quote:The game itself is quite good fun, but it is very slow and it seems to be all about the build up play. I like the way you can get into 1 on 1 situations with the keeper though, as I found in PES5 I'd always be caught up and tackled by the last defender - really frustrating!
It's still not as good as Pro Evo though, for my money - Pro Evo 5 just seems to flow much better but with zep's comments in mind, it could be that PES6 isn't quite the game many people are hoping for. Try before you buy I'd say
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:35 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Ik heb em voor de ps2 gehaald bij Bart smit in Amstelveen (binnenhof) gister hadden ze em. Het is wennen maar na een paar uur speelt het fantastisch.
Verbeterde punten
Gameplay gaat meer om vooruitdenken dan alleen maar x drukken
Scheidsrechter fluit niet meer overal voor
De AI krijgt ook gele kaarten
Het Ajax uit tenue![]()
Ik ga weer spelen![]()
Dat is het dus, JPG kan hem ontiegelijk kut vinden omdat hij heel anders is dan de andere PES games maar andere mensen vinden dat juist weer leuker.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:37 schreef Gajes het volgende:
Heb hem gisteren gehaald en geen problemen online gehad!
Het is inderdaad wat JPG zegt want smaken verschillen.
Was gisteren om 8 uur s'avonds begonnen en stopte pas om 2 uur s'nachts (moet ook werken helaas). De passes zijn inderdaad trager maar rennen viel op zich mee! Lange passes geven is in mijn ogen een stuk beter geworden. Schieten is een stuk moelijker en passeren ook wat in mijn ogen in verbetering als als je een simulatie spel wilt spelen! X360 graphics vallen tegen, maar zijn niet heel slecht. Aannames en koppen zijn een stuk realistischer! Met de controller is even wennen, maar wel te doen! In mijn ogen ga ik hier heel veel plezier aan beleven! LEVE PES!
Dat is natuurlijk zo! Elke nieuwe versie van PES is wennen..misschien went JPG er ook nog aan (als hij hem niet terugbrengt). Ik weet nog goed hoe ik heb lopen schelden toen ik gewoon niet fatsoenlijk op goal kon schieten of kon dribbelen..het vergt tijd, maar elke versie van PEs vond ik beter dan zijn voorganger..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat is het dus, JPG kan hem ontiegelijk kut vinden omdat hij heel anders is dan de andere PES games maar andere mensen vinden dat juist weer leuker.
PS2 versie is beter dan de 360 versie, op PESFAN zeggen ze dat bij de 360 versie heel veel dingen ontbreken die de ps2 versie wel heeft. En de graphics zijn gewoon goed. ik geniet echt van dit spel(ps2 versie) echte aanrader!! 10000x beter dan PES5. en die Build up is toch juist gaaf? je moet nu echt nadenken voordat je een aanval opzet.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:43 schreef xFriendx het volgende:
Ik lees positieve reacties alsmede negatieve reacties. Zo kan je de build up naar een doelpunt toe zien als een saai stukje spel omdat je gewoonweg wil scoren. Aan de andere kant zullen er mensen zijn die dit juist heel gaaf vinden omdat je dan bij een doelpunt veel meer satisfactie krijgt nadat je dat ene kleine gaatje in de verdediging hebt kunnen benutten.
Voor de rest, mja, graphics. Geen idee, vooral nu niet er ook nog eens onderscheid is tussen wel of niet een HDTV gebruiken. Ik ben een redelijke graphicshoer dus zou FIFA een goede kans maken, maar aan de andere kant, als het spel zuigt (of het nou FIFA of PES is) kunnen graphics daar niet tegen op boksen.
Heb eigenlijk alleen maar FIFA gespeeld aangezien mijn broertje die via minder legale wegen vaak kreeg, maar daar maakte ik ook geen gebruik van de opties die ontbreken in de 360 versie. Hoewel het natuurlijk wel een beetje karig blijft dat een PS2 versie meer inhoud heeft dan de 360 versie.
Maar goed, denk dat je mening nogal afhangt van je persoonlijke wensen omtrent een voetbalspelletje.
Ja, maar zoals ik zeg. FIFA is volgens mij iets meer makkelijk instappen en je spelletje spelen. Daar zijn voor en tegens bij te bedenken, hetzelfde geldt voor die build up in PES. Zelf vind ik dat idee van veel moeite doen voor een goaltje wel tof.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:45 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
PS2 versie is beter dan de 360 versie, op PESFAN zeggen ze dat bij de 360 versie heel veel dingen ontbreken die de ps2 versie wel heeft. En de graphics zijn gewoon goed. ik geniet echt van dit spel(ps2 versie) echte aanrader!! 10000x beter dan PES5. en die Build up is toch juist gaaf? je moet nu echt nadenken voordat je een aanval opzet.![]()
Als je dit spel vergelijkt met PES5 lijkt PES5 een arcade game. PES6 speelt meer als �cht voetbal
Hoezo?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:10 schreef HomerJ het volgende:
jpg97, jij valt me echt tegen
Je zegt dat je een echte Die-hard fan bent maar je legt hem binnen een dag weer weg?
Aan het begin had ik ook zo mijn twijfels, maar qua gameplay(edit etc. weggelaten) is dit echt de beste PES ooit Grafisch is het op HDTV(en normale TV + RGB) echt gewoon goed, niet super maar niet slecht. De animaties zijn geweldig, de snelheid precies goed realistisch en de scheidsrechter is super.
Als jij nou echt zo'n grote fan was geweest, dan weet je dat je PES de tijd moet geven. Hoe langer je het speelt, hoe beter je word hoe meer je het gaat waarderen. Nou ja ga jij maar Fifa spelen dan scoor je vast wel met een onmogelijk omhaal in je 1e wedstrijd![]()
Vind de gameplay op de 360 ook veel lekkerer dan de PS2Mede door de graphics, het geluid, de snelheid en de animaties.
Ik ben zeer tevreden met mijn 360 versie en zal hem voor geen goud willen ruilen![]()
kijk, nu ga ik weer wat vrolijker richting huis en mijn 360!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:10 schreef HomerJ het volgende:
jpg97, jij valt me echt tegen
Je zegt dat je een echte Die-hard fan bent maar je legt hem binnen een dag weer weg?
Aan het begin had ik ook zo mijn twijfels, maar qua gameplay(edit etc. weggelaten) is dit echt de beste PES ooit Grafisch is het op HDTV(en normale TV + RGB) echt gewoon goed, niet super maar niet slecht. De animaties zijn geweldig, de snelheid precies goed realistisch en de scheidsrechter is super.
Als jij nou echt zo'n grote fan was geweest, dan weet je dat je PES de tijd moet geven. Hoe langer je het speelt, hoe beter je word hoe meer je het gaat waarderen. Nou ja ga jij maar Fifa spelen dan scoor je vast wel met een onmogelijk omhaal in je 1e wedstrijd![]()
Vind de gameplay op de 360 ook veel lekkerer dan de PS2Mede door de graphics, het geluid, de snelheid en de animaties.
Ik ben zeer tevreden met mijn 360 versie en zal hem voor geen goud willen ruilen![]()
Boeiend, toch vind ik de 360 versie geweldig.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:23 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Als je deze xbox 360 versie oh zo geweldig vind heb je echt stront in je ogen.
Of jij, ik begrijp niet hoe in godsnaam je de ps2 versie beter kan vindenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:23 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Als je deze xbox 360 versie oh zo geweldig vind heb je echt stront in je ogen.
Dat denk ik ook, want ik vind hem ook geweldig. Snap echt niet waar dit gezeik vandaan komt. Hij speelt langzamer en de spelers bewegen ook iets trager, wat gewoon realistischer is. Met de animaties van PES is nooit wat mis geweest, en dit keer al helemaal niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:23 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Animaties geweldigen fantastisch geluid
ze hebben gewoon hetzelfde geluid van PES5 gebruikt
Volgens mij hebben wij verschillende spellen gespeeld.
Simpel, omdat de gameplay van de PS2 versie veel beter is + de opties.Verder lijken de spelers in de X360 versie veel minder dan op de PS2quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:29 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Of jij, ik begrijp niet hoe in godsnaam je de ps2 versie beter kan vinden.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:51 schreef jpg97 het volgende:
Verder lijken de spelers in de X360 versie veel minder dan op de PS2
Dat klopt, maar er wordt meteen zo'n drama van gemaakt. Voor mij compenseren de HD beelden en het gemak van Xbox Live ruimschoots het gemis van dat edit gebeuren, wat ik serieus nooit heb gebruikt in vorige delen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:43 schreef Fargo het volgende:
Maar even voor de duidelijkheid...er zitten niet zoveel opties op als op de PS2-versie. Het is aan de gamer of hij of zij daar waarde aan hecht..
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:53 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]!
!
!.
Okay, laat maar.
Heb je perongeluk de XBOX versie gespeeld ofzo.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:56 schreef jpg97 het volgende:
[..]seriously, die poppen lijken gewoon op eh.. lijken
En jij wou FIFA gaan halen? Heb je die spelers weleens gezien? Ronaldinho ziet eruit alsof hij 6 liter bloed mist man.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:56 schreef jpg97 het volgende:
[..]seriously, die poppen lijken gewoon op eh.. lijken
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:58 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Heb je perongeluk de XBOX versie gespeeld ofzo.
Je ziet aan de animaties nota bene al welke speler het is..
Op zich boeien de graphics ook niet, als de gameplay maar goed is. En dat valt me tegen op de X360.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:59 schreef Un4 het volgende:
[..]
En jij wou FIFA gaan halen? Heb je die spelers weleens gezien? Ronaldinho ziet eruit alsof hij 6 liter bloed mist man.
Natuurlijk, maar veel mensen kregen de indruk van jouw posts dat het echt een verschikkelijke kutgame is en dat is het zeer zeker niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:02 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Op zich boeien de graphics ook niet, als de gameplay maar goed is. En dat valt me tegen op de X360.
Kan toch?
Ik op HDTV en het ziet er moddervet uitquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:01 schreef jpg97 het volgende:
[..]hij komt niet eens op de XBOX ( anders had ik die zeker wel gehaald! ).
Nee maar serieus, ik speel op een beamer ( resolutie 1024x768 ) en ik vind de spelers niet lijken, of althans minder lijken dan op de PS2. Ook de verhoudingen kloppen niet, en de poppen bewegen houterig. Ja in de tussenfilmpjes ziet het er redelijk uit. niet meer dan dat.
Dus voor de PC is ie ook goed?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:42 schreef Saekerhett het volgende:
Nou, net al aardig wat wedstrijden gespeeld, het is nog wennen (logisch), maar ik denk dat dit echt VEEL beter wordt dan PES 5. Met de pc kun je 4 tegen 4 spelen via internet (2 op elke computer), en dat is geweldig
Je moet nu nog meer zelf naar de bal toelopen, als je niets doet, beweegt je mannetje ook niet. En de bug in PES 5 dat als je bij edit-mode je opstelling verandert, en vervolgens je oude opstelling weer terug ziet bij een cup, hebben ze gefixt!
Ik ben tevreden
En ik vind het trouwens erg vreemd dat ie nog niet op Nforce staat, terwijl hij in heel Nederland uitgebreid in de schappen staat
Perfectquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:43 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dus voor de PC is ie ook goed?
Cool, wat zijn de minimale systeemeisen?
Nee, die moeten FIFA hebben!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:43 schreef Frasier het volgende:
..En de mensen die een beetje arcade-stijl button willen rammen moeten de PS2-versie kopen.
Komt dat fanboy gedoe weer, triest ventjequote:
heeft niks met fanboy te maken. ik bv speelde altijd fifa tot ik pes leerde kennen (pes4)quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:02 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Komt dat fanboy gedoe weer, triest ventje
Ik wacht met smart op de eerste nieuwe Option Files en Kitserversquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:46 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Perfect
Systeemeisen zijn hetzelfde als PES 5
Hoezo, hij heeft toch gewoon gelijk?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:02 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Komt dat fanboy gedoe weer, triest ventje
Ja okay, ik heb ook spelers horen roepen vanaf de zijlijn e.d. maar het commentaar is echt een 1 op 1 kopie.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:13 schreef HomerJ het volgende:
Ik denk dat het spel je gewoon niet ligt jpg97, maar je maakt inderdaad een indruk dat het gewoon enorm bagger is. Ik vind het realistische langzamere van de 360 versie juist fijn. Terwijl de PS2-versie mij iets te snel ging en lijkt ook wat meer op Fifa. No offense, maar dit spel is gewoon persoonlijk anders voor iedereen.
En let is op de 360(als je hem nog niet geruild voor Fifa 07 hebt) is goed op het geluid. Zelfde als in PES 5? NO fucking way. Stadions zitten nu wel echt vol, en dat kan je beter horen. Als je scoort ontploft het stadion ook echt, of als je een kans mist. Bovendien hoor je soms de trainers schreeuwen of fans invidueel schelden. Ook leuke details:
Ik stond met 0-4 voor en toen de scheids de 1e helft affloot werd het team gewoon uitgefloten. Zelfde als scheids rode kaart geeft of de CPU soms bij de hoekvlag gaat staan om tijd te rekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |