abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 oktober 2006 @ 23:58:47 #1
130755 Kinga
versier hier
pi_42710445
Hier dan maar....
  zondag 15 oktober 2006 @ 23:59:58 #2
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42710491
Het punt is. Etiënne is inderdaad een smerig mannetje die extreem fouten dingen doet, en denkt. Nu is t zo dat Marcia met hem in bed is beland, okay. Maarrrrrr, Marcia geeft blijkbaar (en dit heb ik niet zelf gehoord) dat zij óók 'schuldig' is aan het hele vingerverhaal? Waarom moet Etiënne dan nu opeens aan de paal?

En tuurlijk de vrouwen zijn nu naar binnen geroepen dus zullen wel wat te horen krijgen over Etiënne. Nu vraag ik me af, moet dan bijvoorbeeld Rik ook niet even naar binnen? Omdat hij Etiënne niet aansprak op het feit dat Etiënne Semih wilde neersteken? En dat ga terug naar je eigen land heeft Jeroen ook gehoord. Dus tja, dan verwacht ik eigenlijk wel dat die 2 ook nog even naar binnen mogen.

Dát is consequent zijn! Op deze manier word er wél gestuurd door BB.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  maandag 16 oktober 2006 @ 00:00:35 #3
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42710513
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 23:59 schreef Verida het volgende:
etienne schijt peulen, die voelt echt de bui wel hangen nu,
hij is als de dood dat bb de dames tegen hem opzet
denk ik
Wie zaait zal oogsten.
pi_42710542
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 00:00 schreef arneaux het volgende:

[..]

Wie zaait zal oogsten.
Pikstraf dus.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  maandag 16 oktober 2006 @ 00:01:44 #5
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_42710554
ik hoor dat etiene een stap verder mocht dan het 3-stappen plan?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 16 oktober 2006 @ 00:01:51 #6
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42710559
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 00:01 schreef ruby het volgende:

[..]

Pikstraf dus.
Nou wil ik niet meer trouwen.
pi_42710628
Nou Ik vermoed dat Hummie nu Etienne aan de schandpaal wil nagelen. Eerst Egbert en nu hij. Marcia heeft vooral spijt omdat ze achteraf besefte dat haar vriend dit ook kon zien.
pi_42710630
Ik vind dat zo'n mannetje als Etienne gewoon z'n pik in z'n broek moet kunnen houden. Als iemand bezopen is moet je altijd uit kijken met wie je aanraakt etc. Hij had gewoon z'n handen thuis moeten houden, ik vind in dit geval haar dronken / slaperig zijn wel degelijk 'n excuus. Hij kwam bij haar liggen, niet andersom.
  Moderator maandag 16 oktober 2006 @ 00:04:27 #9
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42710634
Als Marcia een beetje pit in haar donder heeft, laat ze zich geen aanranding aanpraten door Hummie.

Ik vind Etienne een naar mannetje, maar hij is al genoeg door BB te grazen genomen met dat "uit de kast-gedoe". Als ze nu op de aanrandingstoer gaan, dan zou ik als ik Marcel was ingrijpen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_42710644
O en Etienne was toch ook aardig aangeschoten? daar hoor ik niemand over.
  Moderator maandag 16 oktober 2006 @ 00:05:26 #11
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42710669
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 00:04 schreef Taurus het volgende:
Ik vind dat zo'n mannetje als Etienne gewoon z'n pik in z'n broek moet kunnen houden. Als iemand bezopen is moet je altijd uit kijken met wie je aanraakt etc.
Hij was zelf ook dronken. Waarom zou de beheersing meer bij Etienne moeten liggen dan bij Marcia?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator maandag 16 oktober 2006 @ 00:05:45 #12
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42710682
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 00:04 schreef itsme het volgende:
  maandag 16 oktober 2006 @ 00:05:50 #13
130755 Kinga
versier hier
pi_42710685
Ach ik zie het zo, en dat heb ik vanmiddag ook al ergens gepost.
Zoals Scanman al zei, Marcia zou het goed uitkomen als alles in de schoenen van Etienne wordt geschoven. Ze wil haar 'Floor' niet kwijt. Daarom zat ze als een debiel te janken vanmiddag en 'ik heb je lief' in de camera te zingen omdat ze wéét dat ze er ook zelf bij was.
  maandag 16 oktober 2006 @ 00:07:03 #14
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42710726
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 00:04 schreef Gert het volgende:
Als Marcia een beetje pit in haar donder heeft, laat ze zich geen aanranding aanpraten door Hummie.

Ik vind Etienne een naar mannetje, maar hij is al genoeg door BB te grazen genomen met dat "uit de kast-gedoe". Als ze nu op de aanrandingstoer gaan, dan zou ik als ik Marcel was ingrijpen.
Eens.
pi_42710745
quote:
Dan hebben ze allebei schuld. Dan nog is 't niet verkeerd om iemand hier op aan te spreken, ook al wordt dit opgeblazen omdat 't in 't big brother huis gebeurd. Ze negeert 't nu gewoon, ze kan best even tegen hem zeggen dat hij bij haar uit de buurt moet blijven als ze dronken is omdat ze dan niet voor zichzelf in staat. Niet onaardig, maar gewoon vragen of hij daar voortaan rekening mee houdt. Dat is niet meteen verkrachting of aanranding.. Maar 't hoeft ook niet onbesproken te worden, zeker niet omdat hij 't zelfde bij Sabrina flikt, dat zag er toch ook niet uit, dat aanraken in bed terwijl zij zo ongeveer sliep. Gewoon 'n vies mannetje.
  maandag 16 oktober 2006 @ 00:07:40 #16
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_42710746
ze hadden toch het drie-stappenplan?

en etiene is natuurlijk een geil, bronstig menneke met een pikkie dat je waarschijnlijk niet eens voelt. mocht hij nog een stap verder willen gaan. dus om dan te spreken van aanranding...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 16 oktober 2006 @ 00:09:03 #17
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42710795
Ik denk dat Hummie nu heel erg aan het stoken is dat Etienne niet van dronken vrouwen kan afblijven. Zelf zie ik dat wat anders en misschien moet ze het even vragen aan Sabrina, die blijkbaar in de slaapkamer veel meer toelaat dan in de woonkamer.

Wat mij betreft heeft Etienne gedaan waar Marcia de hele tijd avond om heeft lopen vragen. Ze wilde vingeren, ze zou zelfs een natte kut krijgen van zoenen met Monique en wilde de mannen pijpen. Etienne was veel meer bezig met het gedonder met Rik en de 'ruzie' met Jeroen naderhand. Ik denk ook dat Etienne in bed precies deed waar Marcia op hoopte. Iedereen heeft gezien dat ze enorm op knappen stond en dringend een orgasme of een man nodig had. En Marcia was gewon wakker toen Etienne haar vingerde (anders weet je alles niet nog exact de volgende dag) en heeft gewoon liggen genieten van wat hij deed. Achteraf kreeg ze natuurlijk weer heel erg spijt (vanwege Floris, die al weken door haar hoofd spookt) en kreeg de ultieme oplossing aangereikt door Hummie herself. Alleen beseft ze zelf toch nog wel dat dat eigenlijk niet kan.
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 16 oktober 2006 @ 00:11:35 #18
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42710870
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 00:07 schreef Taurus het volgende:
Gewoon 'n vies mannetje.
Waarom ga je van Etienne uit, dat hij een vies mannetje is?
Marcia was bloedgeil en heeft misschien wel gewoon Etienne gebruikt om haar lusten te bevredigen. Als je haar gedrag en opmerkingen de hele avond meetelt, dan ligt dat veel meer voor de hand. Marcia is klaar en vervolgens komt het schuldgevoel om de hoe kijken.
pi_42710955
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 00:11 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Waarom ga je van Etienne uit, dat hij een vies mannetje is?
Marcia was bloedgeil en heeft misschien wel gewoon Etienne gebruikt om haar lusten te bevredigen. Als je haar gedrag en opmerkingen de hele avond meetelt, dan ligt dat veel meer voor de hand. Marcia is klaar en vervolgens komt het schuldgevoel om de hoe kijken.
Ik vind 't gewoon 'n vies mannetje Ik heb dat filmpje gezien waarbij hij Sabrina aanraakte toen die in bed lag, die lag er echt niet zo wakker bij hoor. Dan vind ik 't wel erg toevallig dat nu 't zelfde gebeurt bij marcia, en dat dat eigenlijk volledig bij Marcia zou liggen. Sowieso zit ie te vozen met die twee meiden tegelijk zonder Sabrina te vertellen wat er gebeurt is, en 't is gewoon dom om bij 'n dronken meisje in bed te kruipen, net als dat 't dom is dat zij hem toeliet aangezien hij ook aangeschoten was ( ? was dat zo? ). Vind het gewoon van beide personen niet slim. En 't lijkt mij dus verstandig dat Etienne even te horen krijgt (niet van BB, maar van Marcia bijv.) dat hij beter niet meer bij dronken vrouwen kan gaan liggen. Dat is toch niet zo erg om even op te merken? Ja omdat wij en BB zelf volgens jullie dan er graag gelijk aanranding en verkrachting van willen maken, maar dat betekent nog niet dat je het gehele kritiek weg moet laten. Ik vind 't best 'n opmerking waard.
  maandag 16 oktober 2006 @ 00:34:51 #20
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42711109
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 00:15 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik vind 't gewoon 'n vies mannetje Ik heb dat filmpje gezien waarbij hij Sabrina aanraakte toen die in bed lag, die lag er echt niet zo wakker bij hoor. Dan vind ik 't wel erg toevallig dat nu 't zelfde gebeurt bij marcia, en dat dat eigenlijk volledig bij Marcia zou liggen. Sowieso zit ie te vozen met die twee meiden tegelijk zonder Sabrina te vertellen wat er gebeurt is, en 't is gewoon dom om bij 'n dronken meisje in bed te kruipen, net als dat 't dom is dat zij hem toeliet aangezien hij ook aangeschoten was ( ? was dat zo? ).
Etienne heeft verreweg het meest gezopen van allemaal. Hij bleef maar drinken met dat spel dat ze speelden.
quote:
Vind het gewoon van beide personen niet slim. En 't lijkt mij dus verstandig dat Etienne even te horen krijgt (niet van BB, maar van Marcia bijv.) dat hij beter niet meer bij dronken vrouwen kan gaan liggen.
Dan leg je dus indirect gewoon de schuld bij Etienne en dat vind ik dus zeer onterecht. Ik ben zelfs van mening dat het wel eens zo kan zijn dat Marcia Etienne heeft gebruikt. Als je de beelden gisteren gezien hebt, zul je het toch met me eens zijn dat Marcia echt bloedgeil was. De opmerkingen die ze maakte naar zowel mannen als vrouwen toe logen er niet om. En waarom zou dan een jongen van 20 opeens niet bij haar moeten gaan liggen, terwijl ze hem enorm liep op te geilen. Beide hadden veel te veel gedronken en beide wilden bij elkaar gaan slapen. Toen Etienne Marcia begon te vingeren was zij echt wel klaarwakker hoor. Ze had toen makkelijk uit bed kunnen stappen of wat dan ook. Maar ze koos er duidelijk voor om wijdbeens te gaan liggen genieten van zijn handelingen. Zoals zo vaak sloeg alleen het schuldgevoel naderhand pas toe.

Als iemand dus iets moet horen is het Marcia, dat ze beter niet meer kan drinken in dit soort situaties. Het is namelijk ook niet de eerste keer hoor. Toen belandde ze naakt in bed met een stel anderen en is er ook wel het een en ander gebeurd.
pi_42711293
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 00:34 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Etienne heeft verreweg het meest gezopen van allemaal. Hij bleef maar drinken met dat spel dat ze speelden.
[..]

Dan leg je dus indirect gewoon de schuld bij Etienne en dat vind ik dus zeer onterecht. Ik ben zelfs van mening dat het wel eens zo kan zijn dat Marcia Etienne heeft gebruikt. Als je de beelden gisteren gezien hebt, zul je het toch met me eens zijn dat Marcia echt bloedgeil was. De opmerkingen die ze maakte naar zowel mannen als vrouwen toe logen er niet om. En waarom zou dan een jongen van 20 opeens niet bij haar moeten gaan liggen, terwijl ze hem enorm liep op te geilen. Beide hadden veel te veel gedronken en beide wilden bij elkaar gaan slapen. Toen Etienne Marcia begon te vingeren was zij echt wel klaarwakker hoor. Ze had toen makkelijk uit bed kunnen stappen of wat dan ook. Maar ze koos er duidelijk voor om wijdbeens te gaan liggen genieten van zijn handelingen. Zoals zo vaak sloeg alleen het schuldgevoel naderhand pas toe.

Als iemand dus iets moet horen is het Marcia, dat ze beter niet meer kan drinken in dit soort situaties. Het is namelijk ook niet de eerste keer hoor. Toen belandde ze naakt in bed met een stel anderen en is er ook wel het een en ander gebeurd.
Aaah boeiend, ik vind 't gewoon 'n vies ventje.
pi_42711507
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 00:44 schreef Taurus het volgende:

[..]

Aaah boeiend, ik vind 't gewoon 'n vies ventje.
Maar hij heeft wel gelijk.
scanman01 is er weer.
pi_42711608
Zn lulletje is te klein ook, hij kan dr niet neuken ook
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  maandag 16 oktober 2006 @ 01:01:26 #24
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42711614
quote:
Nou Ik vermoed dat Hummie nu Etienne aan de schandpaal wil nagelen. Eerst Egbert en nu hij. Marcia heeft vooral spijt omdat ze achteraf besefte dat haar vriend dit ook kon zien.
We zijn het weer een keer eens
  maandag 16 oktober 2006 @ 01:04:44 #25
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_42711684
Marcia heeft dit op haarzelf afgeroepen, dat Hummie haar nu in bescherming neemt is natuurlijk volstrekt belachelijk. Dan hadden ze op het 'moment supreme' moeten ingrijpen, niet met dat achter gelul in een dagboekkamer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')