Idd en nu een slotje.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:08 schreef WeirdMicky het volgende:
De succesformule is jezelf zijn en hopen op geluk.
Kom je een heel end ja.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:08 schreef WeirdMicky het volgende:
Heb je dr nog niet genoeg over geluld de hele dag? Jezus christus.
De succesformule is jezelf zijn en hopen op geluk. En wees geen wijf. En geen saai stuk stront. Zorg dus voor een eigen leven. Klaar.
Jij zou de ideale partner zijn van milagro. Die zei ook zoiets volgens mij.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:21 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Kom je een heel end ja.
Waar halen mensen de energie (en de tijd) vandaan om van zoiets simpels een hele wetenschap te maken?
Omdat het vaak werkt! Bepaalde principes komen uit verschillende sociale wetenschappen. Natuurlijk is de basis biologisch, maar dat wil niet zeggen dat theorien niet kunnen helpen de realiteit te omschrijven.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:21 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Kom je een heel end ja.
Waar halen mensen de energie (en de tijd) vandaan om van zoiets simpels een hele wetenschap te maken?
Laten we niet te hard van stapel lopenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:23 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Jij zou de ideale partner zijn van milagro. Die zei ook zoiets volgens mij.
De theorie is dat als je het goed doet je het als vrouw bijna niet merkt dat er een boek aan te pas is gekomen. Goed he?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:25 schreef liefie_ het volgende:
sorry hoor maar ik hoef (even hard gezegt want ik ben nou eenmaal gewoon een botte trut) echt geen knul die een boek met theorieen nodig heeft om met me te kunnen flirten
Omdat het werkt?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:25 schreef ioko het volgende:
[..]
Omdat het vaak werkt! Bepaalde principes komen uit verschillende sociale wetenschappen. Natuurlijk is de basis biologisch, maar dat wil niet zeggen dat theorien niet kunnen helpen de realiteit te omschrijven.
"wat heb je daar achter je rug?"quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:26 schreef nozem het volgende:
[..]
De theorie is dat als je het goed doet je het als vrouw bijna niet merkt dat er een boek aan te pas is gekomen. Goed he?
en dan voortaan altijd dezelfde openingszin aan moeten horenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:26 schreef nozem het volgende:
[..]
De theorie is dat als je het goed doet je het als vrouw bijna niet merkt dat er een boek aan te pas is gekomen. Goed he?
*trekt intelligent gezicht en zet leesbril opquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:28 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
"wat heb je daar achter je rug?"
gesprekspartner ms danquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:23 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Jij zou de ideale partner zijn van milagro. Die zei ook zoiets volgens mij.
"Meisje toch, je reactie is wetenschappelijk bezien HOOGST onverantwoord!"quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en dan voortaan altijd dezelfde openingszin aan moeten horen
"ja maar het boek zei dat het ging werken!"
loop ik braaf niet te hard van stapel, ga je nog miepenquote:
Ik ben niet mezelf als ik met een leuke vrouw ben, door die theorien heb ik dat ingezien. Ik praat over gevoelens en ben lief en aanhankelijk. (terwijl ik ook gewoon wil neukenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:28 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Omdat het werkt?
Jongen... jezelf zijn is het ENIGE wat werkt. De rest is een leuk spelletje, maar meer ook niet.
Ik klink heel oud en wijs, maar het is gewoon zo. Wil je neuken? Oogcontact en verder niks. Is de kans op sex aanwezig, dan zul je zien dat je vanzelf wel in elkaars buurt komt gedurende de avond en dan gaat de rest vanzelf.
Het is jammer dat jullie alleen aan versierzinnen denken, daar gaan die theorien niet over.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en dan voortaan altijd dezelfde openingszin aan moeten horen
"ja maar het boek zei dat het ging werken!"
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:41 schreef ioko het volgende:
[..]
Het is jammer dat jullie alleen aan versierzinnen denken, daar gaan die theorien niet over.
Bij jou in de wijk misschienquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:54 schreef GSi het volgende:
Met een volle portomonnee en een dikke auto kom je al een heel eind. Als je er dan ook nog voor zorgt dat je "pimp" bent incluis sixpack, dure kleding, nieuwste mobiel e.d. heb je geheid succes.
Het eerste voorbeeld: raar meisje, ik zou nooit zeggen dat ie maar een drankje voor me moet kopen. Ik zou wel iets aannemen als hij iets aanbood en anders zou ik zelf wat aanbieden. Een voorbeeld waar ik niets mee kan.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:48 schreef ioko het volgende:
Hier een stukje van David DeAngelo, misschien is het begrijpelijker als je een reallife voorbeeld ziet:
sidenote: natuurlijk neem je de voorbeelden met een korrel zout, het gaat om het principe!!
HOW DO WOMEN TEST MEN?
For most guys, the concept of a woman "testing"
them seems a little strange.
Why would a woman WANT to test a man?
What could she possibly gain from it?
The answer: A LOT.
By testing a man, a woman can learn THE MOST
IMPORTANT thing about him...
Let's say you're at a bar talking to a girl,
and she says "Hey, buy me a drink".
You say "Great, what do you want?".
Guess what?
She just told you what to do, and you went for
it without a second thought.
Or maybe you've started a conversation with a
group of girls at a coffee shop.
One of them says that she doesn't like your
shoes.
You say "Oh, well I wasn't planning on seeing
anyone important today... I just put on whatever I
could find".
In other words, you MAKE AN EXCUSE for
yourself.
As you can probably guess, that's a BAD IDEA.
In that moment, you have just failed the test
with flying colors.
Het is een uitgaansvoorbeeld over een knappe arrogante vrouw (dat type gebruikt DeAngelo het liefst, omdat die de meeste weerstand hebben). Maar ik geloof best dat er vrouwen zijn die dit doen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het eerste voorbeeld: raar meisje, ik zou nooit zeggen dat ie maar een drankje voor me moet kopen. Ik zou wel iets aannemen als hij iets aanbood en anders zou ik zelf wat aanbieden. Een voorbeeld waar ik niets mee kan.
Het tweede voorbeeld: hij zou inderdaad afvallen. Maar niet omdat hij zich verontschuldigt voor zijn schoenen, maar omdat ik op dat moment zou denken dat hij erg needy is en dit alleen maar zegt om in de smaak te vallen en misschien te soren. Niet bij mij dus.
Alles wat vrouwen doen en zeggen is met een reden en is een test...ook al weten we dat zelf niet eens...dat ik dat jou nog moet uitleggen, milagroquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:04 schreef milagro het volgende:
wie zegt trouwens dat zo iemand bewust de man aan het testen is?
als je zo al in het (uitgaans)leven staat, zo op je hoede, ja, blijf dan maar thuis
Het kan bewust zijn, maar ook onbewust. Feit blijft dat deze testjes worden gedaan, ik doe ze zelf ook bij leuke vrouwen, meestal in de vorm van pesten. Waarom ben je eigenlijk zo cynisch?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:04 schreef milagro het volgende:
als je zo al in het (uitgaans)leven staat, zo op je hoede, ja, blijf dan maar thuis
Ik zei het alquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:14 schreef ioko het volgende:
[..]
Het kan bewust zijn, maar ook onbewust. Feit blijft dat deze testjes worden gedaan, ik doe ze zelf ook bij leuke vrouwen, meestal in de vorm van pesten. Waarom ben je eigenlijk zo cynisch?
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Alles wat vrouwen doen en zeggen is met een reden en is een test...ook al weten we dat zelf niet eens...dat ik dat jou nog moet uitleggen, milagroJe hebt er nog niet veel van begrepen.
Thanks miss_sly.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Alles wat vrouwen doen en zeggen is met een reden en is een test...ook al weten we dat zelf niet eens...dat ik dat jou nog moet uitleggen, milagroJe hebt er nog niet veel van begrepen.
cynisch?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:14 schreef ioko het volgende:
[..]
Het kan bewust zijn, maar ook onbewust. Feit blijft dat deze testjes worden gedaan, ik doe ze zelf ook bij leuke vrouwen, meestal in de vorm van pesten. Waarom ben je eigenlijk zo cynisch?
als je het idee hebt dat het wel gebeurd dan is het tijd om met die vrouw te stoppen en zoek er één waar je leuk mee kunt pratenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:17 schreef ioko het volgende:
[..]
Thanks miss_sly.
Waarom is het nou zo raar om dit als waarheid te accepteren? Ik snap dat het totaal onromantisch is, maar dat wil niet zeggen dat het niet klopt. Het is natuurlijk niet tijdens elk gesprek, en niet altijd, maar het gebeurd wel!
en jij speelt fijn mij of kom jij wel to the point ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:21 schreef Italo het volgende:
Geachte beterweters:
Wat doe je als een vrouw gesloten is, dichtslaat bij openheid en eerlijkheid aangaande hoe ik me voel bij haar (wat overigens extreem positief is aka smoorverliefd) maar zelf niets loslaat (eigenlijk ook niet als ik er naar vraag).
Vrouw in kwestie laat wel duidelijk merken mij leuk te vinden, het lijkt of ze een afstoten/aantrekken "spel" aan het spelen is..
Help!![]()
Ik doe idd een aantal van deze dingen. Ik ga makkelijk met vrouwen om, TE makkelijk zelfs, en heb daardoor nul ervaring met vrouwen op relatiegebied.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:17 schreef milagro het volgende:
[..]
cynisch?
jullie doen veel te moeilijk, denken veel te veel na, analyseren alles stuk en dat levert per saldo duidelijk veel te weinig op, anders waren deze topics er niet.
daarom.
dus.
Dat klopt!! Het is ook geen absolute waarheid, en ik zou zeker niet vallen op een vrouw die zo duidelijk zit te vissen. Maar het tweede voorbeeld is realistisch, en het helpt om te bedenken dat vrouwen deze dingen uitproberen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:22 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
als je het idee hebt dat het wel gebeurd dan is het tijd om met die vrouw te stoppen en zoek er één waar je leuk mee kunt praten
kan het niet gewoon zijn dat de vrouw die dat zegt, de schoenen niet mooi vindt...punt...geen catch, gewoon een mening ventileert??quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:25 schreef ioko het volgende:
[..]
Dat klopt!! Het is ook geen absolute waarheid, en ik zou zeker niet vallen op een vrouw die zo duidelijk zit te vissen. Maar het tweede voorbeeld is realistisch, en het helpt om te bedenken dat vrouwen deze dingen uitproberen.
nee, vrouwen zeggen nooit wat ze denkenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
kan het niet gewoon zijn dat de vrouw die dat zegt, de schoenen niet mooi vindt...punt...geen catch, gewoon een mening ventileert??
Je moet juist wél spanning opbouwen dweebquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:18 schreef ioko het volgende:
Ik zal het als volgt duidelijk maken, ik praat even over mezelf, om niemand te beledigen:
Als ik een meid leuk vind, liet ik dat merken door in haar buurt te zijn, leuke dingen te doen, over gevoelens en persoonlijke dingen te praten en zo min mogelijk spanning op te bouwen (dat laatste gaat onbewust): resultaat? --> vrouwen voelen zich prima op hun gemak bij mij, maar voelen absoluut geen aantrekkingskracht.
Ow nee, dat was ik vergeten....mijn fout, sorryquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:28 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
nee, vrouwen zeggen nooit wat ze denken![]()
is ze extreem gesloten, of is ze extreem gesloten bij jouquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:21 schreef Italo het volgende:
Geachte beterweters:
Wat doe je als een vrouw gesloten is, dichtslaat bij openheid en eerlijkheid aangaande hoe ik me voel bij haar (wat overigens extreem positief is aka smoorverliefd) maar zelf niets loslaat (eigenlijk ook niet als ik er naar vraag).
Vrouw in kwestie laat wel duidelijk merken mij leuk te vinden, het lijkt of ze een afstoten/aantrekken "spel" aan het spelen is..
Help!![]()
Dat kan, en dan nog zal het haar uitmaken hoe de man reageert, als hij roept "ow, maar die schoenen wilde ik al weggooien" dan zal geen vrouw daar respect voor kunnen opbrengen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
kan het niet gewoon zijn dat de vrouw die dat zegt, de schoenen niet mooi vindt...punt...geen catch, gewoon een mening ventileert??
waarom niet? dat kan toch ook gewoon de waarheid zijn?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:30 schreef ioko het volgende:
[..]
Dat kan, en dan nog zal het haar uitmaken hoe de man reageert, als hij roept "ow, maar die schoenen wilde ik al weggooien" dan zal geen vrouw daar respect voor kunnen opbrengen.
een man ook niet hoorquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:30 schreef ioko het volgende:
[..]
Dat kan, en dan nog zal het haar uitmaken hoe de man reageert, als hij roept "ow, maar die schoenen wilde ik al weggooien" dan zal geen vrouw daar respect voor kunnen opbrengen.
Hence het woord LIET: ik probeer dit tegenwoordig wel te doen, het probleem is dat ik er zo fucking goed in ben om een prettige (lees nul spanning) sfeer te creeren dat ik er behoorlijk moeite voor moet doen. Heb je een voorbeeld hoe je dat doet?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je moet juist wél spanning opbouwen dweeb.
Als je er een beetje kundig in bent vóelt ze zich daarbij zelfs op haar gemak...
*ploink*
Spanning + tof sfeertje = bingo
ach komnou toch, zo diep denkt men toch helemaal niet na tijdens het uitgaanquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:30 schreef ioko het volgende:
[..]
Het gaat om het PRINCIPE (ik weet het, het is lastig). Ik zal het in mijn eigen woorden uitleggen:quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:32 schreef SuperMocio het volgende:
Dat van die drankjes is echt typisch amerikaans.
Verder vind ik dat schoenenvoorbeeld echt te stompzinnig voor woorden. Stel je hebt een prima gesprek met vrouw in kwestie, is het IN 1 KEER is afgelopen omdat je kritiek op je schoenen (waar bemoeit ze zich mee) niet goed beantwoord.Lekker boeiend. Persoonlijk vind ik mensen die overal een bijdehand antwoord op hebben hoogst vermoeiend en al helemaal geen leuke gesprekspartners.
Nog meer van dit soort voorbeelden? Dan gooi ik ff wat popcorn in de magnetron
je gaat nu natuurljik wel uit van het type waar jij dan weer opvalt. Een gothic meisje of alto heeft geen zin in jouw moderne kapsel en bijpassende schoenen. kistjes en lang haar doet het hem helemaal. en je moet ook nog eens leuk in de omgang zijn met dat specifieke meisje.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:34 schreef hetisleuk het volgende:
Stop meer geld in jezelf zoals een goed kapsel, echt leuke kleding/schoenen (modern!!!!!) dan kom je al een heel eind.
Ok, het is een kutvoorbeeld, wie zegt dat David DeAngelo god is?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:33 schreef milagro het volgende:
[..]
ach komnou toch, zo diep denkt men toch helemaal niet na tijdens het uitgaan
gewoon lol maken, scoren niet als doel zien, niet bezig zijn met taktieken, niet achter ieder antwoord een diepere betekenis zoeken, en niet voor de ander denken en vandaar uit weer verder gaan met je taktiek.
niet om respect te krijgen en om zelfstandig over te komen, maar omdat je het wel leuk vindt en dat ook mag ongeacht wat de persoon waar je mee praat er van vindtquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:35 schreef ioko het volgende:
[..]
Het gaat om het PRINCIPE (ik weet het, het is lastig). Ik zal het in mijn eigen woorden uitleggen:
Als ik zeg dat ik van trance houd, en een meid zegt dat ze dat verschrikkelijk vind (en echt goed begint te zeiken) is mijn eerste neiging om aan te geven dat ik het helemaal niet de beste stroming vind, of dat ik het de laatste tijd nauwelijks luister. Om respect te krijgen, en zelfstandig over te komen, is het slim om dit niet te doen, maar gewoon haar te laten zeiken, en lekker door te lullen.
He bah mannen zonder eigen mening, zonder persoonlijkheid. Dat is inderdaad niet zo spannendquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:35 schreef ioko het volgende:
[..]
Het gaat om het PRINCIPE (ik weet het, het is lastig). Ik zal het in mijn eigen woorden uitleggen:
Als ik zeg dat ik van trance houd, en een meid zegt dat ze dat verschrikkelijk vind (en echt goed begint te zeiken) is mijn eerste neiging om aan te geven dat ik het helemaal niet de beste stroming vind, of dat ik het de laatste tijd nauwelijks luister.
mja, met een dergelijke houding heb je die Di Angelo niet nodig, maar wat ruggegraatquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:35 schreef ioko het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik van trance houd, en een meid zegt dat ze dat verschrikkelijk vind (en echt goed begint te zeiken) is mijn eerste neiging om aan te geven dat ik het helemaal niet de beste stroming vind, of dat ik het de laatste tijd nauwelijks luister. Om respect te krijgen, en zelfstandig over te komen, is het slim om dit niet te doen, maar gewoon haar te laten zeiken, en lekker door te lullen.
het voorbeeld maakt niet uit, maar dat respect krijgen, kom op, joh, doe eens relaxed...als je met die instelling uitgaat, scenario's thuis uitgewerkt, slimme antwoorden op mogelijke vragen in je achterhoofd, dan ben je dus gewoon echt te moeilijk bezig en zul je 9 vd 10 keer teleurgesteld worden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:36 schreef ioko het volgende:
[..]
Ok, het is een kutvoorbeeld, wie zegt dat David DeAngelo god is?![]()
Dat is al weer een heel ander verhaal. Logisch dat je niet met iemand moet meelullen, alleen maar omdat je denkt dat die persoon dat wil horen. Dan val je door de mand. Dat vind ik sowieso irritant bij ieder willekeurig persoon. Kortom: je moet dus gewoon een normaal gesprek met een vrouw voeren zonder je (onbewust?) aan haar, door jou ingeschatte, eisen te conformeren. Gewoon jezelf zijn en niet inlikken. No shit.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:35 schreef ioko het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso irritant: inschatten, invullen wat ik zou denken en voelen...je kunt niet invullen voor een ander, dus blijf maar gewoon dicht bij jezelf, daar zit je zeker goed.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:42 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Dat is al weer een heel ander verhaal. Logisch dat je niet met iemand moet meelullen, alleen maar omdat je denkt dat die persoon dat wil horen. Dan val je door de mand. Dat vind ik sowieso irritant bij ieder willekeurig persoon. Kortom: je moet dus gewoon een normaal gesprek met een vrouw voeren zonder je (onbewust?) aan haar, door jou ingeschatte, eisen te conformeren. Gewoon jezelf zijn en niet inlikken. No shit.
Nah, geen idee, sluipt er gewoon in...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:32 schreef ioko het volgende:
Heb je een voorbeeld hoe je dat doet?
De deskundigequote:
Wat er zo moeilijk aan is: ik had dit niet door!!! Hoe stom dat ook klinkt, ik zal niet de enige zijn die soortgelijke fouten maakt. De termen die ik gebruik zijn over ge-analyseerd, maar het principe werkt zo, wat is er nu zo moeilijk aan om dit in te zien?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
niet om respect te krijgen en om zelfstandig over te komen, maar omdat je het wel leuk vindt en dat ook mag ongeacht wat de persoon waar je mee praat er van vindt
Wat is er nu zo moeilijk aan??
Dat kan echt NIET!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, geen idee, sluipt er gewoon in...
Voorbeeldje van vanavond, hoog vrouwtje van het werk die zo'n 3 keer zoveel als ik zal verdienen ofzo.
Nooit echt sociaal mee gesproken, maar een uit de hand gelopen geintje bracht ons in een restaurantje.
Het eerste half uur uitsluitend over doodsaaie dingen als wervingsbeleid, targets
en haar hier aan voorafgaande carriere gepraat.
Kun je gerust een hele avond mee vollullen, maar dan heb je dus een superduffe avond en zal er geen vervolg komen.
Dus wat doe je dan?
Je geeft er een andere draai aan.
Kasta: Hé, reuze interessant allemaal, maar wat verdien je nu dan?
Zij: Wtf.
Kasta: Nah, je was toch zo open?
Zij: Nah, hier trek ik toch echt de grens qua openheid.
Kasta: Behoorlijk strakke grenzen heb je...
Zij: Valt mee hoor, ik ben echt wel heel open, voor de rest mag je me alles vragen, ook qua geld!
Kasta: Ah tof, wat moet een nachtje met je in bed kosten?
Ok, je loopt een behoorlijk risico, voor hetzelfde geld ben je immers je baan kwijt.
Maar toch, gaat het goed, dan is het ijs gebroken, de toon gezet en heb je een toffe, gezellige ouwehoeravond waarbij alles gezegd kan worden....
Het wordt tijd dat ík een boek ga schrijven goddomme!quote:
In jouw geval is dat niet zo'n probleem omdat je toch al drie keer minder dan haar verdiende. maar stel dat je best tevreden bent met je salaris word je toch voorzichtigerquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:48 schreef kastanova het volgende:
Ok, je loopt een behoorlijk risico, voor hetzelfde geld ben je immers je baan kwijt.
Waarom waai je dan met de wind mee?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:50 schreef ioko het volgende:
Als je een watje bent, ben je niet interessant!
er zijn hier al vier topics binnen een week over vol geschreven. lijkt me genoeg wat betreft het marktonderzoekquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ík een boek ga schrijven goddomme!.
Nah nee, dat kan ik het vrouwelijke deel van de bevolking niet aandoen.
Je hebt een nog onafgemaakt topic lopen over dit onderwerpquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ík een boek ga schrijven goddomme!.
Nah nee, dat kan ik het vrouwelijke deel van de bevolking niet aandoen.
Dacht het wel hoor, mits je een niet te saaie doos treft...quote:
Het voorbeeld dat ik noemde is gelukkig niet op mezelf van toepassing: ik weet dat ik een goede smaak heb en verdedig die ook, geen probleem dus. Ik gedraag me echter wel op andere manieren 'onderdanig' als ik een vrouw leuk vind, denk aan: bellen, aandacht geven, aardige dingen zeggen, haar niet pesten/uitproberen. Door dat minder te doen (om dat te kunnen moet je het eerst zien) kun je spanning laten bestaan (misschien zelfs opbouwen) en dat geeft je mogelijkheden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
Waarom waai je dan met de wind mee?
Oh fuck, da's waar ook, ik moet het 3e deel van "Hoe versier ik de ideale, onbereikbare vrouw" nog tikkenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je hebt een nog onafgemaakt topic lopen over dit onderwerp
In jouw ogen een goede smaak, misschien in de ogen van een ander niet. En dat maakt ook niet uit, het is jouw smaak, het is wie jij bent, en dat ga je toch neit verbloemen omdat een ander zegt dat ze er anders over denkt?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:57 schreef ioko het volgende:
[..]
ik weet dat ik een goede smaak heb en verdedig die ook, geen probleem dus.
Dus ze ontweek de vraagquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dacht het wel hoor, mits je een niet te saaie doos treft...
In dit geval had ik zelfs een waardig tegenstander.
Een paar minuten later bij de vraag met hoeveel mannen ze het bed had gedeeld, reageerde ze namelijk behoorlijk adrem met "Bedoel je tegelijkertijd?."
Precies, en zoals je al kon lezen, doe ik dat ook niet! Al vind ik het nog steeds lastig om recht in een vrouw haar gezicht te zeggen dat ik het ranzig vind dat ze rookt. (terwijl ik dat wel vind) Je hoeft niet onbeschoft te worden natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
In jouw ogen een goede smaak, misschien in de ogen van een ander niet. En dat maakt ook niet uit, het is jouw smaak, het is wie jij bent, en dat ga je toch neit verbloemen omdat een ander zegt dat ze er anders over denkt?
je moet maar net een assertieve vrouw treffen hèquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:02 schreef ioko het volgende:
Jullie zitten toch in de zoveelste emancipatie golf, kom eens met wat practische voorbeelden.![]()
Nou, die lopen hier wel rond hoor! (in woord dan toch zeker)quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:04 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
je moet maar net een assertieve vrouw treffen hè
Dan ga ik naar bed.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:02 schreef ioko het volgende:
Even voor de dames: het is nu wel duidelijk dat jullie het niet eens zijn met het nadenken over hoe je vrouwen moet benaderen. Het gebeurd nu eenmaal toch, leg je erbij neer.
Ik ben veel meer benieuwd naar jullie reacties op een weinog assertieve man. Stel: een leuke man zit naast je op de bank, hij is gezellig, spraakzaam, maar maakt weinig aanstalte om een arm om je heen te slaan, of je te zoenen: wat doe je in deze situatie?
Nee, daarna rekende ze het uit; 31 jaar - jaren inactiviteit - jaren relatie x 4 per jaar = totaalquote:
Vreselijke vraag trouwens, is daar een goed antwoord op mogelijk? Een paar minder dan jij?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee, daarna rekende ze het uit; 31 jaar - jaren inactiviteit - jaren relatie x 4 per jaar = totaal.
Ok, duidelijk. Geen emancipatie dus? Waarom hebben vrouwen zo vaak de mond vol van mannen die niets doen, terwijl ze zelf ook weinig proactief zijn.quote:
Omdat ik selectief geemancipeerd benquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:10 schreef ioko het volgende:
[..]
Ok, duidelijk. Geen emancipatie dus? Waarom hebben vrouwen zo vaak de mond vol van mannen die niets doen, terwijl ze zelf ook weinig proactief zijn.
Nah, ik vond dit eigenlijk wel een goed antwoord...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:09 schreef Xennia het volgende:
[..]
Vreselijke vraag trouwens, is daar een goed antwoord op mogelijk? Een paar minder dan jij?
Ok, bedankt voor je eerlijke antwoordquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:13 schreef Xennia het volgende:
[..]
Omdat ik selectief geemancipeerd ben![]()
Je kunt mannen het jagen toch niet ontnemen? Ik geef wel signalen af, bouw de spanning op maar uiteindelijk moet hij de stap zetten
Zolang het "op veilige afstand blijft" is ze een erg krachtige vrouw met een sterke intuïtie en veel gevoel. Ze is aan de andere kant wel echt een denker en kan moeilijk vanuit haar gevoel praten, als zaken haar echt raken bevriest ze (wat ze zelf ook zegt)quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:29 schreef milagro het volgende:
is ze extreem gesloten, of is ze extreem gesloten bij jou
We zijn aan een 2e contact bezig. van het voorjaar hebben we elkaar ontmoet via het werk (groot bedrijf, we werken eigenlijk nooit samen), ze heeft me op een gegeven moment (met een blik in haar ogen alsof het het ergste was wat haar kon overkomen) verteld dat ze verliefd op me was...quote:hoe merk je dat ze jou leuk vindt dan?
Gescheiden ouders, 2 totaal verschillende typen, 1 zakelijk en 1 gevoelig, denk dat dat bij haar de onbalans tussen haar eigen gevoel en ratio (mede) kan verklaren..quote:en zou ze het aantrekken/afstoten spel spelen, move on, spelletjes spelen is voor pubers
ja weet je, ik denk zelf dat juist in het begin, wetende van elkaar dat je verliefd bent, op elkaar dusquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:20 schreef Italo het volgende:
[..]
Zolang het "op veilige afstand blijft" is ze een erg krachtige vrouw met een sterke intuïtie en veel gevoel. Ze is aan de andere kant wel echt een denker en kan moeilijk vanuit haar gevoel praten, als zaken haar echt raken bevriest ze (wat ze zelf ook zegt)
[..]
We zijn aan een 2e contact bezig. van het voorjaar hebben we elkaar ontmoet via het werk (groot bedrijf, we werken eigenlijk nooit samen), ze heeft me op een gegeven moment (met een blik in haar ogen alsof het het ergste was wat haar kon overkomen) verteld dat ze verliefd op me was...
Om het kort te houden, ik heb het contact uiteindelijk verbroken omdat ze met "niets" kwam, geen initiatief om te praten hoe het samen is, totaal stil vallen wanneer ik haar iets vroeg over haar gevoelens (naar haarzelf en naar mij toe) en wegkruipen op het moment dat ik letterlijk toenadering zocht,dwz naakt in bed. Ik was het zo beu en werd misselijk van m'n eigen gevoel wat ik weer teruggekaatst kreeg dat ik dus het contact heb verbroken, heb haar ook verteld waarom en waar ik tegenaan liep, ze kon er weinig mee..
Wat ik "wilde" van haar was iets van een reactie, al was het een afwijzing, wat ze heeft gedaan is wegkruipen op het moment dat ik open en eerlijk was en ook als ik haar vroeg hoe het bij haar zat, haar enige reactie was dat ze me aankeek als een bang hondje...
[..]
Gescheiden ouders, 2 totaal verschillende typen, 1 zakelijk en 1 gevoelig, denk dat dat bij haar de onbalans tussen haar eigen gevoel en ratio (mede) kan verklaren..
Actuele situatie is dat we sinds kort samen sporten, als de stiltes vallen ben ik nu degene die dicht klapt, ik merk aan haar dat ze zich niet helemaal ontspannen voelt (dit staat los van mijn eigen dichtklappen) en dat ze soms even weer in haar "rol" moet komen, alsof er niets is en nooit iets is geweest..
En ik ben zo verliefd maar weet niet hoe ik het kan uiten naar haar toe zonder haar weg te jagen.
Ik hou zelf absoluut niet van gedoe, zeker niet in het begin, het verbaast me ook nog steeds dat ik zo'n lange adem heb (gehad).quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:33 schreef milagro het volgende:
ja weet je, ik denk zelf dat juist in het begin, wetende van elkaar dat je verliefd bent, op elkaar dus, het makkelijk zou moeten gaan.
ik zou geen zin hebben in al dat gedoe, niet meteen aan het begin al.
tuurlijk houd je even vol, ms tegen beter weten in, je bent verliefd tenslotte en dan doe je dom, maar na een maand of 2 gekloot wat geen donder opschiet, zou ik, verliefd als ik ben, toch afhaken.
ik zou aannemen, dat het bij de ander toch niet zo diep zit dan, want woorden zijn mooi (Ik ben verliefd op je) maar daden mooier.
en als iemand al zo vol hang ups zit, en dat zich al meteen op die manier uit.....
maar goed, ervan uitgaande dat jouw conclusies (gescheiden ouders , compleet verschillende mensen en dus de kids in onbalansvind ik nog al een conclusie
)kloppen that is.
ms is het gewoon heel simpel en vindt ze je niet leuk genoeg, niet meer, of ms nooit echt gevonden, soms denk je verliefd te zijn, soms wil je verliefd zijn, soms ben je even verliefd en is het ook zo weer over.
Ik dacht dat alleen vrouwen dat deden, invullen en analyserenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:03 schreef Italo het volgende:
[..]
Ik hou zelf absoluut niet van gedoe, zeker niet in het begin, het verbaast me ook nog steeds dat ik zo'n lange adem heb (gehad).
Het is me op dit moment (en toen op een gegeven moment ook) bijna irrelevant hoe ze er in staat, wat ik al zei, al zet ze me aan de kant, als ze maar iets laat zien (in woorden en/of gevoelsmatig) van wat ze wel of niet voor me voelt, ze desnoods iets verzint, voor mij was, is en blijft het puur gissen..
Met haar ouders bedoel ik dat ze aan de ene kant een harde, emotieloze, carriere-ouder heeft, aan de andere kant een gevoelige, zachte ouder zonder ruggegraat en dat ze daar mee is opgegroeid (ze zijn toen ze vrij jong was gescheiden). Dat ze van daaruit misschien ook moeite heeft die 2 kanten in haarzelf samen te laten zijn (voorbeeldfunctie, blabla...)
soms is het beter je niet te veel de waaroms af te vragen (begrijpelijk wel dat je dat doet) maar je verlies te nemen, als het niet loopt dan loopt het niet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:03 schreef Italo het volgende:
[..]
Ik hou zelf absoluut niet van gedoe, zeker niet in het begin, het verbaast me ook nog steeds dat ik zo'n lange adem heb (gehad).
Het is me op dit moment (en toen op een gegeven moment ook) bijna irrelevant hoe ze er in staat, wat ik al zei, al zet ze me aan de kant, als ze maar iets laat zien (in woorden en/of gevoelsmatig) van wat ze wel of niet voor me voelt, ze desnoods iets verzint, voor mij was, is en blijft het puur gissen..
Met haar ouders bedoel ik dat ze aan de ene kant een harde, emotieloze, carriere-ouder heeft, aan de andere kant een gevoelige, zachte ouder zonder ruggegraat en dat ze daar mee is opgegroeid (ze zijn toen ze vrij jong was gescheiden). Dat ze van daaruit misschien ook moeite heeft die 2 kanten in haarzelf samen te laten zijn (voorbeeldfunctie, blabla...)
verliefde mannen zijn net vrouwenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:09 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen vrouwen dat deden, invullen en analyseren
Er zijn wel succesformules. Maar die moeten uit jezelf komen. Wat er niet zijn zijn vlugge, eenvoudige oplossingen, die alleen maar gaan over de buitenkant, en over hoe je moet reageren in een bepaalde situatie.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 08:32 schreef spoor4 het volgende:
Er is geen succesformule. En dat geldt voor alles in het leven.
Punt.
Niet bewust denk ik. Maar ik herken het wel. Dat van die schoenen is me trouwens echt overkomenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:04 schreef milagro het volgende:
Ja, ga de internetdetective uithangen. Dat heeft vast meer succes.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:34 schreef hetisleuk het volgende:
Bot zijn helpt ook goed...ben je een slijmerd forget het maar. Trouwens die BMW, Rolex... laat maar weg daar valt geen 1 chick voor. Stop meer geld in jezelf zoals een goed kapsel, echt leuke kleding/schoenen (modern!!!!!) dan kom je al een heel eind. Je bent zelf het belangrijkste en dat moet je super uitstralen. Probeer een beetje te weten te komen van haar (op dating profielen staat meestal al een hele hoop) ga daar in mee al boeit je het in eerste instantie geen reet.....
Kijk, dit vind ik dan weer geen goede instellingquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:13 schreef M_Schtoppel het volgende:
Heel veel tests van vrouwen zijn uiteraard onbewust. En meestal herken ik ze nu en reageer accordingly.
Overigens heb ik een tweede date weten te regelen, gaat dit weekend gebeuren. Eens kijken hoe ze reageert op mijn "tactieken".
testen zijn kinderachtig. Je moet in de liefde geen spelletjes spelenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:13 schreef M_Schtoppel het volgende:
Heel veel tests van vrouwen zijn uiteraard onbewust. En meestal herken ik ze nu en reageer accordingly.
Overigens heb ik een tweede date weten te regelen, gaat dit weekend gebeuren. Eens kijken hoe ze reageert op mijn "tactieken".
Klopt, er zijn bij vrouwen veel meer dingen NIET te doen, dan WEL te doen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:21 schreef Disorder het volgende:
[..]
Kijk, dit vind ik dan weer geen goede instelling
Veel beter zou het zijn als je gewoon met het verstand op nul plezier probeert te hebben en ergens in je achterhoofd houdt wat je NIET moet doen. Dat is alles, lijkt me.
scare tacticsquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:13 schreef M_Schtoppel het volgende:
Dit gebeurd echter wel vaak.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
testen zijn kinderachtig. Je moet in de liefde geen spelletjes spelen
Had ze geen seks met degenen waar ze een relatie mee had?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee, daarna rekende ze het uit; 31 jaar - jaren inactiviteit - jaren relatie x 4 per jaar = totaal.
Waarom blijf ik hier toch op reageren? Omdat ik er best wel kwaad om kan worden dat mensen niet kritisch naar de realteit durven te kijken. Wat is er nu mis als mannen die onzeker zijn meer controle willen hebben over hun leven?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 08:17 schreef miss_sly het volgende:
Als dat dezelfde toon is als zijn boek(en), dan kan ik me niet voorstellen dat je je daar in verdiept. Ik neem aan dat The Game de manier is die de schrijver propageert om vrouwen te versieren? Ik vind het echt Amerikaans en bijna als een geloof klinken
Weet je wat Sex and the City was? Entertainment!
Eens! Maar toch is het iets wat bijna elke man ervaart, en geloof me, vrouwen spelen meer spelletjes dan ze zelf beseffen (mannen vast ook). Die spelletjes hebben ook een duidelijk genetisch doel, dus ik blijf het vreemd vinden dat het zo moeilijk te begrijpen is.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
testen zijn kinderachtig. Je moet in de liefde geen spelletjes spelen
Hier ben ik het even heel erg met Disorder eens. Ik blijf dan ook van mening dat DDA's boek beter "How to decrease your fuckups by 50%" had kunnen heten dan "double your dating". Het gaat voornamelijk om wat je NIET moet doen, en minder over wat je wel moet doen (zoals cocky n funny voor de lezers).quote:Veel beter zou het zijn als je gewoon met het verstand op nul plezier probeert te hebben en ergens in je achterhoofd houdt wat je NIET moet doen. Dat is alles, lijkt me.
Voor mji was een eenzelfde soort zin: "if you dont succeed, it doesnt mean you cant do it, it just means you haven't failed enough"quote:winners make more mistakes than losers
ik denk niet dat die artikeltjes nou heel erg representatief zijn voor wat vrouwen in het algemeen beweegt en bezighoudt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:53 schreef Xtinction het volgende:
Ik lees die magazines niet voor niets graag als mijn vriendin ze in huis heeft, omdat ik dit soort dingen interessant vind, en al helemaal wat vrouwen nou beweegt. Ik lees dan ook excusief die artikelen over "how to change your man", "how to improve your sex life" en dergelijken.
Wat ik ermee wilde zeggen is dat als jullie een bron voor self-help nodig hebben, die overal te vinden is. Voor mannen is dat een stuk lastiger. Of jullie dat wel of neit interessant vinden, daar gaat het eventjes niet overquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:00 schreef Wolkje het volgende:
[..]
ik denk niet dat die artikeltjes nou heel erg representatief zijn voor wat vrouwen in het algemeen beweegt en bezighoudt.
Ze gaan als warme broodjes over de toonbank.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:00 schreef Wolkje het volgende:
[..]
ik denk niet dat die artikeltjes nou heel erg representatief zijn voor wat vrouwen in het algemeen beweegt en bezighoudt.
Dat zal wel, ik lees ze eigenlijk nooit (tenzij ik bij de kapper, de huisarts of op het vliegveld ben).quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:09 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ze gaan als warme broodjes over de toonbank.
dat ligt dan aan jou.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:31 schreef Friek_ het volgende:
Vrouwen mogen wel eens wat meer initatief tonen. Ik heb geen zin meer in dat constante gejaag, ik zuig er toch in. Wederzijdse interesse is wel zo leuk af en toe.
Ze was dusdanig open dat ik haar wel geloof jaquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:34 schreef Roquefort het volgende:
En jij met je kritische geest slikte het rekensommetje voor zoete koek?![]()
Les 1 voor de vrouw: als je duidelijkheid wil, vraag ernaar, vul het niet inquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:09 schreef Xennia het volgende:
Ik dacht dat alleen vrouwen dat deden, invullen en analyseren
Eigenlijk wil ik alleen een stukje duidelijkheid/helderheid zodat ik weer rustig kan slapen 's nachts.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:10 schreef milagro het volgende:
soms is het beter je niet te veel de waaroms af te vragen (begrijpelijk wel dat je dat doet) maar je verlies te nemen, als het niet loopt dan loopt het niet.
zoveel energie steken in iets wat nog niet eens echt begonnen is, en waarvan je je alleen maar rot gaat voelen, terwijl er sprake is van 2 verliefde mensen... ja volgens mij is er dan 1 gewoon niet eerlijk, en dat is dus zonde van je tijd.
en nogmaals, gescheiden ouders is natuurlijk wel een mooie kapstok om je gedrag aan op te hangen, of in dit geval doe jij dat voor haar (nog makkelijker, en m.i. vooral wishful thinking van jouw kant), maar meestal is het toch veel simpeler, hoor, juist in het begin, ze wil niet echt omdat ze jou niet echt wil.
Wat is het verschil met dat een jongen deze tips van vrienden krijgt en zo zelfverzekerder een leuke meid kan versieren en dat het uit een boek komt?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:25 schreef liefie_ het volgende:
sorry hoor maar ik hoef (even hard gezegt want ik ben nou eenmaal gewoon een botte trut) echt geen knul die een boek met theorieen nodig heeft om met me te kunnen flirten
Ja dat is het hele klote er ook aan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 06:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En wat meer on-topic: Jezelf zijn werkt heel goed, of heel goed iemand anders kunnen spelen. Maar dat is niet verstandig want als je dan het meisje ineens heel leuk vind kan je niet eens jezelf zijn bij haar want als je je gaat "terugveranderen" kan het zijn dat ze de echte jij niet eens leuk vind. En dan was je beter af met een blauwtje aan het begin. Gewoon lekker lachen en mee omgaan net zoals je dat met een vriendin of vriend zou doen aleen een beetje anders erbij kijken, lief lachen en een beetje laten emrken dat je haar leuk vind. Zelf smelt ik ook als een vrouw lief naar mij kijkt, veel meer dan een geile blik.
Dat las je verkeerd.(d'oh ik ga mezelf verdedigen in het mezelf tegen spreken terwijl vrouwen daar op vallen, selchte tactiek dus.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 06:45 schreef a-child-in-chains het volgende:
Je zegt tegen liefie dat er niks mis mee is om je middels tips zelfverzekerder opte stellen bij een meisje
Maar zegt dan dat het niet verstandig is om een act op te voeren omdat je dan door de mand valt.
Dat is wat de vrouwen hier ook steeds wilden benadrukken. Als je ze dan gelijk geeft....
Volgens mij kijken vrouwen negatief naar dit soort dingen om twee redenen. Ze denken vaak dat het er ons alleen om gaat zo snel mogelijk een vrouw het bed in te krijgen. En doordat mannen die dit bestuderen hogere eisen aan vrouwen gaan stellen (wat ze meestal totaal niet gewend zijn) moeten vrouwen ook meer hun best gaan doen. En daar balen ze van want het is natuurlijk veel makkelijker om vanaf hun hoge troontje zelf alle keuze te hebben.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 05:04 schreef a-child-in-chains het volgende:
Het is idd. niet zo dat mensen die DDA of soortgelijk materiaal bestuderen,
kant en klare openingszinnen gaan zitten leren.
Of met een boek in de hand tijdens een date gaan zitten citeren.
Het is meer de inzicht dat belangrijk is. Als je die eenmaal doorhebt, zijn letterlijke openingzinnen niet nodig.
Enkelt leuk, ter vermaak.
DDA's kijk op vrouwen en zijn inner game program (en ook die cocky en funny programma)
Wat DDA ea. zeggen vind ik zo erg zinnig en waardevol. En het gekke is dat zijn materiaal zich helemaal niet
beperkt tot hoe je een vrouw het snelst in bed krijgt.
Je leert nl. zoveel meer. Daar ben ik achter sinds ik een week of wat dingen van hem lees en zie.
Het is gek dat je middels een onderwerp als "dating" te maken krijgt met een zoveel bredere programma dat verder strekt dan alleen vrouwen, dating en sex.
En voordat ik wordt geflamed.. Het is toch niet zo dat alle vrouwen per definitie alleen langdurige relaties
en nooit een snelle hap verlangen?
Volgens DDA integendeel. Eerder mbt. de leeftijd van een meisje (of vrouw) en de wensen
(maar dat laatste destilleer ik er zelf uit, dus eigenlijk is dat van mezelf.)
Trouwens, Social Dynamics is een aangewezen groep aanhangers van David die rondtrekken en
praktijk (of proefs-)gewijs met mensen dingen doen in het uitgaansleven.
En wat vrouwen ook beweren. Die shit schijnt dus echt te werken he.
En wat ik me afvraag is waarom het toch werkt als het niet strookt met het beeld dat vrouwen hebben over
zichzelf, het materiaal van David, en het hele versier gebeuren? Dat vind ik ook gek.
Ik heb ook het gevoel dat vrouwen zich mischien aangevallen voelen door dit soort materiaal.
Hoe precies weet ik niet, maar het lijkt er wel op.
Ik snap niet dat vrouwen overal zo fel tegen zijn in wat DDA en anderen proberen te doen.
Maar zelf wel genieten van de self-help cosmo, viva, story en soorteglijke dingen (waar ook veel brainwash bs. in
staat, ik las laatst de Fancy en Cosmopolitan en wat daarin stond pff..)
En van die politiek-amerikaans-gristelijk-correcte dr. phill kots ik al helemaal![]()
Iemand die zichzelf vernoemd naar Tyler Durden is al niet meer serieus te nemen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 08:36 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Volgens mij kijken vrouwen negatief naar dit soort dingen om twee redenen. Ze denken vaak dat het er ons alleen om gaat zo snel mogelijk een vrouw het bed in te krijgen. En doordat mannen die dit bestuderen hogere eisen aan vrouwen gaan stellen (wat ze meestal totaal niet gewend zijn) moeten vrouwen ook meer hun best gaan doen. En daar balen ze van want het is natuurlijk veel makkelijker om vanaf hun hoge troontje zelf alle keuze te hebben.
En ik ben met je eens dat David's programma's veel verder gaan dan daten. Het gaat veel meer om hoe een betere vent voor jezelf en haar te worden.
Ja, en het klinkt afgezaagd, maar die lui van Real Social Dynamics zijn echt goed. Ik heb Tyler zelf ontmoet en ben ook met hem en ons groepje de stad in geweest. Ik wilde zelf niks doen maar ik wilde hem graag eens in actie zien. En het is echt niet normaal hoe positief vrouwen op zijn opening reageren. Kijk hij zal heus geen score van 100% hebben maar ik denk dat hij beter is dan 99% van de mannen. En hij is echt niet knap of zo, met z'n rossige Wildersachtige kapsel.
Cool. En heb je daarvoor nog veel moeten betalen (If I may Be so blunt to ask.)?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 08:36 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Ja, en het klinkt afgezaagd, maar die lui van Real Social Dynamics zijn echt goed. Ik heb Tyler zelf ontmoet en ben ook met hem en ons groepje de stad in geweest. Ik wilde zelf niks doen maar ik wilde hem graag eens in actie zien. En het is echt niet normaal hoe positief vrouwen op zijn opening reageren. Kijk hij zal heus geen score van 100% hebben maar ik denk dat hij beter is dan 99% van de mannen. En hij is echt niet knap of zo, met z'n rossige Wildersachtige kapsel.
in field trainingenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:43 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja tuurlijk heb ik er voor moeten betalen. Was een classroom seminar want ik had niet de ballen om ook het praktijkgedeelte te doen. Maar ik mocht wel een tijdje meekijken. Was iets van 250 euro of zo. Tegenwoordig is dat deel op DVD verkrijgbaar en doen ze meer in field trainingen.
ik denk, gebaseerd op de posts die ik van je gelezen heb, dat je hier op zich wel gelijk in hebt, maar ik denk ook dat voor jou dit echt niet geldt alleen op het gebied van vrouwen en dating. Volgens mij heb jij jezelf wijs gemaakt dat het allemaal door de vrouwen komt dat jij je zo rot voelt, en dat als je maar eenmaal een vriendin hebt of een keer geneukt, je je echt goed gaat voelen, en ik denk dat dat niet waar is. Dan ga je alleen maar weer telerugesteld zijn en de vrouwen nog meer de schuld geven van jouw ellende.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 05:57 schreef a-child-in-chains het volgende:
dat ik straks echt schakelaars aan en uit moet gaan zetten, wil ik nog wat maken van mijn psyche en leven.
Gewoon, niet needy naar vrouwen toe zijn, meer de leiding nemen zonder dominant te zijn. Niet meer m'n romantische interesse in een vrouw verbergen maar juist subtiel tonen. Dat soort dingen. En morgen even proberen die eerste kus te krijgen. Als dat lukt wordt dat maandagmorgen vermeldt in alle krantekoppen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:15 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
in field trainingen
wat heb je zoal opgestoken van de training ? wat doe jij nu wel wat je eerst niet deed, of niet goed deed ?
Ik vind niet dat er iets mis is met het lezen van boeken, e.d., op dit onderwerp. Ik denk dat er een kern van waarheid in zit. Neem het met een korreltje zout.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:33 schreef milagro het volgende:
...
gewoon lol maken, scoren niet als doel zien, niet bezig zijn met taktieken, niet achter ieder antwoord een diepere betekenis zoeken, en niet voor de ander denken en vandaar uit weer verder gaan met je taktiek.
ghehehequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ik denk, gebaseerd op de posts die ik van je gelezen heb, dat je hier op zich wel gelijk in hebt, maar ik denk ook dat voor jou dit echt niet geldt alleen op het gebied van vrouwen en dating. Volgens mij heb jij jezelf wijs gemaakt dat het allemaal door de vrouwen komt dat jij je zo rot voelt, en dat als je maar eenmaal een vriendin hebt of een keer geneukt, je je echt goed gaat voelen, en ik denk dat dat niet waar is. Dan ga je alleen maar weer telerugesteld zijn en de vrouwen nog meer de schuld geven van jouw ellende.
Ik bedoel dit niet als flame, en hoop dat je het zo ook niet oppikt, maar ik heb echt het idee dat je een hoop issues hebt en die ophangt aan je gebrek aan ervaring met vrouwen en dat dat dus niet de oplossing is voor je problemen.
Hoe kóm je er op om zoiets te gaan doen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:43 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja tuurlijk heb ik er voor moeten betalen. Was een classroom seminar want ik had niet de ballen om ook het praktijkgedeelte te doen. Maar ik mocht wel een tijdje meekijken. Was iets van 250 euro of zo. Tegenwoordig is dat deel op DVD verkrijgbaar en doen ze meer in field trainingen.
Mag ik vragen waar je dan precies voor gaat? Ga je voor die zoen, het scoren, haar in bed krijgen, laten zien dat je cursus helpt, of ga je gewoon voor die leuke vrouw die je beter wilt leren kennen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:27 schreef M_Schtoppel het volgende:
Onvoorstelbaar, ik blijf me verbazen hoe negatief mensen hier tegenover staan. Wat een hoop social matrix gelul zeg. Ik kan me voorstellen dat jullie ons als een geloof/sekte zien, wat het natuurlijk gelukkig beslist niet is.
Op naar morgen! Ik ga d'r voor.
![]()
Ik ga voor het maken van de move, de eerste kus op d'r mond. Afhankelijk van hoe ze daar op reageert gaat het door, of niet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je dan precies voor gaat? Ga je voor die zoen, het scoren, haar in bed krijgen, laten zien dat je cursus helpt, of ga je gewoon voor die leuke vrouw die je beter wilt leren kennen?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:02 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Ik ga voor het maken van de move, de eerste kus op d'r mond. Afhankelijk van hoe ze daar op reageert gaat het door, of niet.
Ik heb er het volste vertrouwen in dat ik het echt ga proberen. De manier waarop is namelijk dermate smooth dat ik steeds moet glimlachen als ik er aan denk. En nee, ik zeg niet hoe, dat hou ik voor mezelf.
Ik denk daat de rollen tussen mannen en vrouwen aan het veranderen zijn. Ik heb geen man meer nodig om financieel voor me te zorgen en om me te beschermen, dat kan ik zelf prima. Ik hoef dus geen uitgesproken "alpha-mannetje". Maar ik wil ook geen ruggegraatloze huilie. Er bestaat ook nog een groot grijs gebied er tuzzen in en daar ergens ligt mijn voorkeur. Ga er vanuit dat het bij veel vrouwen zo ligt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:54 schreef a-child-in-chains het volgende:
Damn, vrouwen...
Ik stuurde David Dangelo een hele tijd geleden (voordat ik zijn werk las, maar al
wel het een en ander begrepen had)
De volgende vraag: Ik twijfelde niet aan zijn werk. Ik vroeg me alleen af he,
als vrouwen zo graag alfa-mannetjes zien. Waarom zie je veel moeders jongetjes opvoeden als een watje? (met al dat gelul van je moet altijd aardig zijn, je moet dit je moet dat)
Lijkt wel een beetje wat de vrouwen hier doen op fok.
Ik kan er echt niet bij.
Jij denkt gewoon te veel na en probeert vrouwen geforceerd te begrijpen, te analyseren en te generaliseren. Dat is erg onaantrekkelijk.Niet alle vrouwen hebben namelijk een gebruiksaanwijzing.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:54 schreef a-child-in-chains het volgende:
Damn, vrouwen...
Ik stuurde David Dangelo een hele tijd geleden (voordat ik zijn werk las, maar al
als vrouwen zo graag alfa-mannetjes zien. Waarom zie je veel moeders jongetjes opvoeden als een watje? (met al dat gelul van je moet altijd aardig zijn, je moet dit je moet dat)
Ik kan er echt niet bij.
Hmmm... Vreemd.... Zo ben ik eigenlijk ook. Had dit van jou niet verwachtquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:13 schreef Xennia het volgende:
[..]
Omdat ik selectief geemancipeerd ben![]()
Je kunt mannen het jagen toch niet ontnemen? Ik geef wel signalen af, bouw de spanning op maar uiteindelijk moet hij de stap zetten
waar zie jij al die moeders dan, ken je zoveel moeders en praat je met ze over de opvoeding?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:54 schreef a-child-in-chains het volgende:
Damn, vrouwen...
Ik kan er echt niet bij.
Ik ben ook een vrouw die voor zichzelf kan zorgen... Maar het voelt toch leuk aan om beschermd te worden... Ik vind het leuk ... maar is idd ook aangenaam wanneer hij zijn vrouwelijke kant iets meer heeft ontwikkeld dan laat ons zeggen "de ouderwetse man" Dus... Voor mij ook een ventje uit de grijze zone danquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik denk daat de rollen tussen mannen en vrouwen aan het veranderen zijn. Ik heb geen man meer nodig om financieel voor me te zorgen en om me te beschermen, dat kan ik zelf prima. Ik hoef dus geen uitgesproken "alpha-mannetje". Maar ik wil ook geen ruggegraatloze huilie. Er bestaat ook nog een groot grijs gebied er tuzzen in en daar ergens ligt mijn voorkeur. Ga er vanuit dat het bij veel vrouwen zo ligt.
dan ga je er vanuit dat ie de moeite waard is voor vrouwen om signalen naar uit te zenden...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:00 schreef ivosnivo het volgende:
Wachten tot iemand zulke duidelijke signalen naar je zend dat je er niet meer omheen kunt. Zo voorkom je blauwtjes
Dan moet je dat compenseren door te doen alsof je leuk bent.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan ga je er vanuit dat ie de moeite waard is voor vrouwen om signalen naar uit te zenden...
sommige knullen zullen gewoon niet snel "zomaar" zonder er iets voor te doen een vrouw aantrekken hoor daar zijn ze te suf voor....
ik zeg toch nergens of ik mezelf heel tof vind of het type dat vaak aangesproken wordquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:08 schreef Xtinction het volgende:
Hoe is het eigenlijk met je superioriteitscomplex Liefie? Ga je er al voor naar de dokter?
Als je maar denkt dat je het benaderen waard bent ben je al een heel eind.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik zeg toch nergens of ik mezelf heel tof vind of het type dat vaak aangesproken word
maar knap dat jij dat wel uit mn post haalt
het is gewoon zo dat er knullen zijn in bv een kroeg die er avond na avond kunnen gaan staan en nooit aangesproken worden
net zo goed als er knullen zijn die zo ongeveer elke avond meerdere malen worden aangesproken
Je zou ook kunnen stellen dat vrouwen te geen lef hebben en apatisch zijn,quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik zeg toch nergens of ik mezelf heel tof vind of het type dat vaak aangesproken word
maar knap dat jij dat wel uit mn post haalt
het is gewoon zo dat er knullen zijn in bv een kroeg die er avond na avond kunnen gaan staan en nooit aangesproken worden
net zo goed als er knullen zijn die zo ongeveer elke avond meerdere malen worden aangesproken
pfff er zijn zat vrouwen die dat wel doen hoorquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:55 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen stellen dat vrouwen te geen lef hebben en apatisch zijn,. Maar idd, het komt er op neer dat je als man zelf die stap moet wagen en niet moet gaan wachten tot er eens iemand op jou af komt.
Zoveel "BttD typjes" zijn er niet hoor.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
pfff er zijn zat vrouwen die dat wel doen hoor
die kiezen doorgaans alleen geen bttd typjes uit
Leg eens uit wat er fout is aan een bttd typetje is? In het normale leven heb je echt niet door dat hij een boek over zulke onderwerpen heeft gelezen hoorquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
pfff er zijn zat vrouwen die dat wel doen hoor
die kiezen doorgaans alleen geen bttd typjes uit
dankzij deze reeks welquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:21 schreef frenkck het volgende:
[..]
Leg eens uit wat er fout is aan een bttd typetje is? In het normale leven heb je echt niet door dat hij een boek over zulke onderwerpen heeft gelezen hoor.
Ja ja, die is heel goed gegaan, we hebben GEKUST!!!quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:14 schreef Wolkje het volgende:
*kickje*
Ik ben benieuwd hoe de date van M_Schtoppel is gegaan.
drie zoenen op de wang ?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:39 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Ja ja, die is heel goed gegaan, we hebben GEKUST!!!![]()
![]()
![]()
Lievvvquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:39 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Ja ja, die is heel goed gegaan, we hebben GEKUST!!!![]()
![]()
![]()
Nog geen tongzoen uiteraard maar dat hoefde van mij ook niet. Het begin is er in ieder geval!
Jullie kunen zeggen wat je wilt maar dit was mij nooit gelukt als ik niet zoveel had geweten als nu, en daardoor innerlijk ook een stuk sterker.
I AM THE MAN!![]()
![]()
zo heftig?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:51 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Lievvv![]()
![]()
![]()
Nu nog een tongzoen en je bent ontmaagd.
Heh, right. Dan heb je na 10 minuten toch echt de kans dat ze die signalen dan maar naar een ander gaat sturenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:00 schreef ivosnivo het volgende:
Wachten tot iemand zulke duidelijke signalen naar je zend dat je er niet meer omheen kunt. Zo voorkom je blauwtjes
quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:04 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nee hoor, op de mond uiteraard, werd zeer goed ontvangen.
dan ben jij toch een uitzondering, denk ikquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:54 schreef Catbert het volgende:
![]()
Ik zoen een gewone vriendin ook wel 'es op de mond?
Hij is geen uitzondering. Niet dat ik het vaak doe. Geef nu veel vaker een knuffel bij het afscheid. Dat is bij jou ook al 2 much?quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:04 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dan ben jij toch een uitzondering, denk ik![]()
gewone vrienden moeten het niet wagen om me op de mond te zoenen
O-MY-GOD!quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:21 schreef a-child-in-chains het volgende:
Trouwens. Konijntjes zijn agressiefNaar mij toe wel.
Mischien ruiken ze dat ik vrouwen haat. En vrouwen hebben iets met konijntjes. Wacht.
Ik zie een verband.
Wat dat betreft doe jij je nick eer aan.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:53 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik vond het juist een grappig stukje van c-i-c.
denk je dat ik dit serieus meen?quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:50 schreef Brunette het volgende:
[..]
O-MY-GOD!
Dit kun je toch niet serieus menen hé?
Wat ben jij een triest figuur.![]()
Wat zijn volgens jou dan zoal 'stomme onderwerpen die spanning kunnen oproepen' ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:50 schreef ioko het volgende:
[..]
Ok, volgende voorbeeld: saaie gespreksonderwerpen. Ik heb de neiging om te praten over: school, familie, werk, politiek enz. Ik heb geleerd dat stomme onderwerpen veel leukere gesprekken opleveren, ik had niet door dat ik deze veilige onderwerpen koos, waardoor er nul spanning ontstond.
Ik weet niet, jij trekt vaker van die rare conclusies.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:06 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
denk je dat ik dit serieus meen?
Van die vriendin dat een konijn wil zijn is trouwens echt waar. (gek wijf,
ze studeert ook psychologie)
trouwens hoe heet jij in het echt, mag ik dat weten?
Ben wel benieuwd eigenlijk. waarom weetik niet.
Vast iets met 4 letters? (Mmm.. *denk denk*)
Lea? (nee is 3 letters)
Loes? (nee zo heet liefie)
Konij...? (nee dat is met 6 letters)..
Bij mij heeft het altijd zijn vruchten afgeworpen.. Misschien zijn mijn signalen iets minder dubbelzinnig?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:56 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Hmmm... Vreemd.... Zo ben ik eigenlijk ook. Had dit van jou niet verwacht
Dat meen je niet!?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:21 schreef Brunette het volgende:
[..]
Ik weet niet, jij trekt vaker van die rare conclusies.
Jah duh, want iedereen die vrouw is en psychologie studeert, wil eigenlijk veel liever konijn zijn.![]()
Nee, dat mag jij niet![]()
Maar het is idd iets met 4 letters![]()
'raingurl' ??quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:52 schreef a-child-in-chains het volgende:
Dat jouw naam uit 4 ("4"!!!!) letters bestaat.
Waarom verander jeje naam niet in "Raingurl." ?
Ondertitel: Ik heb iets met 4. En dan houd je datzelfde paatje
Je hebt sjans.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:55 schreef Brunette het volgende:
[..]
'raingurl' ??![]()
Dat is vast omdat ik een vrouw ben hé?!![]()
![]()
![]()
hahaquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:00 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Tattoo's een paar piercings en mijn partner moet een paar goede geile moppen vertellen. Verder moet ze sterk zijn om me te beschermen. Veel complimenten maken, en er financieel warmpjes bij zitten. Of het nu een man is of een vrouw, dat zijn de eigenschappen.
Vertel dat maar tegen duizenden jaren evolutie en seksuele selectie.... Dat iets NU niet meer handig/nodig is, wil niet zeggen dat je er niet onderbewust meer naar op zoek bent.quote:Ik denk daat de rollen tussen mannen en vrouwen aan het veranderen zijn. Ik heb geen man meer nodig om financieel voor me te zorgen en om me te beschermen, dat kan ik zelf prima. Ik hoef dus geen uitgesproken "alpha-mannetje". Maar ik wil ook geen ruggegraatloze huilie.
jij , door het te checkenquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:33 schreef Xtinction het volgende:
Ik had gister even een Cosmopolitan gepakt om te kijken over wat voor een percentage het nou precies ging. Ik denk dat meer dan 50% van de artikelen een "self help" / "influencing people" achtergrond. Wie is hier nou zielig?![]()
Waarom zouden ze er onderbewust naar opzoek zijn dan?quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:33 schreef Xtinction het volgende:
Vertel dat maar tegen duizenden jaren evolutie en seksuele selectie.... Dat iets NU niet meer handig/nodig is, wil niet zeggen dat je er niet onderbewust meer naar op zoek bent.
Nou, mijn date verleden heeft dat toch aardig aangetoondquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:33 schreef Xtinction het volgende:
Ik had gister even een Cosmopolitan gepakt om te kijken over wat voor een percentage het nou precies ging. Ik denk dat meer dan 50% van de artikelen een "self help" / "influencing people" achtergrond. Wie is hier nou zielig?![]()
[..]
Vertel dat maar tegen duizenden jaren evolutie en seksuele selectie.... Dat iets NU niet meer handig/nodig is, wil niet zeggen dat je er niet onderbewust meer naar op zoek bent.
Je moet toch iets lezen op de pleequote:jij , door het te checken
Mijn trackrecord geeft aan dat ik val op jong, laag opgeleid, mager en kleinquote:Op maandag 23 oktober 2006 11:00 schreef Xtinction het volgende:
[..]
Je moet toch iets lezen op de plee
Maar zie je veel vrouwen trouwen met deze laagopgeleiden? Met diegenen die geen vooruitzicht hebben qua financiele situatie? De leeftijd van een man maakt niet echt veel uit, of ik zie niet in hoe. Ik denk dat voor de korte relaties (en sex natuurlijk) die laag opgeleide/arme mensen zeer geschikt zijn, maar dat voor de langetermijn relaties toch die rijke/slimme/brede/mooie mannen eerst gekozen worden... Maja... dat moeten we maar es onderzoeken
Ik denk dat dat ook afhankelijk is van de vrouw. Ik denk dat een slimmere vrouw zich eerder thuis zal voelen bij een slimmere man, niet omdat hij wellicht meer geld binnenbrengt, maar omdat ze daar tenminste gewoon zichzelf bij kan zijn en mee kan praten. en omgedraaid geldt hetzelfde.quote:Op maandag 23 oktober 2006 11:00 schreef Xtinction het volgende:
[..]
Maar zie je veel vrouwen trouwen met deze laagopgeleiden? Met diegenen die geen vooruitzicht hebben qua financiele situatie? De leeftijd van een man maakt niet echt veel uit, of ik zie niet in hoe. Ik denk dat voor de korte relaties (en sex natuurlijk) die laag opgeleide/arme mensen zeer geschikt zijn, maar dat voor de langetermijn relaties toch die rijke/slimme/brede/mooie mannen eerst gekozen worden... Maja... dat moeten we maar es onderzoeken
het maakt mij iig geen reet uit, ik val op de vent, niet op wat hij doet, niet op zijn auto, of zijn huis.quote:Op maandag 23 oktober 2006 11:00 schreef Xtinction het volgende:
[..]
Waarom wil je nou weer laagopgeleid als ik vragen mag?quote:Op maandag 23 oktober 2006 11:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn trackrecord geeft aan dat ik val op jong, laag opgeleid, mager en kleinZelfs voor lange relaties
laagopgeleid, daar val je opquote:Op maandag 23 oktober 2006 11:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn trackrecord geeft aan dat ik val op jong, laag opgeleid, mager en kleinZelfs voor lange relaties
Jij bent adembenemend mooi wou je zeggen?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:31 schreef Steinberger het volgende:
TS; je bent gewoon godsgruwelijk lelijk.
Nee, wat milagro zegt, maar meer dan die smiley kon ik er echt even niet uitkrijgen...een hartgrondig iiieeeuuwww is op zijn plaats.quote:
Ik denk dat haar laatste snippertjes 'ridder op het witte paard' fantasie nu zijn kapotgestampt.quote:
Ja, maar je voelt je best raar omdat het net lijkt of je loopt te manipuleren terwijl dat niet de bedoeling is, ik vermaak me ook prima, ik weet niet wat het is, ik kreeg zelfs een keer een vliegticket om haar op te zoeken, maar waarschijnlijk is het gewoon een manier van vriendelijkheid, net als je vriendin die weleens spontaan leuke dingen voor je koopt.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:40 schreef milagro het volgende:
kadootjes als dank
"ik kan je helpen, schatje, we kunnen elkaar helpen, we zijn toch volwassen mensen, gewoon elkaar wat liefde en genegenheid bieden, is toch niets mis mee"
ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw
Hier Joey, kadootje omdat je me zo hard genomen hebtquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:40 schreef milagro het volgende:
kadootjes als dank
"ik kan je helpen, schatje, we kunnen elkaar helpen, we zijn toch volwassen mensen, gewoon elkaar wat liefde en genegenheid bieden, is toch niets mis mee"
ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw
is toch het toppunt van treurigheid, zulke meiden moet je niet willen tochquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hier Joey, kadootje omdat je me zo hard genomen hebt
Nice Nice
Het gaat niet om het nemen, maar vooral om het voorspel.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hier Joey, kadootje omdat je me zo hard genomen hebt
Nice Nice
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:49 schreef milagro het volgende:
[..]
is toch het toppunt van treurigheid, zulke meiden moet je niet willen toch
"niemand wil me neuken, niemand, maar jij offerde je op, en GOD wat ben ik je dankbaar, sinds onze sexdate voel ik me een ander mens, sta ik veel zelfverzekerder in het leven, echt.
en dan te bedenken dat ik een dik onaantrekkelijk mormel ben, ik weet dat, ik zie dat zelf ook iedere dag in de spiegel, maar jij, jij had de moed en het altruisme daarover heen te stappen en hem er toch in te hangen bij me, dank dank dank "
Heb jij weleens een echte goede sex gehad, sex waar je al klaar komt zonder dat je ook maar echte stimulatie hebt gehad, en daarna nog 2 of meer keer klaarkomt, het zit het allemaal in het opbouwen. Ik denk dat het is omdat niemand anders het bij hen gedaan heeft, het toch speciaal is, van mij mogen ze ook lekker rondshoppen bij andere kerels ik weet toch dat ze terugkomen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:49 schreef milagro het volgende:
[..]
is toch het toppunt van treurigheid, zulke meiden moet je niet willen toch
"niemand wil me neuken, niemand, maar jij offerde je op, en GOD wat ben ik je dankbaar, sinds onze sexdate voel ik me een ander mens, sta ik veel zelfverzekerder in het leven, echt.
en dan te bedenken dat ik een dik onaantrekkelijk mormel ben, ik weet dat, ik zie dat zelf ook iedere dag in de spiegel, maar jij, jij had de moed en het altruisme daarover heen te stappen en hem er toch in te hangen bij me, dank dank dank "
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:49 schreef dady het volgende:
[..]
Het gaat niet om het nemen, maar vooral om het voorspel.
Jongen maakt mij het uit hoe jij neukt, ieder zijn ding, gelukkig neukt elke vent als jij geeft mij een grote voorsprong.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gozer ga je me nu ook nog vertellen hoe ik moet neuken.
Ik neuk genoeg, dus zelfs al rag ik mn leuter meteen in dr kont kan t me geen fuck schelen hoe jij t doet.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:53 schreef dady het volgende:
[..]
Heb jij weleens een echte goede sex gehad, sex waar je al klaar komt zonder dat je ook maar echte stimulatie hebt gehad, en daarna nog 2 of meer keer klaarkomt, het zit het allemaal in het opbouwen. Ik denk dat het is omdat niemand anders het bij hen gedaan heeft, het toch speciaal is, van mij mogen ze ook lekker rondshoppen bij andere kerels ik weet toch dat ze terugkomen.
Voorsprong op wat? Neuken doe ik toch wel, dus waar lig je precies voor?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:54 schreef dady het volgende:
[..]
Jongen maakt mij het uit hoe jij neukt, ieder zijn ding, gelukkig neukt elke vent als jij geeft mij een grote voorsprong.
uiteraard heb ik nooit goede sex gehad, ik ben dat dikke mormel immers en ben jou nooit tegengekomen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:53 schreef dady het volgende:
[..]
Heb jij weleens een echte goede sex gehad, sex waar je al klaar komt zonder dat je ook maar echte stimulatie hebt gehad, en daarna nog 2 of meer keer klaarkomt, het zit het allemaal in het opbouwen. Ik denk dat het is omdat niemand anders het bij hen gedaan heeft, het toch speciaal is, van mij mogen ze ook lekker rondshoppen bij andere kerels ik weet toch dat ze terugkomen.
Ik vind dit toch wat cooler:quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:58 schreef milagro het volgende:
[..]
uiteraard heb ik nooit goede sex gehad, ik ben dat dikke mormel immers en ben jou nooit tegengekomen.
oh fucking puh lease, have mercy![]()
Ik neuk je wel ff hoor... Gegarandeerd waardeloos dus je weet meteen waar je aan toe bent;)quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:58 schreef milagro het volgende:
[..]
uiteraard heb ik nooit goede sex gehad, ik ben dat dikke mormel immers en ben jou nooit tegengekomen.
oh fucking puh lease, have mercy![]()
Al Pacino.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind dit toch wat cooler:
"There's this beautiful girl just fucked me forty ways from Sunday... we're done, she's walking to the bathroom, she's trying to walk, she turns... she looks... it's me. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She gets this look on her face like: "How the hell did that happen?" "![]()
Geweldig he... Vooral met zijn stemquote:
Je krijgt het nog zo druk met al die arme fok-dames. die zijn nu helemala lekker gemaakt en willen dit ultieme ook wel ens meemaken, denk ik zo. En jij, de goedheid zelve en ook nog superlover, offert je natuurlijk opquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:53 schreef dady het volgende:
[..]
Als je echt zo zeker bent over je bedprestaties, waarom loop je er dan zo mee te koop? Iemand die echt zeker is van zichzelf heeft niet de behoefte om zich te bewijzen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:53 schreef dady het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:14 schreef Haushofer het volgende:
Om even ontopic te blijven:
[afbeelding]
Lint is de lagrangiaan die de interactie tussen jou en vrouwen beschrijft. De gA/F0 is een soort van koppelingsconstante, die van de energie tussen jou en de vrouw in kwestie afhangt. Die phi is een scalair veld dat de vrouw in kwestie beschrijft, en de afgeleide daarvan beschrijft haar gemoedstoestand. De rest zijn details.
Ja, jij hebt duidelijk een topbabbelquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:36 schreef technojunk het volgende:
je moe gwoon een goeie babbel hebben de wijven wat complimentje smaken
dan valle ze altijd wel voor je![]()
overiges wel meer tips geve hier![]()
klamotten herunter, alsoquote:Op donderdag 2 november 2006 11:40 schreef Yente het volgende:
De tip ( van mij als vrouw): wees gewoon jezelf en wees niet bang om jezelf te laten zien.
Nah, dit klopt wel enigszins...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:00 schreef Franz1 het volgende:
Wat mij, als man, opvalt, is dat veel jongens/mannen te graag willen versieren of scoren. Als je in een kroeg staat, en als nummer 10 de interesse van een leuke vrouw probeert te peilen en haar probeert te versieren, ben je 1 van de velen. De kunst is juist om op een positieve manier op te vallen. Ik las zo van de week een topic van iemand die zicht afvroeg waarom vrouwen JUIST interesse in hem hadden als hij een vriendin had. Je wekt de meeste interesse als je gewoon relaxed bent, en gewoon lol hebt.
Wat ben jij een briljante kloon...quote:Op maandag 6 november 2006 01:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
.........suf lulverhaal..........
Stoïcijns schijnt zelfs nog veel hipper te zijnquote:Op maandag 6 november 2006 01:23 schreef NeoTribalist het volgende:
Stoicijns is wel een hip woord ineens
ik weet niet hoe ik die puntjes moet doen, weetjequote:Op maandag 6 november 2006 01:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Stoïcijns schijnt zelfs nog veel hipper te zijn.
idd, beetje patsen hier met z'n verhaaltjes op Fok!quote:Op maandag 6 november 2006 01:23 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Wat ben jij een briljante kloon...
Verdraai m'n woorden maarquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:16 schreef Xtinction het volgende:
Liever hem dan jij, die om de zoveel tijd mensen komt vertellen hoe stom ze wel niet zijn dat ze dit soort guides kunnen gebruiken...
Als je van scoren voor een keer houd wel ja.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:37 schreef a-child-in-chains het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt. Mar die kasta heeft wel succes met de vrouwtjes.
Ik zag laatst in postpicsvanjezelfoid-topic dat ie in bed lag met logician, en weetikhetwieallemaal
meer.
Iig bekende foksters.. Dus doet ie toch iets goed. Niet?
Ik heb gedurende m'n hele "loopbaan" slechts 2 keer een one night stand gehad hoorquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:38 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Als je van scoren voor een keer houd wel ja.
Maja, ik wilde niet sympathisant zijn van hem hoor. Ik heb zowiezo problemen met succesvolle mannetjes. Maar ik dacht mischien had ie het gewoon voormekaar.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:38 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Als je van scoren voor een keer houd wel ja.
Zo verkapt is ie anders nietquote:
Jeetje wat ben jij daar geforceerd mee bezig. Wist je al dat vrouwen daar een neus voor hebben?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:53 schreef BttD het volgende:
-Knip-
Het zal wel. Ik ben inmiddels al 24 en nog NOOIT iets gehad wat ook maar op een relatie LEEK. Ik heb al die jaren een heleboel fout gedaan. Ik ben er nu een beetje achter WAT er fout gegaan is en dat kan ik dan verbeteren.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jeetje wat ben jij daar geforceerd mee bezig. Wist je al dat vrouwen daar een neus voor hebben?
Nah, ik zou het eerder reëel noemenquote:Op woensdag 8 november 2006 00:52 schreef Xennia het volgende:
Welk een uiterst droevig scenario voor de minder bedeelde man![]()
Of ze houden mooi weer voor alle andere mensen... ze beseffen wel dat hun uiterlijk meespeelt hoor..quote:Op woensdag 8 november 2006 01:00 schreef a-child-in-chains het volgende:
Mooie mensen claimen wel altijd dat hun succes komt door van alles behalve het meegenomen uiterlijk.
Maar mischien houden zij zichzelf wel voor de gek.
Uiterlijk en zelfvertrouwen zijn zeker belangrijk.quote:Op woensdag 8 november 2006 01:00 schreef a-child-in-chains het volgende:
Het begint allemaal nogsteeds met schoonheid en een mooi koppie denk ik.
Als je mooi bent, krijg ja van jongs af aan al alle aandacht en dat is goed voor je zelfvertrouwen
En voor een positieve kijk op de wereld en alles om je heen.
Wat je weer uitsraalt (dat jeje goed voelt), wat je weer nog aantrekkelijker maakt.
Dus heeft het ngsteeds in beginsel met uiterlijk te maken.
Mooie mensen claimen wel altijd dat hun succes komt door van alles behalve het meegenomen uiterlijk.
Ze denken dat ze bv. een mooie baan hebben omdat ze er hard voor hebben geknokt.
Terwijl iedereen bij voorbaat al aan hun voeten lag en ze met vrij weinig moeite hogerop komen. Mensen trekken hun al voort.
Ik val ergens tussen categorie 2 en 3 denk ikquote:
*oprecht geinteresseerd is*quote:Op woensdag 8 november 2006 01:06 schreef Xennia het volgende:
Uiterlijk en zelfvertrouwen zijn zeker belangrijk.
Ik wil wel een kanttekening plaatsen: mooie vrouwen hebben het in sommige branches juist moeilijker omdat zij vanwege hun mooie uiterlijk niet serieus genomen worden en zich extra moeten bewijzen
Wrong, my friend! Het draait niet om uiterlijk. Ja, je hebt gelijk, een goed uiterlijk zal je beter op weg helpen dan een lelijk uiterlijk. Lelijke mensen (en ik was vroeger ook niet heel knap, maar dat is helemaal verbeterd sinds de puberteitquote:Op woensdag 8 november 2006 01:00 schreef a-child-in-chains het volgende:
Het begint allemaal nogsteeds met schoonheid en een mooi koppie denk ik.
Als je mooi bent, krijg ja van jongs af aan al alle aandacht en dat is goed voor je zelfvertrouwen
En voor een positieve kijk op de wereld en alles om je heen.
Wat je weer uitsraalt (dat jeje goed voelt), wat je weer nog aantrekkelijker maakt.
Dus heeft het ngsteeds in beginsel met uiterlijk te maken.
Ze denken dat ze bv. een mooie baan hebben omdat ze er hard voor hebben geknokt.
Terwijl iedereen bij voorbaat al aan hun voeten lag en ze met vrij weinig moeite hogerop komen. Mensen trekken hun al voort.
Humor vind ik anders ook typisch iets dat je hebt, of niet.quote:Op woensdag 8 november 2006 01:08 schreef BttD het volgende:
Maar wat ik zeker wel moet doen is mijn houding ten opzichte van vrouwen veranderen, veel meer humor krijgen.
Nee, het is een ontkenning van jezelf en dat houd je niet vol. En als je het volhoudt dan moet je je afvragen of zij bij je is om wie je bent, of om wie je speeltquote:Voorlopig geldt: Elke verbetering, hoe klein ook is EEN VERBETERING.
Hmm... ik denk dat je beeld wat overtrokken is op deze manier. Je hoeft geen klootzak te zijn. Je hoeft ook niet schijt aan vrouwen of alles te hebben. Je moet gewoon laten weten dat je haar kan beschermen, lief zijn wanneer gewenst en zelfvertrouwen hebben (plus normaal tot goed uiterlijk natuurlijk). Vind dat van dat 'hufter' gedoe e.d. allemaal wat gezeur. Dat zoeken de meeste meiden namelijk niet.quote:Op woensdag 8 november 2006 01:08 schreef BttD het volgende:
Je moet gewoon veel meer schijt hebben aan die vrouwen en gewoon je eigen ding doen en daarbij compleet klootzakkerig overkomen (op een vriendelijke manier). DAN scoor je vrouwen. Mensen die dat niet van nature hebben zullen dat dus aan moeten leren/moeten kweken. En dat moet maar eens een keer gaan gebeuren. Liever vandaag nog dan morgen.
Bijvoorbeeld als je met moeilijk opvoedbare pubers werkt, met tbs-ers of gedetineerden. Je hebt geen natuurlijk gezag, maar wordt als een lekker wijf gezien en moet het respect iedere dag verdienen.quote:Op woensdag 8 november 2006 01:10 schreef Webdesign21 het volgende:
[..]
*oprecht geinteresseerd is*
Welke branches zijn dat?
Hmm... mensen kunnen ook echt veranderen.. en dan is het geen ontkenningquote:Op woensdag 8 november 2006 01:13 schreef Xennia het volgende:
Nee, het is een ontkenning van jezelf en dat houd je niet vol. En als je het volhoudt dan moet je je afvragen of zij bij je is om wie je bent, of om wie je speelt
Weet ik, daar ben ik het mee eens. Maar wat als je het niet hebt? Je zult het op een of andere manier moeten krijgen, anders maak je gewoon bij voorbaat geen kans. Eigenlijk weet ik dat vrij zeker, want ik denk dat humor nu juist hetgene is waar vrouwen als een blok voor VALLEN. Ik ben van nature nauwelijks humoristisch. Zou ik dit op een of andere manier niet kunnen kweken??quote:Op woensdag 8 november 2006 01:13 schreef Xennia het volgende:
[..]
Humor vind ik anders ook typisch iets dat je hebt, of niet.
[..]
Het gaat er hier meer om: ZIJN er eigenlijk vrouwen die geven om degene die ik NU ben... Ik denk het niet anders was ik in al die tijd vast al wel een keer iemand tegengekomen. Al was het maar een 'neukertje' om het zo maar even te noemenquote:Nee, het is een ontkenning van jezelf en dat houd je niet vol. En als je het volhoudt dan moet je je afvragen of zij bij je is om wie je bent, of om wie je speelt
Van de zakenwereld is het al bewezen dat knappe vrouwen sneller omhoog gaan dan mannen, vanwege hun uiterlijk. Niet omdat ze geneukt hebben. Ik vind het dan ook logisch dat ze daarop aangekeken worden.. En ik vind ook dat vrouwen niet met gedetineerden e.d. moeten werken... dat is vragen om problemen. Elk 'normaal' beroep geeft de vrouw juist voordeel als ze knap is... mijn idee.quote:Op woensdag 8 november 2006 01:15 schreef Xennia het volgende:
Bijvoorbeeld als je met moeilijk opvoedbare pubers werkt, met tbs-ers of gedetineerden. Je hebt geen natuurlijk gezag, maar wordt als een lekker wijf gezien en moet het respect iedere dag verdienen.
In de zakenwereld zullen mensen algauw geneigd zijn te denken dat mooie vrouwen op hoge posities zich een weg omhoog hebben geneukt.
Mee eens. Ik denk dat dat ook hetgene is waar ik naar op zoek moet zijn. Een stukje positieve verandering, want op deze manier verder gaan helpt ook nietquote:Op woensdag 8 november 2006 01:16 schreef Webdesign21 het volgende:
[..]
Hmm... mensen kunnen ook echt veranderen.. en dan is het geen ontkenning![]()
Sure, heb je MSN adres?quote:Op woensdag 8 november 2006 01:18 schreef Webdesign21 het volgende:
Bttd zin om op msn wat te praten?
Nah, híer doelde ik dus juist op met m'n vorige post... Als je het geforceerd doet, weet je op een gegeven moment geen maat meer te houden en drijf je het te ver door waardoor je behoorlijk kansloos wordt.quote:Op woensdag 8 november 2006 01:08 schreef BttD het volgende:
Je moet gewoon veel meer schijt hebben aan die vrouwen en gewoon je eigen ding doen en daarbij compleet klootzakkerig overkomen (op een vriendelijke manier). DAN scoor je vrouwen. Mensen die dat niet van nature hebben zullen dat dus aan moeten leren/moeten kweken. En dat moet maar eens een keer gaan gebeuren. Liever vandaag nog dan morgen.
Ja, ben het in principe met je eens dat je niet kansloos moet worden door het te gaan overdrijven. Maar dat er iets fout is met de manier waarop het nu gaat, dat moge duidelijk zijn.quote:
Heeft zij beetquote:Op woensdag 8 november 2006 02:07 schreef a-child-in-chains het volgende:
En als ze bijt?
Waarom niet haar klit?quote:Op woensdag 8 november 2006 02:13 schreef a-child-in-chains het volgende:
ja en ik pijn.
Of heb ik dan beet? want ik hengel toch?
Nee, ze zal dan wel goed door moeten bijten, want ik bijt gewoon terrug.
In d'r wang!
Als dit zo is, dan kan de man met zijn antwoord wederom de vrouw testen om te kijken hoe zij hier op verder bouwt. Je kan je idd stuk analyseren, maar feit blijft dat je gewoon jezelf moet zijn en je niet moet aanpassen aan allerlei theorien omdat dat hoort te werken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:17 schreef ioko het volgende:
[..]
Thanks miss_sly.
Waarom is het nou zo raar om dit als waarheid te accepteren? Ik snap dat het totaal onromantisch is, maar dat wil niet zeggen dat het niet klopt. Het is natuurlijk niet tijdens elk gesprek, en niet altijd, maar het gebeurd wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |