Er zijn wel succesformules. Maar die moeten uit jezelf komen. Wat er niet zijn zijn vlugge, eenvoudige oplossingen, die alleen maar gaan over de buitenkant, en over hoe je moet reageren in een bepaalde situatie.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 08:32 schreef spoor4 het volgende:
Er is geen succesformule. En dat geldt voor alles in het leven.
Punt.
Niet bewust denk ik. Maar ik herken het wel. Dat van die schoenen is me trouwens echt overkomenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:04 schreef milagro het volgende:
wie zegt trouwens dat zo iemand bewust de man aan het testen is?
als je zo al in het (uitgaans)leven staat, zo op je hoede, ja, blijf dan maar thuis
Ja, ga de internetdetective uithangen. Dat heeft vast meer succes.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:34 schreef hetisleuk het volgende:
Bot zijn helpt ook goed...ben je een slijmerd forget het maar. Trouwens die BMW, Rolex... laat maar weg daar valt geen 1 chick voor. Stop meer geld in jezelf zoals een goed kapsel, echt leuke kleding/schoenen (modern!!!!!) dan kom je al een heel eind. Je bent zelf het belangrijkste en dat moet je super uitstralen. Probeer een beetje te weten te komen van haar (op dating profielen staat meestal al een hele hoop) ga daar in mee al boeit je het in eerste instantie geen reet.....
Kijk, dit vind ik dan weer geen goede instellingquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:13 schreef M_Schtoppel het volgende:
Heel veel tests van vrouwen zijn uiteraard onbewust. En meestal herken ik ze nu en reageer accordingly.
Overigens heb ik een tweede date weten te regelen, gaat dit weekend gebeuren. Eens kijken hoe ze reageert op mijn "tactieken".
testen zijn kinderachtig. Je moet in de liefde geen spelletjes spelenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:13 schreef M_Schtoppel het volgende:
Heel veel tests van vrouwen zijn uiteraard onbewust. En meestal herken ik ze nu en reageer accordingly.
Overigens heb ik een tweede date weten te regelen, gaat dit weekend gebeuren. Eens kijken hoe ze reageert op mijn "tactieken".
Klopt, er zijn bij vrouwen veel meer dingen NIET te doen, dan WEL te doen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:21 schreef Disorder het volgende:
[..]
Kijk, dit vind ik dan weer geen goede instelling
Veel beter zou het zijn als je gewoon met het verstand op nul plezier probeert te hebben en ergens in je achterhoofd houdt wat je NIET moet doen. Dat is alles, lijkt me.
scare tacticsquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:13 schreef M_Schtoppel het volgende:
Dit gebeurd echter wel vaak.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
testen zijn kinderachtig. Je moet in de liefde geen spelletjes spelen
Had ze geen seks met degenen waar ze een relatie mee had?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee, daarna rekende ze het uit; 31 jaar - jaren inactiviteit - jaren relatie x 4 per jaar = totaal.
Waarom blijf ik hier toch op reageren? Omdat ik er best wel kwaad om kan worden dat mensen niet kritisch naar de realteit durven te kijken. Wat is er nu mis als mannen die onzeker zijn meer controle willen hebben over hun leven?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 08:17 schreef miss_sly het volgende:
Als dat dezelfde toon is als zijn boek(en), dan kan ik me niet voorstellen dat je je daar in verdiept. Ik neem aan dat The Game de manier is die de schrijver propageert om vrouwen te versieren? Ik vind het echt Amerikaans en bijna als een geloof klinken
Weet je wat Sex and the City was? Entertainment!
Eens! Maar toch is het iets wat bijna elke man ervaart, en geloof me, vrouwen spelen meer spelletjes dan ze zelf beseffen (mannen vast ook). Die spelletjes hebben ook een duidelijk genetisch doel, dus ik blijf het vreemd vinden dat het zo moeilijk te begrijpen is.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
testen zijn kinderachtig. Je moet in de liefde geen spelletjes spelen
Hier ben ik het even heel erg met Disorder eens. Ik blijf dan ook van mening dat DDA's boek beter "How to decrease your fuckups by 50%" had kunnen heten dan "double your dating". Het gaat voornamelijk om wat je NIET moet doen, en minder over wat je wel moet doen (zoals cocky n funny voor de lezers).quote:Veel beter zou het zijn als je gewoon met het verstand op nul plezier probeert te hebben en ergens in je achterhoofd houdt wat je NIET moet doen. Dat is alles, lijkt me.
Voor mji was een eenzelfde soort zin: "if you dont succeed, it doesnt mean you cant do it, it just means you haven't failed enough"quote:winners make more mistakes than losers
ik denk niet dat die artikeltjes nou heel erg representatief zijn voor wat vrouwen in het algemeen beweegt en bezighoudt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:53 schreef Xtinction het volgende:
Ik lees die magazines niet voor niets graag als mijn vriendin ze in huis heeft, omdat ik dit soort dingen interessant vind, en al helemaal wat vrouwen nou beweegt. Ik lees dan ook excusief die artikelen over "how to change your man", "how to improve your sex life" en dergelijken.
Wat ik ermee wilde zeggen is dat als jullie een bron voor self-help nodig hebben, die overal te vinden is. Voor mannen is dat een stuk lastiger. Of jullie dat wel of neit interessant vinden, daar gaat het eventjes niet overquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:00 schreef Wolkje het volgende:
[..]
ik denk niet dat die artikeltjes nou heel erg representatief zijn voor wat vrouwen in het algemeen beweegt en bezighoudt.
Ze gaan als warme broodjes over de toonbank.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:00 schreef Wolkje het volgende:
[..]
ik denk niet dat die artikeltjes nou heel erg representatief zijn voor wat vrouwen in het algemeen beweegt en bezighoudt.
Dat zal wel, ik lees ze eigenlijk nooit (tenzij ik bij de kapper, de huisarts of op het vliegveld ben).quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:09 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ze gaan als warme broodjes over de toonbank.
dat ligt dan aan jou.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:31 schreef Friek_ het volgende:
Vrouwen mogen wel eens wat meer initatief tonen. Ik heb geen zin meer in dat constante gejaag, ik zuig er toch in. Wederzijdse interesse is wel zo leuk af en toe.
Ze was dusdanig open dat ik haar wel geloof jaquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:34 schreef Roquefort het volgende:
En jij met je kritische geest slikte het rekensommetje voor zoete koek?![]()
Les 1 voor de vrouw: als je duidelijkheid wil, vraag ernaar, vul het niet inquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:09 schreef Xennia het volgende:
Ik dacht dat alleen vrouwen dat deden, invullen en analyseren
Eigenlijk wil ik alleen een stukje duidelijkheid/helderheid zodat ik weer rustig kan slapen 's nachts.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:10 schreef milagro het volgende:
soms is het beter je niet te veel de waaroms af te vragen (begrijpelijk wel dat je dat doet) maar je verlies te nemen, als het niet loopt dan loopt het niet.
zoveel energie steken in iets wat nog niet eens echt begonnen is, en waarvan je je alleen maar rot gaat voelen, terwijl er sprake is van 2 verliefde mensen... ja volgens mij is er dan 1 gewoon niet eerlijk, en dat is dus zonde van je tijd.
en nogmaals, gescheiden ouders is natuurlijk wel een mooie kapstok om je gedrag aan op te hangen, of in dit geval doe jij dat voor haar (nog makkelijker, en m.i. vooral wishful thinking van jouw kant), maar meestal is het toch veel simpeler, hoor, juist in het begin, ze wil niet echt omdat ze jou niet echt wil.
Wat is het verschil met dat een jongen deze tips van vrienden krijgt en zo zelfverzekerder een leuke meid kan versieren en dat het uit een boek komt?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:25 schreef liefie_ het volgende:
sorry hoor maar ik hoef (even hard gezegt want ik ben nou eenmaal gewoon een botte trut) echt geen knul die een boek met theorieen nodig heeft om met me te kunnen flirten
Ja dat is het hele klote er ook aan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 06:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En wat meer on-topic: Jezelf zijn werkt heel goed, of heel goed iemand anders kunnen spelen. Maar dat is niet verstandig want als je dan het meisje ineens heel leuk vind kan je niet eens jezelf zijn bij haar want als je je gaat "terugveranderen" kan het zijn dat ze de echte jij niet eens leuk vind. En dan was je beter af met een blauwtje aan het begin. Gewoon lekker lachen en mee omgaan net zoals je dat met een vriendin of vriend zou doen aleen een beetje anders erbij kijken, lief lachen en een beetje laten emrken dat je haar leuk vind. Zelf smelt ik ook als een vrouw lief naar mij kijkt, veel meer dan een geile blik.
Dat las je verkeerd.(d'oh ik ga mezelf verdedigen in het mezelf tegen spreken terwijl vrouwen daar op vallen, selchte tactiek dus.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 06:45 schreef a-child-in-chains het volgende:
Je zegt tegen liefie dat er niks mis mee is om je middels tips zelfverzekerder opte stellen bij een meisje
Maar zegt dan dat het niet verstandig is om een act op te voeren omdat je dan door de mand valt.
Dat is wat de vrouwen hier ook steeds wilden benadrukken. Als je ze dan gelijk geeft....
Volgens mij kijken vrouwen negatief naar dit soort dingen om twee redenen. Ze denken vaak dat het er ons alleen om gaat zo snel mogelijk een vrouw het bed in te krijgen. En doordat mannen die dit bestuderen hogere eisen aan vrouwen gaan stellen (wat ze meestal totaal niet gewend zijn) moeten vrouwen ook meer hun best gaan doen. En daar balen ze van want het is natuurlijk veel makkelijker om vanaf hun hoge troontje zelf alle keuze te hebben.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 05:04 schreef a-child-in-chains het volgende:
Het is idd. niet zo dat mensen die DDA of soortgelijk materiaal bestuderen,
kant en klare openingszinnen gaan zitten leren.
Of met een boek in de hand tijdens een date gaan zitten citeren.
Het is meer de inzicht dat belangrijk is. Als je die eenmaal doorhebt, zijn letterlijke openingzinnen niet nodig.
Enkelt leuk, ter vermaak.
DDA's kijk op vrouwen en zijn inner game program (en ook die cocky en funny programma)
Wat DDA ea. zeggen vind ik zo erg zinnig en waardevol. En het gekke is dat zijn materiaal zich helemaal niet
beperkt tot hoe je een vrouw het snelst in bed krijgt.
Je leert nl. zoveel meer. Daar ben ik achter sinds ik een week of wat dingen van hem lees en zie.
Het is gek dat je middels een onderwerp als "dating" te maken krijgt met een zoveel bredere programma dat verder strekt dan alleen vrouwen, dating en sex.
En voordat ik wordt geflamed.. Het is toch niet zo dat alle vrouwen per definitie alleen langdurige relaties
en nooit een snelle hap verlangen?
Volgens DDA integendeel. Eerder mbt. de leeftijd van een meisje (of vrouw) en de wensen
(maar dat laatste destilleer ik er zelf uit, dus eigenlijk is dat van mezelf.)
Trouwens, Social Dynamics is een aangewezen groep aanhangers van David die rondtrekken en
praktijk (of proefs-)gewijs met mensen dingen doen in het uitgaansleven.
En wat vrouwen ook beweren. Die shit schijnt dus echt te werken he.
En wat ik me afvraag is waarom het toch werkt als het niet strookt met het beeld dat vrouwen hebben over
zichzelf, het materiaal van David, en het hele versier gebeuren? Dat vind ik ook gek.
Ik heb ook het gevoel dat vrouwen zich mischien aangevallen voelen door dit soort materiaal.
Hoe precies weet ik niet, maar het lijkt er wel op.
Ik snap niet dat vrouwen overal zo fel tegen zijn in wat DDA en anderen proberen te doen.
Maar zelf wel genieten van de self-help cosmo, viva, story en soorteglijke dingen (waar ook veel brainwash bs. in
staat, ik las laatst de Fancy en Cosmopolitan en wat daarin stond pff..)
En van die politiek-amerikaans-gristelijk-correcte dr. phill kots ik al helemaal![]()
Iemand die zichzelf vernoemd naar Tyler Durden is al niet meer serieus te nemen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 08:36 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Volgens mij kijken vrouwen negatief naar dit soort dingen om twee redenen. Ze denken vaak dat het er ons alleen om gaat zo snel mogelijk een vrouw het bed in te krijgen. En doordat mannen die dit bestuderen hogere eisen aan vrouwen gaan stellen (wat ze meestal totaal niet gewend zijn) moeten vrouwen ook meer hun best gaan doen. En daar balen ze van want het is natuurlijk veel makkelijker om vanaf hun hoge troontje zelf alle keuze te hebben.
En ik ben met je eens dat David's programma's veel verder gaan dan daten. Het gaat veel meer om hoe een betere vent voor jezelf en haar te worden.
Ja, en het klinkt afgezaagd, maar die lui van Real Social Dynamics zijn echt goed. Ik heb Tyler zelf ontmoet en ben ook met hem en ons groepje de stad in geweest. Ik wilde zelf niks doen maar ik wilde hem graag eens in actie zien. En het is echt niet normaal hoe positief vrouwen op zijn opening reageren. Kijk hij zal heus geen score van 100% hebben maar ik denk dat hij beter is dan 99% van de mannen. En hij is echt niet knap of zo, met z'n rossige Wildersachtige kapsel.
Cool. En heb je daarvoor nog veel moeten betalen (If I may Be so blunt to ask.)?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 08:36 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Ja, en het klinkt afgezaagd, maar die lui van Real Social Dynamics zijn echt goed. Ik heb Tyler zelf ontmoet en ben ook met hem en ons groepje de stad in geweest. Ik wilde zelf niks doen maar ik wilde hem graag eens in actie zien. En het is echt niet normaal hoe positief vrouwen op zijn opening reageren. Kijk hij zal heus geen score van 100% hebben maar ik denk dat hij beter is dan 99% van de mannen. En hij is echt niet knap of zo, met z'n rossige Wildersachtige kapsel.
in field trainingenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:43 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja tuurlijk heb ik er voor moeten betalen. Was een classroom seminar want ik had niet de ballen om ook het praktijkgedeelte te doen. Maar ik mocht wel een tijdje meekijken. Was iets van 250 euro of zo. Tegenwoordig is dat deel op DVD verkrijgbaar en doen ze meer in field trainingen.
ik denk, gebaseerd op de posts die ik van je gelezen heb, dat je hier op zich wel gelijk in hebt, maar ik denk ook dat voor jou dit echt niet geldt alleen op het gebied van vrouwen en dating. Volgens mij heb jij jezelf wijs gemaakt dat het allemaal door de vrouwen komt dat jij je zo rot voelt, en dat als je maar eenmaal een vriendin hebt of een keer geneukt, je je echt goed gaat voelen, en ik denk dat dat niet waar is. Dan ga je alleen maar weer telerugesteld zijn en de vrouwen nog meer de schuld geven van jouw ellende.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 05:57 schreef a-child-in-chains het volgende:
dat ik straks echt schakelaars aan en uit moet gaan zetten, wil ik nog wat maken van mijn psyche en leven.
Gewoon, niet needy naar vrouwen toe zijn, meer de leiding nemen zonder dominant te zijn. Niet meer m'n romantische interesse in een vrouw verbergen maar juist subtiel tonen. Dat soort dingen. En morgen even proberen die eerste kus te krijgen. Als dat lukt wordt dat maandagmorgen vermeldt in alle krantekoppen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:15 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
in field trainingen
wat heb je zoal opgestoken van de training ? wat doe jij nu wel wat je eerst niet deed, of niet goed deed ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |