Rook je er ook 1 meequote:Op zondag 22 oktober 2006 02:00 schreef chas het volgende:
[..]
Ik ga ook mee! Doegie en tot morgen maar weer!![]()
Wegwezen joh!!!quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:25 schreef marky1 het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar mee maar zag en hoorde van Luciano dat dit de plek was je wezen moest!
Ik zei toch al dat ik nog 1 pretsigaret zou roken en dan zou gaan slapenquote:
Echt nietquote:
Het gaat maar terug naar de moedermavo of andere taalachterstandjes plagen!quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:30 schreef KRIBBET het volgende:
Wat een naar mannetje he die Marky1, zou hem echt niet meer hier willen terug zien![]()
Mooi dat je je aangesproken voelt.quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat ik nog 1 pretsigaret zou roken en dan zou gaan slapen![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:11 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Het gaat maar terug naar de moedermavo of andere taalachterstandjes plagen!
Hee, laat je lekker pijpen en ga daarna slapenquote:Op zondag 22 oktober 2006 02:12 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Mooi dat je je aangesproken voelt.
Ik trek nix, maar schijt op newbe's en alles wat een taalachterstand heeft waar menig allochtonn jaloers op is!quote:
Zeker weten, truste voor zooooquote:Op zondag 22 oktober 2006 02:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hee, laat je lekker pijpen en ga daarna slapen![]()
![]()
En als je nu stopt met drinken, blowen of spuiten dan zie je dat alle newbie's en ik, 1 en dezelfde persoon warenquote:Op zondag 22 oktober 2006 02:14 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Ik trek nix, maar schijt op newbe's en alles wat een taalachterstand heeft waar menig allochtonn jaloers op is!
MIJN topic was eerder, NEE mijn topic was eerder, neeeeeeeeeee mijne neeeee, de mijnes..pffffffffffff damn get a life!!quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:37 schreef Day het volgende:
deze was eerder!
Ja, dat dacht ik ook al toen ik je post las. Fijn dat je het zelf ook inziet.quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:35 schreef gompo het volgende:
[..]
MIJN topic was eerder, NEE mijn topic was eerder, neeeeeeeeeee mijne neeeee, de mijnes..pffffffffffff damn get a life!!
haha kriebel met zn record pogingquote:Op zondag 22 oktober 2006 02:28 schreef KRIBBET het volgende:
7 lijkt me wel wel genoeg![]()
Truste en tot morgen![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 07:41 schreef Peter6000 het volgende:
Goedemorgen lieve mensen![]()
Ik ben voor dag en dauw opgestaan om te gaan fitnessen
Hoiquote:Op zondag 22 oktober 2006 08:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]Op zondag fitnessen, je moet uitslapen, is goed voor je
gewoon zeggen dat je hond je huiswerk heeft opgegeten!quote:Op zondag 22 oktober 2006 08:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik zoek nog een goede reden om NIET te gaan
Maar helaas, die zomerstop van juni tot half oktober was lang genoeg
Morguh Pinbaal!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |