quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:03 schreef Veerboot het volgende:
Jammer dat hun Bohemian Rhapsody er niet bij zat net, die was ook geweldig
http://www.youtube.com/watch?v=TXljumQWeLQ
Yolanthe Cabau-van Kasbergen (ONM)quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:40 schreef DeBekendeRuigpoothoender het volgende:
Even gemist: wie was de vloer daar zo keihard aan het schrobben?
Ze wisten ook niet dat ze zouden winnen hè.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:24 schreef Michellee het volgende:
Hee die compilatie was helemaal niet aangekondigd...![]()
Waar heb je dat gezien dan? Heb ook weleens zoiets gezien bij het bonusmateriaal op de BNN-site, maar dat was gewoon publieksopwarming, en niet voor in de normale uitzending bedoelt volgens mij (dus logisch dat het dan wat 'beroerd' was).quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:57 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Had gister ff een van de eerste afleveringen gekeken waar ze het moordspel uitprobeerden.. dat zag er beroerd uit zeg.. Moesten diegene die nu aan de koptelefoons zitten, moeten dan achter de deur gaan staan, en kwamen naar binnen rennend..
Patrick stond achter de groep met een stopwatch de tijd op te nemen..
inderdaad dat is waarschijnlijk de opwarming geweestquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:10 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Waar heb je dat gezien dan? Heb ook weleens zoiets gezien bij het bonusmateriaal op de BNN-site, maar dat was gewoon publieksopwarming, en niet voor in de normale uitzending bedoelt volgens mij (dus logisch dat het dan wat 'beroerd' was).
Jaa dat was ook de opwarming.. maar om het dan zo beroerd te laten spelen is wel erg vaag.. Was gewoon op de site van delamas.nlquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:10 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Waar heb je dat gezien dan? Heb ook weleens zoiets gezien bij het bonusmateriaal op de BNN-site, maar dat was gewoon publieksopwarming, en niet voor in de normale uitzending bedoelt volgens mij (dus logisch dat het dan wat 'beroerd' was).
Als je even terugbladert in het vorige topic kom je hem denk ik wel tegen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:33 schreef lamers het volgende:
Weet iemand nog welke aflevering dat was met die voorwerpen? En TIjl en Ruben VdM doen dan Patty's Posse na. Machtige aflevering.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:38 schreef Veerboot het volgende:
Dat was de aflevering met Bert Kuizinga als ik het goed heb.
doen ze slim!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:03 schreef JeroenV het volgende:
Net op het nieuws:
De Lama's zoeken een nieuwe Lama omdat Sara weg gaat. En iedereen die wil kan solliciteren. Via de site en op Monsterboard staat ook al een advertentie. Zo gaan ze dus de nieuwe Lama zoeken.
Klik
Ja hallo? Wat denk jij dan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:19 schreef JeroenV het volgende:
Ik ben benieuwd wat er uit komt, maar het lijkt me slimmer om iemand te nemen die al meer ervaring met het vak heeft.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond met Chantal Janzen
Scroll eens een stukje naar bovenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:08 schreef Sprouts het volgende:
Ik hoorde vanmorgen op 3FM dat ze een vacature op Internet hebben gezet voor een nieuwe Lama die Sara zal vervangen.
Iedereen mag solliciteren. Iemand interesse?![]()
Klikkerdeklik
En de herfstvakantie is net afgelopen... voor mij danquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:17 schreef Sprouts het volgende:
Ok, ik ben heel erg aan vakantie toe...![]()
Chantalquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond met Chantal Janzen, volgende week de laatstemet Ruud de Wild.
Dat was niet achterlijk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja leuk....![]()
Als ze op haar maar niet zo achterlijk reageren als op die Yolanthe![]()

Ik ga reageren voor de grap, je weet het maar nooitquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:08 schreef Sprouts het volgende:
Ik hoorde vanmorgen op 3FM dat ze een vacature op Internet hebben gezet voor een nieuwe Lama die Sara zal vervangen.
Iedereen mag solliciteren. Iemand interesse?![]()
Klikkerdeklik
]
Jochem meijer wordt echt geen lama hoor...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:01 schreef IQM het volgende:
Ik ga me nu al ergeren aan de ADHD'erige popi-jopi zonder gevoel voor humor of enig gevoel van juiste timing die over een aantal maanden meedoet met de Lama's.
[[afbeelding]]
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:05 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Jochem meijer wordt echt geen lama hoor...![]()
. Dat is kut.
Ruben presenteert Je zal het maar hebben? Of gaat hij dit nog presenteren? Ik dacht dat Patriek Lodiers dat deed....quote:Ruben presenteert bij BNN ook Rat van Fortuin, Je zal het maar hebben en Try before you Die.
Volgens mij had Ruben het juist overgenomen van Patrick.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:47 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ruben presenteert Je zal het maar hebben? Of gaat hij dit nog presenteren? Ik dacht dat Patriek Lodiers dat deed....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |