heb je die hond nou al uitgelaten??quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Altijd een goeie keuze....links of rechtsom..![]()
![]()
Ja, tussen de normale mensenquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tijdens BB kom ik niet aan fitness toe
maar goed dat je weer begonnen bent![]()
gewoon op de sportschool?
Hij heeft altijd zo'n grote mond, maar als het erop aan komt....quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
breed
Bommie had het kunnen beoordelen, maar ja, toen puntje bij paaltje kwam rende hij met z'n staart tussen z'n benen weg
..........not yet....ik moet er eerst nog ff 1 kopen...quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:28 schreef puntoortje het volgende:
[..]
heb je die hond nou al uitgelaten??![]()
Ik ben trots Peetquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, tussen de normale mensen![]()
Vorige keer heb ik de discipline van 2 keer per week zo`n 6 weken volgehouden, maar wie weet dit keer langer
Bommie is net als de politiek.... Vol praatjes tijdens verkiezingstijd, maar als je dan eindelijk op hem stemt en voor hem gaat komt er niets van die beloftes terecht....quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hij heeft altijd zo'n grote mond, maar als het erop aan komt....![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
..........not yet....ik moet er eerst nog ff 1 kopen...![]()
Das liefquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben trots Peet
* traantje wegpinkt
Je bedoelt i.t.t. het schorriemorrie dat hier rondhuppelt?quote:
Zoiets, maar dan andersquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je bedoelt i.t.t. het schorriemorrie dat hier rondhuppelt?![]()
speak for yourselfquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je bedoelt i.t.t. het schorriemorrie dat hier rondhuppelt?![]()
gaat niet erg snel hequote:
nee schiet eens op danquote:
Je hebt ook uhhhhhhhh, door de zorgverzekeraar vergoedde beschermde sportschoolvormen, voor als de drempel voor een sportschool te groot is.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoe anders danNu ben ik nieuwsgierig.
Ik wist helemaal niet dat er beschermde sportscholen waren....quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je hebt ook uhhhhhhhh, door de zorgverzekeraar vergoedde beschermde sportschoolvormen, voor als de drempel voor een sportschool te groot is.
Zou ik ook voor in aanmerking komen, maar ik ga gewoon "tussen de normale mensen" dus, waarbij ik met die term vooral zelfspot probeer weer te geven.
ja moet je wel ff helpen... ik ben net bezig geweest met 3 pagina's vol nietszeggende posts ... ben dus een beetje door me gespreksstof heenquote:
Ik had net gepostquote:
Ik heb ook zelfspot. Mag ik dan naar die beschermde sportschoolvormen?quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je hebt ook uhhhhhhhh, door de zorgverzekeraar vergoedde beschermde sportschoolvormen, voor als de drempel voor een sportschool te groot is.
Zou ik ook voor in aanmerking komen, maar ik ga gewoon "tussen de normale mensen" dus, waarbij ik met die term vooral zelfspot probeer weer te geven.
Ja hoor, als je uhhhhhhhh "een maatje meer hebt" en onzeker enzo.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat er beschermde sportscholen waren....
Maar nu je het zegt klinkt het wel logisch ook eigenlijk.... Zou ik er ook voor in aanmerking kunnen komen denk je? Sta ik daar op de loopband met vijf km per uur na een minuut of tien al m'n broek uit te zweten komt er zo'n sportschoolsletje naast me staan dat ff een half uurtje rent op die band zonder ook maar een druppeltje vocht te verspillen...![]()
Ik heb hem om 1 minuut over 7 uitgezetquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Er is voetbal Peet...eindelijk bewegende beelden bij het commentaar van vanmiddag....
![]()
ik ben helaas bij voorbaat al te lui om te gaan sportenquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die stepsdingen zijn niet aan mij besteedquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja hoor, als je uhhhhhhhh "een maatje meer hebt" en onzeker enzo.
Ik zweet trouwens ook enorm, al binnen 2 minuten op dat vreselijke stepsding
quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:45 schreef Jappie het volgende:
Btw....ben nog ff een van mijn oogappeltjes naar huis brengen....laters....![]()
zo dan...zie hem eens blij zijnquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:50 schreef Mike1964 het volgende:
![]()
Ik heb gewonnen gewonnen gewonnen GEWONNEN!!!!
![]()
![]()
Nou jij weer Bommie...![]()
Zeker, ik heb zelf eerst een jaar fysiofit gedaan (in een normale sportschool, maar wel met een veilig groepje), heeft voor mij iig de drempel verlaagd.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die stepsdingen zijn niet aan mij besteed
Maar serieus, hoe werkt dat dan op die sportscholen? Mensen met straatvrees en smetvrees bij elkaar. Dus aan de ene kant staat er eentje de fiets van onder tot boven te boenen en een ander durft niet goed over te steken van het ene naar het andere apparaat? Kan mezelf wel een beetje voorstellen dat je dan liever naar een 'gewone' sportschool gaat....
Maar wel goed dat dat ze er zijn hoor, ik denk dat er ook een sociaal aspect bij komt kijken en dat is erg belangrijk...
quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:50 schreef Mike1964 het volgende:
![]()
Ik heb gewonnen gewonnen gewonnen GEWONNEN!!!!
![]()
![]()
Nou jij weer Bommie...![]()
Nou hoor! Jij wilde toch ook dat deze openbleef?quote:
Nee ik wérk in Alkmaar.... Hoezo?quote:
mijn naam is haas??? ff terug lezen of FB induikenquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:52 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nou hoor! Jij wilde toch ook dat deze openbleef?
Wat is er met mijn mooie TT gebeurd trouwens?![]()
kijk is wat we daar hebbenquote:
Ik had het al gezien hoor...maar ik wilde er toch nog even over doorzeuren....ik ben een vent weet je wel?quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:55 schreef puntoortje het volgende:
[..]
mijn naam is haas??? ff terug lezen of FB induiken![]()
Dag domme Limbo.quote:
aha okee... wat jij wilt...hihi ..wat hebben jullie gegeten?quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:58 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik had het al gezien hoor...maar ik wilde er toch nog even over doorzeuren....ik ben een vent weet je wel?![]()
Nu weet ik wie al die spreekkoren heeft ingezetquote:
wel lekker rustigquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:14 schreef flugeltje het volgende:
ff doorposten, Bommie weigert om in deze SC te posten
Wat blijft het toch een kleuter hè?
nah, je kunt veel zeggen, maar niet dat Ajax niet heeeeeel aardig voor ze was vandaag.... 0-4 is toch een beetje magertjesquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nu weet ik wie al die spreekkoren heeft ingezetJe mag geen scheidsrechters uitschelden en de boel daar een beetje opstoken
![]()
Zullen we gewoon stoppen met posten zodat Bommie nooit meer terug in de SC kan komen?quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: niet te snel posten.![]()
Is ook, vond ze op radio 1 trouwens positiever over PSV dan de beelden laten zienquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
nah, je kunt veel zeggen, maar niet dat Ajax niet heeeeeel aardig voor ze was vandaag.... 0-4 is toch een beetje magertjes
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zullen we gewoon stoppen met posten zodat Bommie nooit meer terug in de SC kan komen?![]()
Nooit meer is wel erg lang!quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zullen we gewoon stoppen met posten zodat Bommie nooit meer terug in de SC kan komen?![]()
zo indrukwekkend vind ik psv nu ook niet, maar wel een leuke wedstrijdquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is ook, vond ze op radio 1 trouwens positiever over PSV dan de beelden laten zien
quote:
quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ga nou niet zwaaien! Dan is dit topic veel te snel vol.![]()
Laten we dan maar doorsprinten. Is ie misschien niet op bedacht.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:30 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij heeft Bommie allang een OP voor een nieuw topic klaarstaan, inclusief reacties op alle posts die we hier hebben neergezet om 'm uit z'n tent te lokken...
Die kerel is zó voorspelbaar
Nope, daar mogen anderen over piekeren.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:31 schreef puntoortje het volgende:
heeft iemand al een nieuwe TT... ?
daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben... die zal ie dan wel openen als deze op 297 staatquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:30 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij heeft Bommie allang een OP voor een nieuw topic klaarstaan, inclusief reacties op alle posts die we hier hebben neergezet om 'm uit z'n tent te lokken...
Die kerel is zó voorspelbaar
bommie boosquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:35 schreef demins het volgende:
Bommie ziek?
Hoe lang duurt dat nog?quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:34 schreef puntoortje het volgende:
[..]
daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben... die zal ie dan wel openen als deze op 297 staat
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:35 schreef Day het volgende:
Avond allemaal
Wat hoor ik? Stopt Bommie eindelijk met posten?
*PROEST*quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:35 schreef Day het volgende:
Avond allemaal
Ja?quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:35 schreef Day het volgende:
Avond allemaal
f1 idd nu afgelopen trouwensquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:15 schreef puntoortje het volgende:
[..]
die zitten of in FB of zijn de formule 1 aan het kijken
quote:
demins moet zijn zender checken!quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:41 schreef demins het volgende:
We gaan er een leuk weekend van maken, volgende week!![]()
Ja, ik wist wel dat ik mezelf voor niks blij zat te maken.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:37 schreef chas het volgende:
[..]
*PROEST*
Bommie en stoppen met posten!!
![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:45 schreef Inodder het volgende:
na t zien van dat eten in huis en de ballen van flugs gaat dit manspersoon maar de frituurpan aanzetten
Owquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:48 schreef flugeltje het volgende:
bAllen niet bOllen demins .....
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:41 schreef demins het volgende:
[..]
We gaan er een leuk weekend van maken, volgende week!![]()
Gewoon stoppen bij 299 en dan verder in DGK.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:50 schreef flugeltje het volgende:
en dan straks allemaal engels praten hè?
Verstaat die bommert er lekker nog niets van
Denk je dat dat écht veel verschil zal maken?quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:50 schreef flugeltje het volgende:
en dan straks allemaal engels praten hè?
Verstaat die bommert er lekker nog niets van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |