quote:
quote:Arie is een Lama van het eerste uur. "Ik was er bij toen het improvisatieprogramma in 2004 in de kelder van BNN begon. Je moet op een hoogtepunt stoppen en ik denk dat het winnen van de Televizierring dat is.
Misschien lezen ze dit topic mee, en stoppen ze dr daarna mee.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:40 schreef Lynx666 het volgende:
Neeee, niet Arie!
Zou dit ook de reden zijn geweest dat Arie de afgelopen weken wat meer afwezig leek tijdens de show?
Volgens mij werd er eerder in de reeks al een (vermoedelijke) vervanger genoemd voor sara, daarnaast worden er Lama's gezochtquote:Op woensdag 1 november 2006 18:03 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik vond Arie juist minimaal, dus wat mij betreft geen groot verlies... Zijn ze nu nog maar met zijn drieën ? volgens mij wel he (Ruben x2 en Tijl)
Eensch.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:57 schreef Haunter het volgende:
Horace moet lama worden (niet alleen theatertour)![]()
Idd, maar ik denk op zich dat zo iemand ook de selectiecomissie niet zomaar doorkomt... Uiteindelijk zijn Ruben Nicolaï en Tijl Beckand pas hierdoor echt "beroemd" geworden, dus in die zin maakt het dan ook weinig uit..moet er niet aan denken dat er ineens een Bert Vischer o.i.d. zou staan! Ik hoop alleen niet dat ze te geforceerd naar een vrouw gaan zoeken, maar gewoon kijken naar wie heeft de lach aan zijn kont hangen...quote:Op woensdag 1 november 2006 21:17 schreef IQM het volgende:
Ik hoop nog steeds dat ze gewoon een wat bekendere grapjas als nieuwe Lama installeren en niet een of andere geflipte, ADHD'erige, arrogante nietsnut die heeft gesolliciteerd via lamagezocht.nl
Ach en daar is onze enige echte fok zeikerd weer....quote:Op woensdag 1 november 2006 22:04 schreef Madine het volgende:
De Lama's is zooooooooooooooooooooo not funny
Ik ben helemaal geen fok zeikerd, ik vind genoeg dingen wél leuk. Maar de Lama's niet dan.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:02 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ach en daar is onze enige echte fok zeikerd weer....
Ben gister naar De Lama's in Maastricht en was echt super!
De Rubens en Tijl waren erbij, en 1 of ander limburgse vrouw... die was dan weer niet zo grappig, kom ff niet meer op d'r naam.
Verder was behoorlijk goed te doen! Dit moet je gewoon zelf zien!
maar ik dacht dat alleen Tijl en Ruben N. vanaf de eerste aflevering erbij waren?quote:Arie is een Lama van het eerste uur. "Ik was er bij toen het improvisatieprogramma in 2004 in de kelder van BNN begon."
Nope.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:35 schreef -Franktastic- het volgende:
Arie zegt in het interview dat hij er vanaf het eerste moment bij was,
[..]
maar ik dacht dat alleen Tijl en Ruben N. vanaf de eerste aflevering erbij waren?
Dag Sara, houdoe en bedankt olé oléquote:Op donderdag 2 november 2006 22:48 schreef Ambrosius het volgende:
Morgen een speciale aflevering ter gelegenheid van het afscheid van Sara, met vijf Lama's.
Hm... was het verder wel een leuke aflevering? Anders ga ik er al met een ander gevoel naar kijken.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:49 schreef Elvi het volgende:
Ruud de Wild was een kutgastBracht echt niks in en zat ze steeds dwars. Verwacht maar niet veel van m
![]()
Ja, ik ook hoor.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hm... was het verder wel een leuke aflevering? Anders ga ik er al met een ander gevoel naar kijken.
Wel de laatste toch? Van het seizoen dan.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:08 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Wel de laatste toch? Van het seizoen dan.
En zelf aangeven dat er geknipt moet wordenquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:32 schreef skiczukie het volgende:
Echt fakkin' irritant dat Sara steeds zo geforceerd in beeld komt.
Ik niet, ze lijkt eerder opgelucht.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:35 schreef Remidepemi het volgende:
Ik bemerk wat frustratie bij Sara...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |