quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:38 schreef skiczukie het volgende:
Gefeliciteerd Lama's!
Leuk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:56 schreef Elvi het volgende:
Arie Koomen heeft nog een eigen bedank-filmpje gemaakt.
Te zien op http://www.zwartekat.nl!
Die tekst erbij.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:56 schreef Elvi het volgende:
Arie Koomen heeft nog een eigen bedank-filmpje gemaakt.
Te zien op http://www.zwartekat.nl!
Ik vind het juist goed dat ze ook zulke kanten hebben, ipv dat ze altijd zo serieus en stijf zijn ook al zitten ze niet op hun werk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:20 schreef ArendBarend het volgende:
Pechtold moet toch niet in zo'n programma gaan zittendie dude kun je echt niet meer serieus nemen nu
Vond ik ook, waar had ie last van?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:38 schreef Lynx666 het volgende:
Arie leek wat afwezig..
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:14 schreef Elvi het volgende:
Ow en nu staat er op Teletekst om 22.00 uur...
Hmm.. raar.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:26 schreef skiczukie het volgende:
20:30
The Practice
21:15
Missing: Without a trace
22:05
Hans Teeuwen: Met een Breierdeck
23:35
Bruce Springsteen
00:30
Wartaal
Dat zijn de paarse PDC-codesquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:26 schreef skiczukie het volgende:
20:30
The Practice
21:15
Missing: Without a trace
22:05
Hans Teeuwen: Met een Breierdeck
23:35
Bruce Springsteen
00:30
Wartaal
Patty's Posse was iddquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:04 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
in de aankondiging zag ik een aantal hele leuke stukken van afgelopen weken
Deze compilatie is speciaal voor het winnen van de Televizierring.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:45 schreef Eppie_NL het volgende:
nu een compilatie...dus geen lama's meer?
quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:03 schreef Veerboot het volgende:
Jammer dat hun Bohemian Rhapsody er niet bij zat net, die was ook geweldig
http://www.youtube.com/watch?v=TXljumQWeLQ
Yolanthe Cabau-van Kasbergen (ONM)quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:40 schreef DeBekendeRuigpoothoender het volgende:
Even gemist: wie was de vloer daar zo keihard aan het schrobben?
Ze wisten ook niet dat ze zouden winnen hè.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:24 schreef Michellee het volgende:
Hee die compilatie was helemaal niet aangekondigd...![]()
Waar heb je dat gezien dan? Heb ook weleens zoiets gezien bij het bonusmateriaal op de BNN-site, maar dat was gewoon publieksopwarming, en niet voor in de normale uitzending bedoelt volgens mij (dus logisch dat het dan wat 'beroerd' was).quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:57 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Had gister ff een van de eerste afleveringen gekeken waar ze het moordspel uitprobeerden.. dat zag er beroerd uit zeg.. Moesten diegene die nu aan de koptelefoons zitten, moeten dan achter de deur gaan staan, en kwamen naar binnen rennend..
Patrick stond achter de groep met een stopwatch de tijd op te nemen..
inderdaad dat is waarschijnlijk de opwarming geweestquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:10 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Waar heb je dat gezien dan? Heb ook weleens zoiets gezien bij het bonusmateriaal op de BNN-site, maar dat was gewoon publieksopwarming, en niet voor in de normale uitzending bedoelt volgens mij (dus logisch dat het dan wat 'beroerd' was).
Jaa dat was ook de opwarming.. maar om het dan zo beroerd te laten spelen is wel erg vaag.. Was gewoon op de site van delamas.nlquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:10 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Waar heb je dat gezien dan? Heb ook weleens zoiets gezien bij het bonusmateriaal op de BNN-site, maar dat was gewoon publieksopwarming, en niet voor in de normale uitzending bedoelt volgens mij (dus logisch dat het dan wat 'beroerd' was).
Als je even terugbladert in het vorige topic kom je hem denk ik wel tegen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:33 schreef lamers het volgende:
Weet iemand nog welke aflevering dat was met die voorwerpen? En TIjl en Ruben VdM doen dan Patty's Posse na. Machtige aflevering.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:38 schreef Veerboot het volgende:
Dat was de aflevering met Bert Kuizinga als ik het goed heb.
doen ze slim!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:03 schreef JeroenV het volgende:
Net op het nieuws:
De Lama's zoeken een nieuwe Lama omdat Sara weg gaat. En iedereen die wil kan solliciteren. Via de site en op Monsterboard staat ook al een advertentie. Zo gaan ze dus de nieuwe Lama zoeken.
Klik
Ja hallo? Wat denk jij dan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:19 schreef JeroenV het volgende:
Ik ben benieuwd wat er uit komt, maar het lijkt me slimmer om iemand te nemen die al meer ervaring met het vak heeft.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond met Chantal Janzen
Scroll eens een stukje naar bovenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:08 schreef Sprouts het volgende:
Ik hoorde vanmorgen op 3FM dat ze een vacature op Internet hebben gezet voor een nieuwe Lama die Sara zal vervangen.
Iedereen mag solliciteren. Iemand interesse?![]()
Klikkerdeklik
En de herfstvakantie is net afgelopen... voor mij danquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:17 schreef Sprouts het volgende:
Ok, ik ben heel erg aan vakantie toe...![]()
Chantalquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond met Chantal Janzen, volgende week de laatstemet Ruud de Wild.
Dat was niet achterlijk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja leuk....![]()
Als ze op haar maar niet zo achterlijk reageren als op die Yolanthe![]()
Ik ga reageren voor de grap, je weet het maar nooitquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:08 schreef Sprouts het volgende:
Ik hoorde vanmorgen op 3FM dat ze een vacature op Internet hebben gezet voor een nieuwe Lama die Sara zal vervangen.
Iedereen mag solliciteren. Iemand interesse?![]()
Klikkerdeklik
Jochem meijer wordt echt geen lama hoor...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:01 schreef IQM het volgende:
Ik ga me nu al ergeren aan de ADHD'erige popi-jopi zonder gevoel voor humor of enig gevoel van juiste timing die over een aantal maanden meedoet met de Lama's.
[[afbeelding]]
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:05 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Jochem meijer wordt echt geen lama hoor...![]()
Ruben presenteert Je zal het maar hebben? Of gaat hij dit nog presenteren? Ik dacht dat Patriek Lodiers dat deed....quote:Ruben presenteert bij BNN ook Rat van Fortuin, Je zal het maar hebben en Try before you Die.
Volgens mij had Ruben het juist overgenomen van Patrick.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:47 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ruben presenteert Je zal het maar hebben? Of gaat hij dit nog presenteren? Ik dacht dat Patriek Lodiers dat deed....
quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:35 schreef Broekpaling het volgende:
Dit is echt de beste aflevering tot nu toe die ik gezien heb![]()
Tranen lopen over mijn wangen hierquote:
Dat was wel leuk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:23 schreef snellejelle het volgende:
"stop, stop, stop, stop"
u mag hier niet stilstaan
Oh, en grappen over homo's, dikke mensen, Marokkanen, mensen met een beugel, verkrachtingen, incest, kippen, toiletpapier en de Albert Heijn mogen opeens ook niet meer? Omdat "die en die er ook last van heeft"?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Waarom moest dat nou met 'dikke schaamlippen'? Heb het zelf heel extreem en dan wordt het even belachelijk gemaakt.![]()
stel je aan, kind. Je moest eens weten hoe vaak ik, als dove, belachelijk word gemaaktquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Waarom moest dat nou met 'dikke schaamlippen'? Heb het zelf heel extreem en dan wordt het even belachelijk gemaakt.![]()
Dat hoort ook niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
stel je aan, kind. Je moest eens weten hoe vaak ik, als dove, belachelijk word gemaakt.
Ja je hebt helemaal gelijk maar over 'mijn probleem' hoor je haast nooit iets dus ik snapte niet waar dat ineens vandaan kwam.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh, en grappen over homo's, dikke mensen, Marokkanen, mensen met een beugel, verkrachtingen, incest, kippen, toiletpapier en de Albert Heijn mogen opeens ook niet meer? Omdat "die en die er ook last van heeft"?
Arie staat in het fietsenhok. Doet alsof hij een jongen is. Zegt tegen Chantal dat hij niet op meisjes valt. Chantal zegt: "Dat dacht ik al te zien aan je strakke boek. En die bobbel in je broek" Ze wil het verhaal zo wenden dat Arie homo is. Maar hij draait er mooi omheen en doet alsof hij een meisje is. Met dikke schaamlippen. (Daarmee praat hij die bobbel in de broek 'goed')quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:57 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja je hebt helemaal gelijk maar over 'mijn probleem' hoor je haast nooit iets dus ik snapte niet waar dat ineens vandaan kwam.
Ah oke dat was dan niet echt tot me doorgedrongen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Arie staat in het fietsenhok. Doet alsof hij een jongen is. Zegt tegen Chantal dat hij niet op meisjes valt. Chantal zegt: "Dat dacht ik al te zien aan je strakke boek. En die bobbel in je broek" Ze wil het verhaal zo wenden dat Arie homo is. Maar hij draait er mooi omheen en doet alsof hij een meisje is. Met dikke schaamlippen. (Daarmee praat hij die bobbel in de broek 'goed')
Tadaa. Zo komt men daarbij.
Gewoon niet zo snel happen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:02 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ah oke dat was dan niet echt tot me doorgedrongen.![]()
Dat je je uberhaupt aangesproken voelt door zo'n programma..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:02 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ah oke dat was dan niet echt tot me doorgedrongen.![]()
Gewoon even op je lip bijtenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Whaha ik zat in het publiekquote:
Ik lag echt in een deukquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:52 schreef IQM het volgende:
Ik heb echt vijf keer achter elkaar hardop moeten lachen bij die pizza-grappen.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:54 schreef Kwyjibo het volgende:
[..]
Whaha ik zat in het publiekKreeg zo ruben boven op mn dak.
Voor de mannelijke kijker was die juist heel positief.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:00 schreef Shirley het volgende:
Alleen de diaronde viel tegen.
Die waren echt prachtig.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:52 schreef IQM het volgende:
Ik heb echt vijf keer achter elkaar hardop moeten lachen bij die pizza-grappen.
't Is dan ook een hele oude grap.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:34 schreef Burbo het volgende:
Die met die Anti-lianen heb ik een week geleden al op FOK! gelezen.
Ik heb dat af en toe bij Tijl ook, maar de laatste tijd vind ik hem juist geniaal en Ruben vd Meer wat minder.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:42 schreef Repeat het volgende:
Het valt me trouwens wel op dat Arie nooit met iets grappigs kan komen bij "ik wil nu zien" of "de allerslechtste", het enige wat hij kan is een oude mop of hele tijd op die schaamlippen terugkomen, maar woordgrappen oid zoals de anderen de hele tijd mee komen kan hij niet. Hij zegt vaak tijdens die rondes gewoon helemaal niks...
Viel me de laatste paar afleveringen ook op. Maar hij is nog steeds van toevoegende waarde voor de Lama's.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:42 schreef Repeat het volgende:
Het valt me trouwens wel op dat Arie nooit met iets grappigs kan komen bij "ik wil nu zien" of "de allerslechtste", het enige wat hij kan is een oude mop of hele tijd op die schaamlippen terugkomen, maar woordgrappen oid zoals de anderen de hele tijd mee komen kan hij niet. Hij zegt vaak tijdens die rondes gewoon helemaal niks...
Het was vast niet aan jou gericht...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Tijl is vaak degene van de woordgrappen bij die ronde.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:44 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb dat af en toe bij Tijl ook, maar de laatste tijd vind ik hem juist geniaal en Ruben vd Meer wat minder.
Ruben vd meer blijft terugvallen op een grapje maken, en dan zo heel flauw iets er na gaan zeggen bij wijze van uitleg, een keer is leuk maar het gaat me onderhand storen. Voor de rest is hij wel briljant maar nog net niet zo geniaal als Ruben Nicolai.
Idd, ik ben elke week blij als het kwartet RUben, Ruben, Tijl en Arie opkomen en moet toch altijd even zuchten als Sara wordt aangekondigd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Viel me de laatste paar afleveringen ook op. Maar hij is nog steeds van toevoegende waarde voor de Lama's.
Sara deed bijvoorbeeld wel vaak mee met die rondes, maar sloeg echt heel vaak de plank volledig mis.
Tijl is inderdaad echt van de woordgrapjes. Erg leuk. Bij 'Ik wil graag zien' is Ruben vd. Meer dan weer leuker. Ze vullen elkaar juist goed aan, dat het is het sterke van het programma denk ik.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:50 schreef IQM het volgende:
Maar zo hebben ze allemaal wel wat, natuurlijk.
Zo wil Ruben Nicolai vaak nog wel eens té lang doorgaan (beetje het Koefnoen-syndroom).
Maar ze hebben allemaal hun eigen soort humor. Tijl maakt vaker woordgrapjes dan de anderen en Ruben N. is diegene die vaak in een scène opeens een leuke twist kan geven aan het verhaal (tegenspeler doet zich bijvoorbeeld voor als een man en dan zegt Ruben iets, waardoor die tegenspeler dus een vrouw blijkt te zijn en even met de mond vol tanden staat)
Idd! Ik vind het allemaal erg verwarrend.quote:
Dat was inderdaad erg leuk.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:23 schreef Michellee het volgende:
Ik vond Ruben vd M. en Tijl als schoonmakers in het huis van Joop van de Ende erg sterk....met dat scheerapparaat!! En de Donald Duck....een naakte eend met een kort jasje!!!![]()
harrie jekkers manquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:23 schreef Michellee het volgende:
Ik vond Ruben vd M. en Tijl als schoonmakers in het huis van Joop van de Ende erg sterk....met dat scheerapparaat!! En de Donald Duck....een naakte eend met een kort jasje!!!![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:34 schreef Veerboot het volgende:
Even het bonusmateriaal van het afgelopen seizoen De Lama's op een rij, staan nog best wat leuke dingen tussen:
Ik vind de beide Rubens en Tijl altijd de beste. Tijll vond ik bij het begin altijd kut maar de laatste tijd vind ik hem vaak het grappigst. Sarah vind ik iets minder maar ze is altijd wel lekker grof (vooral tegen vrouwen). Arie vind ik ook niet echt denderend de laatste tijd. De aflevering van vrijdag nog niet gezien maar ga dat straks na galactic football kijken!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:46 schreef knuppelhout het volgende:
mooie aflevering weer. vooral ruben vd meer is mijn favoriet... hij maakt de meest genante grappen (denk terug aan de maxima pijpshow), en ik begin Tijl zowaar echt goed te vinden. vond m altijd een beetje de baas van de rest spelen maar hij is echt vooruit gegaan (itt arie)
Nieuw!!!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:32 schreef VoreG het volgende:
Daar zitten inderdaad erg leuke dingen bij (extra materialen)
De roetsjbaan van afl. 12 bijvoorbeeld
en de ikwilgraagzien van afl12 is zo ontzettend flauw
Je kan ook online reageren via de site van BNN, heb me zelf voor de grap opgegeven, je weet 't maar nooitquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:32 schreef miss_bleu het volgende:
stond een vacature in de metro vandaag. ze zoeken lama's
Waarom kan ik ze niet openen met WMP (Windows media player)quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:34 schreef Veerboot het volgende:
Even het bonusmateriaal van het afgelopen seizoen De Lama's op een rij, staan nog best wat leuke dingen tussen:
Als ik op het linkje klik gebeurt dat automatisch....quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:40 schreef Lampje_NL het volgende:
[..]
Waarom kan ik ze niet openen met WMP (Windows media player)![]()
![]()
Wij hebben een voordeel natuurlijk.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:19 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Als ik op het linkje klik gebeurt dat automatisch....
uiteraard!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:25 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wij hebben een voordeel natuurlijk.
Dat kreeg ik ook... nu trouwens niet steedsquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:37 schreef Smeich het volgende:
SUPER Veerboot!
Alleen jammer dat ik het niet af kan spelen.. dan krijg ik de melding dat ik een codec mis maar vergeet men te vertellen welke...
WELKE!?
Ben benieuwd... Klinkt wel een beetje de Lama's-achtig. Als het maar geen Kannibalen deel 2 wordt (daar zaten die Edo Brunner en Tina de Bruin ook in als ik het goed heb), want dat was een drama.quote:BNN met nieuw humorprogramma Tequila
Edo Brunner (foto), Tina de Bruin, Roué Verveer en Arie Koomen zijn vanaf vrijdag 17 november wekelijks te zien in het nieuwe BNN-programma Tequila. “Tequila zit boordevol nieuwe, geschifte en hilarische typetjes en situaties“, legt een woordvoerster van BNN uit. “Iedere uitzending start met een telefoontje voor Arie. Edo neemt enkele bekende Neder- landers te grazen tijdens een interview waarin altijd wel iets misgaat. En Roué en Tina geven op een geheel eigen wijze een bijdrage aan het programma.”
Tequila is vanaf vrijdag 17 november wekelijks tussen 22.30 en 22.55 uur te zien op Nederland 3. Edo: “Tequila kun je natuurlijk net als iedereen drinken , maar je kunt het ook meemaken! Caramba wat een programma!”
bron
Vooral die Edo Brunner is erg, die denkt ook dat ie de beste grappen aller tijden maakt...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:59 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ben benieuwd... Klinkt wel een beetje de Lama's-achtig. Als het maar geen Kannibalen deel 2 wordt (daar zaten die Edo Brunner en Tina de Bruin ook in als ik het goed heb), want dat was een drama.
er zijn toch geen niet-tv lama's?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:00 schreef LeonH het volgende:
Morgen naar De Lama's in het theater in Maastricht!![]()
Ben benieuwd wie er van de TV bij zijn. Hoop sowieso op de beide Rubens!
Weet het niet zeker maar dacht dat er ook andere waren die meegaan met de theatershow, waaronder Horace Cohenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:57 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
er zijn toch geen niet-tv lama's?
Jawel.. Horace Cohen en Martijn Oosterhuis (zoiets) Kaal mannetje met een bril op en totaal niet grappigquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:57 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
er zijn toch geen niet-tv lama's?
Hij zat in het eerste seizoen bij De Lama's.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Jawel.. Horace Cohen en Martijn Oosterhuis (zoiets) Kaal mannetje met een bril op en totaal niet grappig
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:37 schreef LeonH het volgende:
[..]
Weet het niet zeker maar dacht dat er ook andere waren die meegaan met de theatershow, waaronder Horace Cohen
quote:
quote:Arie is een Lama van het eerste uur. "Ik was er bij toen het improvisatieprogramma in 2004 in de kelder van BNN begon. Je moet op een hoogtepunt stoppen en ik denk dat het winnen van de Televizierring dat is.
Misschien lezen ze dit topic mee, en stoppen ze dr daarna mee.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:40 schreef Lynx666 het volgende:
Neeee, niet Arie!
Zou dit ook de reden zijn geweest dat Arie de afgelopen weken wat meer afwezig leek tijdens de show?
Volgens mij werd er eerder in de reeks al een (vermoedelijke) vervanger genoemd voor sara, daarnaast worden er Lama's gezochtquote:Op woensdag 1 november 2006 18:03 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik vond Arie juist minimaal, dus wat mij betreft geen groot verlies... Zijn ze nu nog maar met zijn drieën ? volgens mij wel he (Ruben x2 en Tijl)
Eensch.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:57 schreef Haunter het volgende:
Horace moet lama worden (niet alleen theatertour)![]()
Idd, maar ik denk op zich dat zo iemand ook de selectiecomissie niet zomaar doorkomt... Uiteindelijk zijn Ruben Nicolaï en Tijl Beckand pas hierdoor echt "beroemd" geworden, dus in die zin maakt het dan ook weinig uit..moet er niet aan denken dat er ineens een Bert Vischer o.i.d. zou staan! Ik hoop alleen niet dat ze te geforceerd naar een vrouw gaan zoeken, maar gewoon kijken naar wie heeft de lach aan zijn kont hangen...quote:Op woensdag 1 november 2006 21:17 schreef IQM het volgende:
Ik hoop nog steeds dat ze gewoon een wat bekendere grapjas als nieuwe Lama installeren en niet een of andere geflipte, ADHD'erige, arrogante nietsnut die heeft gesolliciteerd via lamagezocht.nl
Ach en daar is onze enige echte fok zeikerd weer....quote:Op woensdag 1 november 2006 22:04 schreef Madine het volgende:
De Lama's is zooooooooooooooooooooo not funny
Ik ben helemaal geen fok zeikerd, ik vind genoeg dingen wél leuk. Maar de Lama's niet dan.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:02 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ach en daar is onze enige echte fok zeikerd weer....
Ben gister naar De Lama's in Maastricht en was echt super!
De Rubens en Tijl waren erbij, en 1 of ander limburgse vrouw... die was dan weer niet zo grappig, kom ff niet meer op d'r naam.
Verder was behoorlijk goed te doen! Dit moet je gewoon zelf zien!
maar ik dacht dat alleen Tijl en Ruben N. vanaf de eerste aflevering erbij waren?quote:Arie is een Lama van het eerste uur. "Ik was er bij toen het improvisatieprogramma in 2004 in de kelder van BNN begon."
Nope.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:35 schreef -Franktastic- het volgende:
Arie zegt in het interview dat hij er vanaf het eerste moment bij was,
[..]
maar ik dacht dat alleen Tijl en Ruben N. vanaf de eerste aflevering erbij waren?
Dag Sara, houdoe en bedankt olé oléquote:Op donderdag 2 november 2006 22:48 schreef Ambrosius het volgende:
Morgen een speciale aflevering ter gelegenheid van het afscheid van Sara, met vijf Lama's.
Hm... was het verder wel een leuke aflevering? Anders ga ik er al met een ander gevoel naar kijken.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:49 schreef Elvi het volgende:
Ruud de Wild was een kutgastBracht echt niks in en zat ze steeds dwars. Verwacht maar niet veel van m
![]()
Ja, ik ook hoor.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hm... was het verder wel een leuke aflevering? Anders ga ik er al met een ander gevoel naar kijken.
Wel de laatste toch? Van het seizoen dan.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:08 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Wel de laatste toch? Van het seizoen dan.
En zelf aangeven dat er geknipt moet wordenquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:32 schreef skiczukie het volgende:
Echt fakkin' irritant dat Sara steeds zo geforceerd in beeld komt.
Ik niet, ze lijkt eerder opgelucht.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:35 schreef Remidepemi het volgende:
Ik bemerk wat frustratie bij Sara...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |