Stelletje zuipschuiten.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:08 schreef puntoortje het volgende:
aan de andere kant zitten ze volgens mij aan het bier

... helemaal mee eens..hihiquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:08 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ehhh ja! Lekker uitrusten en fokken

ja hequote:

En we kunnen de TT toch laten aanpassen? Gladys veranderen in Bommie bijvoorbeeld?quote:

daar gaan we voorquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:10 schreef Mike1964 het volgende:
Hier gratis Bacardi en nootjes!

huhquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:09 schreef Mike1964 het volgende:
Waar "oe" staat gelieve "Hoe" te lezen...

he schat ben je er weer???quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:11 schreef Inodder het volgende:
laat die drank ook maar doorkomen

Geldt die regel altijd?quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:09 schreef Mike1964 het volgende:
Waar "oe" staat gelieve "Hoe" te lezen...

Je gaat toch niets in de fik steken hè?quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:11 schreef Inodder het volgende:
ik wel kom op met dat vuur

wat flauw van je ...we doen hier ons best om die TT zo snel mogelijk weg te krijgen en jij gaat pleitequote:Op zondag 22 oktober 2006 17:13 schreef Mike1964 het volgende:
Pffff.. vermoeiend dit. Ik ga mijn gezin maar eens voederen. Zie later wel wie er gewonnen heeft.

dat denk ik ookquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:13 schreef Inodder het volgende:
zeg dat quoten is ook nie meer nodig we zijn toch maar met zn 4en kunnen het zonder quotes ook wel begrijpen

Da's fraai! We zijn wel jouw topic aan het verdedigen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:13 schreef Mike1964 het volgende:
Pffff.. vermoeiend dit. Ik ga mijn gezin maar eens voederen. Zie later wel wie er gewonnen heeft.

ik krijg de neiging om te gaan overlopenquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Da's fraai! We zijn wel jouw topic aan het verdedigen.![]()

Ja maar... Mijn lieve vrouw en mijn twee bloedjes van kinderen staan me hier met hongerige, rode oogjes aan te staren. Kan ik toch niet weerstaan?quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:14 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wat flauw van je ...we doen hier ons best om die TT zo snel mogelijk weg te krijgen en jij gaat pleite

broodje erin en klaar....moet jij koken?quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:16 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ja maar... Mijn lieve vrouw en mijn twee bloedjes van kinderen staan me hier met hongerige, rode oogjes aan te staren. Kan ik toch niet weerstaan?

En Bommie laten winnen?quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:16 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik krijg de neiging om te gaan overlopen

Prioriteiten Mike.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:16 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ja maar... Mijn lieve vrouw en mijn twee bloedjes van kinderen staan me hier met hongerige, rode oogjes aan te staren. Kan ik toch niet weerstaan?

ze waren allebij ook te vroeg met openen bij 297 al ..hihiquote:

Geef toe. Deze TT is toch veel leuker? En bovendien was ik eerder, heb dus het recht aan mijn kant.... (hoewel recht én FOK niet zo samen gaan geloof ik)quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:15 schreef Talitha het volgende:
[..]

wat is er moeilijk aan om ff hun trog vol te gooien ?quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:16 schreef Mike1964 het volgende:
[..]

Ik MOET gelukkig niets, maar vind het leuk...quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:17 schreef puntoortje het volgende:
[..]
broodje erin en klaar....moet jij koken?

Leuker wil ik niet zeggen. Gladys is mijn vriendinnetje, dus vind het voor haar niet leuk.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:18 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Geef toe. Deze TT is toch veel leuker? En bovendien was ik eerder, heb dus het recht aan mijn kant.... (hoewel recht én FOK niet zo samen gaan geloof ik)

daar heb je gelijk inquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:18 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Geef toe. Deze TT is toch veel leuker? En bovendien was ik eerder, heb dus het recht aan mijn kant.... (hoewel recht én FOK niet zo samen gaan geloof ik)

quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:19 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik MOET gelukkig niets, maar vind het leuk...

Geen idee!quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:18 schreef Gladys het volgende:
[..]
wat is er moeilijk aan om ff hun trog vol te gooien ?

... maar wie ???quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:18 schreef Talitha het volgende:
En geen modje te bekennen. Iemand moet hier toch de leiding hebben?![]()

En wat ga je dan koken?quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:19 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik MOET gelukkig niets, maar vind het leuk...

We hebben een daadkrachtig man nodig.quote:

...dus als gladys ff meehelp is ie sneller vol kunnen we de volgende mike in de maling nemenquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Leuker wil ik niet zeggen. Gladys is mijn vriendinnetje, dus vind het voor haar niet leuk.
Maar hij was wel eerder!

Hij zat zelf in t ander topic te postenquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:15 schreef Talitha het volgende:
[..]

niet hier iigquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
We hebben een daadkrachtig man nodig.Maar waar vind je die?
![]()

Goed idee! Gladys, heb je het gelezen?quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:21 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...dus als gladys ff meehelp is ie sneller vol kunnen we de volgende mike in de maling nemen![]()

en jij dan??????quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
jij zat zelf in t ander topic te posten![]()

gaan we gewoon alle 3 met een topic voor mike klaar staan..hihi ... die mag straks toch de kleintje in bad doen en naar bed brengenquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Goed idee! Gladys, heb je het gelezen?

quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
Hij zat zelf in t ander topic te posten![]()

ik ook maar zat typo in vorige post zie is geeditquote:

Volgens mij komt ze niet.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:24 schreef puntoortje het volgende:
[..]
gaan we gewoon alle 3 met een topic voor mike klaar staan..hihi ... die mag straks toch de kleintje in bad doen en naar bed brengen![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |