Nee ik ben bang dat ik hem pijn doe...quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:55 schreef versabommie het volgende:
kut TT!
Ik weiger te posten in deze. Niet omdat het mijn TT niet is maar (semi)cybersex:quote:
Je bent gewoon jaloers.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik weiger te posten in deze. Niet omdat het mijn TT niet is maar (semi)cybersex:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee heb een teringhekel aan cyberenquote:
Sorry, geloof je niet.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee heb een teringhekel aan cyberennee echt !
![]()
Waarom in vredesnaam?quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee heb een teringhekel aan cyberennee echt !
![]()
Yep, want die met de meeste posts mag open blijven.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:58 schreef puntoortje het volgende:
ff doorposten hier..hahah
ik ben alweer hier hoorquote:
Ja en? Deze was toch eerder?quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:03 schreef puntoortje het volgende:
joehoe...die andere heeft er al 24 hoor...
deze was idd eerderquote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:04 schreef Mike1964 het volgende:
ik ook
Hé Mike. Gezellig.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:04 schreef Mike1964 het volgende:
ik ook
..welke weerwoord wil je ..hihiquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:04 schreef Talitha het volgende:
Wel jammer dat ik zo weinig weerwoord krijg
daar lijkt het wel opquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:05 schreef Mike1964 het volgende:
Deze was écht eerder... Anders gaan we ze gewoon allebei vollullen, ik geloof dat onze modjes slapen of zo...
Maakt niet uit. Het gaat om kwantiteit, niet om kwaliteit.quote:
kom op dan ...posten maarquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Even doorposten dan. We moeten inhalen.![]()
Weekend hè.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:05 schreef Mike1964 het volgende:
Deze was écht eerder... Anders gaan we ze gewoon allebei vollullen, ik geloof dat onze modjes slapen of zo...
zuchtquote:
Had ik jou niet al eerder gezien?quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:06 schreef Mike1964 het volgende:
Hoi
wel doorgaan he ...mike ga je nog iets doen deze vakantie?quote:
Ja, je komt me bekend voor idd.....vuurtje?quote:
ik hoop hetquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:07 schreef Mike1964 het volgende:
Ik voel het!
Ehhh ja! Lekker uitrusten en fokkenquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:07 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wel doorgaan he ...mike ga je nog iets doen deze vakantie?
We staan voor!quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:07 schreef Mike1964 het volgende:
Ik voel het!
quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Even doorposten dan. We moeten inhalen.![]()
Nee dank je, ik rook niet.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:08 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ja, je komt me bekend voor idd.....vuurtje?
saaiquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:09 schreef Mike1964 het volgende:
oe is het in die andere?
Stelletje zuipschuiten.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:08 schreef puntoortje het volgende:
aan de andere kant zitten ze volgens mij aan het bier
... helemaal mee eens..hihiquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:08 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ehhh ja! Lekker uitrusten en fokken
ja hequote:
En we kunnen de TT toch laten aanpassen? Gladys veranderen in Bommie bijvoorbeeld?quote:
daar gaan we voorquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:10 schreef Mike1964 het volgende:
Hier gratis Bacardi en nootjes!
huhquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:09 schreef Mike1964 het volgende:
Waar "oe" staat gelieve "Hoe" te lezen...
he schat ben je er weer???quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:11 schreef Inodder het volgende:
laat die drank ook maar doorkomen
Geldt die regel altijd?quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:09 schreef Mike1964 het volgende:
Waar "oe" staat gelieve "Hoe" te lezen...
Je gaat toch niets in de fik steken hè?quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:11 schreef Inodder het volgende:
ik wel kom op met dat vuur
wat flauw van je ...we doen hier ons best om die TT zo snel mogelijk weg te krijgen en jij gaat pleitequote:Op zondag 22 oktober 2006 17:13 schreef Mike1964 het volgende:
Pffff.. vermoeiend dit. Ik ga mijn gezin maar eens voederen. Zie later wel wie er gewonnen heeft.
dat denk ik ookquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:13 schreef Inodder het volgende:
zeg dat quoten is ook nie meer nodig we zijn toch maar met zn 4en kunnen het zonder quotes ook wel begrijpen
Da's fraai! We zijn wel jouw topic aan het verdedigen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:13 schreef Mike1964 het volgende:
Pffff.. vermoeiend dit. Ik ga mijn gezin maar eens voederen. Zie later wel wie er gewonnen heeft.
ik krijg de neiging om te gaan overlopenquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Da's fraai! We zijn wel jouw topic aan het verdedigen.![]()
Ja maar... Mijn lieve vrouw en mijn twee bloedjes van kinderen staan me hier met hongerige, rode oogjes aan te staren. Kan ik toch niet weerstaan?quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:14 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wat flauw van je ...we doen hier ons best om die TT zo snel mogelijk weg te krijgen en jij gaat pleite
broodje erin en klaar....moet jij koken?quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:16 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ja maar... Mijn lieve vrouw en mijn twee bloedjes van kinderen staan me hier met hongerige, rode oogjes aan te staren. Kan ik toch niet weerstaan?
En Bommie laten winnen?quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:16 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik krijg de neiging om te gaan overlopen
Prioriteiten Mike.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:16 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ja maar... Mijn lieve vrouw en mijn twee bloedjes van kinderen staan me hier met hongerige, rode oogjes aan te staren. Kan ik toch niet weerstaan?
ze waren allebij ook te vroeg met openen bij 297 al ..hihiquote:
Geef toe. Deze TT is toch veel leuker? En bovendien was ik eerder, heb dus het recht aan mijn kant.... (hoewel recht én FOK niet zo samen gaan geloof ik)quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
wat is er moeilijk aan om ff hun trog vol te gooien ?quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:16 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik MOET gelukkig niets, maar vind het leuk...quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:17 schreef puntoortje het volgende:
[..]
broodje erin en klaar....moet jij koken?
Leuker wil ik niet zeggen. Gladys is mijn vriendinnetje, dus vind het voor haar niet leuk.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:18 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Geef toe. Deze TT is toch veel leuker? En bovendien was ik eerder, heb dus het recht aan mijn kant.... (hoewel recht én FOK niet zo samen gaan geloof ik)
daar heb je gelijk inquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:18 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Geef toe. Deze TT is toch veel leuker? En bovendien was ik eerder, heb dus het recht aan mijn kant.... (hoewel recht én FOK niet zo samen gaan geloof ik)
quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:19 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik MOET gelukkig niets, maar vind het leuk...
Geen idee!quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:18 schreef Gladys het volgende:
[..]
wat is er moeilijk aan om ff hun trog vol te gooien ?
... maar wie ???quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:18 schreef Talitha het volgende:
En geen modje te bekennen. Iemand moet hier toch de leiding hebben?![]()
En wat ga je dan koken?quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:19 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik MOET gelukkig niets, maar vind het leuk...
We hebben een daadkrachtig man nodig.quote:
...dus als gladys ff meehelp is ie sneller vol kunnen we de volgende mike in de maling nemenquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Leuker wil ik niet zeggen. Gladys is mijn vriendinnetje, dus vind het voor haar niet leuk.
Maar hij was wel eerder!
Hij zat zelf in t ander topic te postenquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
niet hier iigquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
We hebben een daadkrachtig man nodig.Maar waar vind je die?
![]()
Goed idee! Gladys, heb je het gelezen?quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:21 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...dus als gladys ff meehelp is ie sneller vol kunnen we de volgende mike in de maling nemen![]()
en jij dan??????quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
jij zat zelf in t ander topic te posten![]()
gaan we gewoon alle 3 met een topic voor mike klaar staan..hihi ... die mag straks toch de kleintje in bad doen en naar bed brengenquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Goed idee! Gladys, heb je het gelezen?
quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
Hij zat zelf in t ander topic te posten![]()
ik ook maar zat typo in vorige post zie is geeditquote:
Volgens mij komt ze niet.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:24 schreef puntoortje het volgende:
[..]
gaan we gewoon alle 3 met een topic voor mike klaar staan..hihi ... die mag straks toch de kleintje in bad doen en naar bed brengen![]()
huhquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:25 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik ook maar zat typo in vorige post zie is geedit
/sorry tal zie je eigen post mn Quote HIJ niet Jijquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:24 schreef Talitha het volgende:
[..]1 postje om te zeggen dat die te laat was.
![]()
Mannen hè. Snel in de war.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
Hij zat zelf in t ander topic te posten![]()
quote:
Heb het al gezien.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
/sorry tal zie je eigen post mn Quote HIJ niet Jij
ik voel wel van allesquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:22 schreef Gladys het volgende:
[..]
hahaha valt niet veel te zien ? toch ?
quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:28 schreef puntoortje het volgende:
of we kijken flugel heeeeel lief aan en vragen heeeel lief om een TT verandering
quote:
jaquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:30 schreef Inodder het volgende:
en toen viel t stil
TT mag niet veranderd worden van Flugel.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:31 schreef puntoortje het volgende:
[..]
maar in de tussentijd wel ff doorposten
Stick to your own wordsquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:31 schreef puntoortje het volgende:
[..]
maar in de tussentijd wel ff doorposten
waarin?quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:33 schreef Inodder het volgende:
K heb zin
das flauwquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
TT mag niet veranderd worden van Flugel.![]()
ik ben wel bezig hoor...maar om nou weer tegen mezelf te gaan lullen gaat er zo vreemd uitzienquote:
Vul dat zelf maar in denk dat je wel n vermoeden hebtquote:
Ze heeft wel gelijk: kan alleen de TS laten aanpassen. Maar Mike is zijn gezin aan het voeren.quote:
idd meid... ojee weer tegen mezelfquote:
Dat dacht ik vanacht ook na 16 postsquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:36 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik ben wel bezig hoor...maar om nou weer tegen mezelf te gaan lullen gaat er zo vreemd uitzien![]()
ik kan wel iets verzinnen jaquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:36 schreef Inodder het volgende:
[..]
Vul dat zelf maar in denk dat je wel n vermoeden hebt![]()
Maken jullie het niet té gezellig? Er zijn ook nog anderen in dit topic.quote:
Wie bedoel jequote:Op zondag 22 oktober 2006 17:40 schreef Inodder het volgende:
Waarom komen ze nu niet gewoon hier wat n kinderachtig gedrag![]()
Mn zin is niet beperkt tot Puntjuh hoorquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maken jullie het niet té gezellig? Er zijn ook nog anderen in dit topic.![]()
degene uit dat nu gesloten toppicquote:
Jij bent niet erg kieskeurig hè?quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:41 schreef Inodder het volgende:
[..]
Mn zin is niet beperkt tot Puntjuh hoor![]()
hint
quote:
Ik ben de enige vrouw hier, dus heb je weinig keuze.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:44 schreef Inodder het volgende:
[..]
Zeer zeker wel!
Maak k verwacht dat jij er ook wel mag wezen![]()
theres more to lifequote:Op zondag 22 oktober 2006 17:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben de enige vrouw hier, dus heb je weinig keuze.![]()
2quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:45 schreef Talitha het volgende:
en 1
ik bedoel maar aan te geven dat ik jou niet als laatste optie ziequote:
Eén na laatste optie dan?quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:48 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik bedoel maar aan te geven dat ik jou niet als laatste optie zie![]()
quote:
Flugel is the best.quote:
Volgens mij vond Jappie het wel prettig om door jou 'geholpen' te worden.quote:
dan mag jappie daar zelf een topic over openenquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij vond Jappie het wel prettig om door jou 'geholpen' te worden.![]()
smakelijkquote:
oh mag ik met jou mee etenquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:59 schreef Gladys het volgende:
[..]
smakelijkMijn lasagne is bijna klaar
ja hoor kom maarquote:
Pfffffff jij loopt wel erg hard van stapel vraag gewoon om mee te mogen eten moet ik meteen weer KOMENquote:
mag ook zonder te komen hoorquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:04 schreef Inodder het volgende:
[..]
Pfffffff jij loopt wel erg hard van stapel vraag gewoon om mee te mogen eten moet ik meteen weer KOMEN![]()
Nou vooruit jij je zin eten en komen dan maarquote:
met eten ? das goedquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
Nou vooruit jij je zin eten en komen dan maarhelp je me wel ff
![]()
ja, ga je studeren?quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:47 schreef Talitha het volgende:
Niets op televisie, niets op de streams en niemand in de SC.![]()
Zal ik dan toch maar gaan studeren?![]()
Precies en ik snap de regels nu ook al helemaal niet meerquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
blijft een kuttopic1
200% anti cyber!![]()
![]()
hihi ...lekker achter de pc blijvenquote:
Zit ik naar een lege SC te staren.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:03 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hihi ...lekker achter de pc blijven![]()
daar word je ook niet vrolijk vanquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zit ik naar een lege SC te staren.![]()
Die oldbies laten het behoorlijk afweten.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:11 schreef puntoortje het volgende:
[..]
daar word je ook niet vrolijk van![]()
die zitten of in FB of zijn de formule 1 aan het kijkenquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die oldbies laten het behoorlijk afweten.
Tuurlijk welquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Twee newbies en een modje? Dat wordt niks Flugel.![]()
![]()
Jaja, me eerst dronken voeren, en als ik dan in FB ga spemmen smeer je me een ban aan zeker.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Laat ik je eens leren hoe dat werkt....
[afbeelding]
Whehehehe....een "lokpost"...quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:22 schreef flugeltje het volgende:
En speciaal voor Bommie....
[afbeelding]
Ik ben geheel uitgerust en met een breder perspectief teruggekomen uit Spanje...quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jaja, me eerst dronken voeren, en als ik dan in FB ga spemmen smeer je me een ban aan zeker.![]()
Hé Peterquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:24 schreef Peter6000 het volgende:
Talpa![]()
Tot mijn verbazing beginnen ze nòg steeds met een onbeduidende wedstrijd om 1900 uur
Fitness je eigenlijk nogquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben geheel uitgerust en met een breder perspectief teruggekomen uit Spanje...
Zen weet je...![]()
Het zijn ballen of bollen... Dit keer heb ik voor ballen gekozenquote:
je kunt er weer helemaal tegenaan..hihiquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben geheel uitgerust en met een breder perspectief teruggekomen uit Spanje...
Zen weet je...![]()
En de bedoeling is dat wij gaan uitzoeken hoe breed dat perspectief is?quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zen weet je...![]()
Tijdens BB kom ik niet aan fitness toequote:Op zondag 22 oktober 2006 19:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Fitness je eigenlijk nog(over breed perspectief gesproken)
verkapte complimentjevispost omdat ik deze week weer begonnen ben
Altijd een goeie keuze....links of rechtsom..quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het zijn ballen of bollen... Dit keer heb ik voor ballen gekozen
breedquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
En de bedoeling is dat wij gaan uitzoeken hoe breed dat perspectief is?![]()
heb je die hond nou al uitgelaten??quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Altijd een goeie keuze....links of rechtsom..![]()
![]()
Ja, tussen de normale mensenquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tijdens BB kom ik niet aan fitness toe
maar goed dat je weer begonnen bent![]()
gewoon op de sportschool?
Hij heeft altijd zo'n grote mond, maar als het erop aan komt....quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
breed
Bommie had het kunnen beoordelen, maar ja, toen puntje bij paaltje kwam rende hij met z'n staart tussen z'n benen weg
..........not yet....ik moet er eerst nog ff 1 kopen...quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:28 schreef puntoortje het volgende:
[..]
heb je die hond nou al uitgelaten??![]()
Ik ben trots Peetquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, tussen de normale mensen![]()
Vorige keer heb ik de discipline van 2 keer per week zo`n 6 weken volgehouden, maar wie weet dit keer langer
Bommie is net als de politiek.... Vol praatjes tijdens verkiezingstijd, maar als je dan eindelijk op hem stemt en voor hem gaat komt er niets van die beloftes terecht....quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hij heeft altijd zo'n grote mond, maar als het erop aan komt....![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
..........not yet....ik moet er eerst nog ff 1 kopen...![]()
Das liefquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben trots Peet
* traantje wegpinkt
Je bedoelt i.t.t. het schorriemorrie dat hier rondhuppelt?quote:
Zoiets, maar dan andersquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je bedoelt i.t.t. het schorriemorrie dat hier rondhuppelt?![]()
speak for yourselfquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je bedoelt i.t.t. het schorriemorrie dat hier rondhuppelt?![]()
gaat niet erg snel hequote:
nee schiet eens op danquote:
Je hebt ook uhhhhhhhh, door de zorgverzekeraar vergoedde beschermde sportschoolvormen, voor als de drempel voor een sportschool te groot is.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoe anders danNu ben ik nieuwsgierig.
Ik wist helemaal niet dat er beschermde sportscholen waren....quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je hebt ook uhhhhhhhh, door de zorgverzekeraar vergoedde beschermde sportschoolvormen, voor als de drempel voor een sportschool te groot is.
Zou ik ook voor in aanmerking komen, maar ik ga gewoon "tussen de normale mensen" dus, waarbij ik met die term vooral zelfspot probeer weer te geven.
ja moet je wel ff helpen... ik ben net bezig geweest met 3 pagina's vol nietszeggende posts ... ben dus een beetje door me gespreksstof heenquote:
Ik had net gepostquote:
Ik heb ook zelfspot. Mag ik dan naar die beschermde sportschoolvormen?quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je hebt ook uhhhhhhhh, door de zorgverzekeraar vergoedde beschermde sportschoolvormen, voor als de drempel voor een sportschool te groot is.
Zou ik ook voor in aanmerking komen, maar ik ga gewoon "tussen de normale mensen" dus, waarbij ik met die term vooral zelfspot probeer weer te geven.
Ja hoor, als je uhhhhhhhh "een maatje meer hebt" en onzeker enzo.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat er beschermde sportscholen waren....
Maar nu je het zegt klinkt het wel logisch ook eigenlijk.... Zou ik er ook voor in aanmerking kunnen komen denk je? Sta ik daar op de loopband met vijf km per uur na een minuut of tien al m'n broek uit te zweten komt er zo'n sportschoolsletje naast me staan dat ff een half uurtje rent op die band zonder ook maar een druppeltje vocht te verspillen...![]()
Ik heb hem om 1 minuut over 7 uitgezetquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Er is voetbal Peet...eindelijk bewegende beelden bij het commentaar van vanmiddag....
![]()
ik ben helaas bij voorbaat al te lui om te gaan sportenquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die stepsdingen zijn niet aan mij besteedquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja hoor, als je uhhhhhhhh "een maatje meer hebt" en onzeker enzo.
Ik zweet trouwens ook enorm, al binnen 2 minuten op dat vreselijke stepsding
quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:45 schreef Jappie het volgende:
Btw....ben nog ff een van mijn oogappeltjes naar huis brengen....laters....![]()
zo dan...zie hem eens blij zijnquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:50 schreef Mike1964 het volgende:
![]()
Ik heb gewonnen gewonnen gewonnen GEWONNEN!!!!
![]()
![]()
Nou jij weer Bommie...![]()
Zeker, ik heb zelf eerst een jaar fysiofit gedaan (in een normale sportschool, maar wel met een veilig groepje), heeft voor mij iig de drempel verlaagd.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die stepsdingen zijn niet aan mij besteed
Maar serieus, hoe werkt dat dan op die sportscholen? Mensen met straatvrees en smetvrees bij elkaar. Dus aan de ene kant staat er eentje de fiets van onder tot boven te boenen en een ander durft niet goed over te steken van het ene naar het andere apparaat? Kan mezelf wel een beetje voorstellen dat je dan liever naar een 'gewone' sportschool gaat....
Maar wel goed dat dat ze er zijn hoor, ik denk dat er ook een sociaal aspect bij komt kijken en dat is erg belangrijk...
quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:50 schreef Mike1964 het volgende:
![]()
Ik heb gewonnen gewonnen gewonnen GEWONNEN!!!!
![]()
![]()
Nou jij weer Bommie...![]()
Nou hoor! Jij wilde toch ook dat deze openbleef?quote:
Nee ik wérk in Alkmaar.... Hoezo?quote:
mijn naam is haas??? ff terug lezen of FB induikenquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:52 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nou hoor! Jij wilde toch ook dat deze openbleef?
Wat is er met mijn mooie TT gebeurd trouwens?![]()
kijk is wat we daar hebbenquote:
Ik had het al gezien hoor...maar ik wilde er toch nog even over doorzeuren....ik ben een vent weet je wel?quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:55 schreef puntoortje het volgende:
[..]
mijn naam is haas??? ff terug lezen of FB induiken![]()
Dag domme Limbo.quote:
aha okee... wat jij wilt...hihi ..wat hebben jullie gegeten?quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:58 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik had het al gezien hoor...maar ik wilde er toch nog even over doorzeuren....ik ben een vent weet je wel?![]()
Nu weet ik wie al die spreekkoren heeft ingezetquote:
wel lekker rustigquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:14 schreef flugeltje het volgende:
ff doorposten, Bommie weigert om in deze SC te posten
Wat blijft het toch een kleuter hè?
nah, je kunt veel zeggen, maar niet dat Ajax niet heeeeeel aardig voor ze was vandaag.... 0-4 is toch een beetje magertjesquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nu weet ik wie al die spreekkoren heeft ingezetJe mag geen scheidsrechters uitschelden en de boel daar een beetje opstoken
![]()
Zullen we gewoon stoppen met posten zodat Bommie nooit meer terug in de SC kan komen?quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: niet te snel posten.![]()
Is ook, vond ze op radio 1 trouwens positiever over PSV dan de beelden laten zienquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
nah, je kunt veel zeggen, maar niet dat Ajax niet heeeeeel aardig voor ze was vandaag.... 0-4 is toch een beetje magertjes
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zullen we gewoon stoppen met posten zodat Bommie nooit meer terug in de SC kan komen?![]()
Nooit meer is wel erg lang!quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zullen we gewoon stoppen met posten zodat Bommie nooit meer terug in de SC kan komen?![]()
zo indrukwekkend vind ik psv nu ook niet, maar wel een leuke wedstrijdquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is ook, vond ze op radio 1 trouwens positiever over PSV dan de beelden laten zien
quote:
quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ga nou niet zwaaien! Dan is dit topic veel te snel vol.![]()
Laten we dan maar doorsprinten. Is ie misschien niet op bedacht.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:30 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij heeft Bommie allang een OP voor een nieuw topic klaarstaan, inclusief reacties op alle posts die we hier hebben neergezet om 'm uit z'n tent te lokken...
Die kerel is zó voorspelbaar
Nope, daar mogen anderen over piekeren.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:31 schreef puntoortje het volgende:
heeft iemand al een nieuwe TT... ?
daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben... die zal ie dan wel openen als deze op 297 staatquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:30 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij heeft Bommie allang een OP voor een nieuw topic klaarstaan, inclusief reacties op alle posts die we hier hebben neergezet om 'm uit z'n tent te lokken...
Die kerel is zó voorspelbaar
bommie boosquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:35 schreef demins het volgende:
Bommie ziek?
Hoe lang duurt dat nog?quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:34 schreef puntoortje het volgende:
[..]
daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben... die zal ie dan wel openen als deze op 297 staat
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:35 schreef Day het volgende:
Avond allemaal
Wat hoor ik? Stopt Bommie eindelijk met posten?
*PROEST*quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:35 schreef Day het volgende:
Avond allemaal
Ja?quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:35 schreef Day het volgende:
Avond allemaal
f1 idd nu afgelopen trouwensquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:15 schreef puntoortje het volgende:
[..]
die zitten of in FB of zijn de formule 1 aan het kijken
quote:
demins moet zijn zender checken!quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:41 schreef demins het volgende:
We gaan er een leuk weekend van maken, volgende week!![]()
Ja, ik wist wel dat ik mezelf voor niks blij zat te maken.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:37 schreef chas het volgende:
[..]
*PROEST*
Bommie en stoppen met posten!!
![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:45 schreef Inodder het volgende:
na t zien van dat eten in huis en de ballen van flugs gaat dit manspersoon maar de frituurpan aanzetten
Owquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:48 schreef flugeltje het volgende:
bAllen niet bOllen demins .....
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:41 schreef demins het volgende:
[..]
We gaan er een leuk weekend van maken, volgende week!![]()
Gewoon stoppen bij 299 en dan verder in DGK.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:50 schreef flugeltje het volgende:
en dan straks allemaal engels praten hè?
Verstaat die bommert er lekker nog niets van
Denk je dat dat écht veel verschil zal maken?quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:50 schreef flugeltje het volgende:
en dan straks allemaal engels praten hè?
Verstaat die bommert er lekker nog niets van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |