Lekker boeiendquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Bij Real - Barca op die LCD reclame borden was er reclame voor PES 6.
Zijn er in PES 6 ook LCD reclame borden ? in fifa 07 wel
scorende spits? ze hebben 10 nieuwe mensen nodig man!quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:28 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Lekker boeiend![]()
Hebben jullie trouwens al een scorende spits op het oog in Rotjeknor?![]()
als iemand dat meld ben ik spontaan ziek!quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:29 schreef Dylanesque het volgende:
Als iemand m binnenkrijgt van Zuiderpark, laat t ff weten, dan ren ik in m'n pauze naar huis
Ik hoop het niet, ik erger me dood aan die dingen..quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Bij Real - Barca op die LCD reclame borden was er reclame voor PES 6.
Zijn er in PES 6 ook LCD reclame borden ? in fifa 07 wel
quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:11 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Ach ja.. Zo erg zijn die 4dage nou ook weer niet. Ajax heeft 4-0 gewonnen dus mijn week kan niet meer stuk![]()
als die er komt wil ik me bij deze ervoor aanmelden....quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:38 schreef Enchanter het volgende:
ff TVP
Komt er nog een FOK! toenooi voor de 360 ?
Nogal logisch, de 360 versie is ook al uitquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:27 schreef Dylanesque het volgende:
Er zijn al mensen die m hebben.. http://www.360voice.com/game.asp?game=Pro+Evolution+Soccer+6
http://www.mygamercard.net/leaderboard.php?gt=&g=128&z=&c=19&x=34&y=7quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:27 schreef Dylanesque het volgende:
Er zijn al mensen die m hebben.. http://www.360voice.com/game.asp?game=Pro+Evolution+Soccer+6
De 360 versie is ook gewoon te downloaden...het is spel is nog niet uit officieel.quote:Op maandag 23 oktober 2006 11:09 schreef endr0me het volgende:
Of 360 versies..
Nee, ze krijgen m pas eind van de week.quote:Op maandag 23 oktober 2006 16:51 schreef endr0me het volgende:
En heeft Dixons zich aan zn woord gehouden ?
Dixonsquote:Op maandag 23 oktober 2006 18:18 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Nee, ze krijgen m pas eind van de week.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:17 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb hem sinds gisteren voor de XBOX360 en het enige wat ik erover wil zeggen is:![]()
![]()
![]()
Je had kunnen weten dat X-box versie crap was...is al op veel PES-fora voorbijgekomen. Een snel in elkaar geflanst, half afgemaakt, slap aftreksel van de PS2-versie...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:17 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb hem sinds gisteren voor de XBOX360 en het enige wat ik erover wil zeggen is:![]()
![]()
![]()
Ik ga over 10 minuten weg, desnoods heel Twente door, totdat we er 2 hebben gevonden (PC-versie). Gisteren een aantal telefoontjes gepleegd, en ze mochten allemaal pas vanaf vandaag verkocht worden, dus ik ga zo op padquote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:30 schreef Fargo het volgende:
[..]
Je had kunnen weten dat X-box versie crap was...is al op veel PES-fora voorbijgekomen. Een snel in elkaar geflanst, half afgemaakt, slap aftreksel van de PS2-versie...
Iemand die hem vandaag al heeft weten te bemachtigen? Ik neem toch even een kijkje straks..
Ik voelde me al zo goed toen ik opstond vanmorgen!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik ga over 10 minuten weg, desnoods heel Twente door, totdat we er 2 hebben gevonden (PC-versie). Gisteren een aantal telefoontjes gepleegd, en ze mochten allemaal pas vanaf vandaag verkocht worden, dus ik ga zo op pad
Waar haal jij die wijsheid vandaan dan? bron?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:30 schreef Fargo het volgende:
[..]
Je had kunnen weten dat X-box versie crap was...is al op veel PES-fora voorbijgekomen. Een snel in elkaar geflanst, half afgemaakt, slap aftreksel van de PS2-versie...
Iemand die hem vandaag al heeft weten te bemachtigen? Ik neem toch even een kijkje straks..
Ik heb FIFA07 bij de MediaMarkt in Breda gespeeld. Veel beter dan eerdere versies, absoluut...maar qua gameplay haalt 'ie het toch nog niet bij PES..ook het schieten voelde weer 'houterig' aan..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:38 schreef jpg97 het volgende:
Ja op de PS2 is ie echt vet, maar de Xbox 360 versie.... what where they thinking!?
Ik heb nooit gedacht dat ik dat ooit ging zeggen ( als fervent PES fan en de mede forum gebruikers kunnen dat beamen ) maar ik ga hem straks ruilen voor FIFA2007of voor tiger woods ofzo.. moet nog ff kijken of er vette spellen zijn
Er zijn wel een aantal PES-fora in omloop. Ik zit veel op http://www.pesgaming.comquote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:39 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Waar haal jij die wijsheid vandaan dan? bron?
Ja dat weet ik ook zeker, ik heb de PS2 versie van PES6 ook.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:40 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik heb FIFA07 bij de MediaMarkt in Breda gespeeld. Veel beter dan eerdere versies, absoluut...maar qua gameplay haalt 'ie het toch nog niet bij PES..ook het schieten voelde weer 'houterig' aan..
Ik weet zeker dat we voor de PC- en de PS2-versie niet worden teleurgesteld...
ik heb de demo gespeeld... snapte niet waarom ik al die jaren fifafanboy geweest ben... vond het echt waardeloos.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:40 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik heb FIFA07 bij de MediaMarkt in Breda gespeeld. Veel beter dan eerdere versies, absoluut...maar qua gameplay haalt 'ie het toch nog niet bij PES..ook het schieten voelde weer 'houterig' aan..
Ik weet zeker dat we voor de PC- en de PS2-versie niet worden teleurgesteld...
Waar heb je hem besteld?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:16 schreef StarGazer het volgende:
DE ps2 versie ligt vandaag bij mij op de deurmat als het goed is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |