abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42858285
Ik heb de laatste dagen een beetje meegelezen in de verschillende topics die gingen over tips voor (meer) succes bij het versieren van vrouwen.

Wat mij, als man, opvalt, is dat veel jongens/mannen te graag willen versieren of scoren. Als je in een kroeg staat, en als nummer 10 de interesse van een leuke vrouw probeert te peilen en haar probeert te versieren, ben je 1 van de velen. De kunst is juist om op een positieve manier op te vallen. Ik las zo van de week een topic van iemand die zicht afvroeg waarom vrouwen JUIST interesse in hem hadden als hij een vriendin had. Je wekt de meeste interesse als je gewoon relaxed bent, en gewoon lol hebt. Ik ben het ook geheel eens met deze quote van Milagro:
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 00:33 schreef milagro het volgende:
...
gewoon lol maken, scoren niet als doel zien, niet bezig zijn met taktieken, niet achter ieder antwoord een diepere betekenis zoeken, en niet voor de ander denken en vandaar uit weer verder gaan met je taktiek.
Ik vind niet dat er iets mis is met het lezen van boeken, e.d., op dit onderwerp. Ik denk dat er een kern van waarheid in zit. Neem het met een korreltje zout.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 11:35:26 #152
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_42858811
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 10:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]

ik denk, gebaseerd op de posts die ik van je gelezen heb, dat je hier op zich wel gelijk in hebt, maar ik denk ook dat voor jou dit echt niet geldt alleen op het gebied van vrouwen en dating. Volgens mij heb jij jezelf wijs gemaakt dat het allemaal door de vrouwen komt dat jij je zo rot voelt, en dat als je maar eenmaal een vriendin hebt of een keer geneukt, je je echt goed gaat voelen, en ik denk dat dat niet waar is. Dan ga je alleen maar weer telerugesteld zijn en de vrouwen nog meer de schuld geven van jouw ellende.

Ik bedoel dit niet als flame, en hoop dat je het zo ook niet oppikt, maar ik heb echt het idee dat je een hoop issues hebt en die ophangt aan je gebrek aan ervaring met vrouwen en dat dat dus niet de oplossing is voor je problemen.
ghehehe Lieve miss_sly.

Ja het is idd. zo dat "geen relatie/seks hebben gehad" en dat ik daar moeite mee heb,
NIET het enige probleem is.
Maar ik ging er nooit vanuit dat 1x seks of een relatie met een meisje, mij in ene van mijn mijn andere problemen zou afhelpen.
Het zou mentaal wel enigzins helpen mischien, dat weet ik niet (fysiek en psychisch). Maar daar ging ik echt nooit vanuit.

Ik weet ook niet waar je dat precies uit kan opmaken. Seks is NIET alles voor mij hoor!
En ik heb het volgens mij ook nog nooit zo expliciet aangeduid. En als ik dan wel die blijk gaf.
Nee, dat was niet de bedoeling..

[ Bericht 2% gewijzigd door a-child-in-chains op 21-10-2006 11:40:37 ]
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
  Moderator zaterdag 21 oktober 2006 @ 13:17:40 #153
5428 crew  miss_sly
pi_42860911
Ik meen het opgemaakt te hebben uit verschillende posts die ik van je heb gelezen. Ook dat je juist in een topic als dit post dat je zo veel moet veranderen. Dat is wellicht zo, maar meer om je goed te gaan voelen en je frustraties kwijt te raken, als wel om een vrouw te versieren. Ik heb sowieso niet veel vertrouwen in deze zogenaamde succesformules, maar als je niet goed in je vel zit (wat bij jou toch het geval is) gaan ze sowieso niet helpen, denk ik.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 14:22:51 #154
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_42862322
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 09:43 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja tuurlijk heb ik er voor moeten betalen. Was een classroom seminar want ik had niet de ballen om ook het praktijkgedeelte te doen. Maar ik mocht wel een tijdje meekijken. Was iets van 250 euro of zo. Tegenwoordig is dat deel op DVD verkrijgbaar en doen ze meer in field trainingen.
Hoe kóm je er op om zoiets te gaan doen?

Bedoel ik verder niks mee hoor.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_42862401
Onvoorstelbaar, ik blijf me verbazen hoe negatief mensen hier tegenover staan. Wat een hoop social matrix gelul zeg. Ik kan me voorstellen dat jullie ons als een geloof/sekte zien, wat het natuurlijk gelukkig beslist niet is.

Op naar morgen! Ik ga d'r voor.

Gaap Goals rulezzz!
  Moderator zaterdag 21 oktober 2006 @ 14:29:31 #156
5428 crew  miss_sly
pi_42862462
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 14:27 schreef M_Schtoppel het volgende:
Onvoorstelbaar, ik blijf me verbazen hoe negatief mensen hier tegenover staan. Wat een hoop social matrix gelul zeg. Ik kan me voorstellen dat jullie ons als een geloof/sekte zien, wat het natuurlijk gelukkig beslist niet is.

Op naar morgen! Ik ga d'r voor.

Mag ik vragen waar je dan precies voor gaat? Ga je voor die zoen, het scoren, haar in bed krijgen, laten zien dat je cursus helpt, of ga je gewoon voor die leuke vrouw die je beter wilt leren kennen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 14:54:16 #157
108862 a-child-in-chains
pi_42862959
Damn, vrouwen...

Ik stuurde David Dangelo een hele tijd geleden (voordat ik zijn werk las, maar al
wel het een en ander begrepen had)
De volgende vraag: Ik twijfelde niet aan zijn werk. Ik vroeg me alleen af he,
als vrouwen zo graag alfa-mannetjes zien. Waarom zie je veel moeders jongetjes opvoeden als een watje? (met al dat gelul van je moet altijd aardig zijn, je moet dit je moet dat)
Lijkt wel een beetje wat de vrouwen hier doen op fok.
Ik kan er echt niet bij.
No room for the unlucky.
pi_42863109
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 14:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Mag ik vragen waar je dan precies voor gaat? Ga je voor die zoen, het scoren, haar in bed krijgen, laten zien dat je cursus helpt, of ga je gewoon voor die leuke vrouw die je beter wilt leren kennen?
Ik ga voor het maken van de move, de eerste kus op d'r mond. Afhankelijk van hoe ze daar op reageert gaat het door, of niet.

Ik heb er het volste vertrouwen in dat ik het echt ga proberen. De manier waarop is namelijk dermate smooth dat ik steeds moet glimlachen als ik er aan denk. En nee, ik zeg niet hoe, dat hou ik voor mezelf.
Gaap Goals rulezzz!
pi_42863189
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 15:02 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

Ik ga voor het maken van de move, de eerste kus op d'r mond. Afhankelijk van hoe ze daar op reageert gaat het door, of niet.

Ik heb er het volste vertrouwen in dat ik het echt ga proberen. De manier waarop is namelijk dermate smooth dat ik steeds moet glimlachen als ik er aan denk. En nee, ik zeg niet hoe, dat hou ik voor mezelf.
pi_42863571
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 14:54 schreef a-child-in-chains het volgende:
Damn, vrouwen...

Ik stuurde David Dangelo een hele tijd geleden (voordat ik zijn werk las, maar al
als vrouwen zo graag alfa-mannetjes zien. Waarom zie je veel moeders jongetjes opvoeden als een watje? (met al dat gelul van je moet altijd aardig zijn, je moet dit je moet dat)
Ik kan er echt niet bij.
Ik denk daat de rollen tussen mannen en vrouwen aan het veranderen zijn. Ik heb geen man meer nodig om financieel voor me te zorgen en om me te beschermen, dat kan ik zelf prima. Ik hoef dus geen uitgesproken "alpha-mannetje". Maar ik wil ook geen ruggegraatloze huilie. Er bestaat ook nog een groot grijs gebied er tuzzen in en daar ergens ligt mijn voorkeur. Ga er vanuit dat het bij veel vrouwen zo ligt.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_42863644
Ik denk dat dat inderdaad waar is, jullie zoeken een lieverd met ruggegraat, precies wat je zegt dus.

Ik denk dat het misverstand ontstaat omdat de Alpha man vaak verwart wordt met de macho man. De lieverd met ruggegraat, de good guy dus, dat is eigenlijk de alpha man en niet die stoerdoende jongen met z'n zielige machogedrag.
Gaap Goals rulezzz!
pi_42863935
mijn ervaring is dat als je zelfverzekerd overkomt met een eigen mening, je veel kan doen!

plus moet de eerste keer altijd iets kleins, iets speciaals hebben waarover de vrouw dan over naa gaat denken, dus ook over jou gaat nadenken.

zo heb ik mijn lief gevonden en ben er erg gelukkig mee
pi_42864002
quote:
Damn, vrouwen...

Ik kan er echt niet bij.
Jij denkt gewoon te veel na en probeert vrouwen geforceerd te begrijpen, te analyseren en te generaliseren. Dat is erg onaantrekkelijk.Niet alle vrouwen hebben namelijk een gebruiksaanwijzing.
4
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:56:08 #164
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_42864167
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 01:13 schreef Xennia het volgende:

[..]

Omdat ik selectief geemancipeerd ben
Je kunt mannen het jagen toch niet ontnemen? Ik geef wel signalen af, bouw de spanning op maar uiteindelijk moet hij de stap zetten
Hmmm... Vreemd.... Zo ben ik eigenlijk ook. Had dit van jou niet verwacht
pi_42864181
quote:
Damn, vrouwen...

Ik kan er echt niet bij.
waar zie jij al die moeders dan, ken je zoveel moeders en praat je met ze over de opvoeding?
of ken jij zoveel watjes en praat je met hen over het waarom van hun watjesdom en dan antwoorden ze steevast "nou, mijn moeder zei altijd..."
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:01:00 #166
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_42864266
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 15:25 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik denk daat de rollen tussen mannen en vrouwen aan het veranderen zijn. Ik heb geen man meer nodig om financieel voor me te zorgen en om me te beschermen, dat kan ik zelf prima. Ik hoef dus geen uitgesproken "alpha-mannetje". Maar ik wil ook geen ruggegraatloze huilie. Er bestaat ook nog een groot grijs gebied er tuzzen in en daar ergens ligt mijn voorkeur. Ga er vanuit dat het bij veel vrouwen zo ligt.
Ik ben ook een vrouw die voor zichzelf kan zorgen... Maar het voelt toch leuk aan om beschermd te worden... Ik vind het leuk ... maar is idd ook aangenaam wanneer hij zijn vrouwelijke kant iets meer heeft ontwikkeld dan laat ons zeggen "de ouderwetse man" Dus... Voor mij ook een ventje uit de grijze zone dan
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 21:00:09 #167
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_42871241
Wachten tot iemand zulke duidelijke signalen naar je zend dat je er niet meer omheen kunt. Zo voorkom je blauwtjes
pi_42871286
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:00 schreef ivosnivo het volgende:
Wachten tot iemand zulke duidelijke signalen naar je zend dat je er niet meer omheen kunt. Zo voorkom je blauwtjes
dan ga je er vanuit dat ie de moeite waard is voor vrouwen om signalen naar uit te zenden...
sommige knullen zullen gewoon niet snel "zomaar" zonder er iets voor te doen een vrouw aantrekken hoor daar zijn ze te suf voor....
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 21:08:42 #169
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_42871432
Hoe is het eigenlijk met je superioriteitscomplex Liefie? Ga je er al voor naar de dokter?
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 21:11:50 #170
140141 ivosnivo
pi_42871508
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:02 schreef liefie_ het volgende:

[..]

dan ga je er vanuit dat ie de moeite waard is voor vrouwen om signalen naar uit te zenden...
sommige knullen zullen gewoon niet snel "zomaar" zonder er iets voor te doen een vrouw aantrekken hoor daar zijn ze te suf voor....
Dan moet je dat compenseren door te doen alsof je leuk bent.
pi_42871520
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:08 schreef Xtinction het volgende:
Hoe is het eigenlijk met je superioriteitscomplex Liefie? Ga je er al voor naar de dokter?
ik zeg toch nergens of ik mezelf heel tof vind of het type dat vaak aangesproken word
maar knap dat jij dat wel uit mn post haalt

het is gewoon zo dat er knullen zijn in bv een kroeg die er avond na avond kunnen gaan staan en nooit aangesproken worden
net zo goed als er knullen zijn die zo ongeveer elke avond meerdere malen worden aangesproken
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 21:17:10 #172
140141 ivosnivo
pi_42871654
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:12 schreef liefie_ het volgende:

[..]

ik zeg toch nergens of ik mezelf heel tof vind of het type dat vaak aangesproken word

het is gewoon zo dat er knullen zijn in bv een kroeg die er avond na avond kunnen gaan staan en nooit aangesproken worden
net zo goed als er knullen zijn die zo ongeveer elke avond meerdere malen worden aangesproken
Als je maar denkt dat je het benaderen waard bent ben je al een heel eind.
pi_42875617
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:12 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Je zou ook kunnen stellen dat vrouwen te geen lef hebben en apatisch zijn, . Maar idd, het komt er op neer dat je als man zelf die stap moet wagen en niet moet gaan wachten tot er eens iemand op jou af komt.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_42876513
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 23:55 schreef Frezer het volgende:

[..]

Je zou ook kunnen stellen dat vrouwen te geen lef hebben en apatisch zijn, . Maar idd, het komt er op neer dat je als man zelf die stap moet wagen en niet moet gaan wachten tot er eens iemand op jou af komt.
pfff er zijn zat vrouwen die dat wel doen hoor
die kiezen doorgaans alleen geen bttd typjes uit
pi_42893255
*kickje*

Ik ben benieuwd hoe de date van M_Schtoppel is gegaan.
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:31:18 #176
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_42895429
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 00:38 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Zoveel "BttD typjes" zijn er niet hoor.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_42899523
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 00:38 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Leg eens uit wat er fout is aan een bttd typetje is? In het normale leven heb je echt niet door dat hij een boek over zulke onderwerpen heeft gelezen hoor .
pi_42899675
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 21:21 schreef frenkck het volgende:

[..]

Leg eens uit wat er fout is aan een bttd typetje is? In het normale leven heb je echt niet door dat hij een boek over zulke onderwerpen heeft gelezen hoor .
dankzij deze reeks wel
de aanpak is uit duizenden te herkennen dan
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_42900173
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 18:14 schreef Wolkje het volgende:
*kickje*

Ik ben benieuwd hoe de date van M_Schtoppel is gegaan.
Ja ja, die is heel goed gegaan, we hebben GEKUST!!!

Nog geen tongzoen uiteraard maar dat hoefde van mij ook niet. Het begin is er in ieder geval!

Jullie kunen zeggen wat je wilt maar dit was mij nooit gelukt als ik niet zoveel had geweten als nu, en daardoor innerlijk ook een stuk sterker.

I AM THE MAN!
Gaap Goals rulezzz!
pi_42900398
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 21:39 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

drie zoenen op de wang ?
  zondag 22 oktober 2006 @ 21:49:11 #181
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_42900536
ach de essentie is dat een vrouw een stoere bink op een motor wil die angst bij anderen inboezemt maar stiekem wel op zondag met bejaarden gaat wandelen.

(ben bezig met mijn motor, die bejaarden vind ik ook nog wel )
ik ben lief :)
  zondag 22 oktober 2006 @ 21:49:47 #182
108862 a-child-in-chains
pi_42900564
ik een x: nee ik zoen niet ik wordt heel ver-le-g..
zij: tuurlijk niet.. zoen, zoen, zoen..
Ik: *faint*
No room for the unlucky.
pi_42900662
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 21:39 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

Nog geen tongzoen uiteraard maar dat hoefde van mij ook niet. Het begin is er in ieder geval!

Jullie kunen zeggen wat je wilt maar dit was mij nooit gelukt als ik niet zoveel had geweten als nu, en daardoor innerlijk ook een stuk sterker.

I AM THE MAN!
Lievvv

Nu nog een tongzoen en je bent ontmaagd.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_42901156
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 21:46 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

drie zoenen op de wang ?
Nee hoor, op de mond uiteraard, werd zeer goed ontvangen.
Gaap Goals rulezzz!
  zondag 22 oktober 2006 @ 22:10:16 #185
108862 a-child-in-chains
pi_42901349
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 21:51 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Lievvv

Nu nog een tongzoen en je bent ontmaagd.
zo heftig?
No room for the unlucky.
  zondag 22 oktober 2006 @ 22:53:21 #186
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_42903028
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:00 schreef ivosnivo het volgende:
Heh, right. Dan heb je na 10 minuten toch echt de kans dat ze die signalen dan maar naar een ander gaat sturen
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  zondag 22 oktober 2006 @ 22:54:12 #187
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_42903061
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 22:04 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nee hoor, op de mond uiteraard, werd zeer goed ontvangen.

Ik zoen een gewone vriendin ook wel 'es op de mond?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_42903387
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 22:54 schreef Catbert het volgende:

Ik zoen een gewone vriendin ook wel 'es op de mond?
dan ben jij toch een uitzondering, denk ik

gewone vrienden moeten het niet wagen om me op de mond te zoenen
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_42903416
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 22:10 schreef a-child-in-chains het volgende:

[..]

zo heftig?
= ontmaagding.
pi_42903479
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 23:04 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

dan ben jij toch een uitzondering, denk ik

gewone vrienden moeten het niet wagen om me op de mond te zoenen
Hij is geen uitzondering. Niet dat ik het vaak doe. Geef nu veel vaker een knuffel bij het afscheid. Dat is bij jou ook al 2 much?

Lang niet gezien trouwens Petit. Hoe gaat het?

zondag 22 oktober 2006 @ 23:21:36 #191
108862 a-child-in-chains
pi_42903982
Nu daagt het me weer. Lapin = Konijn!

Wat hebben vrouwen toch met konijnen? Er schijnt een kennis van me te zijn dat zich
helemaal wilt verdiepen in de psyche van een konijn. Ze wil een konijn zijn
Dan denk ik. Dan ga je toch stil in een hoekje zitten op sla kauwen ofzo?

Trouwens. Konijntjes zijn agressief Naar mij toe wel.
Mischien ruiken ze dat ik vrouwen haat. En vrouwen hebben iets met konijntjes. Wacht.
Ik zie een verband.
No room for the unlucky.
pi_42904877
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 23:21 schreef a-child-in-chains het volgende:

Trouwens. Konijntjes zijn agressief Naar mij toe wel.
Mischien ruiken ze dat ik vrouwen haat. En vrouwen hebben iets met konijntjes. Wacht.
Ik zie een verband.
O-MY-GOD!

Dit kun je toch niet serieus menen hé?
Wat ben jij een triest figuur.
4
pi_42904942
Ik vond het juist een grappig stukje van c-i-c.
pi_42905053
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 23:53 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik vond het juist een grappig stukje van c-i-c.
Wat dat betreft doe jij je nick eer aan.
4
  maandag 23 oktober 2006 @ 00:06:35 #195
108862 a-child-in-chains
pi_42905302
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 23:50 schreef Brunette het volgende:

[..]

O-MY-GOD!

Dit kun je toch niet serieus menen hé?
Wat ben jij een triest figuur.
denk je dat ik dit serieus meen?
Van die vriendin dat een konijn wil zijn is trouwens echt waar. (gek wijf,
ze studeert ook psychologie)

trouwens hoe heet jij in het echt, mag ik dat weten?
Ben wel benieuwd eigenlijk. waarom weetik niet.
Vast iets met 4 letters? (Mmm.. *denk denk*)
Lea? (nee is 3 letters)
Loes? (nee zo heet liefie)
Konij...? (nee dat is met 6 letters)..

No room for the unlucky.
pi_42905645
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 00:50 schreef ioko het volgende:

[..]

Ok, volgende voorbeeld: saaie gespreksonderwerpen. Ik heb de neiging om te praten over: school, familie, werk, politiek enz. Ik heb geleerd dat stomme onderwerpen veel leukere gesprekken opleveren, ik had niet door dat ik deze veilige onderwerpen koos, waardoor er nul spanning ontstond.
Wat zijn volgens jou dan zoal 'stomme onderwerpen die spanning kunnen oproepen' ?
pi_42905655
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 00:06 schreef a-child-in-chains het volgende:

[..]

denk je dat ik dit serieus meen?
Van die vriendin dat een konijn wil zijn is trouwens echt waar. (gek wijf,
ze studeert ook psychologie)

trouwens hoe heet jij in het echt, mag ik dat weten?
Ben wel benieuwd eigenlijk. waarom weetik niet.
Vast iets met 4 letters? (Mmm.. *denk denk*)
Lea? (nee is 3 letters)
Loes? (nee zo heet liefie)
Konij...? (nee dat is met 6 letters)..

Ik weet niet, jij trekt vaker van die rare conclusies.
Jah duh, want iedereen die vrouw is en psychologie studeert, wil eigenlijk veel liever konijn zijn.

Nee, dat mag jij niet
Maar het is idd iets met 4 letters
4
pi_42905762
Ok, ik heb weer even gelachen vandaag.
pi_42906039
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 15:56 schreef jewelsophie het volgende:

[..]

Hmmm... Vreemd.... Zo ben ik eigenlijk ook. Had dit van jou niet verwacht
Bij mij heeft het altijd zijn vruchten afgeworpen.. Misschien zijn mijn signalen iets minder dubbelzinnig?
  maandag 23 oktober 2006 @ 00:43:31 #200
108862 a-child-in-chains
pi_42906237
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 00:21 schreef Brunette het volgende:

[..]

Ik weet niet, jij trekt vaker van die rare conclusies.
Jah duh, want iedereen die vrouw is en psychologie studeert, wil eigenlijk veel liever konijn zijn.

Nee, dat mag jij niet
Maar het is idd iets met 4 letters
Dat meen je niet!?
No room for the unlucky.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')