Mijn stem heb jequote:Op zaterdag 25 november 2006 17:40 schreef Toeps het volgende:
Och jee, ik ben "gescout" voor S2.
Moest nu een aanvullend profieltje invullen, whehehe.
S2?? enlighten me?quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:40 schreef Toeps het volgende:
Netjesquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:40 schreef Toeps het volgende:
quote:Op maandag 27 november 2006 13:14 schreef Toeps het volgende:
Aan de vragenlijst te zien moet je toch minstens een Jehova met 3 dode ouders en een leven in de ghetto zijn, wil je gekozen worden. HNTM goes ANTM...
Doe ons eens een scanquote:Op maandag 27 november 2006 13:14 schreef Toeps het volgende:
Aan de vragenlijst te zien moet je toch minstens een Jehova met 3 dode ouders en een leven in de ghetto zijn, wil je gekozen worden. HNTM goes ANTM...
iedereen zo die lijst afdrukken, invullen en opsturenquote:Op maandag 27 november 2006 13:31 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Doe ons eens een scanOf word je er dan meteen uitgegooid?
ik denk dat ze het niet eens mag posten hier eigenlijkquote:Op maandag 27 november 2006 13:31 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Het was online, maar ik zal eens kijken vnaaf als ik thuis ben. Het waren iig vragen als: " Hang je een geloof aan", " Doe je een dieet?" , " Wil je je haar geverfd/geknipt?"quote:Op maandag 27 november 2006 13:31 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
antwoord: afwijzing, dan kan ik echt helemaal flippenquote:Op maandag 27 november 2006 13:54 schreef Toeps het volgende:
"Waar raak je snel door geëmotioneerd?"
quote:Op maandag 27 november 2006 13:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
antwoord: afwijzing, dan kan ik echt helemaal flippen
Jammer dat Yfke het dan wel weer zou gaan doen.quote:Op maandag 27 november 2006 14:40 schreef Augustina het volgende:
Leuk dat er een tweede seizoen HNTM komt! En Toeps, succes!
ze stond in de laatste Elle trouwens als 1 van de slechts geklede vrouwenquote:Op maandag 27 november 2006 15:07 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
Jammer dat Yfke het dan wel weer zou gaan doen.
Ze praat als een graftak bij de eliminaties (de rest doet ze wel OK)
ik stem voor Karen Mulder als presentatrice...best ontkleedde vrouw!quote:Op maandag 27 november 2006 15:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ze stond in de laatste Elle trouwens als 1 van de slechts geklede vrouwen
Mooie vrouw, maar helaas is het nogal slecht gegaan met dr.quote:Op maandag 27 november 2006 15:23 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
ik stem voor Karen Mulder als presentatrice...best ontkleedde vrouw!
[afbeelding]
Ben bang dat de foto ook al van heeeel lang terug is...quote:Op maandag 27 november 2006 15:29 schreef Augustina het volgende:
[..]
Mooie vrouw, maar helaas is het nogal slecht gegaan met dr.
Welnee, kreeg gewoon mail.quote:Op maandag 27 november 2006 15:28 schreef enlightenedwizza het volgende:
Toeps, kwam er een scout bij je langs de deur en vroeg ie of je het formulier in wilde vullen? hoe werkt dat precies?
Die staat onder mijn post.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:44 schreef Spees_Eend het volgende:
"kreeg 'gewoon' mail"
Heb jij een eigen website ofzo, die zij hebben gespot?
Nee, voor iedereen die meedoet. (Nou ja, op dat prijzengeld na dan, maar dan ben je als niet-winnaar nog meer de lul, want dan loop je dus het risico geen werk te krijgen, en niet weg te mogen naar een kleiner bureau.)quote:Op woensdag 29 november 2006 21:22 schreef Spees_Eend het volgende:
Maar geldt een dergelijk wurgcontract niet alleen voor de winnares en zolang de show loopt?
1m83. En ik citeer van de site van Max:quote:Op donderdag 30 november 2006 11:20 schreef Scandalous het volgende:
Te lang? Hoe lang ben je dan?
quote:Op donderdag 30 november 2006 12:07 schreef Puckzzz het volgende:
ik heb je trouwens gespot in de Rabobank reclame. grijs t-shirtje grote camera voor je neus?
Ah ja, wel jammer.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:05 schreef Toeps het volgende:
[..]
1m83. En ik citeer van de site van Max:
"De FASHION-afdeling zoekt:
Vrouwen tussen de 15 en 22 jaar met de lengte van 1m.74 t/m 1m.81."
En meer bureaus stellen deze eisen. Op een gegeven moment zijn de kleren natuurlijk gewoon te klein voor je.
Toch zitten er bij Max een paar grotere. Gewoon bij Fashion.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:05 schreef Toeps het volgende:
[..]
1m83. En ik citeer van de site van Max:
"De FASHION-afdeling zoekt:
Vrouwen tussen de 15 en 22 jaar met de lengte van 1m.74 t/m 1m.81."
En meer bureaus stellen deze eisen. Op een gegeven moment zijn de kleren natuurlijk gewoon te klein voor je.
Ja, het kan natuurlijk wel, maar de kans is een stuk kleiner. Daarnaast zal Max je dan gigantisch pushen om af te vallen. (Ken verhalen genoeg van meiden...) Sowieso heeft die eerste chick echt niet maat 36, met die omvang, kan echt niet. Ik heb net ietsie meer, en da's toch echt 38. Die tweede chick is erg mager, dat haal ik nooit. Maar goed, ik heb het al eens eerder geprobeerd bij Max, ze willen niet, en gelukkig zit ik nu bij een ander bureau die wat milder zijn (geen A-bureau). Dat vind ik toch fijner.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:33 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Toch zitten er bij Max een paar grotere. Gewoon bij Fashion.
Deze bijvoorbeeld: http://www.maxmodels.nl/fashion/f_w_portfolio.aspx?RowNo=12&PageNo=1&ID=59908
(Maar die is natuurlijk hartstikke fotogeniek, en dat helpt altijd.)
Deze is ook van Fashion: http://www.maxmodels.nl/fashion/f_w_portfolio.aspx?RowNo=29&PageNo=1&ID=59920
En verder zitten er ook een aantal die een paar centimeter te klein zijn, of met heupen die veel breder zijn dan de norm. Max lijkt wat dat betreft iets minder streng dan de concurrentie. Het is dus altijd te proberen.
Uhm... Allebei een beetje.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:24 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ah ja, wel jammer.
Die reclameVolgens mij heb je aardig wat opdrachten
Wil je trouwens model worden of actrice?
Max is inderdaad wel streng, maar gelukkig ook net niet zo streng als bv Elite. Ik had destijds ook letterlijk een paar centimeter te veel en dat was geen probleem, zij wilden juist af van die extreme maatjes. Bij welk bureau zit je nu dan?quote:Op donderdag 30 november 2006 13:02 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja, het kan natuurlijk wel, maar de kans is een stuk kleiner. Daarnaast zal Max je dan gigantisch pushen om af te vallen. (Ken verhalen genoeg van meiden...) Sowieso heeft die eerste chick echt niet maat 36, met die omvang, kan echt niet. Ik heb net ietsie meer, en da's toch echt 38. Die tweede chick is erg mager, dat haal ik nooit. Maar goed, ik heb het al eens eerder geprobeerd bij Max, ze willen niet, en gelukkig zit ik nu bij een ander bureau die wat milder zijn (geen A-bureau). Dat vind ik toch fijner.
www.xistanz.nlquote:Op donderdag 30 november 2006 13:05 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Max is inderdaad wel streng, maar gelukkig ook net niet zo streng als bv Elite. Ik had destijds ook letterlijk een paar centimeter te veel en dat was geen probleem, zij wilden juist af van die extreme maatjes. Bij welk bureau zit je nu dan?
fun in je job>dikke rekening en verhongerenquote:Op donderdag 30 november 2006 13:02 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja, het kan natuurlijk wel, maar de kans is een stuk kleiner. Daarnaast zal Max je dan gigantisch pushen om af te vallen. (Ken verhalen genoeg van meiden...) Sowieso heeft die eerste chick echt niet maat 36, met die omvang, kan echt niet. Ik heb net ietsie meer, en da's toch echt 38. Die tweede chick is erg mager, dat haal ik nooit. Maar goed, ik heb het al eens eerder geprobeerd bij Max, ze willen niet, en gelukkig zit ik nu bij een ander bureau die wat milder zijn (geen A-bureau). Dat vind ik toch fijner.
En ben je al geweest?quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:53 schreef Toeps het volgende:
Ik ben vandaag gebeld, en mag volgende week langskomen.
Als het mag, maak ik foto's en krijgen jullie een verslag. Maar foto's zal wel strikt verboden zijn... Ik ga in ieder geval even kijken, het lijkt me erg komisch om mee te maken (kans dat ze me aannemen is toch 0,0)
Ik heb het blad zelf ook in huis liggen en vond het een vreemde keuze, je zou dan eerder iemand uit de top 3 verwachten. Maar misschien was het de eigen smaak van de Elle-redactie in plaats van wie écht 'upcoming' is.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:41 schreef Toeps het volgende:
Kathelijn staat overigens in de Elle van januari, met nog 20 andere modellen, als "upcoming".
Nu vergis je je weer. As. dinsdag is de 19e.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:42 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nee, had me vergist, het is aanstaande dinsdag, de 17e. Om 18:00.
Whehehe. Ook goed.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:18 schreef Augustina het volgende:
[..]
Nu vergis je je weer. As. dinsdag is de 19e.
Nee idd, je kunt net zo goed typiste worden.quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zo, die modellen worden er ook niet bepaald rijk van..
Dat moment is nu, zo ongeveer. Ik mag nog wel komen zes januari, maar daar moet je dus dat contract tekenen, anders kun je uberhaupt niet geselecteerd worden. Ik twijfel nog of ik daar heen zal gaan, toch wel leuk die inside info.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:52 schreef Wakey het volgende:
Hoe werkloos en wanhopig moet je zijn om aan die show mee te doen?Wat een contract!
![]()
Wel grappig om te lezen. Ik zou gewoon kijken hoe ver je komt en dan op 't laatste moment afhaken (al zal daar ook wel een boete op staan), kunnen wij voorlopig nog meegenieten van de inside-info.
stiekem wil je wel gaanquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:54 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dat moment is nu, zo ongeveer. Ik mag nog wel komen zes januari, maar daar moet je dus dat contract tekenen, anders kun je uberhaupt niet geselecteerd worden. Ik twijfel nog of ik daar heen zal gaan, toch wel leuk die inside info.
Ja, stiekem is het natuurlijk superleuk, gekozen worden, en dan zeggen:quote:
leuk geschreven Toeps!quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:38 schreef Toeps het volgende:
Hele verhaal: http://toeps.web-log.nl/toeps/2006/12/contra_contract.html
Senk joe!quote:
Ik denk dat Max haar heeft uitgeleend aan New, zo vangen ze 5% van al haar werk dat ze in het buitenland doet.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:02 schreef miki het volgende:
In het gratis boekje 'Only' van Ici Paris staat Sylvia overigens op de cover en met een make-up reportage binnenin...
Overigens stond daar ook in dat Sylvia van het bureau New Models is, dat heb ik even opgezocht en dat blijkt een belgisch bureau te zijn. Zou zij dan een boete betaald hebben?![]()
Afgaande op de Max Models-site, helemaal níet. Er staat van Stefanie nog steeds niets meer op de site dan haar testfoto's. Volgens mij zij een van de finalistes die er niets aan overhoudt.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:57 schreef Toeps het volgende:
Weet iemand in hoeverre iemand als Stefanie bijvoorbeeld aan het werk is? Kweet niet, ben niet echt heel erg gerustgesteld of zo... Ga het nog steeds niet tekenen.
Echt een ontzettend gare foto is datquote:Op woensdag 27 december 2006 17:51 schreef SEMTEX het volgende:
En Sanne staat in de Veronica gids.
Spannend overzicht van 2006 (not really..)
Zij heeft zó één hoofd.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:46 schreef miki het volgende:
Sylvia staat op de cover van Celebrity, binnenin staan nog meer foto's met een interview.
[afbeelding]
Maar WAT voor een hoofd!quote:
Er is nu niemand meer die zegt dat ze haar mond eens dicht moet doen, denk ikquote:Op donderdag 28 december 2006 15:15 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Opzich geen slechte foto vind ik, maar ik ben het wel eens met Toeps dat ze op bijna al haar foto's hetzelfde kijkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |