quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:35 schreef Broekpaling het volgende:
Dit is echt de beste aflevering tot nu toe die ik gezien heb![]()
Tranen lopen over mijn wangen hierquote:
Dat was wel leuk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:23 schreef snellejelle het volgende:
"stop, stop, stop, stop"
u mag hier niet stilstaan
Oh, en grappen over homo's, dikke mensen, Marokkanen, mensen met een beugel, verkrachtingen, incest, kippen, toiletpapier en de Albert Heijn mogen opeens ook niet meer? Omdat "die en die er ook last van heeft"?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Waarom moest dat nou met 'dikke schaamlippen'? Heb het zelf heel extreem en dan wordt het even belachelijk gemaakt.![]()
stel je aan, kind. Je moest eens weten hoe vaak ik, als dove, belachelijk word gemaaktquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Waarom moest dat nou met 'dikke schaamlippen'? Heb het zelf heel extreem en dan wordt het even belachelijk gemaakt.![]()
Dat hoort ook niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
stel je aan, kind. Je moest eens weten hoe vaak ik, als dove, belachelijk word gemaakt.
Ja je hebt helemaal gelijk maar over 'mijn probleem' hoor je haast nooit iets dus ik snapte niet waar dat ineens vandaan kwam.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh, en grappen over homo's, dikke mensen, Marokkanen, mensen met een beugel, verkrachtingen, incest, kippen, toiletpapier en de Albert Heijn mogen opeens ook niet meer? Omdat "die en die er ook last van heeft"?
Arie staat in het fietsenhok. Doet alsof hij een jongen is. Zegt tegen Chantal dat hij niet op meisjes valt. Chantal zegt: "Dat dacht ik al te zien aan je strakke boek. En die bobbel in je broek" Ze wil het verhaal zo wenden dat Arie homo is. Maar hij draait er mooi omheen en doet alsof hij een meisje is. Met dikke schaamlippen. (Daarmee praat hij die bobbel in de broek 'goed')quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:57 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja je hebt helemaal gelijk maar over 'mijn probleem' hoor je haast nooit iets dus ik snapte niet waar dat ineens vandaan kwam.
Ah oke dat was dan niet echt tot me doorgedrongen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Arie staat in het fietsenhok. Doet alsof hij een jongen is. Zegt tegen Chantal dat hij niet op meisjes valt. Chantal zegt: "Dat dacht ik al te zien aan je strakke boek. En die bobbel in je broek" Ze wil het verhaal zo wenden dat Arie homo is. Maar hij draait er mooi omheen en doet alsof hij een meisje is. Met dikke schaamlippen. (Daarmee praat hij die bobbel in de broek 'goed')
Tadaa. Zo komt men daarbij.
Gewoon niet zo snel happen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:02 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ah oke dat was dan niet echt tot me doorgedrongen.![]()
Dat je je uberhaupt aangesproken voelt door zo'n programma..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:02 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ah oke dat was dan niet echt tot me doorgedrongen.![]()
Gewoon even op je lip bijtenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Whaha ik zat in het publiekquote:
Ik lag echt in een deukquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:52 schreef IQM het volgende:
Ik heb echt vijf keer achter elkaar hardop moeten lachen bij die pizza-grappen.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:54 schreef Kwyjibo het volgende:
[..]
Whaha ik zat in het publiekKreeg zo ruben boven op mn dak.
Voor de mannelijke kijker was die juist heel positief.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:00 schreef Shirley het volgende:
Alleen de diaronde viel tegen.
Die waren echt prachtig.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:52 schreef IQM het volgende:
Ik heb echt vijf keer achter elkaar hardop moeten lachen bij die pizza-grappen.
't Is dan ook een hele oude grap.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:34 schreef Burbo het volgende:
Die met die Anti-lianen heb ik een week geleden al op FOK! gelezen.
Ik heb dat af en toe bij Tijl ook, maar de laatste tijd vind ik hem juist geniaal en Ruben vd Meer wat minder.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:42 schreef Repeat het volgende:
Het valt me trouwens wel op dat Arie nooit met iets grappigs kan komen bij "ik wil nu zien" of "de allerslechtste", het enige wat hij kan is een oude mop of hele tijd op die schaamlippen terugkomen, maar woordgrappen oid zoals de anderen de hele tijd mee komen kan hij niet. Hij zegt vaak tijdens die rondes gewoon helemaal niks...
Viel me de laatste paar afleveringen ook op. Maar hij is nog steeds van toevoegende waarde voor de Lama's.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:42 schreef Repeat het volgende:
Het valt me trouwens wel op dat Arie nooit met iets grappigs kan komen bij "ik wil nu zien" of "de allerslechtste", het enige wat hij kan is een oude mop of hele tijd op die schaamlippen terugkomen, maar woordgrappen oid zoals de anderen de hele tijd mee komen kan hij niet. Hij zegt vaak tijdens die rondes gewoon helemaal niks...
Het was vast niet aan jou gericht...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Tijl is vaak degene van de woordgrappen bij die ronde.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:44 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb dat af en toe bij Tijl ook, maar de laatste tijd vind ik hem juist geniaal en Ruben vd Meer wat minder.
Ruben vd meer blijft terugvallen op een grapje maken, en dan zo heel flauw iets er na gaan zeggen bij wijze van uitleg, een keer is leuk maar het gaat me onderhand storen. Voor de rest is hij wel briljant maar nog net niet zo geniaal als Ruben Nicolai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |