Ik denk dat Sylvia probeert zich nou zo veel mogelijk te promoten, ze hoopt toch uiteindelijk op een tv-carriere, ze geeft ook dusaan dat dat modellen-contract haar niet zo interesseert, ik denk dat ze daarmee die Max-models directeur ook niet blij heeft gemaakt, ze is niet echt tactvol, maar aan de andere kant wel om te lachen, ik dacht dat ze inderdaad wat slimmer was, tja...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:41 schreef MiLalaa het volgende:
Sylvia zei tijdens de finale dat ze veel had geleerd, o.a. minder make up op doen (ook gelogen natuurlijk). Maar nu had ze toch weer een flinke lading op bij Jensen. Vond ik wel jammer. En zo viel het extra op dat ze niet al te snugger praatte. Terwijl ik tijdens HNTM toch wel erg fan van haar was.
Daisy kwam bijna niet aan het woord, omdat Sylvia steeds voor haar begon te praten![]()
zou jammer zijn. Haar foto's zijn prachtig.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:15 schreef robert2006 het volgende:
Ik denk dat Sylvia probeert zich nou zo veel mogelijk te promoten, ze hoopt toch uiteindelijk op een tv-carriere, ze geeft ook dusaan dat dat modellen-contract haar niet zo interesseert, ik denk dat ze daarmee die Max-models directeur ook niet blij heeft gemaakt, ze is niet echt tactvol, maar aan de andere kant wel om te lachen, ik dacht dat ze inderdaad wat slimmer was, tja...
Misschien moet ze uiteindelijk toch maar met Maxim of Playboy gaan praten?
Daar zeg je zoiets, Shownieuws zou het perfecte programma voor haar zijn, beter om naar haar te kijken dan naar die afgezakte Nada van Niequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:47 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
zou jammer zijn. Haar foto's zijn prachtig.
Als ze maar niet een soort Ellemieke Vermolen wordt ..
Dat zie ik al helemaal voor me. Beroemd zijn, maar alleen omdat je zo 'lekker' bent. Om jezelf te promoten in de FHM gaan staan met een pruillip en in weinig meer dan een bikini, en een programmatje gaan presenteren waarvoor een leuk uiterlijk al voldoende is. En dan in interviews gaan verkondigen dat je stiekem hartstikke spiritueel bent en zo (mijn God zeg, wat heb ik moeten lachen om het interview met Ellemieke, een tijdje geleden in Beau Monde.)quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:47 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
zou jammer zijn. Haar foto's zijn prachtig.
Als ze maar niet een soort Ellemieke Vermolen wordt ..
Met een Rosé, als ze slim is heeft ze dan al lang en breed een rijke voetballer of zo iets aan de haak geslagen, die kicken op zulke meidenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:30 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Dat zie ik al helemaal voor me. Beroemd zijn, maar alleen omdat je zo 'lekker' bent. Om jezelf te promoten in de FHM gaan staan met een pruillip en in weinig meer dan een bikini, en een programmatje gaan presenteren waarvoor een leuk uiterlijk al voldoende is. En dan in interviews gaan verkondigen dat je stiekem hartstikke spiritueel bent en zo (mijn God zeg, wat heb ik moeten lachen om het interview met Ellemieke, een tijdje geleden in Beau Monde.)
Het treurige van dat soort mensen is, dat ze van de tv verdwijnen zodra ze te erg gaan rimpelen. Omdat ze, behalve een glamoureuze uitstraling, verder nooit echt iets hebben toegevoegd aan de showbizz. En dan wordt je uiteindelijk een soort Monique Sluijter. Uitgerangeerd, maar te zien op zowat elk feestje.
Ja, die staat er echt opquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:44 schreef Puckzzz het volgende:
ik dacht dat die tekst een geintje was. staat die er echt bij op?
toen was ze bezig met het ontkrachten van alle vooroordelen die Jensen heeft over modellen...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:35 schreef Lollifant het volgende:
Ik vind het ook een erg lelijke foto, zonde is dat!![]()
Ze hadden die zwart-wit foto van haar met dat witte kleedje over dr hoofd erin moeten doen, en dan zonder die genante tekst, maar ja dat heeft weer niks met Crystal Clear te maken.
De show bij Jensen was wel leuk. Niet slim van Sylvia om Yfke en die fotograaf neer te halen, maar wel grappig![]()
Ik vond het wel een beetje zielig voor Nicole hoe ze daar zat, maar ik heb het eerste deel gemist, dus weet niet hoe ze er toen bij zat.
Haha hoelaat was dat ongeveer? Kan ik even terugluisteren.. lijkt me wel grappigquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:36 schreef Puckzzz het volgende:
gisteren was ze op 3FM, was wel lachen. ze gingen haar ex vriendje bellen (was net drie dagen uit ofzo) dat die DJ haar tijdens het uitgaan had ontmoet enzo, dat vriendje 'nodigde' hem al uit om ff naar een bepaald plein te komen...alleenSylvia had de grootste lol
jeezus. wat een dunne armpjes zeg. Hoeveel weegt ze? 30Kg?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:42 schreef ivetje het volgende:
deze dus
[afbeelding]
Vind het ook echt zo zonde dat ze daar de slechtste en lelijkste pic voor hebben gekozen. Ja oke, snap dat deze voor de sponsor was maar dan nog!! Dit is echt zo lelijk...brrr...de tekst is dan weer wel meesterlijk
Dat is natuurlijk klinkklare onzin. Denk je nou echt dat ze iemand een contract van 50.000 euro aanbieden die misschien tot niks in staat is. Denk eens na.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:28 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ik vind Sanne maar een dooie mus, die hebben ze ook alleen maar genomen omdat ze die tot vanalles kunnen kneden..![]()
Jij leest niet zo goed, er wordt gezegd dat ze haar genomen hebben omdat ze haar tot alles kunnen kneden en daar betalen ze graag voor. Waar lees jij dan dat ze evt tot niets in staat zou zijnquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:11 schreef Augustina het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk klinkklare onzin. Denk je nou echt dat ze iemand een contract van 50.000 euro aanbieden die misschien tot niks in staat is. Denk eens na.
Lees jij eens goed. Er wordt gesuggereerd dat ze haar alleen hebben genomen omdat ze zo lekker kneedbaar is.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:16 schreef Samson het volgende:
[..]
Jij leest niet zo goed, er wordt gezegd dat ze haar genomen hebben omdat ze haar tot alles kunnen kneden en daar betalen ze graag voor. Waar lees jij dan dat ze evt tot niets in staat zou zijn![]()
Eeeeh, het komt niet echt over, laat maarquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:18 schreef Augustina het volgende:
[..]
Lees jij eens goed. Er wordt gesuggereerd dat ze haar alleen hebben genomen omdat ze zo lekker kneedbaar is.
Ik denk hoop dat Augustina het nu wel gaat snappenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:09 schreef Kidney_Bean het volgende:
misschien verkeerd opgeschreven, maar zal het even toelichten: Alledrie de meiden waren ongeveer op gelijk hoogte, allemaal hadden ze er wel goede foto´s tussenzitten, dus dat is het probleem niet. Maar wat bijvoorbeeld al opvalt bij een programma als Jensen: Sanne zit er als dood musje uit de achterhoek (of welke plek ze ook mag komen, den ham ofzoiets???) en die andere twee hebben duidelijk hun eigen mening, zijn niet op hun mondje gevallen, en zijn dus lastiger om ´om te vormen´ naar iets wat ze misschien niet zouden willen bijvoorbeeld zeg maar.. Sanne kun je nog alles mee doen, daarom hebben ze die genomen... zo iets duidelijker uitgelegd misschien wat ik bedoel?
Dat wordt een beetje moeilijk, want Sanne begrijpt weer geen Engels.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:02 schreef Tel_R het volgende:
Ik heb alleen de laatste 10 minuten van Jensen gezien en ik vond het tenenkrommend! Als je dan toch een buitenlands model uitnodigt, heb dan in ieder geval het fatsoen het geheel in een taal te presenteren die iedereen begrijpt!
Was sanne er ook dan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:09 schreef Kidney_Bean het volgende:
misschien verkeerd opgeschreven, maar zal het even toelichten: Alledrie de meiden waren ongeveer op gelijk hoogte, allemaal hadden ze er wel goede foto´s tussenzitten, dus dat is het probleem niet. Maar wat bijvoorbeeld al opvalt bij een programma als Jensen: Sanne zit er als dood musje uit de achterhoek (of welke plek ze ook mag komen, den ham ofzoiets???) en die andere twee hebben duidelijk hun eigen mening, zijn niet op hun mondje gevallen, en zijn dus lastiger om ´om te vormen´ naar iets wat ze misschien niet zouden willen bijvoorbeeld zeg maar.. Sanne kun je nog alles mee doen, daarom hebben ze die genomen... zo iets duidelijker uitgelegd misschien wat ik bedoel?
Het komt inderdaad wel heel anders over dan wat je eerst schreef. Een heel stuk subtieler en nu zonder kotssmiley.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:09 schreef Kidney_Bean het volgende:
Deed Sanne dat ook bij hen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:49 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb gisteren daisy en sylvia bij Jensen gekeken, maar ik vond ze wel slechte verliezers eigenlijk. ze zaten meteen de spot te drijven met Sanne en niet zo zuinig ook. wat een kutwijven waren het ineens
Ze heeft idd een beetje van die draculatandjes.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:29 schreef Samson het volgende:
Heb net ook de uitzending met Sanne even bekeken. Ik vond dat ze het leuk deed, maar het lijkt me wel dat het eerst punt op haar agenda een afspraak met de tandarts moet zijn. Dat gebit ziet er echt NIET uit![]()
Denk dat het later nog wel komt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:35 schreef Ephemera het volgende:
Weet iemand waar je die uitzending met Sylvia en Daisy kunt terugzien? Op jensentv.nl zijn slechts de uitzendingen van maandag, dinsdag en woensdag te bekijkenOf komt deze uitzending nog later op de site?
Anorexia heet dat.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:29 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik heb ook de Jensen-afl. gezien, die met Sanne en die met Nicole, Daisy & Sylvia.
Sanne deed het wel leuk, beetje zelfspot maar geen duidelijke statements ofzo. Dat lachje van haar vond ik eerder eng, haar gezicht viel zo in of misschien was het de lichtval.kweeniet.
Geil. Allyssa Milano heeft ook een schattig gebitje vind ikquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:32 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ze heeft idd een beetje van die draculatandjes.
Ze had een blauwe spijkerbroek aan met een zwart jasje, is dat al té?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:29 schreef Poison-Ivy het volgende:
Sylvia's kleding was veel té, samen met dat haar. Neh vond het jammer.
Da's "retro". toch??quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:13 schreef Scandalous het volgende:
Ze had een blauwe spijkerbroek aan met een zwart jasje, is dat al té?
Uhh, geen idee, het was gewoon een spijkerbroek.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:30 schreef a-child-in-chains het volgende:
paul de leeuw is ook ordinair. en die is een bekende tv-persoonlijkheid.
Ik vind die sylvia wel iets voor op tv.
[..]
Da's "retro". toch??
Ik denk dat Nicole er eerder bij zat met de gedachte dat dit de zoveelste show is waar ze een heel deel niet van snapt. Bedenk wel dat ze waarschijnlijk bijna overal wel is geweest, en dat ze de helft van de tijd niet haar taal spreken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:02 schreef Tel_R het volgende:
Ik heb alleen de laatste 10 minuten van Jensen gezien en ik vond het tenenkrommend! Als je dan toch een buitenlands model uitnodigt, heb dan in ieder geval het fatsoen het geheel in een taal te presenteren die iedereen begrijpt! Arme Nicole, ze zat erbij voor spek en bonen, en aan haar gezicht te zien vond ze er ook niks aan.
Australie:quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:04 schreef Augustina het volgende:
Zijn de winnaars van Duitsland en Australie al bekend eigenlijk? En wie heeft foto's?![]()
Inderdaad, tis maar goed dat ze alleen maar fotoshoots hoeft te doen en catwalk op en af hoeft te lopen, want zodra ze iets moet gaan vertellen klapt ze volledig dicht.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:59 schreef Samson het volgende:
Nou, die Sanne moet ook maar ns op mediatraining, dit lijkt nergens naar. Het is goed te zien dat Sylvia eindelijk al het commentaar op haar gedrag een beetje ter harte heeft genomen.
Dank je!quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Australie:
Gemma
[afbeelding]
Duitsland:
Lena
[afbeelding]
Hij leest ook nog!quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:53 schreef Scandalous het volgende:
Ik kwam de prince of make-up gisteren tegen in een boekenwinkel
Als verleidster bij Temptation Islandquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:05 schreef robert2006 het volgende:
Heeft Sylvia misschien toch haar tv-contract te pakken, ben benieuwd hoe dat uitpakt,...wat moet je voor programma maken met zo'n mens haha.
Kan ze lekker over make-uppies praten.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:05 schreef robert2006 het volgende:
Heeft Sylvia misschien toch haar tv-contract te pakken, ben benieuwd hoe dat uitpakt,...wat moet je voor programma maken met zo'n mens haha.
Zal wel lifestyle/beauty zijn of zo,...
Werd daar over gesproken dan? Dat ze een contract aangeboden heeft gekregen voor tv, of iets dergelijks?quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:05 schreef robert2006 het volgende:
Zal wel lifestyle/beauty zijn of zo,...
Grappig is, dat ze nog steedsaanhoudt dat Yfke haar niet mag,....
zijn talent kent geen grenzenquote:
Bedankt! Zaterdag wordt hier de finale uitgezonden en ik hoefde niet al te weten wie de winnares wordt.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Australie:
Gemma
[afbeelding]
Duitsland:
Lena
[afbeelding]
euhmmm afgelopen zaterdag was de finale van AusNTM toch?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:44 schreef Juweel het volgende:
[..]
Bedankt! Zaterdag wordt hier de finale uitgezonden en ik hoefde niet al te weten wie de winnares wordt.
![]()
Die probeerden 'boeiende tv' te maken, dat lukt nou eenmaal niet met Sannequote:Op maandag 30 oktober 2006 16:29 schreef Natalie het volgende:
Ook had ik het idee dat Carlo en Irene zich meer tot Sylvia en Daisy richtten, als tot Sanne.
Jensen stukje staat op de site van Jensen en op YouTube, net zoals een klein stukje van de finale op YouTube staat.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:02 schreef Marloes het volgende:
Heeft iemand caps van de show bij Jensen?
En life & cooking?
En van de finale?
Ben een weekje weggeweest, vandaar
Als ze hier nou wat touwtjes bij zouden photoshoppen is het net zo'n marionettepop (wat volgens mij ook de bedoeling is, maar het komt niet helemaal overquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:03 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Vage shot van Anna Marie!
Trouwens bij meer meiden een portfolio update. Bij Sanne volgens mij ook.
Waat, ze kan Engelsquote:Op donderdag 23 november 2006 13:48 schreef apestaartje het volgende:
En het allernieuwste filmpje is van Sanne.
http://www.youtube.com/watch?v=hFRq2wnaO7s
Ze zijn al aan het casten ook, ik ken meiden die al video's moesten insturen en op gesprek moesten komen.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:16 schreef PeRi het volgende:
Je kan je al inschrijven voor HNTM 2007..
Volgende mij zegt ze: "from MaxModels".quote:Op donderdag 23 november 2006 21:45 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Hello i'm Sanne from Eindhoven![]()
ik heb de Elle van deze maand, waar zou ze moeten staan? ik ga eens goed kijken straksquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:08 schreef miki het volgende:
In de Elle van deze maand staat Charmayne volgens mij ook bij de make-up foto's, van de zijkant. Weet niet zeker of zij het is maar het lijkt er wel op.... (Misschien zijn er andere Elle lezeressen hier? Heb deze Elle niet meer..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |