Beetje jammer dit, soort miskend genie gedrag. Als jij nou ff bewijst, door het plaatsen van de laatste stats, dat je de competitie met Pinball aandurft, en je levert een gedegen bijdrage, dan heb je een gerede kans om tot opperstatistieker te worden benoemd.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:42 schreef Bruce117 het volgende:
Mooi dat het alleen voor Pinball is, dan hoef ik me in ieder geval niet meer druk te maken over de BB6 stats..
Maar toch graag gedaan
Hey, psstt, er schijnen ook nog andere mensen bij betrokken te zijn, die mogelijk wel op tijd kunnen leveren, dus pas hier en daar ff wat aan, wil je ?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 07:21 schreef Peter6000 het volgende:
[b]Pinball is een fijne BB6 user, die ook nog eens de uitmuntende vaardigheden heeft diverse statistieken uit zijn computer te halen en te publiceren.
Dit topic is speciaal voor Pinball.
knip
Heel typerend inderdaad.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:48 schreef PH52 het volgende:
[..]
Beetje jammer dit, soort miskend genie gedrag.
Wil je ook een eigen hoekje dan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:42 schreef Bruce117 het volgende:
Mooi dat het alleen voor Pinball is, dan hoef ik me in ieder geval niet meer druk te maken over de BB6 stats..
Maar toch graag gedaan
Competitie ??quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:48 schreef PH52 het volgende:
[..]
Beetje jammer dit, soort miskend genie gedrag. Als jij nou ff bewijst, door het plaatsen van de laatste stats, dat je de competitie met Pinball aandurft, en je levert een gedegen bijdrage, dan heb je een gerede kans om tot opperstatistieker te worden benoemd.
Doe je best![]()
![]()
Bijna net zo typerend zeker als jullie gezeik over de stats.quote:
Ja graag.quote:
Daar sta je dan met je script.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:42 schreef Bruce117 het volgende:
Maar toch graag gedaan
De: "Wie schrijft een volautomatisch selfupdating selfextracting staticscript " competitie natturlijk, welke anders ??quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:23 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Competitie ??
Welke competitie ??
Ja!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:46 schreef Bruce117 het volgende:
Maar willen jullie ze nou nog hebben of hoeft het niet meer?
Zeg het maar.
O dus dat heb je allemaal wel gelezen!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:24 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Bijna net zo typerend zeker als jullie gezeik over de stats.
Good boy.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:53 schreef Bruce117 het volgende:Wie hebben 't vaakst in het Big Brother 6-forum gepost?
Doe ook de nader 490 nog ff, je bentquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:00 schreef Gert het volgende:
COS gaat winnen: in de top 10 slechts 3 users die vrijwel alleen in SC posten, de rest zijn COS'ers. Hoeraatje voor COS! [afbeelding]
Dit maakt pijnlijk duidelijk dat deze BB de interesse van de users niet heeft weten vast te houden. Slechts 2 oktober-dagen in de top 20, en liefst 12 keer augustus.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:11 schreef Bruce117 het volgende:Op welke dagen werd het meest gepost in het Big Brother 6-forum?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |