Tijl is inderdaad echt van de woordgrapjes. Erg leuk. Bij 'Ik wil graag zien' is Ruben vd. Meer dan weer leuker. Ze vullen elkaar juist goed aan, dat het is het sterke van het programma denk ik.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:50 schreef IQM het volgende:
Maar zo hebben ze allemaal wel wat, natuurlijk.
Zo wil Ruben Nicolai vaak nog wel eens té lang doorgaan (beetje het Koefnoen-syndroom).
Maar ze hebben allemaal hun eigen soort humor. Tijl maakt vaker woordgrapjes dan de anderen en Ruben N. is diegene die vaak in een scène opeens een leuke twist kan geven aan het verhaal (tegenspeler doet zich bijvoorbeeld voor als een man en dan zegt Ruben iets, waardoor die tegenspeler dus een vrouw blijkt te zijn en even met de mond vol tanden staat)
Idd! Ik vind het allemaal erg verwarrend.quote:
Dat was inderdaad erg leuk.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:23 schreef Michellee het volgende:
Ik vond Ruben vd M. en Tijl als schoonmakers in het huis van Joop van de Ende erg sterk....met dat scheerapparaat!! En de Donald Duck....een naakte eend met een kort jasje!!!![]()
harrie jekkers manquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:23 schreef Michellee het volgende:
Ik vond Ruben vd M. en Tijl als schoonmakers in het huis van Joop van de Ende erg sterk....met dat scheerapparaat!! En de Donald Duck....een naakte eend met een kort jasje!!!![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:34 schreef Veerboot het volgende:
Even het bonusmateriaal van het afgelopen seizoen De Lama's op een rij, staan nog best wat leuke dingen tussen:
Ik vind de beide Rubens en Tijl altijd de beste. Tijll vond ik bij het begin altijd kut maar de laatste tijd vind ik hem vaak het grappigst. Sarah vind ik iets minder maar ze is altijd wel lekker grof (vooral tegen vrouwen). Arie vind ik ook niet echt denderend de laatste tijd. De aflevering van vrijdag nog niet gezien maar ga dat straks na galactic football kijken!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:46 schreef knuppelhout het volgende:
mooie aflevering weer. vooral ruben vd meer is mijn favoriet... hij maakt de meest genante grappen (denk terug aan de maxima pijpshow), en ik begin Tijl zowaar echt goed te vinden. vond m altijd een beetje de baas van de rest spelen maar hij is echt vooruit gegaan (itt arie)
Nieuw!!!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:32 schreef VoreG het volgende:
Daar zitten inderdaad erg leuke dingen bij (extra materialen)
De roetsjbaan van afl. 12 bijvoorbeeld
en de ikwilgraagzien van afl12 is zo ontzettend flauw
Je kan ook online reageren via de site van BNN, heb me zelf voor de grap opgegeven, je weet 't maar nooitquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:32 schreef miss_bleu het volgende:
stond een vacature in de metro vandaag. ze zoeken lama's
Waarom kan ik ze niet openen met WMP (Windows media player)quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:34 schreef Veerboot het volgende:
Even het bonusmateriaal van het afgelopen seizoen De Lama's op een rij, staan nog best wat leuke dingen tussen:
Als ik op het linkje klik gebeurt dat automatisch....quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:40 schreef Lampje_NL het volgende:
[..]
Waarom kan ik ze niet openen met WMP (Windows media player)![]()
![]()
Wij hebben een voordeel natuurlijk.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:19 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Als ik op het linkje klik gebeurt dat automatisch....
uiteraard!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:25 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wij hebben een voordeel natuurlijk.
Dat kreeg ik ook... nu trouwens niet steedsquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:37 schreef Smeich het volgende:
SUPER Veerboot!
Alleen jammer dat ik het niet af kan spelen.. dan krijg ik de melding dat ik een codec mis maar vergeet men te vertellen welke...
WELKE!?
Ben benieuwd... Klinkt wel een beetje de Lama's-achtig. Als het maar geen Kannibalen deel 2 wordt (daar zaten die Edo Brunner en Tina de Bruin ook in als ik het goed heb), want dat was een drama.quote:BNN met nieuw humorprogramma Tequila
Edo Brunner (foto), Tina de Bruin, Roué Verveer en Arie Koomen zijn vanaf vrijdag 17 november wekelijks te zien in het nieuwe BNN-programma Tequila. “Tequila zit boordevol nieuwe, geschifte en hilarische typetjes en situaties“, legt een woordvoerster van BNN uit. “Iedere uitzending start met een telefoontje voor Arie. Edo neemt enkele bekende Neder- landers te grazen tijdens een interview waarin altijd wel iets misgaat. En Roué en Tina geven op een geheel eigen wijze een bijdrage aan het programma.”
Tequila is vanaf vrijdag 17 november wekelijks tussen 22.30 en 22.55 uur te zien op Nederland 3. Edo: “Tequila kun je natuurlijk net als iedereen drinken , maar je kunt het ook meemaken! Caramba wat een programma!”
bron
Vooral die Edo Brunner is erg, die denkt ook dat ie de beste grappen aller tijden maakt...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:59 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ben benieuwd... Klinkt wel een beetje de Lama's-achtig. Als het maar geen Kannibalen deel 2 wordt (daar zaten die Edo Brunner en Tina de Bruin ook in als ik het goed heb), want dat was een drama.
er zijn toch geen niet-tv lama's?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:00 schreef LeonH het volgende:
Morgen naar De Lama's in het theater in Maastricht!![]()
Ben benieuwd wie er van de TV bij zijn. Hoop sowieso op de beide Rubens!
Weet het niet zeker maar dacht dat er ook andere waren die meegaan met de theatershow, waaronder Horace Cohenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:57 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
er zijn toch geen niet-tv lama's?
Jawel.. Horace Cohen en Martijn Oosterhuis (zoiets) Kaal mannetje met een bril op en totaal niet grappigquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:57 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
er zijn toch geen niet-tv lama's?
Hij zat in het eerste seizoen bij De Lama's.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Jawel.. Horace Cohen en Martijn Oosterhuis (zoiets) Kaal mannetje met een bril op en totaal niet grappig
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:37 schreef LeonH het volgende:
[..]
Weet het niet zeker maar dacht dat er ook andere waren die meegaan met de theatershow, waaronder Horace Cohen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |