Dan ligt het niet aan jou, maar aan het team waar je mee speeltquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heb 'm paar dagen geleden ook maar besteld... Is er op Fok! ook een soort gebruikerslijst van mensen die PES spelen? Zou wel vet zijn om tegen anderen hier te spelen. (Niet dat ik goed ben, plus ik speel met Feyenoord.)
Dito. Ik speel trouwens op PS2, of is het mogelijk om multiplatform online te spelen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:40 schreef Robocock het volgende:
Tvpes
Zodra ik hem heb speel ik ook online. Volgende week pleur ik wel mn gamertag hier neer.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | » [url=http://www.kolnedra.nl/foktools2/fokpoll/vote.php?id=2841&vote=1]PC[/url] » [url=http://www.kolnedra.nl/foktools2/fokpoll/vote.php?id=2841&vote=2]Xbox 360[/url] » [url=http://www.kolnedra.nl/foktools2/fokpoll/vote.php?id=2841&vote=3]PlayStation 2[/url] » [url=http://www.kolnedra.nl/foktools2/fokpoll/vote.php?id=2841&vote=4]PlayStation 3[/url] » [url=http://www.kolnedra.nl/foktools2/fokpoll/vote.php?id=2841&vote=5]PlayStation Portable[/url] » [url=http://www.kolnedra.nl/foktools2/fokpoll/vote.php?id=2841&vote=6]Nintendo DS[/url] [cimg]http://www.kolnedra.nl/foktools2/fokpoll/poll.php?id=2841[/cimg] [sub][url=http://www.kolnedra.nl/foktools2/fokpoll/]maak je eigen FOK! poll zelf![/url][/sub] |
Denk dat optie 4 veel gekozen gaat worden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:47 schreef Saekerhett het volgende:
Zet alvast mijn poll in de OP:
[ code verwijderd ]
Waarom niet? Sommige mensen wachten op de PS3-versie.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Denk dat optie 4 veel gekozen gaat worden.![]()
![]()
Ik wil wel tegen je spelen vanavond!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:52 schreef rival het volgende:
ik speel het ook(vanaf volgende week). gamertag is prd 299 .. speel ook pes5... wie durft kom ik wel tegen vanavond ofzo!![]()
thats koel! ik ben er om kwart over 5 ongeveer! een uurtje.. dan ben ik er denk ik wel weer rond een uurtje of 8!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:07 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik wil wel tegen je spelen vanavond!
Gamertag: PieAir
tot vanavond dan! ga ik maar meteen die bartje twi ook toevoegen zou ik ook nog doen!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:22 schreef jpg97 het volgende:
Nee met PES5 verlies ik net zo hard als ik win.. maakt in deel 5 namelijk niet zoveel uit hoe goed of hoe slecht je bent
Ik ben er pas rond 21.00u want ik moet na mijn werk trainen.
Oh die speelt altijd met Ajax, maar ik heb vernomen dat je zijn buitenspelers 1-op-1 moet spelen en dan op de counter loeren. Dan win je zo van hem!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:27 schreef rival het volgende:
[..]
tot vanavond dan! ga ik maar meteen die bartje twi ook toevoegen zou ik ook nog doen!
ow.. is het er zo eentje die zijn buitenspelers ter hoogte van mijn cornervlag heeft staan? daar kan ik meestal wel wat tegen beginnen!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:28 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Oh die speelt altijd met Ajax, maar ik heb vernomen dat je zijn buitenspelers 1-op-1 moet spelen en dan op de counter loeren. Dan win je zo van hem!
is mijzelf nog niet gelukt though![]()
shit! was te proberen he!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:56 schreef twi het volgende:
Spelen met backs tegen mij is niet (echt) de tactiek die werkt. Wat dat wel is, verklap ik natuurlijk niet
Hebben we op XBOX al geprobeerd met PES5 maar dat lukte dus nietquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:35 schreef Gajes het volgende:
meld mij ook wel aan voor PES 6 Cup voor X360!
niet echt neequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:47 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Hebben we op XBOX al geprobeerd met PES5 maar dat lukte dus niet
Ik was te wisselvallig... dik winnen/dik verliezen...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:47 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
niet echt nee
hoewel ik wel heel goed was
Tegen die tijd is PES2007 er al...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:53 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom niet? Sommige mensen wachten op de PS3-versie.
Hoezo komt PES 2007 in april/mei als de PS3 er is?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Tegen die tijd is PES2007 er al...![]()
Die stadions boeien mij niet zo heel veel, als ik maar een grasmat heb om op te spelen en die doelpunten, mja, ik heb nooit PES gespeeld (alleen een demo voor de pc) wel FIFA maar ook daar sloeg ik maar weinig doelpunten op.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Euhm
8 stadions op de 360
geen doelpunten opslaan op 360
zijn de minpunten
owja, gaan we andere dingen er bij halenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:59 schreef HomerJ het volgende:
Jaja Jorien en nu opflikkeren
Je bent voor Feyenoord en een Fifa-fan. Erger kan niet
die stadions kunnen me werkelijk niets boeien, maar geen replays opslaan?? waar heb je dat vandaan?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Euhm
8 stadions op de 360
geen doelpunten opslaan op 360
zijn de minpunten
Zo hier en daar werd het bekend van reviews.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:06 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
die stadions kunnen me werkelijk niets boeien, maar geen replays opslaan?? waar heb je dat vandaan?![]()
Kan óók niet, en dit kan ik bevestigen. Heb een mail naar Konami gestuurd, en kreeg antwoord terug dat dit niet mogelijk is. Dat was dan ook de druppel voor mij, ik ga nu voor PES 6 PC, waar je zelfs 4 tegen 4 kan spelenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:09 schreef Dylanesque het volgende:
En is het ook al zeker of je 2 tegen 2 op live kan spelen? Anders zijn t toch wel ff 2 flinke tegenvallers
Ongelofelijk..quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kan óók niet, en dit kan ik bevestigen. Heb een mail naar Konami gestuurd, en kreeg antwoord terug dat dit niet mogelijk is. Dat was dan ook de druppel voor mij, ik ga nu voor PES 6 PC, waar je zelfs 4 tegen 4 kan spelen
Je bent niet de enige...quote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kan óók niet, en dit kan ik bevestigen. Heb een mail naar Konami gestuurd, en kreeg antwoord terug dat dit niet mogelijk is. Dat was dan ook de druppel voor mij, ik ga nu voor PES 6 PC, waar je zelfs 4 tegen 4 kan spelen
Allemaal leuk en aardig, maar ik wil gewoon 2 vs 2 of zelfs 4 vs 4 over xbox live doen en ik doe nu mn ogen heel hard dicht en ik ga gewoon positief denken en het voor me zien en dan wordt ik wakker met 3 vrienden op de bank PES6 te spelen, onze prachtige goals aan het opslaan tegen 4 gasten die er hetzelfde bijzitten ergens anders..quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je bent niet de enige...
Kom nou, ik ga geen 60 euro betalen voor een half spel! PC-versie wordt zo rond de 35, heeft veel meer opties en is nog volledig te editten ook.
copy paste die email eens even dan! ik heb de vraag of het wel of niet kon ook gemailt maar nog geen reactie...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
prd 299 is mijn gamertag! komt u maar!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Mensen die solliciteren naar een enorme pak slaag, your welcome.
Ach daar heb je die achterlijke na-geboorte ook weerquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
owja, gaan we andere dingen er bij halen![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:58 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ach daar heb je die achterlijke na-geboorte ook weer![]()
Kun je niet in het FEYENOOIT en FIFA topic blijven?
Mail van Richard Churchill, werknemer bij Konami:quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:51 schreef rival het volgende:
[..]
copy paste die email eens even dan! ik heb de vraag of het wel of niet kon ook gemailt maar nog geen reactie...
quote:Hi Rick,
Always glad to help answer people’s questions where I can
On the 360 version I believe you only get to play people 1 vs 1 over Xbox Live.
Richie
Dixons zegt dat alles maandag al te halen isquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:09 schreef Badabingea het volgende:
Can't wait
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dixons zegt dat alles maandag al te halen is
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:20 schreef Wessiej het volgende:
Vanaf volgende week zal ik jullie online wel even verslaan
Op welke console spelen jullie, of doen jullie PC...?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:22 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dan ligt het niet aan jou, maar aan het team waar je mee speelt
Twi speelt, ik speel, daggla, Wessiej, Taart en nog een paar...
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:11 schreef twi het volgende:
Xbox 360 allenheb PES6 betaald bij Dimplus, dus die krijg ik van de week binnen. En dan de marteling van 2 weken niet kunnen spelen omdat m'n Xbox opgestuurd moet worden
Gedownload jaquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:40 schreef Snackbar het volgende:
pes 6 op de 360 sinds gister
Dixons zegt wel meer, vorig jaar zaten ze er ook compleet naast. Dynabyte had hem toen eerder..quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dixons zegt dat alles maandag al te halen is
Dynabyte zegt woensdag!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:23 schreef endr0me het volgende:
[..]
Dixons zegt wel meer, vorig jaar zaten ze er ook compleet naast. Dynabyte had hem toen eerder..
niet echt overtuigend!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Mail van Richard Churchill, werknemer bij Konami:
[..]
Ehhhquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:36 schreef endr0me het volgende:
En verdere info ? wat zijn minpunten/pluspunten volgens de PU ?
quote:Het goede nieuws van PES6: De snelheid is weer opgekirkt en de dieptepaas is weer een ijzersterk wapen geworden![]()
![]()
Oh en ze vinden hem moeilijker als pes5.quote:Hoe moeilijk kan voetbal zijn?
* De bal Afpakken is behoorlijk lastig. Er tegen aan lopen betekend bal los, maar dan moet je hem dus nog aan je voet zien te krijgen.
* A.I. CPU is (nog) verder opgekrikt)
* De keeper is van kaliber Van der sar meets Buffon. Oftewel, bijna onpasseerbaar.
* Je schot moet preciezer dan ooit zijn. De computer houd rekening met alles. Hoogte van de bal, snelheid van je spurt, positie van je speler, etc.
* Instellingen veranderen is een must, de elftallen staan standaard ietwat matte opstellingen op het veld.
Waar?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:19 schreef Wessiej het volgende:
Morgen PES6 ophalen en meteen mijn nieuwe HDTV erbij ook
Heb ook bij Hans besteld....weet je zeker dat je hem morgen krijgt? als dat zo is heb ik hem dinsdagquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:19 schreef Wessiej het volgende:
Morgen PES6 ophalen en meteen mijn nieuwe HDTV erbij ook
Weet niks zeker, hij dacht het, maar kon niks beloven.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:12 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Heb ook bij Hans besteld....weet je zeker dat je hem morgen krijgt? als dat zo is heb ik hem dinsdag![]()
tell me more please![]()
Dixons zegt nog steeds morgenquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:06 schreef endr0me het volgende:
Vast de Xbox360 versiede overige komen donderdag of vrijdag pas..
ok laat maar horen als je hem hebtquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:15 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Weet niks zeker, hij dacht het, maar kon niks beloven.
eigenaar zuiderpark computers en gamesquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:26 schreef endr0me het volgende:
wie is HANS ?
Laten we hopen dat HANS gelijk heeftquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
eigenaar zuiderpark computers en games
Ik ook niet, maar het ZOU kunnen, een gast uit de VAE heeft hem ook al (zie pesfan). Dus waarom niet hier? Maar goed, ga er maar niet vanuit dat ie er is, dan kan het alleen maar meevallenquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:18 schreef endr0me het volgende:
zou mooi zijn.. maar ik verwacht niks..
Juist niet. Ik speelde net potje 1 tegen 1 en aangezien de ander niet zoveel ervaring heeft met PES speelde ik met Hongarije en hij met Brazilie. Ik schopte Ronaldo vol van achteren en kreeg alleen een waarschuwing. Ronaldo moest van het veld af per brancard en verdween daarna met ziekenhuisicoontje.quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:47 schreef Henkmanz het volgende:
De scheids is echt een broodmongool in dit deel; je kan je tegenstander de benen breken zonder dat er gefloten wordt, maar als Ronaldo of Ronaldinho valt heb je gewoon een rooie kaart aan je broek :x.
Lekker boeiendquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Bij Real - Barca op die LCD reclame borden was er reclame voor PES 6.
Zijn er in PES 6 ook LCD reclame borden ? in fifa 07 wel
scorende spits? ze hebben 10 nieuwe mensen nodig man!quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:28 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Lekker boeiend![]()
Hebben jullie trouwens al een scorende spits op het oog in Rotjeknor?![]()
als iemand dat meld ben ik spontaan ziek!quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:29 schreef Dylanesque het volgende:
Als iemand m binnenkrijgt van Zuiderpark, laat t ff weten, dan ren ik in m'n pauze naar huis
Ik hoop het niet, ik erger me dood aan die dingen..quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Bij Real - Barca op die LCD reclame borden was er reclame voor PES 6.
Zijn er in PES 6 ook LCD reclame borden ? in fifa 07 wel
quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:11 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Ach ja.. Zo erg zijn die 4dage nou ook weer niet. Ajax heeft 4-0 gewonnen dus mijn week kan niet meer stuk![]()
als die er komt wil ik me bij deze ervoor aanmelden....quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:38 schreef Enchanter het volgende:
ff TVP
Komt er nog een FOK! toenooi voor de 360 ?
Nogal logisch, de 360 versie is ook al uitquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:27 schreef Dylanesque het volgende:
Er zijn al mensen die m hebben.. http://www.360voice.com/game.asp?game=Pro+Evolution+Soccer+6
http://www.mygamercard.net/leaderboard.php?gt=&g=128&z=&c=19&x=34&y=7quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:27 schreef Dylanesque het volgende:
Er zijn al mensen die m hebben.. http://www.360voice.com/game.asp?game=Pro+Evolution+Soccer+6
De 360 versie is ook gewoon te downloaden...het is spel is nog niet uit officieel.quote:Op maandag 23 oktober 2006 11:09 schreef endr0me het volgende:
Of 360 versies..
Nee, ze krijgen m pas eind van de week.quote:Op maandag 23 oktober 2006 16:51 schreef endr0me het volgende:
En heeft Dixons zich aan zn woord gehouden ?
Dixonsquote:Op maandag 23 oktober 2006 18:18 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Nee, ze krijgen m pas eind van de week.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:17 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb hem sinds gisteren voor de XBOX360 en het enige wat ik erover wil zeggen is:![]()
![]()
![]()
Je had kunnen weten dat X-box versie crap was...is al op veel PES-fora voorbijgekomen. Een snel in elkaar geflanst, half afgemaakt, slap aftreksel van de PS2-versie...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:17 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb hem sinds gisteren voor de XBOX360 en het enige wat ik erover wil zeggen is:![]()
![]()
![]()
Ik ga over 10 minuten weg, desnoods heel Twente door, totdat we er 2 hebben gevonden (PC-versie). Gisteren een aantal telefoontjes gepleegd, en ze mochten allemaal pas vanaf vandaag verkocht worden, dus ik ga zo op padquote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:30 schreef Fargo het volgende:
[..]
Je had kunnen weten dat X-box versie crap was...is al op veel PES-fora voorbijgekomen. Een snel in elkaar geflanst, half afgemaakt, slap aftreksel van de PS2-versie...
Iemand die hem vandaag al heeft weten te bemachtigen? Ik neem toch even een kijkje straks..
Ik voelde me al zo goed toen ik opstond vanmorgen!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik ga over 10 minuten weg, desnoods heel Twente door, totdat we er 2 hebben gevonden (PC-versie). Gisteren een aantal telefoontjes gepleegd, en ze mochten allemaal pas vanaf vandaag verkocht worden, dus ik ga zo op pad
Waar haal jij die wijsheid vandaan dan? bron?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:30 schreef Fargo het volgende:
[..]
Je had kunnen weten dat X-box versie crap was...is al op veel PES-fora voorbijgekomen. Een snel in elkaar geflanst, half afgemaakt, slap aftreksel van de PS2-versie...
Iemand die hem vandaag al heeft weten te bemachtigen? Ik neem toch even een kijkje straks..
Ik heb FIFA07 bij de MediaMarkt in Breda gespeeld. Veel beter dan eerdere versies, absoluut...maar qua gameplay haalt 'ie het toch nog niet bij PES..ook het schieten voelde weer 'houterig' aan..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:38 schreef jpg97 het volgende:
Ja op de PS2 is ie echt vet, maar de Xbox 360 versie.... what where they thinking!?
Ik heb nooit gedacht dat ik dat ooit ging zeggen ( als fervent PES fan en de mede forum gebruikers kunnen dat beamen ) maar ik ga hem straks ruilen voor FIFA2007of voor tiger woods ofzo.. moet nog ff kijken of er vette spellen zijn
Er zijn wel een aantal PES-fora in omloop. Ik zit veel op http://www.pesgaming.comquote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:39 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Waar haal jij die wijsheid vandaan dan? bron?
Ja dat weet ik ook zeker, ik heb de PS2 versie van PES6 ook.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:40 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik heb FIFA07 bij de MediaMarkt in Breda gespeeld. Veel beter dan eerdere versies, absoluut...maar qua gameplay haalt 'ie het toch nog niet bij PES..ook het schieten voelde weer 'houterig' aan..
Ik weet zeker dat we voor de PC- en de PS2-versie niet worden teleurgesteld...
ik heb de demo gespeeld... snapte niet waarom ik al die jaren fifafanboy geweest ben... vond het echt waardeloos.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:40 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik heb FIFA07 bij de MediaMarkt in Breda gespeeld. Veel beter dan eerdere versies, absoluut...maar qua gameplay haalt 'ie het toch nog niet bij PES..ook het schieten voelde weer 'houterig' aan..
Ik weet zeker dat we voor de PC- en de PS2-versie niet worden teleurgesteld...
Waar heb je hem besteld?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:16 schreef StarGazer het volgende:
DE ps2 versie ligt vandaag bij mij op de deurmat als het goed is
hoezo is die te lomp? omdat er achterop een trigger zit ipv een gewone knop? verder heeft het weinig verschil????quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:19 schreef Snackbar het volgende:
ik ben alweer definitief terug naar winning eleven 10 op de ps2, pes 6 blijft te traag en de 360 joypads te lomp voor voetbal games. Moet ik er over een aantal maanden toch aan geloven en een ps3 halen
Ik vind dat juist heerlijk spelen. Niet te snel, anders krijg je al heel gauw dat arcade-gevoel. Ik zal niet zeggen; hoe trager, hoe beter. Maar ik heb er weinig problemen mee dat het soms wat langzamer gaat...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:19 schreef Snackbar het volgende:
ik ben alweer definitief terug naar winning eleven 10 op de ps2, pes 6 blijft te traag en de 360 joypads te lomp voor voetbal games. Moet ik er over een aantal maanden toch aan geloven en een ps3 halen
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:30 schreef endr0me het volgende:
Gister lag ie al in veel winkelsvandaag is ie bijna overal te koop!
Ik hoopte al dat je hem had doordat ik zag dat je weer gepost had hier! Super goed! Have fun..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:43 schreef Saekerhett het volgende:
Hebbes, FRS in Hengelo heeft hem ruim op voorraad (PC), nu effe installeren en spelen
Wat een overdreven gelul zeg, als je de PS2 versie niet gespeeld hebt is de 360-versie gewoon super. (ik ben erg gewend aan de 360 controller, dus het speelt voor mij net zo fijn als PES4 ooit op de PS2)quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:38 schreef jpg97 het volgende:
Ja op de PS2 is ie echt vet, maar de Xbox 360 versie.... what where they thinking!?
Ik heb nooit gedacht dat ik dat ooit ging zeggen ( als fervent PES fan en de mede forum gebruikers kunnen dat beamen ) maar ik ga hem straks ruilen voor FIFA2007of voor tiger woods ofzo.. moet nog ff kijken of er vette spellen zijn
Oh noes !!!1111quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:56 schreef Fargo het volgende:
Geen replay-save bij de 360...
ahh, beter nieuwsquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat een overdreven gelul zeg, als je de PS2 versie niet gespeeld hebt is de 360-versie gewoon super. (ik ben erg gewend aan de 360 controller, dus het speelt voor mij net zo fijn als PES4 ooit op de PS2)
Het ziet er beter uit, en speelt heerlijk, 1.000 x beter dan Fifa 2007 iig.
En tsja, die stadions/edit-mode enzo kunnen mij sowieso al gestolen worden, dus ondanks dat het inderdaad minder is dat die dingen niet in de 360-versie zitten, is het nogal overdreven om te roepen dat de 360 versie zuigt.
Maar goed, lekker belangrijk weer, ik ga vanavond weer verder oefenen met plezier.
Online nog niet geprobeerd, moet mijn gold account eerst verlengen, maar ga dat doen als ik offline veel ge-oefend hebquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
ahh, beter nieuwsen hoe zit et met 2 vs 2 online?
is er veel veranderd?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Online nog niet geprobeerd, moet mijn gold account eerst verlengen, maar ga dat doen als ik offline veel ge-oefend heb
Da's duurquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:01 schreef M.Melandri het volgende:
mooi dan ga ik em zo maar es ophalen voor 360![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:03 schreef rival het volgende:
[..]
is er veel veranderd?
als je denkt dat je er aan toe bent online... prd 299 is mijn gamertag.... en ik kreeg net telefoon dat hij in de bus ligt.... nu ff regelen dat ik eerder weg kan van me werk!
Ja ik ben PieAir!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:16 schreef rival het volgende:
hey jpg, wat is er mis met de 360 versie? en hoe zit het met 2vs2?
ik zag PieAir gisteren de hele tijd online in 6....
360 euro bedoelde hij, da's idd duurquote:
En gelukkig weer volle stadions in-play!!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
360 euro bedoelde hij, da's idd duur
Maar speelt lekker, iets anders, maar geen irritante scheidsrechters meer enzo...
Toch apart, ik heb nergens last van, graphics vind ik beter dan Fifa 2007 (vooral wat animaties betreft), en lag in singleplayer ? Nog niet gemerkt na een game of 10.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:06 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja ik ben PieAir!
Geloof me ik heb het spel zowel online als offline uitgebreid gecheckt.. en het is echt de SLECHTSTE PES ooit.
Op de PS2 issie echt de bom, maar op de X360 echt niet... ik heb nog nooit meegemaakt dat ik zelfs offline tegen de CPU speelde en last had van lag
Sorry maar dit is 1 groot debacle.. zowel qua graphics als gameplay.
PES5 was toch sneller dan PES4 ? Of ben ik in de war ?quote:
Ik ben zo objectief als wat, en ik had echt gehoopt dat dit spel über zou zijn... maar helaas...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:24 schreef Badabingea het volgende:
Ik ben benieuwd of de verhalen van Pie-air waar zijn!
de scheids fluit nu nog sneller?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:30 schreef jpg97 het volgende:
Laat ik het zo zeggen: alle vervelende dingen van PES5 zijn in de X360 versie nog vervelender.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:30 schreef jpg97 het volgende:
Oh ja 2vs2 op de x360 kan dus niet.. alleen 1vs1
Daarom ben ik ook benieuwd, want verwachtte er veel van.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:31 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik ben zo objectief als wat, en ik had echt gehoopt dat dit spel �ber zou zijn... maar helaas...
Ja. Ik heb hem gisteren gekocht bij de Bart Smit.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:34 schreef satecl het volgende:
Is ie nou al uit voor Ps2???
Heb je geen PS2?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:08 schreef Jasza het volgende:
Ik ga hem toch maar halen voor de 360, als ie kut is dan ist jammer.
Nee okay.. dat is dan verbeterdquote:
PC bestaat downloaden ook nogquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:12 schreef Fargo het volgende:
PES6 spelen bijvoorbeeld...
Maar in dat geval is X-box het enige alternatief als je niet van spelen op je PC houdt (zoals ik)..
Ik hoor het graag van je!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
PC bestaat downloaden ook nog![]()
Maar volgens mij kan hij nooit zo slecht op de 360 zijn![]()
Dat ie wat slomer was stond al in de previews dus dat verrast me niet.
Doe jezelf een (groot) plezier en koop de PS2 versie. Die is echt wel heel goed!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:14 schreef -hypnagogia- het volgende:
Hmmm, ik begin nu toch sterk te twijfelen over 360 of PS2![]()
Ik denk dat ik je advies ga volgen... ik vond m altijd al vrijwel onspeelbaar op de 360 maar ik dacht dat dat nu wel gecompenseerd ging worden dmv betere controller en graphics. Lijkt erop dat ik het weer bij de oude en vertrouwde ps2 versie ga houden.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:16 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Doe jezelf een (groot) plezier en koop de PS2 versie. Die is echt wel heel goed!
quote:The game itself is quite good fun, but it is very slow and it seems to be all about the build up play. I like the way you can get into 1 on 1 situations with the keeper though, as I found in PES5 I'd always be caught up and tackled by the last defender - really frustrating!
It's still not as good as Pro Evo though, for my money - Pro Evo 5 just seems to flow much better but with zep's comments in mind, it could be that PES6 isn't quite the game many people are hoping for. Try before you buy I'd say
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:35 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Ik heb em voor de ps2 gehaald bij Bart smit in Amstelveen (binnenhof) gister hadden ze em. Het is wennen maar na een paar uur speelt het fantastisch.
Verbeterde punten
Gameplay gaat meer om vooruitdenken dan alleen maar x drukken
Scheidsrechter fluit niet meer overal voor
De AI krijgt ook gele kaarten
Het Ajax uit tenue![]()
Ik ga weer spelen![]()
Dat is het dus, JPG kan hem ontiegelijk kut vinden omdat hij heel anders is dan de andere PES games maar andere mensen vinden dat juist weer leuker.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:37 schreef Gajes het volgende:
Heb hem gisteren gehaald en geen problemen online gehad!
Het is inderdaad wat JPG zegt want smaken verschillen.
Was gisteren om 8 uur s'avonds begonnen en stopte pas om 2 uur s'nachts (moet ook werken helaas). De passes zijn inderdaad trager maar rennen viel op zich mee! Lange passes geven is in mijn ogen een stuk beter geworden. Schieten is een stuk moelijker en passeren ook wat in mijn ogen in verbetering als als je een simulatie spel wilt spelen! X360 graphics vallen tegen, maar zijn niet heel slecht. Aannames en koppen zijn een stuk realistischer! Met de controller is even wennen, maar wel te doen! In mijn ogen ga ik hier heel veel plezier aan beleven! LEVE PES!
Dat is natuurlijk zo! Elke nieuwe versie van PES is wennen..misschien went JPG er ook nog aan (als hij hem niet terugbrengt). Ik weet nog goed hoe ik heb lopen schelden toen ik gewoon niet fatsoenlijk op goal kon schieten of kon dribbelen..het vergt tijd, maar elke versie van PEs vond ik beter dan zijn voorganger..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat is het dus, JPG kan hem ontiegelijk kut vinden omdat hij heel anders is dan de andere PES games maar andere mensen vinden dat juist weer leuker.
PS2 versie is beter dan de 360 versie, op PESFAN zeggen ze dat bij de 360 versie heel veel dingen ontbreken die de ps2 versie wel heeft. En de graphics zijn gewoon goed. ik geniet echt van dit spel(ps2 versie) echte aanrader!! 10000x beter dan PES5. en die Build up is toch juist gaaf? je moet nu echt nadenken voordat je een aanval opzet.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:43 schreef xFriendx het volgende:
Ik lees positieve reacties alsmede negatieve reacties. Zo kan je de build up naar een doelpunt toe zien als een saai stukje spel omdat je gewoonweg wil scoren. Aan de andere kant zullen er mensen zijn die dit juist heel gaaf vinden omdat je dan bij een doelpunt veel meer satisfactie krijgt nadat je dat ene kleine gaatje in de verdediging hebt kunnen benutten.
Voor de rest, mja, graphics. Geen idee, vooral nu niet er ook nog eens onderscheid is tussen wel of niet een HDTV gebruiken. Ik ben een redelijke graphicshoer dus zou FIFA een goede kans maken, maar aan de andere kant, als het spel zuigt (of het nou FIFA of PES is) kunnen graphics daar niet tegen op boksen.
Heb eigenlijk alleen maar FIFA gespeeld aangezien mijn broertje die via minder legale wegen vaak kreeg, maar daar maakte ik ook geen gebruik van de opties die ontbreken in de 360 versie. Hoewel het natuurlijk wel een beetje karig blijft dat een PS2 versie meer inhoud heeft dan de 360 versie.
Maar goed, denk dat je mening nogal afhangt van je persoonlijke wensen omtrent een voetbalspelletje.
Ja, maar zoals ik zeg. FIFA is volgens mij iets meer makkelijk instappen en je spelletje spelen. Daar zijn voor en tegens bij te bedenken, hetzelfde geldt voor die build up in PES. Zelf vind ik dat idee van veel moeite doen voor een goaltje wel tof.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:45 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
PS2 versie is beter dan de 360 versie, op PESFAN zeggen ze dat bij de 360 versie heel veel dingen ontbreken die de ps2 versie wel heeft. En de graphics zijn gewoon goed. ik geniet echt van dit spel(ps2 versie) echte aanrader!! 10000x beter dan PES5. en die Build up is toch juist gaaf? je moet nu echt nadenken voordat je een aanval opzet.![]()
Als je dit spel vergelijkt met PES5 lijkt PES5 een arcade game. PES6 speelt meer als �cht voetbal
Hoezo?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:10 schreef HomerJ het volgende:
jpg97, jij valt me echt tegen
Je zegt dat je een echte Die-hard fan bent maar je legt hem binnen een dag weer weg?
Aan het begin had ik ook zo mijn twijfels, maar qua gameplay(edit etc. weggelaten) is dit echt de beste PES ooit Grafisch is het op HDTV(en normale TV + RGB) echt gewoon goed, niet super maar niet slecht. De animaties zijn geweldig, de snelheid precies goed realistisch en de scheidsrechter is super.
Als jij nou echt zo'n grote fan was geweest, dan weet je dat je PES de tijd moet geven. Hoe langer je het speelt, hoe beter je word hoe meer je het gaat waarderen. Nou ja ga jij maar Fifa spelen dan scoor je vast wel met een onmogelijk omhaal in je 1e wedstrijd![]()
Vind de gameplay op de 360 ook veel lekkerer dan de PS2Mede door de graphics, het geluid, de snelheid en de animaties.
Ik ben zeer tevreden met mijn 360 versie en zal hem voor geen goud willen ruilen![]()
kijk, nu ga ik weer wat vrolijker richting huis en mijn 360!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:10 schreef HomerJ het volgende:
jpg97, jij valt me echt tegen
Je zegt dat je een echte Die-hard fan bent maar je legt hem binnen een dag weer weg?
Aan het begin had ik ook zo mijn twijfels, maar qua gameplay(edit etc. weggelaten) is dit echt de beste PES ooit Grafisch is het op HDTV(en normale TV + RGB) echt gewoon goed, niet super maar niet slecht. De animaties zijn geweldig, de snelheid precies goed realistisch en de scheidsrechter is super.
Als jij nou echt zo'n grote fan was geweest, dan weet je dat je PES de tijd moet geven. Hoe langer je het speelt, hoe beter je word hoe meer je het gaat waarderen. Nou ja ga jij maar Fifa spelen dan scoor je vast wel met een onmogelijk omhaal in je 1e wedstrijd![]()
Vind de gameplay op de 360 ook veel lekkerer dan de PS2Mede door de graphics, het geluid, de snelheid en de animaties.
Ik ben zeer tevreden met mijn 360 versie en zal hem voor geen goud willen ruilen![]()
Boeiend, toch vind ik de 360 versie geweldig.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:23 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Als je deze xbox 360 versie oh zo geweldig vind heb je echt stront in je ogen.
Of jij, ik begrijp niet hoe in godsnaam je de ps2 versie beter kan vindenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:23 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Als je deze xbox 360 versie oh zo geweldig vind heb je echt stront in je ogen.
Dat denk ik ook, want ik vind hem ook geweldig. Snap echt niet waar dit gezeik vandaan komt. Hij speelt langzamer en de spelers bewegen ook iets trager, wat gewoon realistischer is. Met de animaties van PES is nooit wat mis geweest, en dit keer al helemaal niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:23 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Animaties geweldigen fantastisch geluid
ze hebben gewoon hetzelfde geluid van PES5 gebruikt
Volgens mij hebben wij verschillende spellen gespeeld.
Simpel, omdat de gameplay van de PS2 versie veel beter is + de opties.Verder lijken de spelers in de X360 versie veel minder dan op de PS2quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:29 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Of jij, ik begrijp niet hoe in godsnaam je de ps2 versie beter kan vinden.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:51 schreef jpg97 het volgende:
Verder lijken de spelers in de X360 versie veel minder dan op de PS2
Dat klopt, maar er wordt meteen zo'n drama van gemaakt. Voor mij compenseren de HD beelden en het gemak van Xbox Live ruimschoots het gemis van dat edit gebeuren, wat ik serieus nooit heb gebruikt in vorige delen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:43 schreef Fargo het volgende:
Maar even voor de duidelijkheid...er zitten niet zoveel opties op als op de PS2-versie. Het is aan de gamer of hij of zij daar waarde aan hecht..
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:53 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]!
!
!.
Okay, laat maar.
Heb je perongeluk de XBOX versie gespeeld ofzo.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:56 schreef jpg97 het volgende:
[..]seriously, die poppen lijken gewoon op eh.. lijken
En jij wou FIFA gaan halen? Heb je die spelers weleens gezien? Ronaldinho ziet eruit alsof hij 6 liter bloed mist man.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:56 schreef jpg97 het volgende:
[..]seriously, die poppen lijken gewoon op eh.. lijken
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:58 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Heb je perongeluk de XBOX versie gespeeld ofzo.
Je ziet aan de animaties nota bene al welke speler het is..
Op zich boeien de graphics ook niet, als de gameplay maar goed is. En dat valt me tegen op de X360.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:59 schreef Un4 het volgende:
[..]
En jij wou FIFA gaan halen? Heb je die spelers weleens gezien? Ronaldinho ziet eruit alsof hij 6 liter bloed mist man.
Natuurlijk, maar veel mensen kregen de indruk van jouw posts dat het echt een verschikkelijke kutgame is en dat is het zeer zeker niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:02 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Op zich boeien de graphics ook niet, als de gameplay maar goed is. En dat valt me tegen op de X360.
Kan toch?
Ik op HDTV en het ziet er moddervet uitquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:01 schreef jpg97 het volgende:
[..]hij komt niet eens op de XBOX ( anders had ik die zeker wel gehaald! ).
Nee maar serieus, ik speel op een beamer ( resolutie 1024x768 ) en ik vind de spelers niet lijken, of althans minder lijken dan op de PS2. Ook de verhoudingen kloppen niet, en de poppen bewegen houterig. Ja in de tussenfilmpjes ziet het er redelijk uit. niet meer dan dat.
Dus voor de PC is ie ook goed?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:42 schreef Saekerhett het volgende:
Nou, net al aardig wat wedstrijden gespeeld, het is nog wennen (logisch), maar ik denk dat dit echt VEEL beter wordt dan PES 5. Met de pc kun je 4 tegen 4 spelen via internet (2 op elke computer), en dat is geweldig
Je moet nu nog meer zelf naar de bal toelopen, als je niets doet, beweegt je mannetje ook niet. En de bug in PES 5 dat als je bij edit-mode je opstelling verandert, en vervolgens je oude opstelling weer terug ziet bij een cup, hebben ze gefixt!
Ik ben tevreden
En ik vind het trouwens erg vreemd dat ie nog niet op Nforce staat, terwijl hij in heel Nederland uitgebreid in de schappen staat
Perfectquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:43 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dus voor de PC is ie ook goed?
Cool, wat zijn de minimale systeemeisen?
Nee, die moeten FIFA hebben!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:43 schreef Frasier het volgende:
..En de mensen die een beetje arcade-stijl button willen rammen moeten de PS2-versie kopen.
Komt dat fanboy gedoe weer, triest ventjequote:
heeft niks met fanboy te maken. ik bv speelde altijd fifa tot ik pes leerde kennen (pes4)quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:02 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Komt dat fanboy gedoe weer, triest ventje
Ik wacht met smart op de eerste nieuwe Option Files en Kitserversquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:46 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Perfect
Systeemeisen zijn hetzelfde als PES 5
Hoezo, hij heeft toch gewoon gelijk?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:02 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Komt dat fanboy gedoe weer, triest ventje
Ja okay, ik heb ook spelers horen roepen vanaf de zijlijn e.d. maar het commentaar is echt een 1 op 1 kopie.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:13 schreef HomerJ het volgende:
Ik denk dat het spel je gewoon niet ligt jpg97, maar je maakt inderdaad een indruk dat het gewoon enorm bagger is. Ik vind het realistische langzamere van de 360 versie juist fijn. Terwijl de PS2-versie mij iets te snel ging en lijkt ook wat meer op Fifa. No offense, maar dit spel is gewoon persoonlijk anders voor iedereen.
En let is op de 360(als je hem nog niet geruild voor Fifa 07 hebt) is goed op het geluid. Zelfde als in PES 5? NO fucking way. Stadions zitten nu wel echt vol, en dat kan je beter horen. Als je scoort ontploft het stadion ook echt, of als je een kans mist. Bovendien hoor je soms de trainers schreeuwen of fans invidueel schelden. Ook leuke details:
Ik stond met 0-4 voor en toen de scheids de 1e helft affloot werd het team gewoon uitgefloten. Zelfde als scheids rode kaart geeft of de CPU soms bij de hoekvlag gaat staan om tijd te rekken
dat is wel minder, die zinnetjes ken ik ondertussen uit me hoofd!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:21 schreef jpg97 het volgende:
[..]
. maar het commentaar is echt een 1 op 1 kopie.
niemand die ik ken. zuiderpark had ze gisteren verstuurt!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:29 schreef Cubewoods het volgende:
Iemand die hem op Nedgame.nl had besteld en hem vandaag al binnen heeft gekregen? Op hun site staat dat ze hem binnen hebben, maar of ze hem gisteren al verstuurd hebben weet ik niet.
Wachten duurt zo lang!
Dat flikte ze vorig jaar ook met Maxwellquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:01 schreef Jasza het volgende:
1 GROOOOOOT MINPUNT, MIJN HELD ROSENBERG HEEFT ZWART HAAR
IK HOOP VOOR JE DAT JE GEEN XBOX 360 VERSIE HEBTquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:01 schreef Jasza het volgende:
1 GROOOOOOT MINPUNT, MIJN HELD ROSENBERG HEEFT ZWART HAAR
Kutgame...mwah... Laat ik het erop houden dat het behoorlijk belachelijk is dat een PS2-versie meer opties heeft dan de next-gen (!!) 360..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:08 schreef Un4 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar veel mensen kregen de indruk van jouw posts dat het echt een verschikkelijke kutgame is en dat is het zeer zeker niet.
Het moet je inderdaad liggen, het is meer nadenken en proberen geworden in plaats van zo snel mogelijk die bal naar voren en schieten.
Hier net zo, maar ik wil ff die stadiongeluiden (het juichen en dat nieuwe boe-geroep) horen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:34 schreef Cubewoods het volgende:
Boohoo, waarom blijf ik toch altijd als gierige Nederlander games Pre-Orderen?
Ander had ik hem gisteren al bij de bartsmit meegenomen
Oh en over die commentator. Wat ik altijd meteen bij PES doe is Geluid uit, en wat muziek aan![]()
Ja, is zo bedoeld denk ik.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:32 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Een vraagje voor degene die de PS2 versie hebeben, hebben jullie ook bij de herhalingen van kansen een soort ruis door het beeld?
Dat heeft FIFA ookquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:14 schreef Fargo het volgende:
[..]
Laat ik het erop houden dat het behoorlijk belachelijk is dat een PS2-versie meer opties heeft dan de next-gen (!!) 360..
360 is voor hun ook nieuw he, is nog wennen met dingen erin doen enzoquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:14 schreef Fargo het volgende:
[..]
Kutgame...mwah... Laat ik het erop houden dat het behoorlijk belachelijk is dat een PS2-versie meer opties heeft dan de next-gen (!!) 360..
Hmm, bij PES5 was het omdat ieder 1 helft hostte, maar het viel wel mee altijd bij mij opzich.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:31 schreef EvertonPride het volgende:
Hoe zit het me de lag bij onlinegames voor de PC. Bij PES5 was het steeds 1 helft zo erg dat ik er maar toen mee ben opgehouden online. Is de lag nu verdwenen dan haal ik hem ook mooi bij de winkel dan maar wachten op nforce.![]()
Bij mij viel dat eerlijk gezegd niet meequote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hmm, bij PES5 was het omdat ieder 1 helft hostte, maar het viel wel mee altijd bij mij opzich.
Ja natuurlijk ! het ligt aan mijn tv!!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:03 schreef Jasza het volgende:
Sorry hoor JPG, maar ik ben het helemaal niet eens met je. Vind het een geweldige gameMisschien is je TV kut ofzo
Blijf je wel de beste club van Amsterdam ?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:01 schreef StarGazer het volgende:
1-1 thuis tegen Excelsior, we boeken progressie
Dat komt omdat je in de wedstrijd vaak beter gedekt word, daardoor raakt de speler uit balans. In de training heb je vaak genoeg ruimte om een keer goed uit te halen. Dus gaat hij er vaker in. Het gaat allemaal om balans. Je kunt af en toe beter vanaf 30 meter proberen te schieten als je vrij staat dan dat er vanaf 16 meter aan je geduwt en getrokken wordt (gegarandeerd dat ie er dan wel in gaat).quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:09 schreef Saekerhett het volgende:
Als je training mode doet trouwens, gaat de bal een stuk minder vaak hoog over. Dat komt dus ws. omdat je meer tijd hebt enzo. Dus het is effe de kunst om het juiste moment te vinden om te schieten
Ok, doei!quote:
Zei ik je toch, heb ze nu allebei, Fifa te leen, en PES is zo veel beter, maar PES is ook gewoon god.quote:
Timmer ziet er nog het meest waarheidsgetrouw uitquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:38 schreef toma het volgende:
Hier nog ff wat gezichten van spelers.
[afbeelding]
Oja, ik dacht trouwens ff dat Boukhari er nog bij zat bij Ajax maar t was Rosales
En de Cler ziet r trouwens ook leuk uit.
Babel lijkt echt super goed.
Inmiddels een week bedoel jequote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:32 schreef endr0me het volgende:
hij is inmiddels ook via de minder legale wegen verkrijgbaar..
Ook voor de pc?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:32 schreef endr0me het volgende:
Nee, alleen de PS2 en de Xbox 360 versies waren al te downlooien.quote:
Heb het over de pc versie knaapquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:32 schreef endr0me het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |