Dixons zegt dat alles maandag al te halen isquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:09 schreef Badabingea het volgende:
Can't wait
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dixons zegt dat alles maandag al te halen is
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:20 schreef Wessiej het volgende:
Vanaf volgende week zal ik jullie online wel even verslaan
Op welke console spelen jullie, of doen jullie PC...?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:22 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dan ligt het niet aan jou, maar aan het team waar je mee speelt
Twi speelt, ik speel, daggla, Wessiej, Taart en nog een paar...
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:11 schreef twi het volgende:
Xbox 360 allenheb PES6 betaald bij Dimplus, dus die krijg ik van de week binnen. En dan de marteling van 2 weken niet kunnen spelen omdat m'n Xbox opgestuurd moet worden
Gedownload jaquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:40 schreef Snackbar het volgende:
pes 6 op de 360 sinds gister
Dixons zegt wel meer, vorig jaar zaten ze er ook compleet naast. Dynabyte had hem toen eerder..quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dixons zegt dat alles maandag al te halen is
Dynabyte zegt woensdag!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:23 schreef endr0me het volgende:
[..]
Dixons zegt wel meer, vorig jaar zaten ze er ook compleet naast. Dynabyte had hem toen eerder..
niet echt overtuigend!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Mail van Richard Churchill, werknemer bij Konami:
[..]
Ehhhquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:36 schreef endr0me het volgende:
En verdere info ? wat zijn minpunten/pluspunten volgens de PU ?
quote:Het goede nieuws van PES6: De snelheid is weer opgekirkt en de dieptepaas is weer een ijzersterk wapen geworden![]()
![]()
Oh en ze vinden hem moeilijker als pes5.quote:Hoe moeilijk kan voetbal zijn?
* De bal Afpakken is behoorlijk lastig. Er tegen aan lopen betekend bal los, maar dan moet je hem dus nog aan je voet zien te krijgen.
* A.I. CPU is (nog) verder opgekrikt)
* De keeper is van kaliber Van der sar meets Buffon. Oftewel, bijna onpasseerbaar.
* Je schot moet preciezer dan ooit zijn. De computer houd rekening met alles. Hoogte van de bal, snelheid van je spurt, positie van je speler, etc.
* Instellingen veranderen is een must, de elftallen staan standaard ietwat matte opstellingen op het veld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |