abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42906269
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 00:43 schreef a-child-in-chains het volgende:

[..]

Dat meen je niet!
Wat?
Dat jij rare conclusies trekt of dat mijn naam uit 4 lettters bestaat?
4
  maandag 23 oktober 2006 @ 00:52:54 #202
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_42906472
Dat jouw naam uit 4 ("4"!!!!) letters bestaat.

Waarom verander jeje naam niet in "Raingurl." ?
Ondertitel: Ik heb iets met 4. En dan houd je datzelfde paatje
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_42906528
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 00:52 schreef a-child-in-chains het volgende:
Dat jouw naam uit 4 ("4"!!!!) letters bestaat.

Waarom verander jeje naam niet in "Raingurl." ?
Ondertitel: Ik heb iets met 4. En dan houd je datzelfde paatje
'raingurl' ??

Dat is vast omdat ik een vrouw ben hé?!
4
pi_42906654
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 00:55 schreef Brunette het volgende:

[..]

'raingurl' ??

Dat is vast omdat ik een vrouw ben hé?!
Je hebt sjans.
pi_42906668
Tattoo's een paar piercings en mijn partner moet een paar goede geile moppen vertellen. Verder moet ze sterk zijn om me te beschermen. Veel complimenten maken, en er financieel warmpjes bij zitten. Of het nu een man is of een vrouw, dat zijn de eigenschappen.
INBURGEREN IN NEDERLAND I.P.V. EIGEN LAND
pi_42906674
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 01:00 schreef dawg het volgende:

[..]

Je hebt sjans.
Jups
4
  maandag 23 oktober 2006 @ 08:28:14 #207
24672 Ghettobob
Get rich, or die trying
pi_42909805
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 01:00 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Tattoo's een paar piercings en mijn partner moet een paar goede geile moppen vertellen. Verder moet ze sterk zijn om me te beschermen. Veel complimenten maken, en er financieel warmpjes bij zitten. Of het nu een man is of een vrouw, dat zijn de eigenschappen.
haha
Remind yourself: Nobody's build like you, you designed yourself...
  maandag 23 oktober 2006 @ 10:33:44 #208
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_42911411
Ik had gister even een Cosmopolitan gepakt om te kijken over wat voor een percentage het nou precies ging. Ik denk dat meer dan 50% van de artikelen een "self help" / "influencing people" achtergrond. Wie is hier nou zielig?
quote:
Ik denk daat de rollen tussen mannen en vrouwen aan het veranderen zijn. Ik heb geen man meer nodig om financieel voor me te zorgen en om me te beschermen, dat kan ik zelf prima. Ik hoef dus geen uitgesproken "alpha-mannetje". Maar ik wil ook geen ruggegraatloze huilie.
Vertel dat maar tegen duizenden jaren evolutie en seksuele selectie.... Dat iets NU niet meer handig/nodig is, wil niet zeggen dat je er niet onderbewust meer naar op zoek bent.

[ Bericht 48% gewijzigd door Xtinction op 23-10-2006 10:39:49 ]
pi_42911612
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 10:33 schreef Xtinction het volgende:
Ik had gister even een Cosmopolitan gepakt om te kijken over wat voor een percentage het nou precies ging. Ik denk dat meer dan 50% van de artikelen een "self help" / "influencing people" achtergrond. Wie is hier nou zielig?
jij , door het te checken
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_42911613
quote:
Vertel dat maar tegen duizenden jaren evolutie en seksuele selectie.... Dat iets NU niet meer handig/nodig is, wil niet zeggen dat je er niet onderbewust meer naar op zoek bent.
Waarom zouden ze er onderbewust naar opzoek zijn dan?
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  maandag 23 oktober 2006 @ 10:46:48 #211
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_42911669
quote:
[..]

Nou, mijn date verleden heeft dat toch aardig aangetoond

Sowieso zie je nu bijvoorbeeld ook veel meer vrouwen met een man die lager opgeleid is en veel meer vrouwen met jongere mannen. Ergens is het toch aan het omslaan kennelijk
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 23 oktober 2006 @ 11:00:23 #212
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_42911938
quote:
jij , door het te checken
Je moet toch iets lezen op de plee

Maar zie je veel vrouwen trouwen met deze laagopgeleiden? Met diegenen die geen vooruitzicht hebben qua financiele situatie? De leeftijd van een man maakt niet echt veel uit, of ik zie niet in hoe. Ik denk dat voor de korte relaties (en sex natuurlijk) die laag opgeleide/arme mensen zeer geschikt zijn, maar dat voor de langetermijn relaties toch die rijke/slimme/brede/mooie mannen eerst gekozen worden... Maja... dat moeten we maar es onderzoeken
  maandag 23 oktober 2006 @ 11:02:41 #213
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_42911985
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 11:00 schreef Xtinction het volgende:

[..]

Maar zie je veel vrouwen trouwen met deze laagopgeleiden? Met diegenen die geen vooruitzicht hebben qua financiele situatie? De leeftijd van een man maakt niet echt veel uit, of ik zie niet in hoe. Ik denk dat voor de korte relaties (en sex natuurlijk) die laag opgeleide/arme mensen zeer geschikt zijn, maar dat voor de langetermijn relaties toch die rijke/slimme/brede/mooie mannen eerst gekozen worden... Maja... dat moeten we maar es onderzoeken
Mijn trackrecord geeft aan dat ik val op jong, laag opgeleid, mager en klein Zelfs voor lange relaties
  Moderator maandag 23 oktober 2006 @ 11:05:10 #214
5428 crew  miss_sly
pi_42912038
quote:

[..]

Ik denk dat dat ook afhankelijk is van de vrouw. Ik denk dat een slimmere vrouw zich eerder thuis zal voelen bij een slimmere man, niet omdat hij wellicht meer geld binnenbrengt, maar omdat ze daar tenminste gewoon zichzelf bij kan zijn en mee kan praten. en omgedraaid geldt hetzelfde.

Laagopgeleid zijn zegt nog niet dat je geen vooruitzichten hebt qua financiele situatie. En ik denk ook niet dat een vrouw op zoek is naar iemand met een geweldige financiele situatie, over het algemeen. Ik denk dat ze liever iemand wil die zijn verantwoordelijkheden draagt (werkt) en dat ook met plezier doet en voor continuiteit zorgt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_42912098
quote:

[..]

het maakt mij iig geen reet uit, ik val op de vent, niet op wat hij doet, niet op zijn auto, of zijn huis.
al moet ik toegeven dat het hebben van tenminste een huis wel een pré is, dus liever geen dakloze

wat betreft de glossies, tuurlijk die bladen zijn vergeven van relatie crap, ik denk alleen dat het gros vd dames die bladen niet daarom koopt, en er verder ook weinig mee doet, ze lezen het, knikken wat en dan over na de glamourreportages.

anders zijn de dames die gericht een boek aanschaffen als bv The Rules , en die dames vind ik net zo suf als heren die een boek aanschaffen om te scoren.
nee, ik vind ze eigenlijk nog suffer
pi_42912109
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 11:02 schreef Ripley het volgende:

[..]

Mijn trackrecord geeft aan dat ik val op jong, laag opgeleid, mager en klein Zelfs voor lange relaties
Waarom wil je nou weer laagopgeleid als ik vragen mag?
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_42912187
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 11:02 schreef Ripley het volgende:

[..]

laagopgeleid, daar val je op

toeval wil, bedoel je.

ik neem aan dat je toch wel graag een slimme man treft aan je zijde.
maar gelukkig zijn intelligentie en opleiding niet gelijkevenredig altijd.
pi_42932428
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:31 schreef Steinberger het volgende:
TS; je bent gewoon godsgruwelijk lelijk.
Jij bent adembenemend mooi wou je zeggen?
pi_42949162
Ik zou het nog maar eens uitleggen, goed met vrouwen zijn komt altijd vanuit het zeker zijn met je zaak en houden van alle vrouwen, na een gesprek komt een chick er altijd beter uit dan daarvoor, je ziet het bijna alsof het jouw vrouwen zijn.

Laatst bijvoorbeeld, ik was aan het praten met een aardige leuke chick, ietwat mollig, want ik was bezig met haar veel knappere vriendin, totdat er een gast aankwam die zei: "Dady ik wist niet dat je tegenwoordig ook al dikke chicks neukt". Toen heb ik dus uit vriendlijkheid jegens vrouwen haar weer helemaal happy gemaakt, zon instelling moet je hebben probeer alles en iedereen beter te maken, of het nu een kerel of vrouw is die dik, lelijk of knap is.

En over het leren van versieren vrouwen, waarom niet? Niemand wordt zo geboren, ik zelf heb bijvoorbeeld ook een boek gelezen over sex en over psychologie van de man, en dat was het zeker waard, vrouwen blijven terugkomen voor sexzelf hun vriendinnen omdat ze nieuwsgierig zijn geworden en word ik overspoeld met kadootjes als dank, en ben ik als persoon veel vriendelijker geworden tegen iedereen.
Waarschijnlijk klinkt dit voor jullie als opschepperij e.d maar het is wel iets waar ik voor "gewerkt" heb, en ik kan nu met zekerheid zeggen, iedereen die ik ontmoet gaat met een beter gevoel verder dan voordat zij mij hebben ontmoet, charisma man.
pi_42949365
pi_42949426
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 12:33 schreef miss_sly het volgende:
Te georganiseerd voor je?
pi_42949624
kadootjes als dank

"ik kan je helpen, schatje, we kunnen elkaar helpen, we zijn toch volwassen mensen, gewoon elkaar wat liefde en genegenheid bieden, is toch niets mis mee"

ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw
pi_42949669
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 12:34 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nee, wat milagro zegt, maar meer dan die smiley kon ik er echt even niet uitkrijgen...een hartgrondig iiieeeuuwww is op zijn plaats.
pi_42949701
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 12:34 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik denk dat haar laatste snippertjes 'ridder op het witte paard' fantasie nu zijn kapotgestampt.
pi_42949708
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 12:40 schreef milagro het volgende:
kadootjes als dank

"ik kan je helpen, schatje, we kunnen elkaar helpen, we zijn toch volwassen mensen, gewoon elkaar wat liefde en genegenheid bieden, is toch niets mis mee"

Ja, maar je voelt je best raar omdat het net lijkt of je loopt te manipuleren terwijl dat niet de bedoeling is, ik vermaak me ook prima, ik weet niet wat het is, ik kreeg zelfs een keer een vliegticket om haar op te zoeken, maar waarschijnlijk is het gewoon een manier van vriendelijkheid, net als je vriendin die weleens spontaan leuke dingen voor je koopt.
pi_42949749
tpv

k geev strak nog wle een paar tips
wursjip technojunk _O_
  donderdag 26 oktober 2006 @ 12:45:27 #227
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_42949788
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 12:40 schreef milagro het volgende:
kadootjes als dank

Hier Joey, kadootje omdat je me zo hard genomen hebt

Nice Nice
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_42949899
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 12:45 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Nice Nice
is toch het toppunt van treurigheid, zulke meiden moet je niet willen toch

"niemand wil me neuken, niemand, maar jij offerde je op, en GOD wat ben ik je dankbaar, sinds onze sexdate voel ik me een ander mens, sta ik veel zelfverzekerder in het leven, echt.
en dan te bedenken dat ik een dik onaantrekkelijk mormel ben, ik weet dat, ik zie dat zelf ook iedere dag in de spiegel, maar jij, jij had de moed en het altruisme daarover heen te stappen en hem er toch in te hangen bij me, dank dank dank "
pi_42949920
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 12:45 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Nice Nice
Het gaat niet om het nemen, maar vooral om het voorspel.
pi_42950019
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 12:49 schreef milagro het volgende:

[..]

"niemand wil me neuken, niemand, maar jij offerde je op, en GOD wat ben ik je dankbaar, sinds onze sexdate voel ik me een ander mens, sta ik veel zelfverzekerder in het leven, echt.
en dan te bedenken dat ik een dik onaantrekkelijk mormel ben, ik weet dat, ik zie dat zelf ook iedere dag in de spiegel, maar jij, jij had de moed en het altruisme daarover heen te stappen en hem er toch in te hangen bij me, dank dank dank "

pi_42950025
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 12:49 schreef milagro het volgende:

[..]

Heb jij weleens een echte goede sex gehad, sex waar je al klaar komt zonder dat je ook maar echte stimulatie hebt gehad, en daarna nog 2 of meer keer klaarkomt, het zit het allemaal in het opbouwen. Ik denk dat het is omdat niemand anders het bij hen gedaan heeft, het toch speciaal is, van mij mogen ze ook lekker rondshoppen bij andere kerels ik weet toch dat ze terugkomen.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 12:53:44 #232
88139 JoeyT
pi_42950042
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 12:49 schreef dady het volgende:

[..]

Het gaat niet om het nemen, maar vooral om het voorspel.
Gozer ga je me nu ook nog vertellen hoe ik moet neuken.

Ik neuk genoeg, dus zelfs al rag ik mn leuter meteen in dr kont kan t me geen fuck schelen hoe jij t doet.
pi_42950073
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 12:53 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Gozer ga je me nu ook nog vertellen hoe ik moet neuken.

Ik neuk genoeg, dus zelfs al rag ik mn leuter meteen in dr kont kan t me geen fuck schelen hoe jij t doet.
Jongen maakt mij het uit hoe jij neukt, ieder zijn ding, gelukkig neukt elke vent als jij geeft mij een grote voorsprong.
pi_42950105
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 12:53 schreef dady het volgende:

[..]

Heb jij weleens een echte goede sex gehad, sex waar je al klaar komt zonder dat je ook maar echte stimulatie hebt gehad, en daarna nog 2 of meer keer klaarkomt, het zit het allemaal in het opbouwen. Ik denk dat het is omdat niemand anders het bij hen gedaan heeft, het toch speciaal is, van mij mogen ze ook lekker rondshoppen bij andere kerels ik weet toch dat ze terugkomen.

Jij bent echt de goedheid zelve he?
  donderdag 26 oktober 2006 @ 12:56:19 #235
88139 JoeyT
pi_42950134
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 12:54 schreef dady het volgende:

[..]

Jongen maakt mij het uit hoe jij neukt, ieder zijn ding, gelukkig neukt elke vent als jij geeft mij een grote voorsprong.
Voorsprong op wat? Neuken doe ik toch wel, dus waar lig je precies voor?
pi_42950208
quote:

[..]

uiteraard heb ik nooit goede sex gehad, ik ben dat dikke mormel immers en ben jou nooit tegengekomen.

oh fucking puh lease, have mercy
  donderdag 26 oktober 2006 @ 13:03:18 #237
88139 JoeyT
pi_42950364
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 12:58 schreef milagro het volgende:

[..]

uiteraard heb ik nooit goede sex gehad, ik ben dat dikke mormel immers en ben jou nooit tegengekomen.

Ik vind dit toch wat cooler:

"There's this beautiful girl just fucked me forty ways from Sunday... we're done, she's walking to the bathroom, she's trying to walk, she turns... she looks... it's me. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She gets this look on her face like: "How the hell did that happen?" "
  donderdag 26 oktober 2006 @ 13:04:30 #238
88139 JoeyT
pi_42950409
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 12:58 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik neuk je wel ff hoor... Gegarandeerd waardeloos dus je weet meteen waar je aan toe bent;)
pi_42950414
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 13:03 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik vind dit toch wat cooler:

"There's this beautiful girl just fucked me forty ways from Sunday... we're done, she's walking to the bathroom, she's trying to walk, she turns... she looks... it's me. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She gets this look on her face like: "How the hell did that happen?" "
Al Pacino.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 13:10:15 #240
88139 JoeyT
pi_42950583
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 13:04 schreef dawg het volgende:

[..]

Al Pacino.
Geweldig he... Vooral met zijn stem
pi_42951702
quote:

[..]

Je krijgt het nog zo druk met al die arme fok-dames. die zijn nu helemala lekker gemaakt en willen dit ultieme ook wel ens meemaken, denk ik zo. En jij, de goedheid zelve en ook nog superlover, offert je natuurlijk op

pi_42952138
quote:

[..]

Als je echt zo zeker bent over je bedprestaties, waarom loop je er dan zo mee te koop? Iemand die echt zeker is van zichzelf heeft niet de behoefte om zich te bewijzen.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_42954428
Om even ontopic te blijven:

Lint is de lagrangiaan die de interactie tussen jou en vrouwen beschrijft. De gA/F0 is een soort van koppelingsconstante, die van de energie tussen jou en de vrouw in kwestie afhangt. Die phi is een scalair veld dat de vrouw in kwestie beschrijft, en de afgeleide daarvan beschrijft haar gemoedstoestand. De rest zijn details.
pi_42954574
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 15:14 schreef Haushofer het volgende:
Om even ontopic te blijven:

[afbeelding]

Lint is de lagrangiaan die de interactie tussen jou en vrouwen beschrijft. De gA/F0 is een soort van koppelingsconstante, die van de energie tussen jou en de vrouw in kwestie afhangt. Die phi is een scalair veld dat de vrouw in kwestie beschrijft, en de afgeleide daarvan beschrijft haar gemoedstoestand. De rest zijn details.

Haus for president
pi_42958002
Dady is het contact met de realiteit een beetje verloren geloof ik
pi_43103476
je moe gwoon een goeie babbel hebben de wijven wat complimentje smaken
dan valle ze altijd wel voor je

overiges wel meer tips geve hier
wursjip technojunk _O_
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:38:49 #247
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_43103596
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 15:36 schreef technojunk het volgende:
je moe gwoon een goeie babbel hebben de wijven wat complimentje smaken
dan valle ze altijd wel voor je

overiges wel meer tips geve hier
Ja, jij hebt duidelijk een topbabbel
pi_43166017
De tip ( van mij als vrouw): wees gewoon jezelf en wees niet bang om jezelf te laten zien.
pi_43166110
quote:
Op donderdag 2 november 2006 11:40 schreef Yente het volgende:
De tip ( van mij als vrouw): wees gewoon jezelf en wees niet bang om jezelf te laten zien.
klamotten herunter, also
pi_43168756
Misschien kan je haar aandacht trekken door een mysterieus gevoel te kweken, wees gewoon interessant dat je opvalt zonder dat je duidelijk maakt dat je wilt opvallen en rest komt wel verder als je er eenmaal 'in' bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')