Idd en nu een slotje.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:08 schreef WeirdMicky het volgende:
De succesformule is jezelf zijn en hopen op geluk.
Kom je een heel end ja.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:08 schreef WeirdMicky het volgende:
Heb je dr nog niet genoeg over geluld de hele dag? Jezus christus.
De succesformule is jezelf zijn en hopen op geluk. En wees geen wijf. En geen saai stuk stront. Zorg dus voor een eigen leven. Klaar.
Jij zou de ideale partner zijn van milagro. Die zei ook zoiets volgens mij.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:21 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Kom je een heel end ja.
Waar halen mensen de energie (en de tijd) vandaan om van zoiets simpels een hele wetenschap te maken?
Omdat het vaak werkt! Bepaalde principes komen uit verschillende sociale wetenschappen. Natuurlijk is de basis biologisch, maar dat wil niet zeggen dat theorien niet kunnen helpen de realiteit te omschrijven.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:21 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Kom je een heel end ja.
Waar halen mensen de energie (en de tijd) vandaan om van zoiets simpels een hele wetenschap te maken?
Laten we niet te hard van stapel lopenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:23 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Jij zou de ideale partner zijn van milagro. Die zei ook zoiets volgens mij.
De theorie is dat als je het goed doet je het als vrouw bijna niet merkt dat er een boek aan te pas is gekomen. Goed he?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:25 schreef liefie_ het volgende:
sorry hoor maar ik hoef (even hard gezegt want ik ben nou eenmaal gewoon een botte trut) echt geen knul die een boek met theorieen nodig heeft om met me te kunnen flirten
Omdat het werkt?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:25 schreef ioko het volgende:
[..]
Omdat het vaak werkt! Bepaalde principes komen uit verschillende sociale wetenschappen. Natuurlijk is de basis biologisch, maar dat wil niet zeggen dat theorien niet kunnen helpen de realiteit te omschrijven.
"wat heb je daar achter je rug?"quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:26 schreef nozem het volgende:
[..]
De theorie is dat als je het goed doet je het als vrouw bijna niet merkt dat er een boek aan te pas is gekomen. Goed he?
en dan voortaan altijd dezelfde openingszin aan moeten horenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:26 schreef nozem het volgende:
[..]
De theorie is dat als je het goed doet je het als vrouw bijna niet merkt dat er een boek aan te pas is gekomen. Goed he?
*trekt intelligent gezicht en zet leesbril opquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:28 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
"wat heb je daar achter je rug?"
gesprekspartner ms danquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:23 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Jij zou de ideale partner zijn van milagro. Die zei ook zoiets volgens mij.
"Meisje toch, je reactie is wetenschappelijk bezien HOOGST onverantwoord!"quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en dan voortaan altijd dezelfde openingszin aan moeten horen
"ja maar het boek zei dat het ging werken!"
loop ik braaf niet te hard van stapel, ga je nog miepenquote:
Ik ben niet mezelf als ik met een leuke vrouw ben, door die theorien heb ik dat ingezien. Ik praat over gevoelens en ben lief en aanhankelijk. (terwijl ik ook gewoon wil neukenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:28 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Omdat het werkt?
Jongen... jezelf zijn is het ENIGE wat werkt. De rest is een leuk spelletje, maar meer ook niet.
Ik klink heel oud en wijs, maar het is gewoon zo. Wil je neuken? Oogcontact en verder niks. Is de kans op sex aanwezig, dan zul je zien dat je vanzelf wel in elkaars buurt komt gedurende de avond en dan gaat de rest vanzelf.
Het is jammer dat jullie alleen aan versierzinnen denken, daar gaan die theorien niet over.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en dan voortaan altijd dezelfde openingszin aan moeten horen
"ja maar het boek zei dat het ging werken!"
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:41 schreef ioko het volgende:
[..]
Het is jammer dat jullie alleen aan versierzinnen denken, daar gaan die theorien niet over.
Bij jou in de wijk misschienquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:54 schreef GSi het volgende:
Met een volle portomonnee en een dikke auto kom je al een heel eind. Als je er dan ook nog voor zorgt dat je "pimp" bent incluis sixpack, dure kleding, nieuwste mobiel e.d. heb je geheid succes.
Het eerste voorbeeld: raar meisje, ik zou nooit zeggen dat ie maar een drankje voor me moet kopen. Ik zou wel iets aannemen als hij iets aanbood en anders zou ik zelf wat aanbieden. Een voorbeeld waar ik niets mee kan.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:48 schreef ioko het volgende:
Hier een stukje van David DeAngelo, misschien is het begrijpelijker als je een reallife voorbeeld ziet:
sidenote: natuurlijk neem je de voorbeelden met een korrel zout, het gaat om het principe!!
HOW DO WOMEN TEST MEN?
For most guys, the concept of a woman "testing"
them seems a little strange.
Why would a woman WANT to test a man?
What could she possibly gain from it?
The answer: A LOT.
By testing a man, a woman can learn THE MOST
IMPORTANT thing about him...
Let's say you're at a bar talking to a girl,
and she says "Hey, buy me a drink".
You say "Great, what do you want?".
Guess what?
She just told you what to do, and you went for
it without a second thought.
Or maybe you've started a conversation with a
group of girls at a coffee shop.
One of them says that she doesn't like your
shoes.
You say "Oh, well I wasn't planning on seeing
anyone important today... I just put on whatever I
could find".
In other words, you MAKE AN EXCUSE for
yourself.
As you can probably guess, that's a BAD IDEA.
In that moment, you have just failed the test
with flying colors.
Het is een uitgaansvoorbeeld over een knappe arrogante vrouw (dat type gebruikt DeAngelo het liefst, omdat die de meeste weerstand hebben). Maar ik geloof best dat er vrouwen zijn die dit doen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het eerste voorbeeld: raar meisje, ik zou nooit zeggen dat ie maar een drankje voor me moet kopen. Ik zou wel iets aannemen als hij iets aanbood en anders zou ik zelf wat aanbieden. Een voorbeeld waar ik niets mee kan.
Het tweede voorbeeld: hij zou inderdaad afvallen. Maar niet omdat hij zich verontschuldigt voor zijn schoenen, maar omdat ik op dat moment zou denken dat hij erg needy is en dit alleen maar zegt om in de smaak te vallen en misschien te soren. Niet bij mij dus.
Alles wat vrouwen doen en zeggen is met een reden en is een test...ook al weten we dat zelf niet eens...dat ik dat jou nog moet uitleggen, milagroquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:04 schreef milagro het volgende:
wie zegt trouwens dat zo iemand bewust de man aan het testen is?
als je zo al in het (uitgaans)leven staat, zo op je hoede, ja, blijf dan maar thuis
Het kan bewust zijn, maar ook onbewust. Feit blijft dat deze testjes worden gedaan, ik doe ze zelf ook bij leuke vrouwen, meestal in de vorm van pesten. Waarom ben je eigenlijk zo cynisch?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:04 schreef milagro het volgende:
wie zegt trouwens dat zo iemand bewust de man aan het testen is?
als je zo al in het (uitgaans)leven staat, zo op je hoede, ja, blijf dan maar thuis
Ik zei het alquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:14 schreef ioko het volgende:
[..]
Het kan bewust zijn, maar ook onbewust. Feit blijft dat deze testjes worden gedaan, ik doe ze zelf ook bij leuke vrouwen, meestal in de vorm van pesten. Waarom ben je eigenlijk zo cynisch?
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Alles wat vrouwen doen en zeggen is met een reden en is een test...ook al weten we dat zelf niet eens...dat ik dat jou nog moet uitleggen, milagroJe hebt er nog niet veel van begrepen.
Thanks miss_sly.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Alles wat vrouwen doen en zeggen is met een reden en is een test...ook al weten we dat zelf niet eens...dat ik dat jou nog moet uitleggen, milagroJe hebt er nog niet veel van begrepen.
cynisch?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:14 schreef ioko het volgende:
[..]
Het kan bewust zijn, maar ook onbewust. Feit blijft dat deze testjes worden gedaan, ik doe ze zelf ook bij leuke vrouwen, meestal in de vorm van pesten. Waarom ben je eigenlijk zo cynisch?
als je het idee hebt dat het wel gebeurd dan is het tijd om met die vrouw te stoppen en zoek er één waar je leuk mee kunt pratenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:17 schreef ioko het volgende:
[..]
Thanks miss_sly.
Waarom is het nou zo raar om dit als waarheid te accepteren? Ik snap dat het totaal onromantisch is, maar dat wil niet zeggen dat het niet klopt. Het is natuurlijk niet tijdens elk gesprek, en niet altijd, maar het gebeurd wel!
en jij speelt fijn mij of kom jij wel to the point ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:21 schreef Italo het volgende:
Geachte beterweters:
Wat doe je als een vrouw gesloten is, dichtslaat bij openheid en eerlijkheid aangaande hoe ik me voel bij haar (wat overigens extreem positief is aka smoorverliefd) maar zelf niets loslaat (eigenlijk ook niet als ik er naar vraag).
Vrouw in kwestie laat wel duidelijk merken mij leuk te vinden, het lijkt of ze een afstoten/aantrekken "spel" aan het spelen is..
Help!![]()
Ik doe idd een aantal van deze dingen. Ik ga makkelijk met vrouwen om, TE makkelijk zelfs, en heb daardoor nul ervaring met vrouwen op relatiegebied.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:17 schreef milagro het volgende:
[..]
cynisch?
jullie doen veel te moeilijk, denken veel te veel na, analyseren alles stuk en dat levert per saldo duidelijk veel te weinig op, anders waren deze topics er niet.
daarom.
dus.
Dat klopt!! Het is ook geen absolute waarheid, en ik zou zeker niet vallen op een vrouw die zo duidelijk zit te vissen. Maar het tweede voorbeeld is realistisch, en het helpt om te bedenken dat vrouwen deze dingen uitproberen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:22 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
als je het idee hebt dat het wel gebeurd dan is het tijd om met die vrouw te stoppen en zoek er één waar je leuk mee kunt praten
kan het niet gewoon zijn dat de vrouw die dat zegt, de schoenen niet mooi vindt...punt...geen catch, gewoon een mening ventileert??quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:25 schreef ioko het volgende:
[..]
Dat klopt!! Het is ook geen absolute waarheid, en ik zou zeker niet vallen op een vrouw die zo duidelijk zit te vissen. Maar het tweede voorbeeld is realistisch, en het helpt om te bedenken dat vrouwen deze dingen uitproberen.
nee, vrouwen zeggen nooit wat ze denkenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
kan het niet gewoon zijn dat de vrouw die dat zegt, de schoenen niet mooi vindt...punt...geen catch, gewoon een mening ventileert??
Je moet juist wél spanning opbouwen dweebquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:18 schreef ioko het volgende:
Ik zal het als volgt duidelijk maken, ik praat even over mezelf, om niemand te beledigen:
Als ik een meid leuk vind, liet ik dat merken door in haar buurt te zijn, leuke dingen te doen, over gevoelens en persoonlijke dingen te praten en zo min mogelijk spanning op te bouwen (dat laatste gaat onbewust): resultaat? --> vrouwen voelen zich prima op hun gemak bij mij, maar voelen absoluut geen aantrekkingskracht.
Ow nee, dat was ik vergeten....mijn fout, sorryquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:28 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
nee, vrouwen zeggen nooit wat ze denken![]()
is ze extreem gesloten, of is ze extreem gesloten bij jouquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:21 schreef Italo het volgende:
Geachte beterweters:
Wat doe je als een vrouw gesloten is, dichtslaat bij openheid en eerlijkheid aangaande hoe ik me voel bij haar (wat overigens extreem positief is aka smoorverliefd) maar zelf niets loslaat (eigenlijk ook niet als ik er naar vraag).
Vrouw in kwestie laat wel duidelijk merken mij leuk te vinden, het lijkt of ze een afstoten/aantrekken "spel" aan het spelen is..
Help!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |