Ik vind niet dat er iets mis is met het lezen van boeken, e.d., op dit onderwerp. Ik denk dat er een kern van waarheid in zit. Neem het met een korreltje zout.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:33 schreef milagro het volgende:
...
gewoon lol maken, scoren niet als doel zien, niet bezig zijn met taktieken, niet achter ieder antwoord een diepere betekenis zoeken, en niet voor de ander denken en vandaar uit weer verder gaan met je taktiek.
ghehehequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ik denk, gebaseerd op de posts die ik van je gelezen heb, dat je hier op zich wel gelijk in hebt, maar ik denk ook dat voor jou dit echt niet geldt alleen op het gebied van vrouwen en dating. Volgens mij heb jij jezelf wijs gemaakt dat het allemaal door de vrouwen komt dat jij je zo rot voelt, en dat als je maar eenmaal een vriendin hebt of een keer geneukt, je je echt goed gaat voelen, en ik denk dat dat niet waar is. Dan ga je alleen maar weer telerugesteld zijn en de vrouwen nog meer de schuld geven van jouw ellende.
Ik bedoel dit niet als flame, en hoop dat je het zo ook niet oppikt, maar ik heb echt het idee dat je een hoop issues hebt en die ophangt aan je gebrek aan ervaring met vrouwen en dat dat dus niet de oplossing is voor je problemen.
Hoe kóm je er op om zoiets te gaan doen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:43 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja tuurlijk heb ik er voor moeten betalen. Was een classroom seminar want ik had niet de ballen om ook het praktijkgedeelte te doen. Maar ik mocht wel een tijdje meekijken. Was iets van 250 euro of zo. Tegenwoordig is dat deel op DVD verkrijgbaar en doen ze meer in field trainingen.
Mag ik vragen waar je dan precies voor gaat? Ga je voor die zoen, het scoren, haar in bed krijgen, laten zien dat je cursus helpt, of ga je gewoon voor die leuke vrouw die je beter wilt leren kennen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:27 schreef M_Schtoppel het volgende:
Onvoorstelbaar, ik blijf me verbazen hoe negatief mensen hier tegenover staan. Wat een hoop social matrix gelul zeg. Ik kan me voorstellen dat jullie ons als een geloof/sekte zien, wat het natuurlijk gelukkig beslist niet is.
Op naar morgen! Ik ga d'r voor.
![]()
Ik ga voor het maken van de move, de eerste kus op d'r mond. Afhankelijk van hoe ze daar op reageert gaat het door, of niet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je dan precies voor gaat? Ga je voor die zoen, het scoren, haar in bed krijgen, laten zien dat je cursus helpt, of ga je gewoon voor die leuke vrouw die je beter wilt leren kennen?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:02 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Ik ga voor het maken van de move, de eerste kus op d'r mond. Afhankelijk van hoe ze daar op reageert gaat het door, of niet.
Ik heb er het volste vertrouwen in dat ik het echt ga proberen. De manier waarop is namelijk dermate smooth dat ik steeds moet glimlachen als ik er aan denk. En nee, ik zeg niet hoe, dat hou ik voor mezelf.
Ik denk daat de rollen tussen mannen en vrouwen aan het veranderen zijn. Ik heb geen man meer nodig om financieel voor me te zorgen en om me te beschermen, dat kan ik zelf prima. Ik hoef dus geen uitgesproken "alpha-mannetje". Maar ik wil ook geen ruggegraatloze huilie. Er bestaat ook nog een groot grijs gebied er tuzzen in en daar ergens ligt mijn voorkeur. Ga er vanuit dat het bij veel vrouwen zo ligt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:54 schreef a-child-in-chains het volgende:
Damn, vrouwen...
Ik stuurde David Dangelo een hele tijd geleden (voordat ik zijn werk las, maar al
wel het een en ander begrepen had)
De volgende vraag: Ik twijfelde niet aan zijn werk. Ik vroeg me alleen af he,
als vrouwen zo graag alfa-mannetjes zien. Waarom zie je veel moeders jongetjes opvoeden als een watje? (met al dat gelul van je moet altijd aardig zijn, je moet dit je moet dat)
Lijkt wel een beetje wat de vrouwen hier doen op fok.
Ik kan er echt niet bij.
Jij denkt gewoon te veel na en probeert vrouwen geforceerd te begrijpen, te analyseren en te generaliseren. Dat is erg onaantrekkelijk.Niet alle vrouwen hebben namelijk een gebruiksaanwijzing.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:54 schreef a-child-in-chains het volgende:
Damn, vrouwen...
Ik stuurde David Dangelo een hele tijd geleden (voordat ik zijn werk las, maar al
als vrouwen zo graag alfa-mannetjes zien. Waarom zie je veel moeders jongetjes opvoeden als een watje? (met al dat gelul van je moet altijd aardig zijn, je moet dit je moet dat)
Ik kan er echt niet bij.
Hmmm... Vreemd.... Zo ben ik eigenlijk ook. Had dit van jou niet verwachtquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:13 schreef Xennia het volgende:
[..]
Omdat ik selectief geemancipeerd ben![]()
Je kunt mannen het jagen toch niet ontnemen? Ik geef wel signalen af, bouw de spanning op maar uiteindelijk moet hij de stap zetten
waar zie jij al die moeders dan, ken je zoveel moeders en praat je met ze over de opvoeding?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:54 schreef a-child-in-chains het volgende:
Damn, vrouwen...
Ik kan er echt niet bij.
Ik ben ook een vrouw die voor zichzelf kan zorgen... Maar het voelt toch leuk aan om beschermd te worden... Ik vind het leuk ... maar is idd ook aangenaam wanneer hij zijn vrouwelijke kant iets meer heeft ontwikkeld dan laat ons zeggen "de ouderwetse man" Dus... Voor mij ook een ventje uit de grijze zone danquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik denk daat de rollen tussen mannen en vrouwen aan het veranderen zijn. Ik heb geen man meer nodig om financieel voor me te zorgen en om me te beschermen, dat kan ik zelf prima. Ik hoef dus geen uitgesproken "alpha-mannetje". Maar ik wil ook geen ruggegraatloze huilie. Er bestaat ook nog een groot grijs gebied er tuzzen in en daar ergens ligt mijn voorkeur. Ga er vanuit dat het bij veel vrouwen zo ligt.
dan ga je er vanuit dat ie de moeite waard is voor vrouwen om signalen naar uit te zenden...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:00 schreef ivosnivo het volgende:
Wachten tot iemand zulke duidelijke signalen naar je zend dat je er niet meer omheen kunt. Zo voorkom je blauwtjes
Dan moet je dat compenseren door te doen alsof je leuk bent.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan ga je er vanuit dat ie de moeite waard is voor vrouwen om signalen naar uit te zenden...
sommige knullen zullen gewoon niet snel "zomaar" zonder er iets voor te doen een vrouw aantrekken hoor daar zijn ze te suf voor....
ik zeg toch nergens of ik mezelf heel tof vind of het type dat vaak aangesproken wordquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:08 schreef Xtinction het volgende:
Hoe is het eigenlijk met je superioriteitscomplex Liefie? Ga je er al voor naar de dokter?
Als je maar denkt dat je het benaderen waard bent ben je al een heel eind.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik zeg toch nergens of ik mezelf heel tof vind of het type dat vaak aangesproken word
maar knap dat jij dat wel uit mn post haalt
het is gewoon zo dat er knullen zijn in bv een kroeg die er avond na avond kunnen gaan staan en nooit aangesproken worden
net zo goed als er knullen zijn die zo ongeveer elke avond meerdere malen worden aangesproken
Je zou ook kunnen stellen dat vrouwen te geen lef hebben en apatisch zijn,quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik zeg toch nergens of ik mezelf heel tof vind of het type dat vaak aangesproken word
maar knap dat jij dat wel uit mn post haalt
het is gewoon zo dat er knullen zijn in bv een kroeg die er avond na avond kunnen gaan staan en nooit aangesproken worden
net zo goed als er knullen zijn die zo ongeveer elke avond meerdere malen worden aangesproken
pfff er zijn zat vrouwen die dat wel doen hoorquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:55 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen stellen dat vrouwen te geen lef hebben en apatisch zijn,. Maar idd, het komt er op neer dat je als man zelf die stap moet wagen en niet moet gaan wachten tot er eens iemand op jou af komt.
Zoveel "BttD typjes" zijn er niet hoor.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
pfff er zijn zat vrouwen die dat wel doen hoor
die kiezen doorgaans alleen geen bttd typjes uit
Leg eens uit wat er fout is aan een bttd typetje is? In het normale leven heb je echt niet door dat hij een boek over zulke onderwerpen heeft gelezen hoorquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
pfff er zijn zat vrouwen die dat wel doen hoor
die kiezen doorgaans alleen geen bttd typjes uit
dankzij deze reeks welquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:21 schreef frenkck het volgende:
[..]
Leg eens uit wat er fout is aan een bttd typetje is? In het normale leven heb je echt niet door dat hij een boek over zulke onderwerpen heeft gelezen hoor.
Ja ja, die is heel goed gegaan, we hebben GEKUST!!!quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:14 schreef Wolkje het volgende:
*kickje*
Ik ben benieuwd hoe de date van M_Schtoppel is gegaan.
drie zoenen op de wang ?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:39 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Ja ja, die is heel goed gegaan, we hebben GEKUST!!!![]()
![]()
![]()
Lievvvquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:39 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Ja ja, die is heel goed gegaan, we hebben GEKUST!!!![]()
![]()
![]()
Nog geen tongzoen uiteraard maar dat hoefde van mij ook niet. Het begin is er in ieder geval!
Jullie kunen zeggen wat je wilt maar dit was mij nooit gelukt als ik niet zoveel had geweten als nu, en daardoor innerlijk ook een stuk sterker.
I AM THE MAN!![]()
![]()
zo heftig?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:51 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Lievvv![]()
![]()
![]()
Nu nog een tongzoen en je bent ontmaagd.
Heh, right. Dan heb je na 10 minuten toch echt de kans dat ze die signalen dan maar naar een ander gaat sturenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:00 schreef ivosnivo het volgende:
Wachten tot iemand zulke duidelijke signalen naar je zend dat je er niet meer omheen kunt. Zo voorkom je blauwtjes
quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:04 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nee hoor, op de mond uiteraard, werd zeer goed ontvangen.
dan ben jij toch een uitzondering, denk ikquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:54 schreef Catbert het volgende:
![]()
Ik zoen een gewone vriendin ook wel 'es op de mond?
Hij is geen uitzondering. Niet dat ik het vaak doe. Geef nu veel vaker een knuffel bij het afscheid. Dat is bij jou ook al 2 much?quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:04 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dan ben jij toch een uitzondering, denk ik![]()
gewone vrienden moeten het niet wagen om me op de mond te zoenen
O-MY-GOD!quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:21 schreef a-child-in-chains het volgende:
Trouwens. Konijntjes zijn agressiefNaar mij toe wel.
Mischien ruiken ze dat ik vrouwen haat. En vrouwen hebben iets met konijntjes. Wacht.
Ik zie een verband.
Wat dat betreft doe jij je nick eer aan.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:53 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik vond het juist een grappig stukje van c-i-c.
denk je dat ik dit serieus meen?quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:50 schreef Brunette het volgende:
[..]
O-MY-GOD!
Dit kun je toch niet serieus menen hé?
Wat ben jij een triest figuur.![]()
Wat zijn volgens jou dan zoal 'stomme onderwerpen die spanning kunnen oproepen' ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:50 schreef ioko het volgende:
[..]
Ok, volgende voorbeeld: saaie gespreksonderwerpen. Ik heb de neiging om te praten over: school, familie, werk, politiek enz. Ik heb geleerd dat stomme onderwerpen veel leukere gesprekken opleveren, ik had niet door dat ik deze veilige onderwerpen koos, waardoor er nul spanning ontstond.
Ik weet niet, jij trekt vaker van die rare conclusies.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:06 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
denk je dat ik dit serieus meen?
Van die vriendin dat een konijn wil zijn is trouwens echt waar. (gek wijf,
ze studeert ook psychologie)
trouwens hoe heet jij in het echt, mag ik dat weten?
Ben wel benieuwd eigenlijk. waarom weetik niet.
Vast iets met 4 letters? (Mmm.. *denk denk*)
Lea? (nee is 3 letters)
Loes? (nee zo heet liefie)
Konij...? (nee dat is met 6 letters)..
Bij mij heeft het altijd zijn vruchten afgeworpen.. Misschien zijn mijn signalen iets minder dubbelzinnig?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:56 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Hmmm... Vreemd.... Zo ben ik eigenlijk ook. Had dit van jou niet verwacht
Dat meen je niet!?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:21 schreef Brunette het volgende:
[..]
Ik weet niet, jij trekt vaker van die rare conclusies.
Jah duh, want iedereen die vrouw is en psychologie studeert, wil eigenlijk veel liever konijn zijn.![]()
Nee, dat mag jij niet![]()
Maar het is idd iets met 4 letters![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |