Zullen we gewoon stoppen met posten zodat Bommie nooit meer terug in de SC kan komen?quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: niet te snel posten.![]()
Is ook, vond ze op radio 1 trouwens positiever over PSV dan de beelden laten zienquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
nah, je kunt veel zeggen, maar niet dat Ajax niet heeeeeel aardig voor ze was vandaag.... 0-4 is toch een beetje magertjes
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zullen we gewoon stoppen met posten zodat Bommie nooit meer terug in de SC kan komen?![]()
Nooit meer is wel erg lang!quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zullen we gewoon stoppen met posten zodat Bommie nooit meer terug in de SC kan komen?![]()
zo indrukwekkend vind ik psv nu ook niet, maar wel een leuke wedstrijdquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is ook, vond ze op radio 1 trouwens positiever over PSV dan de beelden laten zien
quote:
quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ga nou niet zwaaien! Dan is dit topic veel te snel vol.![]()
Laten we dan maar doorsprinten. Is ie misschien niet op bedacht.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:30 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij heeft Bommie allang een OP voor een nieuw topic klaarstaan, inclusief reacties op alle posts die we hier hebben neergezet om 'm uit z'n tent te lokken...
Die kerel is zó voorspelbaar
Nope, daar mogen anderen over piekeren.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:31 schreef puntoortje het volgende:
heeft iemand al een nieuwe TT... ?
daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben... die zal ie dan wel openen als deze op 297 staatquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:30 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij heeft Bommie allang een OP voor een nieuw topic klaarstaan, inclusief reacties op alle posts die we hier hebben neergezet om 'm uit z'n tent te lokken...
Die kerel is zó voorspelbaar
bommie boosquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:35 schreef demins het volgende:
Bommie ziek?
Hoe lang duurt dat nog?quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:34 schreef puntoortje het volgende:
[..]
daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben... die zal ie dan wel openen als deze op 297 staat
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:35 schreef Day het volgende:
Avond allemaal
Wat hoor ik? Stopt Bommie eindelijk met posten?
*PROEST*quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:35 schreef Day het volgende:
Avond allemaal
Ja?quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:35 schreef Day het volgende:
Avond allemaal
f1 idd nu afgelopen trouwensquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:15 schreef puntoortje het volgende:
[..]
die zitten of in FB of zijn de formule 1 aan het kijken
quote:
demins moet zijn zender checken!quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:41 schreef demins het volgende:
We gaan er een leuk weekend van maken, volgende week!![]()
Ja, ik wist wel dat ik mezelf voor niks blij zat te maken.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:37 schreef chas het volgende:
[..]
*PROEST*
Bommie en stoppen met posten!!
![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:45 schreef Inodder het volgende:
na t zien van dat eten in huis en de ballen van flugs gaat dit manspersoon maar de frituurpan aanzetten
Owquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:48 schreef flugeltje het volgende:
bAllen niet bOllen demins .....
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:41 schreef demins het volgende:
[..]
We gaan er een leuk weekend van maken, volgende week!![]()
Gewoon stoppen bij 299 en dan verder in DGK.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:50 schreef flugeltje het volgende:
en dan straks allemaal engels praten hè?
Verstaat die bommert er lekker nog niets van
Denk je dat dat écht veel verschil zal maken?quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:50 schreef flugeltje het volgende:
en dan straks allemaal engels praten hè?
Verstaat die bommert er lekker nog niets van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |