Waar?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:19 schreef Wessiej het volgende:
Morgen PES6 ophalen en meteen mijn nieuwe HDTV erbij ook
Heb ook bij Hans besteld....weet je zeker dat je hem morgen krijgt? als dat zo is heb ik hem dinsdagquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:19 schreef Wessiej het volgende:
Morgen PES6 ophalen en meteen mijn nieuwe HDTV erbij ook
Weet niks zeker, hij dacht het, maar kon niks beloven.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:12 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Heb ook bij Hans besteld....weet je zeker dat je hem morgen krijgt? als dat zo is heb ik hem dinsdag![]()
tell me more please![]()
Dixons zegt nog steeds morgenquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:06 schreef endr0me het volgende:
Vast de Xbox360 versiede overige komen donderdag of vrijdag pas..
ok laat maar horen als je hem hebtquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:15 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Weet niks zeker, hij dacht het, maar kon niks beloven.
eigenaar zuiderpark computers en gamesquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:26 schreef endr0me het volgende:
wie is HANS ?
Laten we hopen dat HANS gelijk heeftquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
eigenaar zuiderpark computers en games
Ik ook niet, maar het ZOU kunnen, een gast uit de VAE heeft hem ook al (zie pesfan). Dus waarom niet hier? Maar goed, ga er maar niet vanuit dat ie er is, dan kan het alleen maar meevallenquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:18 schreef endr0me het volgende:
zou mooi zijn.. maar ik verwacht niks..
Juist niet. Ik speelde net potje 1 tegen 1 en aangezien de ander niet zoveel ervaring heeft met PES speelde ik met Hongarije en hij met Brazilie. Ik schopte Ronaldo vol van achteren en kreeg alleen een waarschuwing. Ronaldo moest van het veld af per brancard en verdween daarna met ziekenhuisicoontje.quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:47 schreef Henkmanz het volgende:
De scheids is echt een broodmongool in dit deel; je kan je tegenstander de benen breken zonder dat er gefloten wordt, maar als Ronaldo of Ronaldinho valt heb je gewoon een rooie kaart aan je broek :x.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |