Als de streams beginnen pakken we gewoon een schoon topic APK, alle SC ertussenuit. Ik loop hier morgenochtend ook wel even doorheen. Het is nu nog even nieuwigheid.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:18 schreef APK het volgende:
Gaat het ooit weer worden zoals het ooit was?
Ga je nu al deleten enzo?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als de streams beginnen pakken we gewoon een schoon topic APK, alle SC ertussenuit. Ik loop hier morgenochtend ook wel even doorheen. Het is nu nog even nieuwigheid.
De SC ga ik er inderdaad al meteen uithalen. Wat niet aangeleerd wordt hoef je ook niet af te leren...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ga je nu al deleten enzo?Lekker zinvol als het nog een maand duurt voordat BB begint.
Tegen de tijd dat BB begint zijn deze topics al lang en breed op slot en onder het stof.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De SC ga ik er inderdaad al meteen uithalen. Wat niet aangeleerd wordt hoef je ook niet af te leren...
Zeg nog eens 'triest'quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:23 schreef scanman01 het volgende:
Tegen de tijd dat BB begint zijn deze topics al lang en breed op slot en onder het stof.
Maar goed, leef je uit.
Een mod die een tvp plaatst. Wat mij betreft is dan 'a first'.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:40 schreef teamlead het volgende:
even een tvp...
hoeft niet idd, maar in dit geval welquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:51 schreef opgebaarde het volgende:
die mod hoeft toch geen mod te zijn van dit subforum? Of zeg ik nu wat verkeerds?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |