Voor de mannelijke kijker was die juist heel positief.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:00 schreef Shirley het volgende:
Alleen de diaronde viel tegen.
Die waren echt prachtig.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:52 schreef IQM het volgende:
Ik heb echt vijf keer achter elkaar hardop moeten lachen bij die pizza-grappen.
't Is dan ook een hele oude grap.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:34 schreef Burbo het volgende:
Die met die Anti-lianen heb ik een week geleden al op FOK! gelezen.
Ik heb dat af en toe bij Tijl ook, maar de laatste tijd vind ik hem juist geniaal en Ruben vd Meer wat minder.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:42 schreef Repeat het volgende:
Het valt me trouwens wel op dat Arie nooit met iets grappigs kan komen bij "ik wil nu zien" of "de allerslechtste", het enige wat hij kan is een oude mop of hele tijd op die schaamlippen terugkomen, maar woordgrappen oid zoals de anderen de hele tijd mee komen kan hij niet. Hij zegt vaak tijdens die rondes gewoon helemaal niks...
Viel me de laatste paar afleveringen ook op. Maar hij is nog steeds van toevoegende waarde voor de Lama's.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:42 schreef Repeat het volgende:
Het valt me trouwens wel op dat Arie nooit met iets grappigs kan komen bij "ik wil nu zien" of "de allerslechtste", het enige wat hij kan is een oude mop of hele tijd op die schaamlippen terugkomen, maar woordgrappen oid zoals de anderen de hele tijd mee komen kan hij niet. Hij zegt vaak tijdens die rondes gewoon helemaal niks...
Het was vast niet aan jou gericht...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Waarom moest dat nou met 'dikke schaamlippen'? Heb het zelf heel extreem en dan wordt het even belachelijk gemaakt.![]()
Tijl is vaak degene van de woordgrappen bij die ronde.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:44 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb dat af en toe bij Tijl ook, maar de laatste tijd vind ik hem juist geniaal en Ruben vd Meer wat minder.
Ruben vd meer blijft terugvallen op een grapje maken, en dan zo heel flauw iets er na gaan zeggen bij wijze van uitleg, een keer is leuk maar het gaat me onderhand storen. Voor de rest is hij wel briljant maar nog net niet zo geniaal als Ruben Nicolai.
Idd, ik ben elke week blij als het kwartet RUben, Ruben, Tijl en Arie opkomen en moet toch altijd even zuchten als Sara wordt aangekondigd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Viel me de laatste paar afleveringen ook op. Maar hij is nog steeds van toevoegende waarde voor de Lama's.
Sara deed bijvoorbeeld wel vaak mee met die rondes, maar sloeg echt heel vaak de plank volledig mis.
Tijl is inderdaad echt van de woordgrapjes. Erg leuk. Bij 'Ik wil graag zien' is Ruben vd. Meer dan weer leuker. Ze vullen elkaar juist goed aan, dat het is het sterke van het programma denk ik.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:50 schreef IQM het volgende:
Maar zo hebben ze allemaal wel wat, natuurlijk.
Zo wil Ruben Nicolai vaak nog wel eens té lang doorgaan (beetje het Koefnoen-syndroom).
Maar ze hebben allemaal hun eigen soort humor. Tijl maakt vaker woordgrapjes dan de anderen en Ruben N. is diegene die vaak in een scène opeens een leuke twist kan geven aan het verhaal (tegenspeler doet zich bijvoorbeeld voor als een man en dan zegt Ruben iets, waardoor die tegenspeler dus een vrouw blijkt te zijn en even met de mond vol tanden staat)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |