hoezo is die te lomp? omdat er achterop een trigger zit ipv een gewone knop? verder heeft het weinig verschil????quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:19 schreef Snackbar het volgende:
ik ben alweer definitief terug naar winning eleven 10 op de ps2, pes 6 blijft te traag en de 360 joypads te lomp voor voetbal games. Moet ik er over een aantal maanden toch aan geloven en een ps3 halen
Ik vind dat juist heerlijk spelen. Niet te snel, anders krijg je al heel gauw dat arcade-gevoel. Ik zal niet zeggen; hoe trager, hoe beter. Maar ik heb er weinig problemen mee dat het soms wat langzamer gaat...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:19 schreef Snackbar het volgende:
ik ben alweer definitief terug naar winning eleven 10 op de ps2, pes 6 blijft te traag en de 360 joypads te lomp voor voetbal games. Moet ik er over een aantal maanden toch aan geloven en een ps3 halen
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:30 schreef endr0me het volgende:
Gister lag ie al in veel winkelsvandaag is ie bijna overal te koop!
Ik hoopte al dat je hem had doordat ik zag dat je weer gepost had hier! Super goed! Have fun..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:43 schreef Saekerhett het volgende:
Hebbes, FRS in Hengelo heeft hem ruim op voorraad (PC), nu effe installeren en spelen
Wat een overdreven gelul zeg, als je de PS2 versie niet gespeeld hebt is de 360-versie gewoon super. (ik ben erg gewend aan de 360 controller, dus het speelt voor mij net zo fijn als PES4 ooit op de PS2)quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:38 schreef jpg97 het volgende:
Ja op de PS2 is ie echt vet, maar de Xbox 360 versie.... what where they thinking!?
Ik heb nooit gedacht dat ik dat ooit ging zeggen ( als fervent PES fan en de mede forum gebruikers kunnen dat beamen ) maar ik ga hem straks ruilen voor FIFA2007of voor tiger woods ofzo.. moet nog ff kijken of er vette spellen zijn
Oh noes !!!1111quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:56 schreef Fargo het volgende:
Geen replay-save bij de 360...
ahh, beter nieuwsquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat een overdreven gelul zeg, als je de PS2 versie niet gespeeld hebt is de 360-versie gewoon super. (ik ben erg gewend aan de 360 controller, dus het speelt voor mij net zo fijn als PES4 ooit op de PS2)
Het ziet er beter uit, en speelt heerlijk, 1.000 x beter dan Fifa 2007 iig.
En tsja, die stadions/edit-mode enzo kunnen mij sowieso al gestolen worden, dus ondanks dat het inderdaad minder is dat die dingen niet in de 360-versie zitten, is het nogal overdreven om te roepen dat de 360 versie zuigt.
Maar goed, lekker belangrijk weer, ik ga vanavond weer verder oefenen met plezier.
Online nog niet geprobeerd, moet mijn gold account eerst verlengen, maar ga dat doen als ik offline veel ge-oefend hebquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
ahh, beter nieuwsen hoe zit et met 2 vs 2 online?
is er veel veranderd?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Online nog niet geprobeerd, moet mijn gold account eerst verlengen, maar ga dat doen als ik offline veel ge-oefend heb
Da's duurquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:01 schreef M.Melandri het volgende:
mooi dan ga ik em zo maar es ophalen voor 360![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:03 schreef rival het volgende:
[..]
is er veel veranderd?
als je denkt dat je er aan toe bent online... prd 299 is mijn gamertag.... en ik kreeg net telefoon dat hij in de bus ligt.... nu ff regelen dat ik eerder weg kan van me werk!
Ja ik ben PieAir!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:16 schreef rival het volgende:
hey jpg, wat is er mis met de 360 versie? en hoe zit het met 2vs2?
ik zag PieAir gisteren de hele tijd online in 6....
360 euro bedoelde hij, da's idd duurquote:
En gelukkig weer volle stadions in-play!!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
360 euro bedoelde hij, da's idd duur
Maar speelt lekker, iets anders, maar geen irritante scheidsrechters meer enzo...
Toch apart, ik heb nergens last van, graphics vind ik beter dan Fifa 2007 (vooral wat animaties betreft), en lag in singleplayer ? Nog niet gemerkt na een game of 10.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:06 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja ik ben PieAir!
Geloof me ik heb het spel zowel online als offline uitgebreid gecheckt.. en het is echt de SLECHTSTE PES ooit.
Op de PS2 issie echt de bom, maar op de X360 echt niet... ik heb nog nooit meegemaakt dat ik zelfs offline tegen de CPU speelde en last had van lag
Sorry maar dit is 1 groot debacle.. zowel qua graphics als gameplay.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |