Dixons zegt dat alles maandag al te halen isquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:09 schreef Badabingea het volgende:
Can't wait
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dixons zegt dat alles maandag al te halen is
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:20 schreef Wessiej het volgende:
Vanaf volgende week zal ik jullie online wel even verslaan
Op welke console spelen jullie, of doen jullie PC...?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:22 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dan ligt het niet aan jou, maar aan het team waar je mee speelt
Twi speelt, ik speel, daggla, Wessiej, Taart en nog een paar...
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:11 schreef twi het volgende:
Xbox 360 allenheb PES6 betaald bij Dimplus, dus die krijg ik van de week binnen. En dan de marteling van 2 weken niet kunnen spelen omdat m'n Xbox opgestuurd moet worden
Gedownload jaquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:40 schreef Snackbar het volgende:
pes 6 op de 360 sinds gister
Dixons zegt wel meer, vorig jaar zaten ze er ook compleet naast. Dynabyte had hem toen eerder..quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dixons zegt dat alles maandag al te halen is
Dynabyte zegt woensdag!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:23 schreef endr0me het volgende:
[..]
Dixons zegt wel meer, vorig jaar zaten ze er ook compleet naast. Dynabyte had hem toen eerder..
niet echt overtuigend!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Mail van Richard Churchill, werknemer bij Konami:
[..]
Ehhhquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:36 schreef endr0me het volgende:
En verdere info ? wat zijn minpunten/pluspunten volgens de PU ?
quote:Het goede nieuws van PES6: De snelheid is weer opgekirkt en de dieptepaas is weer een ijzersterk wapen geworden![]()
![]()
Oh en ze vinden hem moeilijker als pes5.quote:Hoe moeilijk kan voetbal zijn?
* De bal Afpakken is behoorlijk lastig. Er tegen aan lopen betekend bal los, maar dan moet je hem dus nog aan je voet zien te krijgen.
* A.I. CPU is (nog) verder opgekrikt)
* De keeper is van kaliber Van der sar meets Buffon. Oftewel, bijna onpasseerbaar.
* Je schot moet preciezer dan ooit zijn. De computer houd rekening met alles. Hoogte van de bal, snelheid van je spurt, positie van je speler, etc.
* Instellingen veranderen is een must, de elftallen staan standaard ietwat matte opstellingen op het veld.
Waar?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:19 schreef Wessiej het volgende:
Morgen PES6 ophalen en meteen mijn nieuwe HDTV erbij ook
Heb ook bij Hans besteld....weet je zeker dat je hem morgen krijgt? als dat zo is heb ik hem dinsdagquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:19 schreef Wessiej het volgende:
Morgen PES6 ophalen en meteen mijn nieuwe HDTV erbij ook
Weet niks zeker, hij dacht het, maar kon niks beloven.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:12 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Heb ook bij Hans besteld....weet je zeker dat je hem morgen krijgt? als dat zo is heb ik hem dinsdag![]()
tell me more please![]()
Dixons zegt nog steeds morgenquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:06 schreef endr0me het volgende:
Vast de Xbox360 versiede overige komen donderdag of vrijdag pas..
ok laat maar horen als je hem hebtquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:15 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Weet niks zeker, hij dacht het, maar kon niks beloven.
eigenaar zuiderpark computers en gamesquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:26 schreef endr0me het volgende:
wie is HANS ?
Laten we hopen dat HANS gelijk heeftquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
eigenaar zuiderpark computers en games
Ik ook niet, maar het ZOU kunnen, een gast uit de VAE heeft hem ook al (zie pesfan). Dus waarom niet hier? Maar goed, ga er maar niet vanuit dat ie er is, dan kan het alleen maar meevallenquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:18 schreef endr0me het volgende:
zou mooi zijn.. maar ik verwacht niks..
Juist niet. Ik speelde net potje 1 tegen 1 en aangezien de ander niet zoveel ervaring heeft met PES speelde ik met Hongarije en hij met Brazilie. Ik schopte Ronaldo vol van achteren en kreeg alleen een waarschuwing. Ronaldo moest van het veld af per brancard en verdween daarna met ziekenhuisicoontje.quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:47 schreef Henkmanz het volgende:
De scheids is echt een broodmongool in dit deel; je kan je tegenstander de benen breken zonder dat er gefloten wordt, maar als Ronaldo of Ronaldinho valt heb je gewoon een rooie kaart aan je broek :x.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |