiekjes na, vind ik haar niet bijzonder.
Zei een van die juryleden niet eens dat iedereen wel goed op een foto kan staan, als je een goede fotograaf hebt?
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:05 schreef SEMTEX het volgende:
Was het trouwens niet gewoon een geheel door Max Models georganiseerde wedstrijd? Blijkt nu dat ze allemaal bij max Models zitten![]()
Gefrustreerd? Totaal niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:54 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Jemig! Natalie! Wat heeft ze je aangedaan?!
Zelden iemand zo gefrustreerd zien reageren op iets zo totaal onbelangrijk als dit!
Overigens denk ik dat de meeste fotografen zich enigszins beledigd zouden voelen als ze hun foto's bestempeld zien worden als kiekjes.
Natuurlijk kan ze dat heel goed zelf bepalen, ze komt niet uit een eiquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:52 schreef robert2006 het volgende:
ja hoor, de aanbiedingen voor blootreportages komen al bij Sylvia aan, gevraagd door het blad Maxim, ben benieuwd wanneer Playboy zich meldt, denk dat het wel een onverstandige keuze van haar zou zijn,....maar ja zij bepaalt hetzelf
Ik vond het net een piranhaquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:03 schreef Zuignapje het volgende:
Sanne was zo grappig bij Jensen. Die lach... het publiek lag dubbel als zij begon te lachen met de bekkie open. Zo heb ik haar nog nooit gezien.
Que?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:18 schreef robert2006 het volgende:
volgens mij is dat, als je nog een relatief onbekend fashion-model bent zelfmoord plegen, als ze dat eenmaal heeft gedaan wordt ze volgens mij helemaal in de stoeipoes-richting geduwd
Hij bedoelt dat poseren voor een blootblad als Playboy funest kan zijn voor de carrière van een beginnend model, omdat ze het risico loopt vanaf dat moment alleen maar als naaktmodel gezien wordt en dus niet serieus wordt genomen als fotomodel.quote:
ze komt enorm dom over zeg..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:59 schreef thaleia het volgende:
Sylvia is nu wel erg mooi! Ziet er wat stijlvoller uit, heeft nu niet zo'n Sylvie Meis-look. Zoals ze bij Jensen zit is duidelijk dat ze toch niet alleen maar geschikt is voor Panorama-achtige foto's.
Ze komt wel dommer over dan ik haar had ingeschat. Maar is wel erg mooi, en straalt meer dan Daisy.
Volgens mij staan ze allemaal op YouTube.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:16 schreef PurpleSky het volgende:
Fuck... nu weet ik wie gewonnen heeft! Maar ben erg blij dat zij het is geworden
Maareuh... weet iemand hoe ik aan de laatste aflevering kan komen? Perongeluk de verkeerde dag opgenomen![]()
Ik heb het begin niet gezien van de uitzending, maar ik kan me voorstellen dat als je daar als niet Nederlands sprekend persoon zit en er vervolgens constant geluld en gegeind wordt door anderen, ook nog steeds naar je korte rok wordt gewezen etc. En je vervolgens ook niet meer wordt betrokken in het gesprek je daar niet blij van wordt. Hoe zou jij je voelen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:07 schreef Augustina het volgende:
Nicole is geen leuk meisje.![]()
Wat een gekakel op de bank bij Jensen! zeg.Sylvia is mooi, maar persoonlijk vind ik Daisy mooier. En Sylvia kwam me dom over. Toen ik haar gister zag had ik ongeveer deze
uitdrukking op m'n smoel.
Ik heb het dan ook over het deel dat ze er nog alleen zat. Geen greintje humor bezit ze.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:41 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik heb het begin niet gezien van de uitzending, maar ik kan me voorstellen dat als je daar als niet Nederlands sprekend persoon zit en er vervolgens constant geluld en gegeind wordt door anderen, ook nog steeds naar je korte rok wordt gewezen etc. En je vervolgens ook niet meer wordt betrokken in het gesprek je daar niet blij van wordt. Hoe zou jij je voelen?
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:58 schreef Augustina het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Terechte winnares.Zo wil ik Nederland wel vertegenwoordigd zien in januari in New York.
Ik denk dat Sylvia probeert zich nou zo veel mogelijk te promoten, ze hoopt toch uiteindelijk op een tv-carriere, ze geeft ook dusaan dat dat modellen-contract haar niet zo interesseert, ik denk dat ze daarmee die Max-models directeur ook niet blij heeft gemaakt, ze is niet echt tactvol, maar aan de andere kant wel om te lachen, ik dacht dat ze inderdaad wat slimmer was, tja...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:41 schreef MiLalaa het volgende:
Sylvia zei tijdens de finale dat ze veel had geleerd, o.a. minder make up op doen (ook gelogen natuurlijk). Maar nu had ze toch weer een flinke lading op bij Jensen. Vond ik wel jammer. En zo viel het extra op dat ze niet al te snugger praatte. Terwijl ik tijdens HNTM toch wel erg fan van haar was.
Daisy kwam bijna niet aan het woord, omdat Sylvia steeds voor haar begon te praten![]()
zou jammer zijn. Haar foto's zijn prachtig.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:15 schreef robert2006 het volgende:
Ik denk dat Sylvia probeert zich nou zo veel mogelijk te promoten, ze hoopt toch uiteindelijk op een tv-carriere, ze geeft ook dusaan dat dat modellen-contract haar niet zo interesseert, ik denk dat ze daarmee die Max-models directeur ook niet blij heeft gemaakt, ze is niet echt tactvol, maar aan de andere kant wel om te lachen, ik dacht dat ze inderdaad wat slimmer was, tja...
Misschien moet ze uiteindelijk toch maar met Maxim of Playboy gaan praten?
Daar zeg je zoiets, Shownieuws zou het perfecte programma voor haar zijn, beter om naar haar te kijken dan naar die afgezakte Nada van Niequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:47 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
zou jammer zijn. Haar foto's zijn prachtig.
Als ze maar niet een soort Ellemieke Vermolen wordt ..
Dat zie ik al helemaal voor me. Beroemd zijn, maar alleen omdat je zo 'lekker' bent. Om jezelf te promoten in de FHM gaan staan met een pruillip en in weinig meer dan een bikini, en een programmatje gaan presenteren waarvoor een leuk uiterlijk al voldoende is. En dan in interviews gaan verkondigen dat je stiekem hartstikke spiritueel bent en zo (mijn God zeg, wat heb ik moeten lachen om het interview met Ellemieke, een tijdje geleden in Beau Monde.)quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:47 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
zou jammer zijn. Haar foto's zijn prachtig.
Als ze maar niet een soort Ellemieke Vermolen wordt ..
Met een Rosé, als ze slim is heeft ze dan al lang en breed een rijke voetballer of zo iets aan de haak geslagen, die kicken op zulke meidenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:30 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Dat zie ik al helemaal voor me. Beroemd zijn, maar alleen omdat je zo 'lekker' bent. Om jezelf te promoten in de FHM gaan staan met een pruillip en in weinig meer dan een bikini, en een programmatje gaan presenteren waarvoor een leuk uiterlijk al voldoende is. En dan in interviews gaan verkondigen dat je stiekem hartstikke spiritueel bent en zo (mijn God zeg, wat heb ik moeten lachen om het interview met Ellemieke, een tijdje geleden in Beau Monde.)
Het treurige van dat soort mensen is, dat ze van de tv verdwijnen zodra ze te erg gaan rimpelen. Omdat ze, behalve een glamoureuze uitstraling, verder nooit echt iets hebben toegevoegd aan de showbizz. En dan wordt je uiteindelijk een soort Monique Sluijter. Uitgerangeerd, maar te zien op zowat elk feestje.
Ja, die staat er echt opquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:44 schreef Puckzzz het volgende:
ik dacht dat die tekst een geintje was. staat die er echt bij op?
toen was ze bezig met het ontkrachten van alle vooroordelen die Jensen heeft over modellen...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:35 schreef Lollifant het volgende:
Ik vind het ook een erg lelijke foto, zonde is dat!![]()
Ze hadden die zwart-wit foto van haar met dat witte kleedje over dr hoofd erin moeten doen, en dan zonder die genante tekst, maar ja dat heeft weer niks met Crystal Clear te maken.
De show bij Jensen was wel leuk. Niet slim van Sylvia om Yfke en die fotograaf neer te halen, maar wel grappig![]()
Ik vond het wel een beetje zielig voor Nicole hoe ze daar zat, maar ik heb het eerste deel gemist, dus weet niet hoe ze er toen bij zat.
Haha hoelaat was dat ongeveer? Kan ik even terugluisteren.. lijkt me wel grappigquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:36 schreef Puckzzz het volgende:
gisteren was ze op 3FM, was wel lachen. ze gingen haar ex vriendje bellen (was net drie dagen uit ofzo) dat die DJ haar tijdens het uitgaan had ontmoet enzo, dat vriendje 'nodigde' hem al uit om ff naar een bepaald plein te komen...alleenSylvia had de grootste lol
jeezus. wat een dunne armpjes zeg. Hoeveel weegt ze? 30Kg?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:42 schreef ivetje het volgende:
deze dus
[afbeelding]
Vind het ook echt zo zonde dat ze daar de slechtste en lelijkste pic voor hebben gekozen. Ja oke, snap dat deze voor de sponsor was maar dan nog!! Dit is echt zo lelijk...brrr...de tekst is dan weer wel meesterlijk
Dat is natuurlijk klinkklare onzin. Denk je nou echt dat ze iemand een contract van 50.000 euro aanbieden die misschien tot niks in staat is. Denk eens na.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:28 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ik vind Sanne maar een dooie mus, die hebben ze ook alleen maar genomen omdat ze die tot vanalles kunnen kneden..![]()
Jij leest niet zo goed, er wordt gezegd dat ze haar genomen hebben omdat ze haar tot alles kunnen kneden en daar betalen ze graag voor. Waar lees jij dan dat ze evt tot niets in staat zou zijnquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:11 schreef Augustina het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk klinkklare onzin. Denk je nou echt dat ze iemand een contract van 50.000 euro aanbieden die misschien tot niks in staat is. Denk eens na.
Lees jij eens goed. Er wordt gesuggereerd dat ze haar alleen hebben genomen omdat ze zo lekker kneedbaar is.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:16 schreef Samson het volgende:
[..]
Jij leest niet zo goed, er wordt gezegd dat ze haar genomen hebben omdat ze haar tot alles kunnen kneden en daar betalen ze graag voor. Waar lees jij dan dat ze evt tot niets in staat zou zijn![]()
Eeeeh, het komt niet echt over, laat maarquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:18 schreef Augustina het volgende:
[..]
Lees jij eens goed. Er wordt gesuggereerd dat ze haar alleen hebben genomen omdat ze zo lekker kneedbaar is.
Ik denk hoop dat Augustina het nu wel gaat snappenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:09 schreef Kidney_Bean het volgende:
misschien verkeerd opgeschreven, maar zal het even toelichten: Alledrie de meiden waren ongeveer op gelijk hoogte, allemaal hadden ze er wel goede foto´s tussenzitten, dus dat is het probleem niet. Maar wat bijvoorbeeld al opvalt bij een programma als Jensen: Sanne zit er als dood musje uit de achterhoek (of welke plek ze ook mag komen, den ham ofzoiets???) en die andere twee hebben duidelijk hun eigen mening, zijn niet op hun mondje gevallen, en zijn dus lastiger om ´om te vormen´ naar iets wat ze misschien niet zouden willen bijvoorbeeld zeg maar.. Sanne kun je nog alles mee doen, daarom hebben ze die genomen... zo iets duidelijker uitgelegd misschien wat ik bedoel?
Dat wordt een beetje moeilijk, want Sanne begrijpt weer geen Engels.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:02 schreef Tel_R het volgende:
Ik heb alleen de laatste 10 minuten van Jensen gezien en ik vond het tenenkrommend! Als je dan toch een buitenlands model uitnodigt, heb dan in ieder geval het fatsoen het geheel in een taal te presenteren die iedereen begrijpt!
Was sanne er ook dan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:09 schreef Kidney_Bean het volgende:
misschien verkeerd opgeschreven, maar zal het even toelichten: Alledrie de meiden waren ongeveer op gelijk hoogte, allemaal hadden ze er wel goede foto´s tussenzitten, dus dat is het probleem niet. Maar wat bijvoorbeeld al opvalt bij een programma als Jensen: Sanne zit er als dood musje uit de achterhoek (of welke plek ze ook mag komen, den ham ofzoiets???) en die andere twee hebben duidelijk hun eigen mening, zijn niet op hun mondje gevallen, en zijn dus lastiger om ´om te vormen´ naar iets wat ze misschien niet zouden willen bijvoorbeeld zeg maar.. Sanne kun je nog alles mee doen, daarom hebben ze die genomen... zo iets duidelijker uitgelegd misschien wat ik bedoel?
Het komt inderdaad wel heel anders over dan wat je eerst schreef. Een heel stuk subtieler en nu zonder kotssmiley.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:09 schreef Kidney_Bean het volgende:
Deed Sanne dat ook bij hen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:49 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb gisteren daisy en sylvia bij Jensen gekeken, maar ik vond ze wel slechte verliezers eigenlijk. ze zaten meteen de spot te drijven met Sanne en niet zo zuinig ook. wat een kutwijven waren het ineens
Ze heeft idd een beetje van die draculatandjes.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:29 schreef Samson het volgende:
Heb net ook de uitzending met Sanne even bekeken. Ik vond dat ze het leuk deed, maar het lijkt me wel dat het eerst punt op haar agenda een afspraak met de tandarts moet zijn. Dat gebit ziet er echt NIET uit![]()
Denk dat het later nog wel komt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:35 schreef Ephemera het volgende:
Weet iemand waar je die uitzending met Sylvia en Daisy kunt terugzien? Op jensentv.nl zijn slechts de uitzendingen van maandag, dinsdag en woensdag te bekijkenOf komt deze uitzending nog later op de site?
Anorexia heet dat.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:29 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik heb ook de Jensen-afl. gezien, die met Sanne en die met Nicole, Daisy & Sylvia.
Sanne deed het wel leuk, beetje zelfspot maar geen duidelijke statements ofzo. Dat lachje van haar vond ik eerder eng, haar gezicht viel zo in of misschien was het de lichtval.kweeniet.
Geil. Allyssa Milano heeft ook een schattig gebitje vind ikquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:32 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ze heeft idd een beetje van die draculatandjes.
Ze had een blauwe spijkerbroek aan met een zwart jasje, is dat al té?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:29 schreef Poison-Ivy het volgende:
Sylvia's kleding was veel té, samen met dat haar. Neh vond het jammer.
Da's "retro". toch??quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:13 schreef Scandalous het volgende:
Ze had een blauwe spijkerbroek aan met een zwart jasje, is dat al té?
Uhh, geen idee, het was gewoon een spijkerbroek.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:30 schreef a-child-in-chains het volgende:
paul de leeuw is ook ordinair. en die is een bekende tv-persoonlijkheid.
Ik vind die sylvia wel iets voor op tv.
[..]
Da's "retro". toch??
Ik denk dat Nicole er eerder bij zat met de gedachte dat dit de zoveelste show is waar ze een heel deel niet van snapt. Bedenk wel dat ze waarschijnlijk bijna overal wel is geweest, en dat ze de helft van de tijd niet haar taal spreken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:02 schreef Tel_R het volgende:
Ik heb alleen de laatste 10 minuten van Jensen gezien en ik vond het tenenkrommend! Als je dan toch een buitenlands model uitnodigt, heb dan in ieder geval het fatsoen het geheel in een taal te presenteren die iedereen begrijpt! Arme Nicole, ze zat erbij voor spek en bonen, en aan haar gezicht te zien vond ze er ook niks aan.
Australie:quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:04 schreef Augustina het volgende:
Zijn de winnaars van Duitsland en Australie al bekend eigenlijk? En wie heeft foto's?![]()
Inderdaad, tis maar goed dat ze alleen maar fotoshoots hoeft te doen en catwalk op en af hoeft te lopen, want zodra ze iets moet gaan vertellen klapt ze volledig dicht.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:59 schreef Samson het volgende:
Nou, die Sanne moet ook maar ns op mediatraining, dit lijkt nergens naar. Het is goed te zien dat Sylvia eindelijk al het commentaar op haar gedrag een beetje ter harte heeft genomen.
Dank je!quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Australie:
Gemma
[afbeelding]
Duitsland:
Lena
[afbeelding]
Hij leest ook nog!quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:53 schreef Scandalous het volgende:
Ik kwam de prince of make-up gisteren tegen in een boekenwinkel
Als verleidster bij Temptation Islandquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:05 schreef robert2006 het volgende:
Heeft Sylvia misschien toch haar tv-contract te pakken, ben benieuwd hoe dat uitpakt,...wat moet je voor programma maken met zo'n mens haha.
Kan ze lekker over make-uppies praten.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:05 schreef robert2006 het volgende:
Heeft Sylvia misschien toch haar tv-contract te pakken, ben benieuwd hoe dat uitpakt,...wat moet je voor programma maken met zo'n mens haha.
Zal wel lifestyle/beauty zijn of zo,...
Werd daar over gesproken dan? Dat ze een contract aangeboden heeft gekregen voor tv, of iets dergelijks?quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:05 schreef robert2006 het volgende:
Zal wel lifestyle/beauty zijn of zo,...
Grappig is, dat ze nog steedsaanhoudt dat Yfke haar niet mag,....
zijn talent kent geen grenzenquote:
Bedankt! Zaterdag wordt hier de finale uitgezonden en ik hoefde niet al te weten wie de winnares wordt.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Australie:
Gemma
[afbeelding]
Duitsland:
Lena
[afbeelding]
euhmmm afgelopen zaterdag was de finale van AusNTM toch?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:44 schreef Juweel het volgende:
[..]
Bedankt! Zaterdag wordt hier de finale uitgezonden en ik hoefde niet al te weten wie de winnares wordt.
![]()
Die probeerden 'boeiende tv' te maken, dat lukt nou eenmaal niet met Sannequote:Op maandag 30 oktober 2006 16:29 schreef Natalie het volgende:
Ook had ik het idee dat Carlo en Irene zich meer tot Sylvia en Daisy richtten, als tot Sanne.
Jensen stukje staat op de site van Jensen en op YouTube, net zoals een klein stukje van de finale op YouTube staat.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:02 schreef Marloes het volgende:
Heeft iemand caps van de show bij Jensen?
En life & cooking?
En van de finale?
Ben een weekje weggeweest, vandaar
Als ze hier nou wat touwtjes bij zouden photoshoppen is het net zo'n marionettepop (wat volgens mij ook de bedoeling is, maar het komt niet helemaal overquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:03 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Vage shot van Anna Marie!
Trouwens bij meer meiden een portfolio update. Bij Sanne volgens mij ook.
Waat, ze kan Engelsquote:Op donderdag 23 november 2006 13:48 schreef apestaartje het volgende:
En het allernieuwste filmpje is van Sanne.
http://www.youtube.com/watch?v=hFRq2wnaO7s
Ze zijn al aan het casten ook, ik ken meiden die al video's moesten insturen en op gesprek moesten komen.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:16 schreef PeRi het volgende:
Je kan je al inschrijven voor HNTM 2007..
Volgende mij zegt ze: "from MaxModels".quote:Op donderdag 23 november 2006 21:45 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Hello i'm Sanne from Eindhoven![]()
ik heb de Elle van deze maand, waar zou ze moeten staan? ik ga eens goed kijken straksquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:08 schreef miki het volgende:
In de Elle van deze maand staat Charmayne volgens mij ook bij de make-up foto's, van de zijkant. Weet niet zeker of zij het is maar het lijkt er wel op.... (Misschien zijn er andere Elle lezeressen hier? Heb deze Elle niet meer..)
Mijn stem heb jequote:Op zaterdag 25 november 2006 17:40 schreef Toeps het volgende:
Och jee, ik ben "gescout" voor S2.
Moest nu een aanvullend profieltje invullen, whehehe.
S2?? enlighten me?quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:40 schreef Toeps het volgende:
Netjesquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:40 schreef Toeps het volgende:
quote:Op maandag 27 november 2006 13:14 schreef Toeps het volgende:
Aan de vragenlijst te zien moet je toch minstens een Jehova met 3 dode ouders en een leven in de ghetto zijn, wil je gekozen worden. HNTM goes ANTM...
Doe ons eens een scanquote:Op maandag 27 november 2006 13:14 schreef Toeps het volgende:
Aan de vragenlijst te zien moet je toch minstens een Jehova met 3 dode ouders en een leven in de ghetto zijn, wil je gekozen worden. HNTM goes ANTM...
iedereen zo die lijst afdrukken, invullen en opsturenquote:Op maandag 27 november 2006 13:31 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Doe ons eens een scanOf word je er dan meteen uitgegooid?
ik denk dat ze het niet eens mag posten hier eigenlijkquote:Op maandag 27 november 2006 13:31 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Het was online, maar ik zal eens kijken vnaaf als ik thuis ben. Het waren iig vragen als: " Hang je een geloof aan", " Doe je een dieet?" , " Wil je je haar geverfd/geknipt?"quote:Op maandag 27 november 2006 13:31 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
antwoord: afwijzing, dan kan ik echt helemaal flippenquote:Op maandag 27 november 2006 13:54 schreef Toeps het volgende:
"Waar raak je snel door geëmotioneerd?"
quote:Op maandag 27 november 2006 13:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
antwoord: afwijzing, dan kan ik echt helemaal flippen
Jammer dat Yfke het dan wel weer zou gaan doen.quote:Op maandag 27 november 2006 14:40 schreef Augustina het volgende:
Leuk dat er een tweede seizoen HNTM komt! En Toeps, succes!
ze stond in de laatste Elle trouwens als 1 van de slechts geklede vrouwenquote:Op maandag 27 november 2006 15:07 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
Jammer dat Yfke het dan wel weer zou gaan doen.
Ze praat als een graftak bij de eliminaties (de rest doet ze wel OK)
ik stem voor Karen Mulder als presentatrice...best ontkleedde vrouw!quote:Op maandag 27 november 2006 15:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ze stond in de laatste Elle trouwens als 1 van de slechts geklede vrouwen
Mooie vrouw, maar helaas is het nogal slecht gegaan met dr.quote:Op maandag 27 november 2006 15:23 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
ik stem voor Karen Mulder als presentatrice...best ontkleedde vrouw!
[afbeelding]
Ben bang dat de foto ook al van heeeel lang terug is...quote:Op maandag 27 november 2006 15:29 schreef Augustina het volgende:
[..]
Mooie vrouw, maar helaas is het nogal slecht gegaan met dr.
Welnee, kreeg gewoon mail.quote:Op maandag 27 november 2006 15:28 schreef enlightenedwizza het volgende:
Toeps, kwam er een scout bij je langs de deur en vroeg ie of je het formulier in wilde vullen? hoe werkt dat precies?
Die staat onder mijn post.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:44 schreef Spees_Eend het volgende:
"kreeg 'gewoon' mail"
Heb jij een eigen website ofzo, die zij hebben gespot?
Nee, voor iedereen die meedoet. (Nou ja, op dat prijzengeld na dan, maar dan ben je als niet-winnaar nog meer de lul, want dan loop je dus het risico geen werk te krijgen, en niet weg te mogen naar een kleiner bureau.)quote:Op woensdag 29 november 2006 21:22 schreef Spees_Eend het volgende:
Maar geldt een dergelijk wurgcontract niet alleen voor de winnares en zolang de show loopt?
1m83. En ik citeer van de site van Max:quote:Op donderdag 30 november 2006 11:20 schreef Scandalous het volgende:
Te lang? Hoe lang ben je dan?
quote:Op donderdag 30 november 2006 12:07 schreef Puckzzz het volgende:
ik heb je trouwens gespot in de Rabobank reclame. grijs t-shirtje grote camera voor je neus?
Ah ja, wel jammer.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:05 schreef Toeps het volgende:
[..]
1m83. En ik citeer van de site van Max:
"De FASHION-afdeling zoekt:
Vrouwen tussen de 15 en 22 jaar met de lengte van 1m.74 t/m 1m.81."
En meer bureaus stellen deze eisen. Op een gegeven moment zijn de kleren natuurlijk gewoon te klein voor je.
Toch zitten er bij Max een paar grotere. Gewoon bij Fashion.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:05 schreef Toeps het volgende:
[..]
1m83. En ik citeer van de site van Max:
"De FASHION-afdeling zoekt:
Vrouwen tussen de 15 en 22 jaar met de lengte van 1m.74 t/m 1m.81."
En meer bureaus stellen deze eisen. Op een gegeven moment zijn de kleren natuurlijk gewoon te klein voor je.
Ja, het kan natuurlijk wel, maar de kans is een stuk kleiner. Daarnaast zal Max je dan gigantisch pushen om af te vallen. (Ken verhalen genoeg van meiden...) Sowieso heeft die eerste chick echt niet maat 36, met die omvang, kan echt niet. Ik heb net ietsie meer, en da's toch echt 38. Die tweede chick is erg mager, dat haal ik nooit. Maar goed, ik heb het al eens eerder geprobeerd bij Max, ze willen niet, en gelukkig zit ik nu bij een ander bureau die wat milder zijn (geen A-bureau). Dat vind ik toch fijner.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:33 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Toch zitten er bij Max een paar grotere. Gewoon bij Fashion.
Deze bijvoorbeeld: http://www.maxmodels.nl/fashion/f_w_portfolio.aspx?RowNo=12&PageNo=1&ID=59908
(Maar die is natuurlijk hartstikke fotogeniek, en dat helpt altijd.)
Deze is ook van Fashion: http://www.maxmodels.nl/fashion/f_w_portfolio.aspx?RowNo=29&PageNo=1&ID=59920
En verder zitten er ook een aantal die een paar centimeter te klein zijn, of met heupen die veel breder zijn dan de norm. Max lijkt wat dat betreft iets minder streng dan de concurrentie. Het is dus altijd te proberen.
Uhm... Allebei een beetje.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:24 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ah ja, wel jammer.
Die reclameVolgens mij heb je aardig wat opdrachten
Wil je trouwens model worden of actrice?
Max is inderdaad wel streng, maar gelukkig ook net niet zo streng als bv Elite. Ik had destijds ook letterlijk een paar centimeter te veel en dat was geen probleem, zij wilden juist af van die extreme maatjes. Bij welk bureau zit je nu dan?quote:Op donderdag 30 november 2006 13:02 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja, het kan natuurlijk wel, maar de kans is een stuk kleiner. Daarnaast zal Max je dan gigantisch pushen om af te vallen. (Ken verhalen genoeg van meiden...) Sowieso heeft die eerste chick echt niet maat 36, met die omvang, kan echt niet. Ik heb net ietsie meer, en da's toch echt 38. Die tweede chick is erg mager, dat haal ik nooit. Maar goed, ik heb het al eens eerder geprobeerd bij Max, ze willen niet, en gelukkig zit ik nu bij een ander bureau die wat milder zijn (geen A-bureau). Dat vind ik toch fijner.
www.xistanz.nlquote:Op donderdag 30 november 2006 13:05 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Max is inderdaad wel streng, maar gelukkig ook net niet zo streng als bv Elite. Ik had destijds ook letterlijk een paar centimeter te veel en dat was geen probleem, zij wilden juist af van die extreme maatjes. Bij welk bureau zit je nu dan?
fun in je job>dikke rekening en verhongerenquote:Op donderdag 30 november 2006 13:02 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja, het kan natuurlijk wel, maar de kans is een stuk kleiner. Daarnaast zal Max je dan gigantisch pushen om af te vallen. (Ken verhalen genoeg van meiden...) Sowieso heeft die eerste chick echt niet maat 36, met die omvang, kan echt niet. Ik heb net ietsie meer, en da's toch echt 38. Die tweede chick is erg mager, dat haal ik nooit. Maar goed, ik heb het al eens eerder geprobeerd bij Max, ze willen niet, en gelukkig zit ik nu bij een ander bureau die wat milder zijn (geen A-bureau). Dat vind ik toch fijner.
En ben je al geweest?quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:53 schreef Toeps het volgende:
Ik ben vandaag gebeld, en mag volgende week langskomen.
Als het mag, maak ik foto's en krijgen jullie een verslag. Maar foto's zal wel strikt verboden zijn... Ik ga in ieder geval even kijken, het lijkt me erg komisch om mee te maken (kans dat ze me aannemen is toch 0,0)
Ik heb het blad zelf ook in huis liggen en vond het een vreemde keuze, je zou dan eerder iemand uit de top 3 verwachten. Maar misschien was het de eigen smaak van de Elle-redactie in plaats van wie écht 'upcoming' is.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:41 schreef Toeps het volgende:
Kathelijn staat overigens in de Elle van januari, met nog 20 andere modellen, als "upcoming".
Nu vergis je je weer. As. dinsdag is de 19e.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:42 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nee, had me vergist, het is aanstaande dinsdag, de 17e. Om 18:00.
Whehehe. Ook goed.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:18 schreef Augustina het volgende:
[..]
Nu vergis je je weer. As. dinsdag is de 19e.
Nee idd, je kunt net zo goed typiste worden.quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zo, die modellen worden er ook niet bepaald rijk van..
Dat moment is nu, zo ongeveer. Ik mag nog wel komen zes januari, maar daar moet je dus dat contract tekenen, anders kun je uberhaupt niet geselecteerd worden. Ik twijfel nog of ik daar heen zal gaan, toch wel leuk die inside info.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:52 schreef Wakey het volgende:
Hoe werkloos en wanhopig moet je zijn om aan die show mee te doen?Wat een contract!
![]()
Wel grappig om te lezen. Ik zou gewoon kijken hoe ver je komt en dan op 't laatste moment afhaken (al zal daar ook wel een boete op staan), kunnen wij voorlopig nog meegenieten van de inside-info.
stiekem wil je wel gaanquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:54 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dat moment is nu, zo ongeveer. Ik mag nog wel komen zes januari, maar daar moet je dus dat contract tekenen, anders kun je uberhaupt niet geselecteerd worden. Ik twijfel nog of ik daar heen zal gaan, toch wel leuk die inside info.
Ja, stiekem is het natuurlijk superleuk, gekozen worden, en dan zeggen:quote:
leuk geschreven Toeps!quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:38 schreef Toeps het volgende:
Hele verhaal: http://toeps.web-log.nl/toeps/2006/12/contra_contract.html
Senk joe!quote:
Ik denk dat Max haar heeft uitgeleend aan New, zo vangen ze 5% van al haar werk dat ze in het buitenland doet.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:02 schreef miki het volgende:
In het gratis boekje 'Only' van Ici Paris staat Sylvia overigens op de cover en met een make-up reportage binnenin...
Overigens stond daar ook in dat Sylvia van het bureau New Models is, dat heb ik even opgezocht en dat blijkt een belgisch bureau te zijn. Zou zij dan een boete betaald hebben?![]()
Afgaande op de Max Models-site, helemaal níet. Er staat van Stefanie nog steeds niets meer op de site dan haar testfoto's. Volgens mij zij een van de finalistes die er niets aan overhoudt.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:57 schreef Toeps het volgende:
Weet iemand in hoeverre iemand als Stefanie bijvoorbeeld aan het werk is? Kweet niet, ben niet echt heel erg gerustgesteld of zo... Ga het nog steeds niet tekenen.
Echt een ontzettend gare foto is datquote:Op woensdag 27 december 2006 17:51 schreef SEMTEX het volgende:
En Sanne staat in de Veronica gids.
Spannend overzicht van 2006 (not really..)
Zij heeft zó één hoofd.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:46 schreef miki het volgende:
Sylvia staat op de cover van Celebrity, binnenin staan nog meer foto's met een interview.
[afbeelding]
Maar WAT voor een hoofd!quote:
Er is nu niemand meer die zegt dat ze haar mond eens dicht moet doen, denk ikquote:Op donderdag 28 december 2006 15:15 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Opzich geen slechte foto vind ik, maar ik ben het wel eens met Toeps dat ze op bijna al haar foto's hetzelfde kijkt
Ja preciesquote:Op donderdag 28 december 2006 16:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar WAT voor een hoofd!
Ik vind het een prachtige foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |