Ik ga ervanuit dat de ex-bewoners hier met r.e.s.p.e.c.t. zullen worden behandeld, en anders zal het zelfregulerende mechanisme in werking treden toch ?quote:Op zondag 23 juli 2006 19:50 schreef oYo het volgende:
Als ze maar eerst mij mailen voor ze hier worden afgezeken
Ik weet alleen dat Tanja hier aan kwam zetten en binnen no-time iedereen om haar vinger gewonden hadquote:Op zondag 23 juli 2006 21:42 schreef TJDoornbos het volgende:
Was het niet Lieske die viavia hoorde van de blog en schrok toen ze het las aldaar?
Alle oud bewoners zijn welkom Peet, niet alleen Tanja en Linda.... Vandaar dat jouw topic een slotje kreeg en deze niet.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:22 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
Die aktie Linda naar Fok te halen heb ik afgeblazen na het tragische sluiten van mijn Linda en Tan reeks
Want BB5 was zo achterhaald
Dan hoop ik voor jullie dat Chantal ook een tof mens blijkt te zijnquote:Op zondag 23 juli 2006 22:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Alle oud bewoners zijn welkom Peet, niet alleen Tanja en Linda.... Vandaar dat jouw topic een slotje kreeg en deze niet.
Martin van BB1 heeft hier ook gepost.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:00 schreef tong80 het volgende:
Audrey heeft hier gepost.Priscella was al fokster voordat ze het huis in ging.
Spreek voor jezelfquote:Ik weet alleen dat Tanja hier aan kwam zetten en binnen no-time iedereen om haar vinger gewonden had Tof mens bleek dat te zijn!
Martin...... Martin......wacht ff hoor.. valt me zo vast wel weer in....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Martin van BB1 heeft hier ook gepost.
hihihihi
Succes. Hij wil op geen enkele manier nog gelinkt worden aan BB begreep ik uit een artikel vorig jaar over een officieele reunie van BB bewoners. (er is er nog 1 vergeten wie dat was)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:03 schreef lurf_doctor het volgende:
Ik hoop nog steeds dat Maurice het internet ondekt![]()
Mona was best ok toch?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:10 schreef gebruikersnaam het volgende:
Als die amsterdamse walvis van een Mona maar weg blijft, zo ook kelly.
de kraker en de kaktrut? Jazekers.. wonen zelfs samen nu en voor zover ik weet niet gekraakt...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Hebben die Roel en dat huppelmeisje nog iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |