Jij springt er gelijk bovenop? Bruut!quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik het voorspel oversla, ben nogal moe vandaag
welkom trug, liefje!quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:01 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga even lekker languit in bad liggen.
Ik stink, daarom komt natuurlijk, buiten Mike, niemand me aflebberen. En ik had mezelf er nog wel zo op verheugd...
Maar wie éenmaal door mij is afgelebberd hoeft nooit meer een ander...quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:01 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga even lekker languit in bad liggen.
Ik stink, daarom komt natuurlijk, buiten Mike, niemand me aflebberen. En ik had mezelf er nog wel zo op verheugd...
*rent de zaal uit naar de overkant*quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:02 schreef Gert het volgende:
Aan de overkant is Nena bezig met een fotoshoot voor FHM.
[afbeelding]
ssssstttt...quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:13 schreef Talitha het volgende:
Is iedereen naar Jappie's hotelkamer vertrokken?![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:13 schreef Talitha het volgende:
Is iedereen naar Jappie's hotelkamer vertrokken?![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:13 schreef Talitha het volgende:
Is iedereen naar Jappie's hotelkamer getrokken?![]()
das niet lachen, maar nagelbijten...quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
En wat valt er te lachen volgens jou?
Je bent echt in vorm! Het is de 'angstig op zijn nagels bijtende' smilie!quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
En wat valt er te lachen volgens jou?
zeg ik...quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:25 schreef demins het volgende:
[..]
Je bent echt in vorm! Het is de 'angstig op zijn nagels bijtende' smilie!![]()
alweer?quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:27 schreef Inodder het volgende:
wor hier ook nerveus van ga peuken halen
Ook goed! En wat valt er te nagelbijten volgens jou?quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:25 schreef demins het volgende:
[..]
Je bent echt in vorm! Het is de 'angstig op zijn nagels bijtende' smilie!![]()
wat is er met mich?quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ook goed! En wat valt er te nagelbijten volgens jou?
Arme Micheline![]()
Wat is er met Micheline?quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Arme Micheline![]()
Ik word een beetje nerveus als ik mij de taferelen daar probeer voor te stellen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Arme Micheline![]()
ja vind het ook zieligquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Arme Micheline![]()
mies der hondje gaan ze laten inslapenquote:
Zoals ik al zei: lafaard!quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:33 schreef demins het volgende:
[..]
Ik word een beetje nerveus als ik mij de taferelen daar probeer voor te stellen.
Die smilie wordt onders kenners ook wel 'de zenuwlijer' genoemd.
k was nog nie geweest eerst ontbijten douchen en ben dr nu dus weer van peuken halenquote:
thnx! Valt me wel op hoe Mich, door haar verdriet heen, met volle teugen geniet van de aandacht!quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:38 schreef Gladys het volgende:
[..]
mies der hondje gaan ze laten inslapen![]()
dat viel me ook al opquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:42 schreef demins het volgende:
[..]
thnx! Valt me wel op hoe Mich, door haar verdriet heen, met volle teugen geniet van de aandacht!![]()
Nee, maar ik vind het wel een goed idee!quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ben je nou je opblaaspop aan het slaan?
Net een échte vrouw...quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:42 schreef demins het volgende:
[..]
thnx! Valt me wel op hoe Mich, door haar verdriet heen, met volle teugen geniet van de aandacht!![]()
veel plezierquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:46 schreef Inodder het volgende:
wat n overtrokken gedoe gaan ze die hond t huis in halen? om m daar van kant te maken?
ik ga ff potje gruwelijk schijten
Ik denk dat ze hem voor de weekopdracht gaan gebruiken!quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:46 schreef Inodder het volgende:
wat n overtrokken gedoe gaan ze die hond t huis in halen? om m daar van kant te maken?
ik ga ff potje gruwelijk schijten
gatver wat ziekquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:48 schreef demins het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem voor de weekopdracht gaan gebruiken!![]()
pffffquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:48 schreef Mike1964 het volgende:
Deze is alweer bijna vol, in de volgende tt iets over Jappie, Gladys en vernederen?
Zo van: Wie het langste wakker blijft mag het hondje doodschoppen het spuitje geven of zo?quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:48 schreef demins het volgende:
[..]
het is jouw beurt maak er iets moois van!quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:48 schreef Mike1964 het volgende:
Deze is alweer bijna vol, in de volgende tt iets over Jappie, Gladys en vernederen?
Wat ben jij toch een fijne vent!quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:48 schreef demins het volgende:
[..]
.... das valsquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:50 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Zo van: Wie het langste wakker blijft mag het hondje doodschoppen het spuitje geven of zo?
Ik snap niet hoe je over dit soort zaken grapjes kan maken!quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:50 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Zo van: Wie het langste wakker blijft mag het hondje doodschoppen het spuitje geven of zo?
Klopt, maar BB6 zou harder worden dan ooit...quote:
ben je daar te langzaam voor???quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:52 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Klopt, maar BB6 zou harder worden dan ooit...
Persoonlijk kan ik letterlijk nog geen vlieg doodslaan hoor...
[BB89] Waar Gladys Jappie vernedert met een voorbinddildoquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:48 schreef Mike1964 het volgende:
echt een kut TTquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
[BB89] Waar Gladys Jappie vernedert met een voorbinddildo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |