Hebben streamverslagn enig nut als feitelijk helemaal NIETS inhoudelijks weergeeft van de gesprekkenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:59 schreef Verfokker het volgende:
0:00 Jeroen heeft liever niet dat men praat over nominaties e.d.
0:03 Janine komt erbij en nu praten Egbert, Tijn Janine en dochter van Egbert
0:05 Egbert vraagt aan Tijn om iets voor te lezen. (er zit nog iemand blonds bij, RIK)
0:07 Mich en Semih zijn ook gematerialiseerd
0:07 Men moet schoonmaken als dat gezegd wordt
De eerst en laatste twee zijn niet meer dan dat (Jeroen praat liever niet over nominaties, Semih en Mich zaten er opeens ook bij en dat laatste is gewoon zo (als big brother dat zegt, moet het...))quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:12 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hebben streamverslagn enig nut als feitelijk helemaal NIETS inhoudelijks weergeeft van de gesprekken
Als je daar al wakker van ligt, dan zal je wel nooit slapen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:12 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hebben streamverslagn enig nut als feitelijk helemaal NIETS inhoudelijks weergeeft van de gesprekken
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:12 schreef MaximusF1 het volgende:
Er zijn 4 streams, waarop vrijwel de hele tijd slechts 2 dingen te zien zijn.
Eén en twee, drie en vier. Telkens hetzelfde, maar ofwel iets vertraagd en/of vanuit een andere hoek.
Dat ze daar eens leren om 4 verschillende dingen uit te zenden, ofwel slechts 2 streams te gebruiken.
Zie allemaal regels hier over waar je misschien een post mag plaatsen NAAST het streamverslagentopic maar het topic an sich staat vol met SC en opmerkingen die niets te maken hebben met de uitspraken van die bewoners .quote:
Ben het met je eens dat de "1regelige posts" wel wat minder kunnen idd....ook het plaatsen van caps zou wat mij betreft een stuk kunnen worden ingeperkt tot laten we zeggen "extreem grappige of toevallig goed getimede bijzondere momenten" die een streamverslag aanvullen ipv verstoren.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:16 schreef Loedertje het volgende:
Leuk te zien dat iedereen happy is maar wat heb je aan :
[..]
[..]
Zie allemaal regels hier over waar je misschien een post mag plaatsen NAAST het streamverslagentopic maar het topic an sich staat vol met SC en opmerkingen die niets te maken hebben met de uitspraken van die bewoners .
Volgens mij was het altijd de bedoeling dat het streamverslagentopic een (bijna) letterlijke weergave was van dialogen en gesprekken tussen bewoners
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:16 schreef Loedertje het volgende:
Leuk te zien dat iedereen happy is maar wat heb je aan :
[..]
[..]
Zie allemaal regels hier over waar je misschien een post mag plaatsen NAAST het streamverslagentopic maar het topic an sich staat vol met SC en opmerkingen die niets te maken hebben met de uitspraken van die bewoners .
Volgens mij was het altijd de bedoeling dat het streamverslagentopic een (bijna) letterlijke weergave was van dialogen en gesprekken tussen bewoners
Laten we vooropstellen dat ieder op zijn eigen manier verslag doet, maar dat terzijde.....quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:06 schreef J-net het volgende:
Ik heb daarstraks voor het eerst streamverslagen gemaakt (uurtje) is het wat, graag wat feed back, kan ik weer van leren.
Ik ben bang dat we daar deze BB meer dan anders mee te maken gaan krijgen door de sterk ingeperkte leefruimte...quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:18 schreef J-net het volgende:
Letterlijke tekst is erg moeilijk als er 15 ego's dwars door elkaar zitten te ouwehoeren :S
Afgelopen nacht b eens uitgeprobeerd, als er maar een paar mensen zitten gaat dat wel... zeker als men 5X hetzelfde blijft herhalenquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Laten we vooropstellen dat ieder op zijn eigen manier verslag doet, maar dat terzijde.....
Ik zelf vind 2 stijlen het prettigst lezen....
a) een soort verhalende vorm zonder letterlijke gespreksweergave maar wel af en toe een quote en licht merkbaar eigen voorkeuren er doorheen (een beetje sfeer maken zeg maar)
b) letterlijk getypte stukken gespreksdialogen; maar dat is maar voor zeer weinigen weggelegd om of zo snel te typen of het gesprek op te nemen en vervolgens uittypen zoals buswatcher meen ik ook wel eens deed
In ieder geval leest het voor mijzelf prettig wanneer er minimaal een regel of 5 tekst te lezen is per post.
Schat, je moest eens weten hoeveel mensen die verslagen lezen. Waaronder ik als ik na een dag werken thuis komquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:22 schreef Kindervriend het volgende:
Die streamverslagen zijn sowieso kansloos.
Serieus... wie gaat dat nu helemaal zitten lezen? Het zijn ook van die gortdroge mededelingen waar de grootste mongool nog niks mee kan... zoals de TS al aangeeft.
Advies voor de mensen die streamverslagen maken: zoek werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |