abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41757522
Speculatie van mij van anderhalf uur geleden:
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 23:25 schreef golfer het volgende:
speculatie
De man van Monique heeft aangegeven haar met haar kinderen te verlaten.
Mo gaf in de DBK aan uit BB te willen stappen.
Later kwam Sabrine erbij om haar te troosten/sussen.
BB speelt in op de gevoelens door ze in ruil voor het slagen van de WO in het huis te laten zitten, of ze 24 uur bedenktijd te geven door het afkappen van de WO.

tot zover mijn verdorven geest. :')
Er is duidelijk iets aan de hand.
Monique heel erg lange tijd in DBK.
Daarna haar zus erbij geroepen.
WO gecancelled/opeens gehaald.
Streams op zwart.

Speculeer hier mee of Monique inderdaad morgen vrijwillig vertrekt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_41757570
als ik haar was zou ik een programma als bb verlaten voor het gezin...
pi_41757581
egbert is zn sleutel dan kwijt :S

hmms is hun moeder dood en is dat eerst aan moniek verteld omdatr ze de oudste is ?
in wat voor state kwamen ze de DBK uit ? huilen , hysterien , geyl ? (sorry heb t nietr gezien maar de gevoelens laten goed zien wat dr aan de hand kan zijn)
pi_41757618
quote:
Op woensdag 13 september 2006 00:58 schreef moemoe.nl het volgende:
egbert is zn sleutel dan kwijt :S

in wat voor state kwamen ze de DBK uit ? huilen , hysterien , geyl ? (sorry heb t nietr gezien maar de gevoelens laten goed zien wat dr aan de hand kan zijn)
Ze kwamen de DBK uit met alleen de mededeling dat de weekopdracht nu al geslaagd was en sloten zich op in hun kamer.
Daarna kwam Sabrine nogal emotioneel iets rechtzetten over onzedelijk betasten en op het moment dat Monique de bewoners verdere uitleg wilde geven besloot BB alle streams op een geel oog te zetten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_41757665
gvd censuur op BB

ik denk dat je mss best wel eens gelijk kan hebben maarja daarvoor zal morgen tv moeten worgen gekeken ofzo
pi_41757862
Je gaat van alles bedenken iid nu.
Maar ik denk dat het met Monique d'r thuis situatie te maken heeft en dat haar relatie met Tijn in het huis niet erg goed ontvangen is.
Maar aan de andere kant doet BB er "normaal" toch weinig mee? Ze mogen immers geen contact met de buitenwereld hebben en dus ook geen dreigementen van het thuisfront.
  † In Memoriam † woensdag 13 september 2006 @ 01:19:37 #7
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_41757954
quote:
Op woensdag 13 september 2006 01:13 schreef Anitra het volgende:
Maar ik denk dat het met Monique d'r thuis situatie te maken heeft en dat haar relatie met Tijn in het huis niet erg goed ontvangen is.
Maar aan de andere kant doet BB er "normaal" toch weinig mee? Ze mogen immers geen contact met de buitenwereld hebben en dus ook geen dreigementen van het thuisfront.
Nee precies. Dus als het zo is dan moet het in de ogen van BB toch wel vrij ernstig zijn.

"Ik spring van het Hilton hoor!"

of zoiets
pi_41758051
quote:
Op woensdag 13 september 2006 01:13 schreef Anitra het volgende:
Ja dat kennen we van de vorige bb´s dat zogenaamde "geen contact" ik sprak lieske een tijdje geleden en ze vertelde dat ze haar moeder veelvuldig had gesproken in het bb huis.
pi_41758096
quote:
Op woensdag 13 september 2006 01:19 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Nee precies. Dus als het zo is dan moet het in de ogen van BB toch wel vrij ernstig zijn.

"Ik spring van het Hilton hoor!"

of zoiets
tip ,. drink een redbull , dan heb je vleugels
pi_41758290
Sneu voor die meid als deze theorie waar is...ik vind de zusjes geweldig maar ze hebben natuurlijk wel gezinnen.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_41758307
Er gaat echt niemand uit hoor.
Sa en mo gaan voor de fame.. altijd al gedaan en zullen ze altijd blijven doen.
Strakkies samen in de playboy, dan is hun leven compleet de meisjes droom vervuld.
Ik stond op het dak van de wereld,
In afwachting tot ik mijn vleugels kreeg.
2004
pi_41758309
Komop kut BB, doe de streams een terug.
pi_41758311
Dit lijkt me wel een dergelijke situatie dat BB zal ingrijpen, als iemand overlijd, ernstig ziek is of als je man je met de kinderen wil verlaten.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  woensdag 13 september 2006 @ 01:44:36 #14
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_41758417
Laat Mo maar lekker naar huis gaan, lijkt me een goed plan! En niet omdat ik Mo niet moet ofzo, maar de schade lijkt me niet op te wegen tegen welke onzekere winst dan ook.

Op dit soort dagen schaam ik me plaatsvervangend. Want we zitten er verdorie allemaal toch maar naar te kijken!
  woensdag 13 september 2006 @ 01:55:00 #15
6941 APK
Factual, I think.
pi_41758583
quote:
Op woensdag 13 september 2006 01:39 schreef LoveProfusion het volgende:
Dit lijkt me wel een dergelijke situatie dat BB zal ingrijpen als iemand overlijd, ernstig ziek is of als je man je met de kinderen wil verlaten.
Kom op zeg, BB moet een afspiegeling van het dagelijks leven zijn.
Ga dan niet dat huis in.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 13 september 2006 @ 01:56:07 #16
6941 APK
Factual, I think.
pi_41758610
quote:
Op woensdag 13 september 2006 01:44 schreef Tissik het volgende:

Op dit soort dagen schaam ik me plaatsvervangend. Want we zitten er verdorie allemaal toch maar naar te kijken!
Ik zie slechts 4 streams op een gang, zonder geluid.
pi_41758634
Het zijn wel labiele typjes die mo en sa...
pi_41758732
stekker gaat er gewoon uit gasten... sim-pel
pi_41758774
Ja ik heb ook het donkerbruin vermoeden dat de zussen gaan vertrekken want ik hoorde Jeroen, Hilde en Milica opgetogen in de badkamer roddelen!!!!
Waarschijnlijk hebben der man en vriend geklaagt over hun maatjes ? (want die volgen natuurlijk ook het internet maar volgens mij was de tv uitzending van vanavond de druppel in de emmer!)
Ik vind het jammer want de zusjes hadden nog ver kunnen komen.

[ Bericht 28% gewijzigd door Wheely33 op 13-09-2006 02:16:04 ]
Morgen is er weer een dag !
  Trouwste user 2022 woensdag 13 september 2006 @ 02:11:41 #20
7889 tong80
Spleenheup
pi_41758857
Dat zou wel sensatie zijn.Gebeurt er eindelijk eens iets. Dan Geer en Goor er maar in.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_41758892
Gaan ze er alle 2 uit dan?
pi_41758898
geer en goor erin
pi_41758969
Neem aan als het haar man ernst is dat BB echt niet gaat zeggen... "Nee je mag geen contact"... wat er ook gebeurd het is haar MAN...
pi_41759017
quote:
Op woensdag 13 september 2006 02:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
geer en goor erin
  woensdag 13 september 2006 @ 02:22:53 #25
6941 APK
Factual, I think.
pi_41759022
quote:
Op woensdag 13 september 2006 02:18 schreef LennyKravitz het volgende:
Neem aan als het haar man ernst is dat BB echt niet gaat zeggen... "Nee je mag geen contact"... wat er ook gebeurd het is haar MAN...
En
Vrouwen gaan wel vaker vreemd, alleen niet altijd met camera's op hun -bijgewerkte- hoofd.
Bovendien is er nog niks gebeurd.

Tenzij die man van haar ook zo'n Sjaak is die dreigt morgen met een bulldozer dat huis binnen te rijden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')