huhquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:25 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik ook maar zat typo in vorige post zie is geedit
/sorry tal zie je eigen post mn Quote HIJ niet Jijquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:24 schreef Talitha het volgende:
[..]1 postje om te zeggen dat die te laat was.
![]()
Mannen hè. Snel in de war.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
Hij zat zelf in t ander topic te posten![]()
quote:
Heb het al gezien.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
/sorry tal zie je eigen post mn Quote HIJ niet Jij
ik voel wel van allesquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:22 schreef Gladys het volgende:
[..]
hahaha valt niet veel te zien ? toch ?
quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:28 schreef puntoortje het volgende:
of we kijken flugel heeeeel lief aan en vragen heeeel lief om een TT verandering
quote:
jaquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:30 schreef Inodder het volgende:
en toen viel t stil
TT mag niet veranderd worden van Flugel.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:31 schreef puntoortje het volgende:
[..]
maar in de tussentijd wel ff doorposten
Stick to your own wordsquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:31 schreef puntoortje het volgende:
[..]
maar in de tussentijd wel ff doorposten
waarin?quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:33 schreef Inodder het volgende:
K heb zin
das flauwquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
TT mag niet veranderd worden van Flugel.![]()
ik ben wel bezig hoor...maar om nou weer tegen mezelf te gaan lullen gaat er zo vreemd uitzienquote:
Vul dat zelf maar in denk dat je wel n vermoeden hebtquote:
Ze heeft wel gelijk: kan alleen de TS laten aanpassen. Maar Mike is zijn gezin aan het voeren.quote:
idd meid... ojee weer tegen mezelfquote:
Dat dacht ik vanacht ook na 16 postsquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:36 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik ben wel bezig hoor...maar om nou weer tegen mezelf te gaan lullen gaat er zo vreemd uitzien![]()
ik kan wel iets verzinnen jaquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:36 schreef Inodder het volgende:
[..]
Vul dat zelf maar in denk dat je wel n vermoeden hebt![]()
Maken jullie het niet té gezellig? Er zijn ook nog anderen in dit topic.quote:
Wie bedoel jequote:Op zondag 22 oktober 2006 17:40 schreef Inodder het volgende:
Waarom komen ze nu niet gewoon hier wat n kinderachtig gedrag![]()
Mn zin is niet beperkt tot Puntjuh hoorquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maken jullie het niet té gezellig? Er zijn ook nog anderen in dit topic.![]()
degene uit dat nu gesloten toppicquote:
Jij bent niet erg kieskeurig hè?quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:41 schreef Inodder het volgende:
[..]
Mn zin is niet beperkt tot Puntjuh hoor![]()
hint
quote:
Ik ben de enige vrouw hier, dus heb je weinig keuze.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:44 schreef Inodder het volgende:
[..]
Zeer zeker wel!
Maak k verwacht dat jij er ook wel mag wezen![]()
theres more to lifequote:Op zondag 22 oktober 2006 17:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben de enige vrouw hier, dus heb je weinig keuze.![]()
2quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:45 schreef Talitha het volgende:
en 1
ik bedoel maar aan te geven dat ik jou niet als laatste optie ziequote:
Eén na laatste optie dan?quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:48 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik bedoel maar aan te geven dat ik jou niet als laatste optie zie![]()
quote:
Flugel is the best.quote:
Volgens mij vond Jappie het wel prettig om door jou 'geholpen' te worden.quote:
dan mag jappie daar zelf een topic over openenquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij vond Jappie het wel prettig om door jou 'geholpen' te worden.![]()
smakelijkquote:
oh mag ik met jou mee etenquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:59 schreef Gladys het volgende:
[..]
smakelijkMijn lasagne is bijna klaar
ja hoor kom maarquote:
Pfffffff jij loopt wel erg hard van stapel vraag gewoon om mee te mogen eten moet ik meteen weer KOMENquote:
mag ook zonder te komen hoorquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:04 schreef Inodder het volgende:
[..]
Pfffffff jij loopt wel erg hard van stapel vraag gewoon om mee te mogen eten moet ik meteen weer KOMEN![]()
Nou vooruit jij je zin eten en komen dan maarquote:
met eten ? das goedquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
Nou vooruit jij je zin eten en komen dan maarhelp je me wel ff
![]()
ja, ga je studeren?quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:47 schreef Talitha het volgende:
Niets op televisie, niets op de streams en niemand in de SC.![]()
Zal ik dan toch maar gaan studeren?![]()
Precies en ik snap de regels nu ook al helemaal niet meerquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
blijft een kuttopic1
200% anti cyber!![]()
![]()
hihi ...lekker achter de pc blijvenquote:
Zit ik naar een lege SC te staren.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:03 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hihi ...lekker achter de pc blijven![]()
daar word je ook niet vrolijk vanquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zit ik naar een lege SC te staren.![]()
Die oldbies laten het behoorlijk afweten.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:11 schreef puntoortje het volgende:
[..]
daar word je ook niet vrolijk van![]()
die zitten of in FB of zijn de formule 1 aan het kijkenquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die oldbies laten het behoorlijk afweten.
Tuurlijk welquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Twee newbies en een modje? Dat wordt niks Flugel.![]()
![]()
Jaja, me eerst dronken voeren, en als ik dan in FB ga spemmen smeer je me een ban aan zeker.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Laat ik je eens leren hoe dat werkt....
[afbeelding]
Whehehehe....een "lokpost"...quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:22 schreef flugeltje het volgende:
En speciaal voor Bommie....
[afbeelding]
Ik ben geheel uitgerust en met een breder perspectief teruggekomen uit Spanje...quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jaja, me eerst dronken voeren, en als ik dan in FB ga spemmen smeer je me een ban aan zeker.![]()
Hé Peterquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:24 schreef Peter6000 het volgende:
Talpa![]()
Tot mijn verbazing beginnen ze nòg steeds met een onbeduidende wedstrijd om 1900 uur
Fitness je eigenlijk nogquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben geheel uitgerust en met een breder perspectief teruggekomen uit Spanje...
Zen weet je...![]()
Het zijn ballen of bollen... Dit keer heb ik voor ballen gekozenquote:
je kunt er weer helemaal tegenaan..hihiquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben geheel uitgerust en met een breder perspectief teruggekomen uit Spanje...
Zen weet je...![]()
En de bedoeling is dat wij gaan uitzoeken hoe breed dat perspectief is?quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zen weet je...![]()
Tijdens BB kom ik niet aan fitness toequote:Op zondag 22 oktober 2006 19:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Fitness je eigenlijk nog(over breed perspectief gesproken)
verkapte complimentjevispost omdat ik deze week weer begonnen ben
Altijd een goeie keuze....links of rechtsom..quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het zijn ballen of bollen... Dit keer heb ik voor ballen gekozen
breedquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
En de bedoeling is dat wij gaan uitzoeken hoe breed dat perspectief is?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |