dat is wel minder, die zinnetjes ken ik ondertussen uit me hoofd!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:21 schreef jpg97 het volgende:
[..]
. maar het commentaar is echt een 1 op 1 kopie.
niemand die ik ken. zuiderpark had ze gisteren verstuurt!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:29 schreef Cubewoods het volgende:
Iemand die hem op Nedgame.nl had besteld en hem vandaag al binnen heeft gekregen? Op hun site staat dat ze hem binnen hebben, maar of ze hem gisteren al verstuurd hebben weet ik niet.
Wachten duurt zo lang!
Dat flikte ze vorig jaar ook met Maxwellquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:01 schreef Jasza het volgende:
1 GROOOOOOT MINPUNT, MIJN HELD ROSENBERG HEEFT ZWART HAAR
IK HOOP VOOR JE DAT JE GEEN XBOX 360 VERSIE HEBTquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:01 schreef Jasza het volgende:
1 GROOOOOOT MINPUNT, MIJN HELD ROSENBERG HEEFT ZWART HAAR
Kutgame...mwah... Laat ik het erop houden dat het behoorlijk belachelijk is dat een PS2-versie meer opties heeft dan de next-gen (!!) 360..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:08 schreef Un4 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar veel mensen kregen de indruk van jouw posts dat het echt een verschikkelijke kutgame is en dat is het zeer zeker niet.
Het moet je inderdaad liggen, het is meer nadenken en proberen geworden in plaats van zo snel mogelijk die bal naar voren en schieten.
Hier net zo, maar ik wil ff die stadiongeluiden (het juichen en dat nieuwe boe-geroep) horen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:34 schreef Cubewoods het volgende:
Boohoo, waarom blijf ik toch altijd als gierige Nederlander games Pre-Orderen?
Ander had ik hem gisteren al bij de bartsmit meegenomen
Oh en over die commentator. Wat ik altijd meteen bij PES doe is Geluid uit, en wat muziek aan![]()
Ja, is zo bedoeld denk ik.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:32 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Een vraagje voor degene die de PS2 versie hebeben, hebben jullie ook bij de herhalingen van kansen een soort ruis door het beeld?
Dat heeft FIFA ookquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:14 schreef Fargo het volgende:
[..]
Laat ik het erop houden dat het behoorlijk belachelijk is dat een PS2-versie meer opties heeft dan de next-gen (!!) 360..
360 is voor hun ook nieuw he, is nog wennen met dingen erin doen enzoquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:14 schreef Fargo het volgende:
[..]
Kutgame...mwah... Laat ik het erop houden dat het behoorlijk belachelijk is dat een PS2-versie meer opties heeft dan de next-gen (!!) 360..
Hmm, bij PES5 was het omdat ieder 1 helft hostte, maar het viel wel mee altijd bij mij opzich.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:31 schreef EvertonPride het volgende:
Hoe zit het me de lag bij onlinegames voor de PC. Bij PES5 was het steeds 1 helft zo erg dat ik er maar toen mee ben opgehouden online. Is de lag nu verdwenen dan haal ik hem ook mooi bij de winkel dan maar wachten op nforce.![]()
Bij mij viel dat eerlijk gezegd niet meequote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hmm, bij PES5 was het omdat ieder 1 helft hostte, maar het viel wel mee altijd bij mij opzich.
Ja natuurlijk ! het ligt aan mijn tv!!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:03 schreef Jasza het volgende:
Sorry hoor JPG, maar ik ben het helemaal niet eens met je. Vind het een geweldige gameMisschien is je TV kut ofzo
Blijf je wel de beste club van Amsterdam ?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:01 schreef StarGazer het volgende:
1-1 thuis tegen Excelsior, we boeken progressie
Dat komt omdat je in de wedstrijd vaak beter gedekt word, daardoor raakt de speler uit balans. In de training heb je vaak genoeg ruimte om een keer goed uit te halen. Dus gaat hij er vaker in. Het gaat allemaal om balans. Je kunt af en toe beter vanaf 30 meter proberen te schieten als je vrij staat dan dat er vanaf 16 meter aan je geduwt en getrokken wordt (gegarandeerd dat ie er dan wel in gaat).quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:09 schreef Saekerhett het volgende:
Als je training mode doet trouwens, gaat de bal een stuk minder vaak hoog over. Dat komt dus ws. omdat je meer tijd hebt enzo. Dus het is effe de kunst om het juiste moment te vinden om te schieten
Ok, doei!quote:
Zei ik je toch, heb ze nu allebei, Fifa te leen, en PES is zo veel beter, maar PES is ook gewoon god.quote:
Timmer ziet er nog het meest waarheidsgetrouw uitquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:38 schreef toma het volgende:
Hier nog ff wat gezichten van spelers.
[afbeelding]
Oja, ik dacht trouwens ff dat Boukhari er nog bij zat bij Ajax maar t was Rosales
En de Cler ziet r trouwens ook leuk uit.
Babel lijkt echt super goed.
Inmiddels een week bedoel jequote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:32 schreef endr0me het volgende:
hij is inmiddels ook via de minder legale wegen verkrijgbaar..
Ook voor de pc?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:32 schreef endr0me het volgende:
Nee, alleen de PS2 en de Xbox 360 versies waren al te downlooien.quote:
Heb het over de pc versie knaapquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:32 schreef endr0me het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |