abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 oktober 2006 @ 13:27:03 #201
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_42920005
Een quote van een user review:
quote:
The game itself is quite good fun, but it is very slow and it seems to be all about the build up play. I like the way you can get into 1 on 1 situations with the keeper though, as I found in PES5 I'd always be caught up and tackled by the last defender - really frustrating!

It's still not as good as Pro Evo though, for my money - Pro Evo 5 just seems to flow much better but with zep's comments in mind, it could be that PES6 isn't quite the game many people are hoping for. Try before you buy I'd say
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_42920265
Ik heb em voor de ps2 gehaald bij Bart smit in Amstelveen (binnenhof) gister hadden ze em. Het is wennen maar na een paar uur speelt het fantastisch.

Verbeterde punten

Gameplay gaat meer om vooruitdenken dan alleen maar x drukken
Scheidsrechter fluit niet meer overal voor
De AI krijgt ook gele kaarten
Het Ajax uit tenue

Ik ga weer spelen
-AJAX AMSTERDAM-
pi_42920337
Heb hem gisteren gehaald en geen problemen online gehad!
Het is inderdaad wat JPG zegt want smaken verschillen.
Was gisteren om 8 uur s'avonds begonnen en stopte pas om 2 uur s'nachts (moet ook werken helaas). De passes zijn inderdaad trager maar rennen viel op zich mee! Lange passes geven is in mijn ogen een stuk beter geworden. Schieten is een stuk moelijker en passeren ook wat in mijn ogen in verbetering als als je een simulatie spel wilt spelen! X360 graphics vallen tegen, maar zijn niet heel slecht. Aannames en koppen zijn een stuk realistischer! Met de controller is even wennen, maar wel te doen! In mijn ogen ga ik hier heel veel plezier aan beleven! LEVE PES!
het leven is te kort om te discussieren, dus heb ik altijd gelijk!
pi_42920406
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:35 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Ik heb em voor de ps2 gehaald bij Bart smit in Amstelveen (binnenhof) gister hadden ze em. Het is wennen maar na een paar uur speelt het fantastisch.

Verbeterde punten

Gameplay gaat meer om vooruitdenken dan alleen maar x drukken
Scheidsrechter fluit niet meer overal voor
De AI krijgt ook gele kaarten
Het Ajax uit tenue

Ik ga weer spelen
pi_42920433
Ik moet nog gewoon tot half zes werken..
pi_42920475
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:37 schreef Gajes het volgende:
Heb hem gisteren gehaald en geen problemen online gehad!
Het is inderdaad wat JPG zegt want smaken verschillen.
Was gisteren om 8 uur s'avonds begonnen en stopte pas om 2 uur s'nachts (moet ook werken helaas). De passes zijn inderdaad trager maar rennen viel op zich mee! Lange passes geven is in mijn ogen een stuk beter geworden. Schieten is een stuk moelijker en passeren ook wat in mijn ogen in verbetering als als je een simulatie spel wilt spelen! X360 graphics vallen tegen, maar zijn niet heel slecht. Aannames en koppen zijn een stuk realistischer! Met de controller is even wennen, maar wel te doen! In mijn ogen ga ik hier heel veel plezier aan beleven! LEVE PES!
Dat is het dus, JPG kan hem ontiegelijk kut vinden omdat hij heel anders is dan de andere PES games maar andere mensen vinden dat juist weer leuker.

Ik ga hem gewoon halen en zal dan hier wel zeggen wat ik ervan vind, ik vind hem wss toch wel vet omdat het een voetbal game is
pi_42920524
Ik lees positieve reacties alsmede negatieve reacties. Zo kan je de build up naar een doelpunt toe zien als een saai stukje spel omdat je gewoonweg wil scoren. Aan de andere kant zullen er mensen zijn die dit juist heel gaaf vinden omdat je dan bij een doelpunt veel meer satisfactie krijgt nadat je dat ene kleine gaatje in de verdediging hebt kunnen benutten.
Voor de rest, mja, graphics. Geen idee, vooral nu niet er ook nog eens onderscheid is tussen wel of niet een HDTV gebruiken. Ik ben een redelijke graphicshoer dus zou FIFA een goede kans maken, maar aan de andere kant, als het spel zuigt (of het nou FIFA of PES is) kunnen graphics daar niet tegen op boksen.
Heb eigenlijk alleen maar FIFA gespeeld aangezien mijn broertje die via minder legale wegen vaak kreeg, maar daar maakte ik ook geen gebruik van de opties die ontbreken in de 360 versie. Hoewel het natuurlijk wel een beetje karig blijft dat een PS2 versie meer inhoud heeft dan de 360 versie.
Maar goed, denk dat je mening nogal afhangt van je persoonlijke wensen omtrent een voetbalspelletje.

Oh ja, bijna vergeten. Ondanks dat ik al die jaren FIFA had (maar ja, gratis, dus dan is er geen sprake van de 1 of de ander) wil ik toch PES voor de 360 kopen.
Ik speel gewoon graag een potje voetbal en in welk stadion dat is maakt mij niet uit, en mooie doelpunten save ik toch al nooit, dan maak ik ze wel opnieuw
pi_42920554
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:42 schreef Jasza het volgende:

[..]

Dat is het dus, JPG kan hem ontiegelijk kut vinden omdat hij heel anders is dan de andere PES games maar andere mensen vinden dat juist weer leuker.
Dat is natuurlijk zo! Elke nieuwe versie van PES is wennen..misschien went JPG er ook nog aan (als hij hem niet terugbrengt). Ik weet nog goed hoe ik heb lopen schelden toen ik gewoon niet fatsoenlijk op goal kon schieten of kon dribbelen..het vergt tijd, maar elke versie van PEs vond ik beter dan zijn voorganger..
  woensdag 25 oktober 2006 @ 13:45:15 #209
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_42920573
Klopt, smaken verschillen inderdaad, en de verwachtingen waren gewoon hoog over PES6 op X360.

Ik hou wel van lekkere gameplay en mooie graphics. Als je dat allemaal niet belangrijk vind, en graag woedend op de bank wilt zitten met een controller in je hand dan moet je deze PES voor X360 gauw gaan kopen!

PieAir
pi_42920589
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:43 schreef xFriendx het volgende:
Ik lees positieve reacties alsmede negatieve reacties. Zo kan je de build up naar een doelpunt toe zien als een saai stukje spel omdat je gewoonweg wil scoren. Aan de andere kant zullen er mensen zijn die dit juist heel gaaf vinden omdat je dan bij een doelpunt veel meer satisfactie krijgt nadat je dat ene kleine gaatje in de verdediging hebt kunnen benutten.
Voor de rest, mja, graphics. Geen idee, vooral nu niet er ook nog eens onderscheid is tussen wel of niet een HDTV gebruiken. Ik ben een redelijke graphicshoer dus zou FIFA een goede kans maken, maar aan de andere kant, als het spel zuigt (of het nou FIFA of PES is) kunnen graphics daar niet tegen op boksen.
Heb eigenlijk alleen maar FIFA gespeeld aangezien mijn broertje die via minder legale wegen vaak kreeg, maar daar maakte ik ook geen gebruik van de opties die ontbreken in de 360 versie. Hoewel het natuurlijk wel een beetje karig blijft dat een PS2 versie meer inhoud heeft dan de 360 versie.
Maar goed, denk dat je mening nogal afhangt van je persoonlijke wensen omtrent een voetbalspelletje.
PS2 versie is beter dan de 360 versie, op PESFAN zeggen ze dat bij de 360 versie heel veel dingen ontbreken die de ps2 versie wel heeft. En de graphics zijn gewoon goed. ik geniet echt van dit spel(ps2 versie) echte aanrader!! 10000x beter dan PES5. en die Build up is toch juist gaaf? je moet nu echt nadenken voordat je een aanval opzet.

Als je dit spel vergelijkt met PES5 lijkt PES5 een arcade game. PES6 speelt meer als écht voetbal
-AJAX AMSTERDAM-
pi_42920719
Ik wil hem eerst zelf spelen
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_42920730
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:45 schreef MakaveliTheDon het volgende:

[..]

PS2 versie is beter dan de 360 versie, op PESFAN zeggen ze dat bij de 360 versie heel veel dingen ontbreken die de ps2 versie wel heeft. En de graphics zijn gewoon goed. ik geniet echt van dit spel(ps2 versie) echte aanrader!! 10000x beter dan PES5. en die Build up is toch juist gaaf? je moet nu echt nadenken voordat je een aanval opzet.

Als je dit spel vergelijkt met PES5 lijkt PES5 een arcade game. PES6 speelt meer als �cht voetbal
Ja, maar zoals ik zeg. FIFA is volgens mij iets meer makkelijk instappen en je spelletje spelen. Daar zijn voor en tegens bij te bedenken, hetzelfde geldt voor die build up in PES. Zelf vind ik dat idee van veel moeite doen voor een goaltje wel tof.
Tis een beetje hetzelfde idee met shooters. Je kan shooters spelen zoals Unreal (potje begint en schieten maar) of shooters waarbij je uren je hit voorbereid en je dan je taak volbrengt met 1 enkel schot. Net waar je meer plezier aan beleeft.

Ik heb overigens alleen een 360 dus ik zal wel aan de 360 versie moeten
pi_42920826
Het enige kutte aan PES6 is dat ik heel het elftal van RBC er in moet gaan editten. Maar ja, hadden we maar niet moeten degraderen..
  woensdag 25 oktober 2006 @ 13:57:02 #214
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_42920829
zal ie al bij de plaatselijke media markt te krijgen zijn voor de ps2? (in mijn geval heerlen)

Straks maar es ff gaan rondbellen

(dit is een verborgen tvp trouwens )
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  woensdag 25 oktober 2006 @ 14:10:01 #215
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_42921073
jpg97, jij valt me echt tegen

Je zegt dat je een echte Die-hard fan bent maar je legt hem binnen een dag weer weg?
Aan het begin had ik ook zo mijn twijfels, maar qua gameplay(edit etc. weggelaten) is dit echt de beste PES ooit Grafisch is het op HDTV(en normale TV + RGB) echt gewoon goed, niet super maar niet slecht. De animaties zijn geweldig, de snelheid precies goed realistisch en de scheidsrechter is super.

Als jij nou echt zo'n grote fan was geweest, dan weet je dat je PES de tijd moet geven. Hoe langer je het speelt, hoe beter je word hoe meer je het gaat waarderen. Nou ja ga jij maar Fifa spelen dan scoor je vast wel met een onmogelijk omhaal in je 1e wedstrijd

Vind de gameplay op de 360 ook veel lekkerer dan de PS2 Mede door de graphics, het geluid, de snelheid en de animaties.

Ik ben zeer tevreden met mijn 360 versie en zal hem voor geen goud willen ruilen
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_42921115
Gister gekocht en zeer tevreden. En dat "trage" hoort nou eenmaal zo, dat is realistisch. Smaken verschillen natuurlijk maar of je het leuk vind om een potje voetbal te spelen op 't tempo van Fast Forward .
X
X
X
pi_42921229
Haha geef ik een Engelse gast 3-0 pak slaag met Inter (hij Chelsea) gaat ie downloads aanzetten. opeens lag wel 3-1 gewonnen

Wel raar dat ze de comm. name van Huntelaar niet hebben, terwijl piet Maas er wel tussen staat
-AJAX AMSTERDAM-
  woensdag 25 oktober 2006 @ 14:23:48 #218
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_42921449
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 14:10 schreef HomerJ het volgende:

Je zegt dat je een echte Die-hard fan bent maar je legt hem binnen een dag weer weg?
Aan het begin had ik ook zo mijn twijfels, maar qua gameplay(edit etc. weggelaten) is dit echt de beste PES ooit Grafisch is het op HDTV(en normale TV + RGB) echt gewoon goed, niet super maar niet slecht. De animaties zijn geweldig, de snelheid precies goed realistisch en de scheidsrechter is super.

Als jij nou echt zo'n grote fan was geweest, dan weet je dat je PES de tijd moet geven. Hoe langer je het speelt, hoe beter je word hoe meer je het gaat waarderen. Nou ja ga jij maar Fifa spelen dan scoor je vast wel met een onmogelijk omhaal in je 1e wedstrijd

Vind de gameplay op de 360 ook veel lekkerer dan de PS2 Mede door de graphics, het geluid, de snelheid en de animaties.

Ik ben zeer tevreden met mijn 360 versie en zal hem voor geen goud willen ruilen
Hoezo?

Je weet zelf ook dat ik altijd PES heb gespeeld. Maar dit is gewoon echt een schandelijk spel, en niet omdat het "te moeilijk" zou zijn ( vraag maar aan Wessiej, daar heb ik gisteren een paar potjes tegen gespeeld ) want scoren doe ik wel. De built up is inderdaad niet erg ( heb je met de PS2 versie ook ) maar deze XBOX360 versie is gewoon slecht naar mijn mening.

De PS2 versie is daarentegen echt heel goed ( zoals ik al eerder heb gezegd ).

Als je deze xbox 360 versie oh zo geweldig vind heb je echt stront in je ogen.

Animaties geweldig en fantastisch geluid ze hebben gewoon hetzelfde geluid van PES5 gebruikt
Volgens mij hebben wij verschillende spellen gespeeld.

[ Bericht 9% gewijzigd door jpg97 op 25-10-2006 14:29:17 ]
PieAir
pi_42921463
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 14:10 schreef HomerJ het volgende:

kijk, nu ga ik weer wat vrolijker richting huis en mijn 360!

het zijn ook vaak de mensen die laag in rank staan die klagen!
pi_42921491
Ik speel nooit online eigenlijk...volgens mij best een gemis!
pi_42921570
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 14:23 schreef jpg97 het volgende:

[..]
Boeiend, toch vind ik de 360 versie geweldig.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_42921578
Ik heb ook beide gespeeld en de X360 versie vind ik echt stukken beter. .
IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
pi_42921598
quote:

[..]

Of jij, ik begrijp niet hoe in godsnaam je de ps2 versie beter kan vinden .
pi_42921987
quote:

[..]

Animaties geweldig en fantastisch geluid ze hebben gewoon hetzelfde geluid van PES5 gebruikt
Volgens mij hebben wij verschillende spellen gespeeld.
Dat denk ik ook, want ik vind hem ook geweldig. Snap echt niet waar dit gezeik vandaan komt. Hij speelt langzamer en de spelers bewegen ook iets trager, wat gewoon realistischer is. Met de animaties van PES is nooit wat mis geweest, en dit keer al helemaal niet.

Dus 360 bezitters schaf hem maar gewoon aan als je dat al van plan was, ik weet zeker dat je niet teleurgesteld zult worden als je er langer dan twee seconden mee speelt. Voor mij is dit juist precies hetgeen wat de PES serie nodig had.
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
pi_42922083
Maar even voor de duidelijkheid...er zitten niet zoveel opties op als op de PS2-versie. Het is aan de gamer of hij of zij daar waarde aan hecht..
pi_42922162
alleen dat 2vs2 eruit is gehaald snap ik geen hol van....
  woensdag 25 oktober 2006 @ 14:51:21 #227
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_42922336
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 14:29 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

Of jij, ik begrijp niet hoe in godsnaam je de ps2 versie beter kan vinden .
Simpel, omdat de gameplay van de PS2 versie veel beter is + de opties.Verder lijken de spelers in de X360 versie veel minder dan op de PS2
PieAir
pi_42922406
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 14:51 schreef jpg97 het volgende:
Verder lijken de spelers in de X360 versie veel minder dan op de PS2
! ! !.
Okay, laat maar .
pi_42922484
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 14:43 schreef Fargo het volgende:
Maar even voor de duidelijkheid...er zitten niet zoveel opties op als op de PS2-versie. Het is aan de gamer of hij of zij daar waarde aan hecht..
Dat klopt, maar er wordt meteen zo'n drama van gemaakt. Voor mij compenseren de HD beelden en het gemak van Xbox Live ruimschoots het gemis van dat edit gebeuren, wat ik serieus nooit heb gebruikt in vorige delen.

Worden er bij de ps2 versie nog wel cijfers gegeven aan spelers na de wedstrijd trouwens? Dat miste ik wel namelijk, was altijd wel leuk om te kijken.
...war never changes
  woensdag 25 oktober 2006 @ 14:56:52 #230
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_42922528
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 14:53 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

! ! !.
Okay, laat maar .
seriously, die poppen lijken gewoon op eh.. lijken
PieAir
pi_42922573
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 14:56 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Heb je perongeluk de XBOX versie gespeeld ofzo.
Je ziet aan de animaties nota bene al welke speler het is. .
  woensdag 25 oktober 2006 @ 14:58:16 #232
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_42922576
jaja net gehaald, breng jullie dadelijk (of over een paar dagen, denk ik eerder) op de hoogte!
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_42922616
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 14:56 schreef jpg97 het volgende:

[..]

En jij wou FIFA gaan halen? Heb je die spelers weleens gezien? Ronaldinho ziet eruit alsof hij 6 liter bloed mist man.
...war never changes
pi_42922649
Weet iemand wat dit spel kost bij MediaMarkt Arena?

Hier ligt hij alleen bij FRS, ik weiger echter ¤65 voor een spel te betalen
  woensdag 25 oktober 2006 @ 15:01:55 #235
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_42922697
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 14:58 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

Heb je perongeluk de XBOX versie gespeeld ofzo.
Je ziet aan de animaties nota bene al welke speler het is. .
hij komt niet eens op de XBOX ( anders had ik die zeker wel gehaald! ).

Nee maar serieus, ik speel op een beamer ( resolutie 1024x768 ) en ik vind de spelers niet lijken, of althans minder lijken dan op de PS2. Ook de verhoudingen kloppen niet, en de poppen bewegen houterig. Ja in de tussenfilmpjes ziet het er redelijk uit. niet meer dan dat.
PieAir
  woensdag 25 oktober 2006 @ 15:02:51 #236
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_42922726
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 14:59 schreef Un4 het volgende:

[..]

En jij wou FIFA gaan halen? Heb je die spelers weleens gezien? Ronaldinho ziet eruit alsof hij 6 liter bloed mist man.
Op zich boeien de graphics ook niet, als de gameplay maar goed is. En dat valt me tegen op de X360.
Kan toch?
PieAir
pi_42922911
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 15:02 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Op zich boeien de graphics ook niet, als de gameplay maar goed is. En dat valt me tegen op de X360.
Kan toch?
Natuurlijk, maar veel mensen kregen de indruk van jouw posts dat het echt een verschikkelijke kutgame is en dat is het zeer zeker niet.
Het moet je inderdaad liggen, het is meer nadenken en proberen geworden in plaats van zo snel mogelijk die bal naar voren en schieten.
...war never changes
pi_42923681
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 15:01 schreef jpg97 het volgende:

[..]

hij komt niet eens op de XBOX ( anders had ik die zeker wel gehaald! ).

Nee maar serieus, ik speel op een beamer ( resolutie 1024x768 ) en ik vind de spelers niet lijken, of althans minder lijken dan op de PS2. Ook de verhoudingen kloppen niet, en de poppen bewegen houterig. Ja in de tussenfilmpjes ziet het er redelijk uit. niet meer dan dat.
Ik op HDTV en het ziet er moddervet uit .
pi_42923729
Een vraagje voor degene die de PS2 versie hebeben, hebben jullie ook bij de herhalingen van kansen een soort ruis door het beeld?
-AJAX AMSTERDAM-
pi_42924063
Nou, net al aardig wat wedstrijden gespeeld, het is nog wennen (logisch), maar ik denk dat dit echt VEEL beter wordt dan PES 5. Met de pc kun je 4 tegen 4 spelen via internet (2 op elke computer), en dat is geweldig

Je moet nu nog meer zelf naar de bal toelopen, als je niets doet, beweegt je mannetje ook niet. En de bug in PES 5 dat als je bij edit-mode je opstelling verandert, en vervolgens je oude opstelling weer terug ziet bij een cup, hebben ze gefixt!

Ik ben tevreden

En ik vind het trouwens erg vreemd dat ie nog niet op Nforce staat, terwijl hij in heel Nederland uitgebreid in de schappen staat
  woensdag 25 oktober 2006 @ 15:43:32 #241
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_42924108
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 15:42 schreef Saekerhett het volgende:
Nou, net al aardig wat wedstrijden gespeeld, het is nog wennen (logisch), maar ik denk dat dit echt VEEL beter wordt dan PES 5. Met de pc kun je 4 tegen 4 spelen via internet (2 op elke computer), en dat is geweldig

Je moet nu nog meer zelf naar de bal toelopen, als je niets doet, beweegt je mannetje ook niet. En de bug in PES 5 dat als je bij edit-mode je opstelling verandert, en vervolgens je oude opstelling weer terug ziet bij een cup, hebben ze gefixt!

Ik ben tevreden

En ik vind het trouwens erg vreemd dat ie nog niet op Nforce staat, terwijl hij in heel Nederland uitgebreid in de schappen staat
Dus voor de PC is ie ook goed?
Cool, wat zijn de minimale systeemeisen?
PieAir
pi_42924109
Oke het mag wel duidelijk zijn, de Xbox 360 en de PS2-versie verschillen van elkaar. De mensen met wat meer taktiek in zich en wat meer realistisch een potje willen ballen moeten voor de Xbox 360-versie gaan. En de mensen die een beetje arcade-stijl button willen rammen moeten de PS2-versie kopen.
X
X
X
pi_42924222
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 15:43 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Dus voor de PC is ie ook goed?
Cool, wat zijn de minimale systeemeisen?
Perfect

Systeemeisen zijn hetzelfde als PES 5
pi_42924767
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 15:43 schreef Frasier het volgende:
..En de mensen die een beetje arcade-stijl button willen rammen moeten de PS2-versie kopen.
Nee, die moeten FIFA hebben!
...war never changes
  woensdag 25 oktober 2006 @ 16:02:31 #245
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_42924791
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 16:01 schreef Un4 het volgende:

[..]

Nee, die moeten FIFA hebben!
Komt dat fanboy gedoe weer, triest ventje
PieAir
pi_42924971
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 16:02 schreef jpg97 het volgende:

[..]

heeft niks met fanboy te maken. ik bv speelde altijd fifa tot ik pes leerde kennen (pes4)

als ik met fifa goed me best doe, scoor ik. KLAAR. geen gemaar geen niks. als je een fifa een tijdje speelt is het ook altijd precies hetzelfde...

met pes heb ik soms 34 kansen en scoor ik nog niet. of heb ik juist 1 kans en scoor ik..... dat is voetbal, daar hou ik van!
fifa vind ik echt een arcadeknaller en geen simulatie van voetbal!
pi_42925096
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 15:46 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Perfect

Systeemeisen zijn hetzelfde als PES 5
Ik wacht met smart op de eerste nieuwe Option Files en Kitservers
pi_42925127
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 16:02 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Hoezo, hij heeft toch gewoon gelijk?
Ik speel beide maar FIFA kan elke dumb fuck binnen no time leren.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 16:13:36 #249
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_42925143
Ik denk dat het spel je gewoon niet ligt jpg97, maar je maakt inderdaad een indruk dat het gewoon enorm bagger is. Ik vind het realistische langzamere van de 360 versie juist fijn. Terwijl de PS2-versie mij iets te snel ging en lijkt ook wat meer op Fifa. No offense, maar dit spel is gewoon persoonlijk anders voor iedereen.

En let is op de 360(als je hem nog niet geruild voor Fifa 07 hebt ) is goed op het geluid. Zelfde als in PES 5? NO fucking way. Stadions zitten nu wel echt vol, en dat kan je beter horen. Als je scoort ontploft het stadion ook echt, of als je een kans mist. Bovendien hoor je soms de trainers schreeuwen of fans invidueel schelden. Ook leuke details:
Ik stond met 0-4 voor en toen de scheids de 1e helft affloot werd het team gewoon uitgefloten. Zelfde als scheids rode kaart geeft of de CPU soms bij de hoekvlag gaat staan om tijd te rekken
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  woensdag 25 oktober 2006 @ 16:21:37 #250
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_42925375
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 16:13 schreef HomerJ het volgende:
Ik denk dat het spel je gewoon niet ligt jpg97, maar je maakt inderdaad een indruk dat het gewoon enorm bagger is. Ik vind het realistische langzamere van de 360 versie juist fijn. Terwijl de PS2-versie mij iets te snel ging en lijkt ook wat meer op Fifa. No offense, maar dit spel is gewoon persoonlijk anders voor iedereen.

En let is op de 360(als je hem nog niet geruild voor Fifa 07 hebt ) is goed op het geluid. Zelfde als in PES 5? NO fucking way. Stadions zitten nu wel echt vol, en dat kan je beter horen. Als je scoort ontploft het stadion ook echt, of als je een kans mist. Bovendien hoor je soms de trainers schreeuwen of fans invidueel schelden. Ook leuke details:
Ik stond met 0-4 voor en toen de scheids de 1e helft affloot werd het team gewoon uitgefloten. Zelfde als scheids rode kaart geeft of de CPU soms bij de hoekvlag gaat staan om tijd te rekken
Ja okay, ik heb ook spelers horen roepen vanaf de zijlijn e.d. maar het commentaar is echt een 1 op 1 kopie.

Ik ruil hem straks voor FIFA, maar ik heb PES nog in bestelling staan bij de distributeur vandaar.
Ik wilde hem gisteren gewoon al spelen, maar ik blijf erbij dat ik de PS2 versie vele malen fijner vind spelen.
PieAir
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')