Simpel, omdat de gameplay van de PS2 versie veel beter is + de opties.Verder lijken de spelers in de X360 versie veel minder dan op de PS2quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:29 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Of jij, ik begrijp niet hoe in godsnaam je de ps2 versie beter kan vinden.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:51 schreef jpg97 het volgende:
Verder lijken de spelers in de X360 versie veel minder dan op de PS2
Dat klopt, maar er wordt meteen zo'n drama van gemaakt. Voor mij compenseren de HD beelden en het gemak van Xbox Live ruimschoots het gemis van dat edit gebeuren, wat ik serieus nooit heb gebruikt in vorige delen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:43 schreef Fargo het volgende:
Maar even voor de duidelijkheid...er zitten niet zoveel opties op als op de PS2-versie. Het is aan de gamer of hij of zij daar waarde aan hecht..
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:53 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]!
!
!.
Okay, laat maar.
Heb je perongeluk de XBOX versie gespeeld ofzo.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:56 schreef jpg97 het volgende:
[..]seriously, die poppen lijken gewoon op eh.. lijken
En jij wou FIFA gaan halen? Heb je die spelers weleens gezien? Ronaldinho ziet eruit alsof hij 6 liter bloed mist man.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:56 schreef jpg97 het volgende:
[..]seriously, die poppen lijken gewoon op eh.. lijken
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:58 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Heb je perongeluk de XBOX versie gespeeld ofzo.
Je ziet aan de animaties nota bene al welke speler het is..
Op zich boeien de graphics ook niet, als de gameplay maar goed is. En dat valt me tegen op de X360.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:59 schreef Un4 het volgende:
[..]
En jij wou FIFA gaan halen? Heb je die spelers weleens gezien? Ronaldinho ziet eruit alsof hij 6 liter bloed mist man.
Natuurlijk, maar veel mensen kregen de indruk van jouw posts dat het echt een verschikkelijke kutgame is en dat is het zeer zeker niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:02 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Op zich boeien de graphics ook niet, als de gameplay maar goed is. En dat valt me tegen op de X360.
Kan toch?
Ik op HDTV en het ziet er moddervet uitquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:01 schreef jpg97 het volgende:
[..]hij komt niet eens op de XBOX ( anders had ik die zeker wel gehaald! ).
Nee maar serieus, ik speel op een beamer ( resolutie 1024x768 ) en ik vind de spelers niet lijken, of althans minder lijken dan op de PS2. Ook de verhoudingen kloppen niet, en de poppen bewegen houterig. Ja in de tussenfilmpjes ziet het er redelijk uit. niet meer dan dat.
Dus voor de PC is ie ook goed?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:42 schreef Saekerhett het volgende:
Nou, net al aardig wat wedstrijden gespeeld, het is nog wennen (logisch), maar ik denk dat dit echt VEEL beter wordt dan PES 5. Met de pc kun je 4 tegen 4 spelen via internet (2 op elke computer), en dat is geweldig
Je moet nu nog meer zelf naar de bal toelopen, als je niets doet, beweegt je mannetje ook niet. En de bug in PES 5 dat als je bij edit-mode je opstelling verandert, en vervolgens je oude opstelling weer terug ziet bij een cup, hebben ze gefixt!
Ik ben tevreden
En ik vind het trouwens erg vreemd dat ie nog niet op Nforce staat, terwijl hij in heel Nederland uitgebreid in de schappen staat
Perfectquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:43 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dus voor de PC is ie ook goed?
Cool, wat zijn de minimale systeemeisen?
Nee, die moeten FIFA hebben!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:43 schreef Frasier het volgende:
..En de mensen die een beetje arcade-stijl button willen rammen moeten de PS2-versie kopen.
Komt dat fanboy gedoe weer, triest ventjequote:
heeft niks met fanboy te maken. ik bv speelde altijd fifa tot ik pes leerde kennen (pes4)quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:02 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Komt dat fanboy gedoe weer, triest ventje
Ik wacht met smart op de eerste nieuwe Option Files en Kitserversquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:46 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Perfect
Systeemeisen zijn hetzelfde als PES 5
Hoezo, hij heeft toch gewoon gelijk?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:02 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Komt dat fanboy gedoe weer, triest ventje
Ja okay, ik heb ook spelers horen roepen vanaf de zijlijn e.d. maar het commentaar is echt een 1 op 1 kopie.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:13 schreef HomerJ het volgende:
Ik denk dat het spel je gewoon niet ligt jpg97, maar je maakt inderdaad een indruk dat het gewoon enorm bagger is. Ik vind het realistische langzamere van de 360 versie juist fijn. Terwijl de PS2-versie mij iets te snel ging en lijkt ook wat meer op Fifa. No offense, maar dit spel is gewoon persoonlijk anders voor iedereen.
En let is op de 360(als je hem nog niet geruild voor Fifa 07 hebt) is goed op het geluid. Zelfde als in PES 5? NO fucking way. Stadions zitten nu wel echt vol, en dat kan je beter horen. Als je scoort ontploft het stadion ook echt, of als je een kans mist. Bovendien hoor je soms de trainers schreeuwen of fans invidueel schelden. Ook leuke details:
Ik stond met 0-4 voor en toen de scheids de 1e helft affloot werd het team gewoon uitgefloten. Zelfde als scheids rode kaart geeft of de CPU soms bij de hoekvlag gaat staan om tijd te rekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |