Wie zaait zal oogsten.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:59 schreef Verida het volgende:
etienne schijt peulen, die voelt echt de bui wel hangen nu,
hij is als de dood dat bb de dames tegen hem opzet
denk ik
Nou wil ik niet meer trouwen.quote:
Hij was zelf ook dronken. Waarom zou de beheersing meer bij Etienne moeten liggen dan bij Marcia?quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:04 schreef Taurus het volgende:
Ik vind dat zo'n mannetje als Etienne gewoon z'n pik in z'n broek moet kunnen houden. Als iemand bezopen is moet je altijd uit kijken met wie je aanraakt etc.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:04 schreef itsme het volgende:
O en Etienne was toch ook aardig aangeschoten? daar hoor ik niemand over.
Eens.quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:04 schreef Gert het volgende:
Als Marcia een beetje pit in haar donder heeft, laat ze zich geen aanranding aanpraten door Hummie.
Ik vind Etienne een naar mannetje, maar hij is al genoeg door BB te grazen genomen met dat "uit de kast-gedoe". Als ze nu op de aanrandingstoer gaan, dan zou ik als ik Marcel was ingrijpen.
Dan hebben ze allebei schuld. Dan nog is 't niet verkeerd om iemand hier op aan te spreken, ook al wordt dit opgeblazen omdat 't in 't big brother huis gebeurd. Ze negeert 't nu gewoon, ze kan best even tegen hem zeggen dat hij bij haar uit de buurt moet blijven als ze dronken is omdat ze dan niet voor zichzelf in staat. Niet onaardig, maar gewoon vragen of hij daar voortaan rekening mee houdt. Dat is niet meteen verkrachting of aanranding.. Maar 't hoeft ook niet onbesproken te worden, zeker niet omdat hij 't zelfde bij Sabrina flikt, dat zag er toch ook niet uit, dat aanraken in bed terwijl zij zo ongeveer sliep. Gewoon 'n vies mannetje.quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:04 schreef itsme het volgende:
O en Etienne was toch ook aardig aangeschoten? daar hoor ik niemand over.
Waarom ga je van Etienne uit, dat hij een vies mannetje is?quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:07 schreef Taurus het volgende:
Gewoon 'n vies mannetje.
Ik vind 't gewoon 'n vies mannetjequote:Op maandag 16 oktober 2006 00:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom ga je van Etienne uit, dat hij een vies mannetje is?
Marcia was bloedgeil en heeft misschien wel gewoon Etienne gebruikt om haar lusten te bevredigen. Als je haar gedrag en opmerkingen de hele avond meetelt, dan ligt dat veel meer voor de hand. Marcia is klaar en vervolgens komt het schuldgevoel om de hoe kijken.
Etienne heeft verreweg het meest gezopen van allemaal. Hij bleef maar drinken met dat spel dat ze speelden.quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:15 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind 't gewoon 'n vies mannetjeIk heb dat filmpje gezien waarbij hij Sabrina aanraakte toen die in bed lag, die lag er echt niet zo wakker bij hoor. Dan vind ik 't wel erg toevallig dat nu 't zelfde gebeurt bij marcia, en dat dat eigenlijk volledig bij Marcia zou liggen. Sowieso zit ie te vozen met die twee meiden tegelijk zonder Sabrina te vertellen wat er gebeurt is, en 't is gewoon dom om bij 'n dronken meisje in bed te kruipen, net als dat 't dom is dat zij hem toeliet aangezien hij ook aangeschoten was ( ? was dat zo? ).
Dan leg je dus indirect gewoon de schuld bij Etienne en dat vind ik dus zeer onterecht. Ik ben zelfs van mening dat het wel eens zo kan zijn dat Marcia Etienne heeft gebruikt. Als je de beelden gisteren gezien hebt, zul je het toch met me eens zijn dat Marcia echt bloedgeil was. De opmerkingen die ze maakte naar zowel mannen als vrouwen toe logen er niet om. En waarom zou dan een jongen van 20 opeens niet bij haar moeten gaan liggen, terwijl ze hem enorm liep op te geilen. Beide hadden veel te veel gedronken en beide wilden bij elkaar gaan slapen. Toen Etienne Marcia begon te vingeren was zij echt wel klaarwakker hoor. Ze had toen makkelijk uit bed kunnen stappen of wat dan ook. Maar ze koos er duidelijk voor om wijdbeens te gaan liggen genieten van zijn handelingen. Zoals zo vaak sloeg alleen het schuldgevoel naderhand pas toe.quote:Vind het gewoon van beide personen niet slim. En 't lijkt mij dus verstandig dat Etienne even te horen krijgt (niet van BB, maar van Marcia bijv.) dat hij beter niet meer bij dronken vrouwen kan gaan liggen.
Aaah boeiend, ik vind 't gewoon 'n vies ventje.quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Etienne heeft verreweg het meest gezopen van allemaal. Hij bleef maar drinken met dat spel dat ze speelden.
[..]
Dan leg je dus indirect gewoon de schuld bij Etienne en dat vind ik dus zeer onterecht. Ik ben zelfs van mening dat het wel eens zo kan zijn dat Marcia Etienne heeft gebruikt. Als je de beelden gisteren gezien hebt, zul je het toch met me eens zijn dat Marcia echt bloedgeil was. De opmerkingen die ze maakte naar zowel mannen als vrouwen toe logen er niet om. En waarom zou dan een jongen van 20 opeens niet bij haar moeten gaan liggen, terwijl ze hem enorm liep op te geilen. Beide hadden veel te veel gedronken en beide wilden bij elkaar gaan slapen. Toen Etienne Marcia begon te vingeren was zij echt wel klaarwakker hoor. Ze had toen makkelijk uit bed kunnen stappen of wat dan ook. Maar ze koos er duidelijk voor om wijdbeens te gaan liggen genieten van zijn handelingen. Zoals zo vaak sloeg alleen het schuldgevoel naderhand pas toe.
Als iemand dus iets moet horen is het Marcia, dat ze beter niet meer kan drinken in dit soort situaties. Het is namelijk ook niet de eerste keer hoor. Toen belandde ze naakt in bed met een stel anderen en is er ook wel het een en ander gebeurd.
Maar hij heeft wel gelijk.quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:44 schreef Taurus het volgende:
[..]
Aaah boeiend, ik vind 't gewoon 'n vies ventje.
We zijn het weer een keer eensquote:Op maandag 16 oktober 2006 00:04 schreef itsme het volgende:
Nou Ik vermoed dat Hummie nu Etienne aan de schandpaal wil nagelen. Eerst Egbert en nu hij. Marcia heeft vooral spijt omdat ze achteraf besefte dat haar vriend dit ook kon zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |